abonnement Unibet Coolblue
pi_167195461
quote:
D66 is boos op voormalig Kamerlid Wassila Hachchi uit Breda

D66 probeert wanhopig contact te krijgen met het opgestapte Kamerlid Wassila Hachchi uit Breda, meldt De Telegraaf. Een huisbezoek ligt in de planning om haar te vragen waarom ze zo abrupt uit de Kamer vertrekt.

De oud-militair is sinds de aankondiging van haar vertrek afgelopen woensdag nagenoeg onbereikbaar voor D66. Partijleider Pechtold heeft enkele formaliteiten donderdag in een mail kunnen uitwisselen.

Zaterdag meldde ze via Twitter dat ze herstelt van een hondenbeet. Hachchi vertrekt omdat ze voor de campagne van Hillary Clinton gaat werken.

De handelswijze van de politica zorgt bij D66 voor onrust en boosheid, omdat de kwestie het imago van de partij beschadigt, schrijft de krant.

Politica Wassila Hachchi (D66) uit Breda is al dagenlang in geen velden of wegen meer te bekennen. Ze is niet meer gezien, sinds ze haar baan als Tweede Kamerlid voor de fractie van D66 opzegde en vertrok van het Binnenhof. Ook neemt ze haar telefoon niet meer op.
quote:
Wachtgeldwaanzin

D66’er Wassila Hachchi stapt op om zich in de VS aan te sluiten bij het campagneteam van Hillary Clinton. Financieel is er geen belemmering, want het Kamerlid kan ruim drie jaar aanspraak maken op wachtgeld. “Een staaltje onrecht dat de Kamer maar niet wil corrigeren”, zegt L.J.J. Dorrestijn. “Zou het niet logisch zijn dat de eigen partij haar wachtgeld betaalt?” Vindt u dit een goed idee?

Foto: Dijkstra bv


L.J.J. Dorrestijn schrijft:

“Het vertrokken D66 Kamerlid is intussen ‘buiten bereik’ voor inkomenscontrole of sollicitatieplicht, terwijl ze het verkiezingsteam van mevrouw Clinton ondersteunt (op onze kosten?). Indien een partij zo’n onbetrouwbaar Kamerlid heeft binnengelaten, zou het dan niet logischer zijn dat die partij haar wachtgeld betaalt. Ook goed voor de controle op ‘neveninkomsten’.”

http://www.telegraaf.nl/w(...)htgeldwaanzin__.html

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_167195511
het laatste nieuws

WassilaHachchi twitterde op donderdag 08-12-2016 om 15:44:21 Een maand na de Amerikaanse verkiezingen lanceer ik online mijn boek (short read) „Listen Think Speak”. Ga naar https://t.co/xdAjYwoY9J reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_167195628
Plots vertrek naar VS blijft mysterieus
Wassila Hachchi (ex-D66) duikt weer op

Wassila Hachchi wilde haar roeping volgen en mensen helpen ’in dialoog’ te gaan. Dat was de reden dat ze vorig jaar als een dief in de nacht de Tweede Kamer verliet om vrijwilliger te worden voor de Clinton-campagne. Het voormalig D66-Kamerlid genoot al die tijd van een riante wachtgeldregeling, maar liet alle vragen over haar vertrek onbeantwoord. Nu heeft ze een boekje gepubliceerd waarin die vragen naar eigen zeggen wel worden beantwoord.

Maar echte antwoorden krijgen we niet. Waar ze haar geld mee verdient, hoe ze haar werkvergunning regelde in de Verenigde Staten, of ze nog wachtgeld ontvangt - op geen van die vragen komt een antwoord. Nadere uitleg via de telefoon voegt ook weinig toe. „Als het gaat om financiën, heb ik maar één reactie; ik hou me aan de regels die er gelden voor politici, regels die ik niet zelf heb bedacht en die voor alle politici gelden”, aldus Hachchi vanuit de VS. „Dat is mijn antwoord.”
Roeping



Hachchi beschrijft in haar boekje dat ze al sinds januari 2015 rondliep met het idee om te vertrekken uit de politiek. Ze was daar zichzelf kwijtgeraakt. Ze wilde haar roeping volgen: een online platform opzetten voor dialoog. Voor dat initiatief was in Nederland weinig enthousiasme, en in haar boek geeft ze toe dat ze daar best teleurgesteld over was. Waarom ze niet toen al uit de politiek vertrok? Het was de ’honger naar acceptatie’ die haar weerhield.

Gelukkig was er in de Verenigde Staten wél enthousiasme, zegt Hachchi vanuit Amerika. „Amerikanen zijn altijd voorlopers geweest als het op innovatie aankomt.” Toch bleef ze in de Kamer.
Gevecht met ’Killer’

Totdat er in januari 2016 iets bijzonders gebeurde terwijl ze tijdens het hardlopen diep in gedachten was verzonken. „Ik sprak met God en ik vroeg Hem wat ik moest doen en ik zag een energie”, zo begint ze een opmerkelijke passage in haar boek.

Ze schrijft over haar twijfels (’wat zullen de mensen zeggen?’, ’word ik wel geaccepteerd in de VS?’) en hoe er plots een herdershond, die ze Killer noemt, op haar afrent. „Al mijn angsten verschoven naar overleven en hoe ik Killer moest bevechten.” Dat gevecht had ze nodig om de knoop door te hakken.

Afscheid

Vragen over waarom ze niet keurig in de Kamer afscheid heeft genomen en op welk moment ze de partijleiding heeft ingelicht van haar vertrek, wil ze niet beantwoorden. Waarom het zo lang geduurd heeft voordat ze iets over haar vertrek wereldkundig wilde maken? „Lees mijn ’short read’, dan weet je het. Een dialoog betekent: eerst luisteren en nadenken voordat we onze mond opentrekken. En luisteren betekent zoveel meer.”

Kritiek raakt haar niet, zegt Hachchi. „Ik weet wie ik ben, voor wie ik het doe, dat mijn hart bij de samenleving ligt. Moet ik dat uitleggen of bevechten?”

http://www.telegraaf.nl/b(...)duikt_weer_op__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_167195758
Killer, een gesprek met god en een energie. Die is goed van het padje af.
pi_167195832
Goed om te lezen dat ze afgelopen tijd heeft gebruikt om iets te produceren. Voor precies hetzelfde geld had ze haar bikinilijf drie keer per week laten insmeren
  donderdag 8 december 2016 @ 19:17:21 #6
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167195854
Ze heeft niks verkeerds gedaan.
Behalve zichzelf de woede van de kudde boze blanke burgers op de hals gehaald.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:19:06 #7
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167195890
Die wachtgeldregeling is ook een van de eerste dingen die ze moeten afschaffen.
Fade to Black
pi_167195957
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:17 schreef Ringo het volgende:
Ze heeft niks verkeerds gedaan.
Behalve zichzelf de woede van de kudde boze blanke burgers op de hals gehaald.
Lekker parasiteren op de samenleving, niets mis mee.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:24:22 #9
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167196065
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lekker parasiteren op de samenleving, niets mis mee.
Gewoon volgens geldende afspraken. Zoals de bankboef zou zeggen: "Het staat netjes in het contract."
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:26:11 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167196145
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:17 schreef Ringo het volgende:
Ze heeft niks verkeerds gedaan.
Behalve zichzelf de woede van de kudde boze blanke burgers op de hals gehaald.
Denk dat zelfs boze D66 witmannen niet echt blij zijn met de acties van dit ongeleide projectiel.
Toch net iets anders dan het normale Gesundes Volksempfinden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167196212
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gewoon volgens geldende afspraken. Zoals de bankboef zou zeggen: "Het staat netjes in het contract."
O en heeft ze een sollicitatieplicht ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_167196258
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gewoon volgens geldende afspraken. Zoals de bankboef zou zeggen: "Het staat netjes in het contract."
Wachtgeld is niet bedoelt om op kosten van de belastingbetaler jezelf lekker te gaan ontplooien in het buitenland. Dat het binnen de grens van de wet is doet er niet aan af dat het moreel verwerpelijk is.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:29:36 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167196272
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Denk dat zelfs boze D66 witmannen niet echt blij zijn met de acties van dit ongeleide projectiel.
Toch net iets anders dan het normale Gesundes Volksempfinden.
Dat zal vast niet, maar is het haar probleem?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:30:36 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167196300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wachtgeld is niet bedoelt om op kosten van de belastingbetaler jezelf lekker te gaan ontplooien in het buitenland. Dat het binnen de grens van de wet is doet er niet aan af dat het moreel verwerpelijk is.
Zoals de bankboef nogmaals zou zeggen: "Het staat netjes in het contract."
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:30:38 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167196303
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat zal vast niet, maar is het haar probleem?
Dat zou het wel moeten worden. >:)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167196324
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zoals de bankboef nogmaals zou zeggen: "Het staat netjes in het contract."
Goed argument :')

Dat soort moreel verwerpelijke gedrag verdedigen :')
pi_167196335
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:17 schreef Ringo het volgende:
Ze heeft niks verkeerds gedaan.
Behalve zichzelf de woede van de kudde boze blanke burgers op de hals gehaald.
Ja, het mag. Desondanks is het hele verhaal tamelijk bizar. En met elke nieuwe ontwikkeling wordt het vreemder. Je zou inderdaad bijna gaan denken dat er psychisch iets niet helemaal goed zit.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:32:35 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167196358
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed argument :')

Dat soort moreel verwerpelijke gedrag verdedigen :')
Wie zegt dat ik haar gedrag verdedig? Ik trek alleen parallellen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:34:05 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167196401
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:31 schreef k_man het volgende:
Je zou inderdaad bijna gaan denken dat er psychisch iets niet helemaal goed zit.
Och, dat weet ik wel zeker. Een stevige burnout is overigens al "niet helemaal goed" genoeg.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167196855
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat zal vast niet, maar is het haar probleem?
Lijkt mij wel als je nog serieus genomen wil worden.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:54:47 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167197041
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:49 schreef Jaroon het volgende:
Lijkt mij wel als je nog serieus genomen wil worden.
Misschien maalt ze daar niet om. Haar keuze.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167197444
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Misschien maalt ze daar niet om. Haar keuze.
Zeker. Maar dan liever niet op kosten van de burger.
  donderdag 8 december 2016 @ 20:28:05 #23
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167197853
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:11 schreef Jaroon het volgende:
Zeker. Maar dan liever niet op kosten van de burger.
En daar zegt de bankboef voor de derde maal: "Het staat netjes in het contract."

Het zal allemaal wel wat "wij" behoorlijk en fatsoenlijk vinden, en in dienst van het algemeen belang, en passende bij het plechtige ambt van parlementariër, maar een parlementariër hoeft zich daar, tot op zekere hoogte, niks van aan te trekken. Dat blijkt maar weer.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167197903
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

En daar zegt de bankboef voor de derde maal: "Het staat netjes in het contract."

Het zal allemaal wel wat "wij" behoorlijk en fatsoenlijk vinden, en in dienst van het algemeen belang, en passende bij het plechtige ambt van parlementariër, maar een parlementariër hoeft zich daar, tot op zekere hoogte, niks van aan te trekken. Dat blijkt maar weer.
Mensen als zij zorgen er gelukkig voor dat dat in de toekomst waarschijnlijk anders zal gaan. Hopelijk zal het dan gelden voor alle ambtenaren....ook bijv. burgemeesters.
pi_167197929
Typisch het soort politicus dat in Den Haag niets te zoeken heeft, maar met een Inholland diploma en een media training een baantje krijgt. #draindegrachtengordel
pi_167197970
Het is ergens wel ironisch dat als Trump de Amerikaanse belastingbetaler een poot uitdraait rechtspopulistisch Nederland dat gedrag als slim bestempelt, terwijl ze moord en brand schreeuwen wanneer Hachchi de Nederlandse belastingsbetaler een poot uitdraait.
  donderdag 8 december 2016 @ 20:41:30 #27
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167198340
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:29 schreef Jaroon het volgende:
Mensen als zij zorgen er gelukkig voor dat dat in de toekomst waarschijnlijk anders zal gaan. Hopelijk zal het dan gelden voor alle ambtenaren....ook bijv. burgemeesters.
Dat zou kunnen. Maar volgens mij zijn er ergere misstanden te bestrijden, zo schokkend is het allemaal niet wat zij "ons" heeft geflikt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167198374
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:41 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Maar volgens mij zijn er ergere misstanden te bestrijden, zo schokkend is het allemaal niet wat zij "ons" heeft geflikt.
Er zijn altijd ergere dingen te bedenken. Dit is iets waar veel mensen zich aan ergeren. En het lijkt mij makkelijk aan te pakken.
  donderdag 8 december 2016 @ 20:43:56 #29
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167198431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:31 schreef Kansenjongere het volgende:
Het is ergens wel ironisch dat als Trump de Amerikaanse belastingbetaler een poot uitdraait rechtspopulistisch Nederland dat gedrag als slim bestempelt, terwijl ze moord en brand schreeuwen wanneer Hachchi de Nederlandse belastingsbetaler een poot uitdraait.
Of als je de vergelijking trekt met een bonussenvretende bankboef. Dat een ander dan zegt: maar dat de bankboef het mag, wil toch niet zeggen dat Wassila Hachchi het mag?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167198492
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Ringo het volgende:

[..]

Of als je de vergelijking trekt met een bonussenvretende bankboef. Dat een ander dan zegt: maar dat de bankboef het mag, wil toch niet zeggen dat Wassila Hachchi het mag?
Het zou beiden niet mogen kunnen. Het verschil is wel dat het hier gaat om iemand met een publieke taak.
pi_167198518
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Ringo het volgende:

[..]

Of als je de vergelijking trekt met een bonussenvretende bankboef. Dat een ander dan zegt: maar dat de bankboef het mag, wil toch niet zeggen dat Wassila Hachchi het mag?
Daar hadden de Romeinen een mooi spreekwoord voor.
pi_167199332
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef Ringo het volgende:

[..]

Haar afkomst heeft er niks mee te maken, eerder haar hele houding. Het totale ontlopen van verantwoordelijkheid, maar wel allerlei hoogdravende retoriek in een of ander kutboekje.

Een paar jaar terug was er een burgemeester in Groningen, die zogenaamd een of andere functie in Barcelona ging vervullen. Daar bleek ook weinig van te kloppen. De beste man is echter ter verantwoording geroepen en heeft zijn wachtgeld beëindigd. Maar trutten als Wassila wordt op de een of andere manier de hand boven het hoofd gehouden

[ Bericht 13% gewijzigd door Frutsel op 09-12-2016 10:10:49 ]
pi_167203604
  donderdag 8 december 2016 @ 23:39:20 #34
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167204483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:03 schreef Jaroon het volgende:
Vertel! Volgens mij was er bij eerdere zaken over wachtgeld ook zeer fors commentaar hier. Dat gaat gewoon meestal over blanken.
Ja, alleen in dit geval is het voor velen nog nét even wat leuker om door te blijven whinen over wat ze "ons" voor ver-skrie-ke-leks heeft aangedaan.
Nogmaals, alles volgens de regels.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 december 2016 @ 23:44:53 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167204593
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Haar afkomst heeft er niks mee te maken, eerder haar hele houding. Het totale ontlopen van verantwoordelijkheid, maar wel allerlei hoogdravende retoriek in een of ander kutboekje.
Ze heeft nog de tijd genomen om dat "kutboekje" te schrijven. Proficiat!
quote:
Een paar jaar terug was er een burgemeester in Groningen, die zogenaamd een of andere functie in Barcelona ging vervullen. Daar bleek ook weinig van te kloppen. De beste man is echter ter verantwoording geroepen en heeft zijn wachtgeld beëindigd. Maar trutten als Wassila wordt op de een of andere manier de hand boven het hoofd gehouden.
Hoezo, "de hand boven het hoofd"? Ze is door het slijk gehaald, bij D66 zelf en in de media.
En ze heeft nergens de regels overtreden, hoe vaak moet iemand dat eigenlijk nog zeggen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167206483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:19 schreef Achterhoker het volgende:
Die wachtgeldregeling is ook een van de eerste dingen die ze moeten afschaffen.
Parlementariërs totaal afhankelijk maken van het bedrijfsleven _O_ Lang Leve de democratie _O_
pi_167206553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 08:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]


Ach, men maakt wel meer vreemde keuzes. Maar het is toch opvallend dat men gelijk weer zwaar onthutst doet zodra mevrouw in het nieuws komt? Waarom zou je je hier over opwinden? Is meewarig lachen niet meer dan genoeg?

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 09-12-2016 10:11:21 ]
pi_167206614
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 08:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat is dan de reden dat hele volksstammen doordraaien zodra zo'n vrouw in het nieuws komt?
Doordraaien? Je kunt toch gewoon op een normale manier je bedenkingen hebben bij haar gedrag en psychische staat? Dan ben je niet meteen een stampvoetende PVV-er.

Als het een blanke autochtone man was, waren de reacties in dit geval niet heel anders. Zelfs Pechtold was not amused door haar actie.
٩๏̯͡๏)۶
pi_167206952
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 08:52 schreef Perrin het volgende:

Wat is überhaupt het probleem? Wachtgeldregeling bestaat zodat kamerleden niet direct na hun periode als parlementariër zonder inkomen zitten, wat broodnodig is voor enige onafhankelijkheid. In deze periode mag iemand niet aan zelfontplooiing doen, wordt hier gezegd? Waarom niet? Ik vind dat je hen juist de vrijheid moet geven deze periode zelf in te vullen. Als iemand wil leren programmeren, prima. Als iemand zich wil ontplooien in Amerika, een andere kant op wil met haar werkende leven, een matig boekje schrijft... Niet al te verstandig in mijn ogen, maar ook prima.

Als ze nu echt maximaal aan het chillen was op de Bahama's, foto's op twitter zette met de zoveelste cocktail, middelvinger erbij, onder de hashtag #wachtgeldgenot, dan had ik enige woede wel begrepen. Maar deze vrouw is gewoon hard bezig geweest en is buitensporig door het slijk gehaald - staat in geen verhouding met het kwaad dat ze heeft gedaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 09-12-2016 10:11:36 ]
pi_167207154
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat is überhaupt het probleem? Wachtgeldregeling bestaat zodat kamerleden niet direct na hun periode als parlementariër zonder inkomen zitten, wat broodnodig is voor enige onafhankelijkheid. In deze periode mag iemand niet aan zelfontplooiing doen, wordt hier gezegd? Waarom niet? Ik vind dat je hen juist de vrijheid moet geven deze periode zelf in te vullen. Als iemand wil leren programmeren, prima. Als iemand zich wil ontplooien in Amerika, een andere kant op wil met haar werkende leven, een matig boekje schrijft... Niet al te verstandig in mijn ogen, maar ook prima.

Als ze nu echt maximaal aan het chillen was op de Bahama's, foto's op twitter zette met de zoveelste cocktail, middelvinger erbij, onder de hashtag #wachtgeldgenot, dan had ik enige woede wel begrepen. Maar deze vrouw is gewoon hard bezig geweest en is buitensporig door het slijk gehaald - staat in geen verhouding met het kwaad dat ze heeft gedaan.
Iets van een sollicitatieplicht was er wel had ik begrepen.
Maar of het nu mag of niet, het blijft een raar verhaal.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:58:39 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167207638
De wereld gaat aan rare verhalen ten onder.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167208267
Wel typisch dat elke vorm van kritiek op dit gedrag gezien wordt als een reactie van een "boze blanke man."

Wat heeft ras er mee te maken? En mogen mensen zich niet verbazen over haar rare gedrag?

Het wachtgeld boeit me persoonlijk niets. De regels ervan zijn niet goed, maar als ze er recht op heeft is het prima. Ik zou het ook accepteren.

Daarnaast hoop ik wel dat dit soort mensen niet nog terug genomen worden in de kamer als ze daar op enig moment behoefte aan hebben.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_167208400
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:40 schreef Trommeldaris het volgende:
Wel typisch dat elke vorm van kritiek op dit gedrag gezien wordt als een reactie van een "boze blanke man."

Wat heeft ras er mee te maken? En mogen mensen zich niet verbazen over haar rare gedrag?

Het wachtgeld boeit me persoonlijk niets. De regels ervan zijn niet goed, maar als ze er recht op heeft is het prima. Ik zou het ook accepteren.

Daarnaast hoop ik wel dat dit soort mensen niet nog terug genomen worden in de kamer als ze daar op enig moment behoefte aan hebben.
Omdat ze gekleurd is moet je het zien als volkomen normaal.
  vrijdag 9 december 2016 @ 11:18:40 #44
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167208928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat ze gekleurd is moet je het zien als volkomen normaal.
Hate the game, not the player.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167208981
En dit geval is ook nog iets anders omdat zij niet normaal is opgestapt en daarnaast vrijwilligers werk gaat doen voor een politieke partij in een ander land. Dat bepaalde mensen een tijdje lang een overbruggingsuitkering krijgen is het probleem niet.
pi_167209255
Laten we wel wezen. Als het een blanke man was geweest had niemand er iets om gegeven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_167210208
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen. Als het een blanke man was geweest had niemand er iets om gegeven.
Denkje dat echt of zit je te trollen? Want volgens mij is er altijd heibel over die wachtgeld regeling. Of men nu blank, zwart, man of vrouw was/is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_167210601
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen. Als het een blanke man was geweest had niemand er iets om gegeven.
Laten we wel wezen, boeit dat echt iemand?

Ik zie in de eerste topics vooral reacties over het feit dat een Nederlandse politicus opeens, met Nederlands wachtgeld, voor een Amerikaanse democraat gaat werken.

Niemand behalve mensen zoals jij halen er ras bij. Is dat een nieuw trucje wat jullie bij Sylvana e.d. afkijken?
Ik snap dat echt totaal niet.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_167210996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen. Als het een blanke man was geweest had niemand er iets om gegeven.
En dat is volkomen onzin. Een bepaalde manier van discussieren die nergens over gaat.
pi_167211012
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En dat is volkomen onzin. Een bepaalde manier van discussieren die nergens over gaat.
Nee, het gaat wel ergens over. Dat jij dat niet durft in te zien is verder erg jammer. Onwenselijk wegkijkgedrag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_167211143
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, het gaat wel ergens over. Dat jij dat niet durft in te zien is verder erg jammer. Onwenselijk wegkijkgedrag.
Er is hier ook keihard commentaar op blanken die hetzelfde doen.
pi_167211168
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is hier ook keihard commentaar op blanken die hetzelfde doen.
Een afwijkende afkomst maakt het commentaar hier per definitie stukken harder en heftiger.
pi_167211172
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is hier ook keihard commentaar op blanken die hetzelfde doen.
Die wat precies doen? Toon eens aan welke regel Wassila heeft overtreden. Vanwaar de hetze tegen haar, als het om de regeling gaat? Ringo is wat dat betreft erg spot on geweest.
Allah Al Watan Al Malik
pi_167211195
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een afwijkende afkomst maakt het commentaar hier per definitie stukken harder en heftiger.
Misschien door een bepaalde groep. Het merendeel gaat toch echt over wat zij heeft GEDAAN.
pi_167211204
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die wat precies doen? Toon eens aan welke regel Wassila heeft overtreden. Vanwaar de hetze tegen haar, als het om de regeling gaat? Ringo is wat dat betreft erg spot on geweest.
Het misbruik maken van die wachtgeldregeling.
pi_167211232
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het misbruik maken van die wachtgeldregeling.
Toon maar aan waar dat uit bestaat. Misbruik is oneigenlijk gebruik van wachtgeld. Kan jij aantonen dat ze dat geld oneigenlijk heeft gebruikt? Of dat ze er geen recht op zou hebben?
Allah Al Watan Al Malik
pi_167211340
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Toon maar aan waar dat uit bestaat. Misbruik is oneigenlijk gebruik van wachtgeld. Kan jij aantonen dat ze dat geld oneigenlijk heeft gebruikt? Of dat ze er geen recht op zou hebben?
Misbruik maken van de REGELING. Die regeling is natuurlijk niet bedoelt om vrijwilligerswerk te gaan doen voor een politieke partij in het buitenland. En door mensen als zij zal die regeling ook wel aangepast worden. Maar dat dit niet kan had de persoon zelf moeten aanvoelen. En als ze dat niet voelt is het maar goed dat ze weg is uit de politiek.
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:24:20 #58
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167211368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Toon maar aan waar dat uit bestaat. Misbruik is oneigenlijk gebruik van wachtgeld. Kan jij aantonen dat ze dat geld oneigenlijk heeft gebruikt? Of dat ze er geen recht op zou hebben?
Ze heeft wel een sollictatieplicht, overigens.

Wat mij betreft heeft het feit dat ze in het begin zich verschanste en geen enkel commentaar gaf niet veel goeds gedaan voor de goodwill jegens haar. En een beetje flyeren in de VS heeft natuurlijk weinig met een nieuwe baan zoeken te maken. Vakantie vieren en 'leuke dingen doen' met wachtgeld vind ik behoorlijk laakbaar.

Wat mij betreft heeft dat geen reet te maken met haar geslacht of ras of wat dan ook, maar puur met haar gedrag.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_167211414
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Misbruik maken van de REGELING. Die regeling is natuurlijk niet bedoelt om vrijwilligerswerk te gaan doen voor een politieke partij in het buitenland. En door mensen als zij zal die regeling ook wel aangepast worden. Maar dat dit niet kan had de persoon zelf moeten aanvoelen. En als ze dat niet voelt is het maar goed dat ze weg is uit de politiek.
Toon aan dat het misbruik is. Je roept dat nu telkenmale, maak dat eens hard. Je zou net zo goed kunnen stellen dat een stage of vrijwilligerswerk in het buitenland uitermate goed is voor je CV en daarmee je baankansen. Zij geeft namelijk zelf al in de brief aan niet uit de politiek weg te willen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_167211438
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ze heeft wel een sollictatieplicht, overigens.

Wat mij betreft heeft het feit dat ze in het begin zich verschanste en geen enkel commentaar gaf niet veel goeds gedaan voor de goodwill jegens haar. En een beetje flyeren in de VS heeft natuurlijk weinig met een nieuwe baan zoeken te maken. Vakantie vieren en 'leuke dingen doen' met wachtgeld vind ik behoorlijk laakbaar.

Wat mij betreft heeft dat geen reet te maken met haar geslacht of ras of wat dan ook, maar puur met haar gedrag.
Met goodwill heeft zij niets te maken. Of ze al of niet aan haar sollicitatieplicht heeft voldaan weten we niet. Op basis van vermoedens haar maar volledig afbranden heeft volgens mij bar weinig met haar gedrag te maken, maar des te meer met haar komaf.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:31:34 #61
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167211516
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Met goodwill heeft zij niets te maken. Of ze al of niet aan haar sollicitatieplicht heeft voldaan weten we niet. Op basis van vermoedens haar maar volledig afbranden heeft volgens mij bar weinig met haar gedrag te maken, maar des te meer met haar komaf.
Ik vind haar gedrag iig een schande voor de parlementaire democratie. Net zoals bijv Ferrier die maar liefst 10(!!) jaar wachtgeld opslurpt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_167211576
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik vind haar gedrag iig een schande voor de parlementaire democratie. Net zoals bijv Ferrier die maar liefst 10(!!) jaar wachtgeld opslurpt.
Ik vind jouw gedrag ook vrij schandelijk. Op basis van vermoedens een individu door het slijk halen. Wat er echt aan de hand is weet niemand. Je staat met een hooivork en brandende toorts vooraan om haar te lynchen, op basis van wat precies.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:36:43 #63
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167211612
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind jouw gedrag ook vrij schandelijk. Op basis van vermoedens een individu door het slijk halen. Wat er echt aan de hand is weet niemand. Je staat met een hooivork en brandende toorts vooraan om haar te lynchen, op basis van wat precies.
Doe normaal man, hier wordt niemand gelynched.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:52:06 #64
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_167211942
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je staat met een hooivork en brandende toorts vooraan om haar te lynchen, op basis van wat precies.
Tot nu toe zie ik alleen maar een heleboel intellectuele armoede uit het pro-Wassilia kamp. Getroll, ad hominems, de ene na de andere hyperbool, men blijft maar hameren op haar huidskleur en afkomst, terwijl critici daar totaal niet mee bezig zijn...

Wat heeft die dame voor bijzonders gedaan dat ze zoveel steun en liefde ontvangt?
pi_167211974
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Tot nu toe zie ik alleen maar een heleboel intellectuele armoede uit het pro-Wassilia kamp. Getroll, ad hominems, de ene na de andere hyperbool, men blijft maar hameren op haar huidskleur en afkomst, terwijl critici daar totaal niet mee bezig zijn...

Wat heeft die dame voor bijzonders gedaan dat ze zoveel steun en liefde ontvangt?
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Nu begrijp ik dat dit principe nogal moeilijk ligt bij mensen aan de rechterkant van het politieke spectrum. Al helemaal als het gaat om Marokkanen of donkere mensen.

Critici, dat is wel een mooi woord, maar dekt niet de lading. Critici komen met concrete feiten, argumenten. Niet met verdachtmakingen en veronderstellingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_167211998
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Toon aan dat het misbruik is. Je roept dat nu telkenmale, maak dat eens hard. Je zou net zo goed kunnen stellen dat een stage of vrijwilligerswerk in het buitenland uitermate goed is voor je CV en daarmee je baankansen. Zij geeft namelijk zelf al in de brief aan niet uit de politiek weg te willen.
die komt nooit meer ergens aan de bak en in de politiek al helemaal niet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_167212024
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:54 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

die komt nooit meer ergens aan de bak en in de politiek al helemaal niet
Als brievenbuspissers aan de bak komen, dan maak ik me geen zorgen om Wassila.
Allah Al Watan Al Malik
pi_167212525
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:54 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

die komt nooit meer ergens aan de bak en in de politiek al helemaal niet
Ze kan altijd nog terugkeren naar de politiek hè.
I´m back.
pi_167212698
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Nu begrijp ik dat dit principe nogal moeilijk ligt bij mensen aan de rechterkant van het politieke spectrum. Al helemaal als het gaat om Marokkanen of donkere mensen.

Critici, dat is wel een mooi woord, maar dekt niet de lading. Critici komen met concrete feiten, argumenten. Niet met verdachtmakingen en veronderstellingen.
Ik weet niet over wat voor beschuldigingen je het hebt, maar als je nav haar acties geen vraagtekens mag plaatsen en al meteen wordt uitgemaakt voor een allochtonenvrouwenhater van de witte boze mannenbrigade van de PVV dan is er natuurlijk op gegeven moment nergens meer discussie over mogelijk en kun je meteen bijna alle topics sluiten. Zo kun je namelijk ongeveer alle reacties dan benoemen.

Ik denk dat het overigens duidelijk wordt dat deze juf een soort burn-out, existentiële crisis heeft mee gemaakt oid. Het fijne weet je er niet van, maar het lijkt op een midlifecrisis oid, alleen daar is ze eigenlijk te jong voor.
I´m back.
pi_167213554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet over wat voor beschuldigingen je het hebt, maar als je nav haar acties geen vraagtekens mag plaatsen en al meteen wordt uitgemaakt voor een allochtonenvrouwenhater van de witte boze mannenbrigade van de PVV dan is er natuurlijk op gegeven moment nergens meer discussie over mogelijk en kun je meteen bijna alle topics sluiten. Zo kun je namelijk ongeveer alle reacties dan benoemen.
Dit dus. Het lijkt tegenwoordig veel vaker in een debat/gesprek voor te komen dan vroeger. Vermoeiende ontwikkeling.

quote:
Ik denk dat het overigens duidelijk wordt dat deze juf een soort burn-out, existentiële crisis heeft mee gemaakt oid. Het fijne weet je er niet van, maar het lijkt op een midlifecrisis oid, alleen daar is ze eigenlijk te jong voor.
En dit. Psychische problemen of simpelweg niet gemaakt voor een politieke functie.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_167213631
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:20 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dit dus. Het lijkt tegenwoordig veel vaker in een debat/gesprek voor te komen dan vroeger. Vermoeiende ontwikkeling.

[..]

En dit. Psychische problemen of simpelweg niet gemaakt voor een politieke functie.
Ja, voor wat dat laatste betreft, ze had er al bijna 6 jaar opzitten. Ze zullen binnen zo'n partij regelmatig functioneringsgesprekken houden, lijkt me, en die heeft ze allemaal overleefd dan.
I´m back.
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:31:22 #72
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167213763
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:20 schreef Trommeldaris het volgende:
Dit dus. Het lijkt tegenwoordig veel vaker in een debat/gesprek voor te komen dan vroeger.
De bozeblankeburgerman trekt ook steeds vaker zijn lelijke muil open. Alerte medeburgers timmeren die dan gauw weer netjes dicht.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167213882
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

De bozeblankeburgerman trekt ook steeds vaker zijn lelijke muil open. Alerte medeburgers timmeren die dan gauw weer netjes dicht.
Ja, je mag nergens meer commentaar op geven, bijna letterlijk, of een horde bijgoochems zoals jij komt je even mededelen dat je van de boze witte mannen brigade van de PPV bent, bedoel je?
I´m back.
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:38:48 #74
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167213921
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, je mag nergens meer commentaar op geven, bijna letterlijk, of een horde bijgoochems zoals jij komt je even mededelen dat je van de boze witte mannen brigade van de PPV bent, bedoel je?
Jaja, kruip maar weer in de slachtofferrol.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167214033
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:38 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jaja, kruip maar weer in de slachtofferrol.
Je hebt het wrs niet eens in de gaten, maar als het aan die horde bijgoochems ligt, gebeurt er letterlijk helemaal niets in deze wereld en als je dus toch commentaar geeft dan ben je boze witte mannen brigade. Het is nog hilarischer dan hoe de boze witte mannen brigade, die er idd wel is, zelf overal op internet reageert op alles.
I´m back.
pi_167214132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, voor wat dat laatste betreft, ze had er al bijna 6 jaar opzitten. Ze zullen binnen zo'n partij regelmatig functioneringsgesprekken houden, lijkt me, en die heeft ze allemaal overleefd dan.
Dat je iets kan overleven geeft niet perse aan dat je het mentaal lekker trekt natuurlijk.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_167214164
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:48 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dat je iets kan overleven geeft niet perse aan dat je het mentaal lekker trekt natuurlijk.
Nee, klopt, maar wat ik bedoel te zeggen, ze kan het wel aan toch en ze functioneerde ook naar behoren wrs. Dat je ergens door in een crisis kan komen te verkeren, dat kan. Ze werd aangevallen door een grote herdershond en ze had ook bedenkingen over hoe bepaalde zaken besproken werden in de TK, begreep ik.
I´m back.
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:51:53 #78
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_167214194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen. Als het een blanke man was geweest had niemand er iets om gegeven.
Als je het nieuws wat gevolgd had, had je gezien dat dit ook bij verschillende andere kamerleden, waaronder blanke mannen, tot discussie heeft geleid, al zit er daar natuurlijk niet iemand bij die gewoon zonder iets te zeggen het pand verliet.

Jouw reactie is gewoon racistische en sexistisch.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_167214215
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

De bozeblankeburgerman trekt ook steeds vaker zijn lelijke muil open. Alerte medeburgers timmeren die dan gauw weer netjes dicht.
Dit soort reacties. Waarom? Ben je gewoon een domme tokkie die ook iets wilt zeggen?

Het hele onderwerp ging totaal niet over allochtonen en boze witte mannen. Maar toch moet elke discussie daar naartoe getrokken worden? Waarom?

Verwater niet elke discussie met die onzin.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_167214262
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:52 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dit soort reacties. Waarom? Ben je gewoon een domme tokkie die ook iets wilt zeggen?

Het hele onderwerp ging totaal niet over allochtonen en boze witte mannen. Maar toch moet elke discussie daar naartoe getrokken worden? Waarom?

Verwater niet elke discussie met die onzin.
Hij heeft gewoon een punt. Probeer dat maar eens te pareren. Misschien eens wat vaker NWS bezoeken, dan weet je meteen wat er speelt.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:56:28 #81
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167214296
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:43 schreef Ryan3 het volgende:
Je hebt het wrs niet eens in de gaten, maar als het aan die horde bijgoochems ligt, gebeurt er letterlijk helemaal niets in deze wereld en als je dus toch commentaar geeft dan ben je boze witte mannen brigade. Het is nog hilarischer dan hoe de boze witte mannen brigade, die er idd wel is, zelf overal op internet reageert op alles.
De goeden moeten onder de kwaden lijden. Er zijn echt wel toffe bozeblankeburgermannen, heur, maar het zootje raddraaiers heeft het voor de rest verpest.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:58:48 #82
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167214351
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:52 schreef Trommeldaris het volgende:
Verwater niet elke discussie met die onzin.
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167214420
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

De goeden moeten onder de kwaden lijden. Er zijn echt wel toffe bozeblankeburgermannen, heur, maar het zootje raddraaiers heeft het voor de rest verpest.
Het is hier een beetje verworden zoals in BNW. Je hebt believers, die meteen ook in elke complottheorie geloven, en zelfbenoemde zogenaamde sceptici. Die laatste zeggen zich weliswaar in de materie te verdiepen, maar eigenlijk doen ze dat niet, omdat ze als spiegelbeeld van de believers in helemaal niets geloven. Het zijn dus ook vaak geen sceptici, maar pseudo-sceptici. En de wisselwerking tussen de groepen believers en pseudo-sceptici zorgt altijd weer voor alle trammelant. In BNW, maar hier dus langzamerhand ook. Twee soorten gelovigen die op elkaar inhakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 09-12-2016 16:10:30 ]
I´m back.
pi_167214465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon een punt. Probeer dat maar eens te pareren. Misschien eens wat vaker NWS bezoeken, dan weet je meteen wat er speelt.
Ik ontken niet dat er debielen zijn, zeker in het gemiddelde Wilders of sylvana topic. Maar hier zijn jij en Ringo toch echt die debielen.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_167214492
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:04 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat er debielen zijn, zeker in het gemiddelde Wilders of sylvana topic. Maar hier zijn jij en Ringo toch echt die debielen.
Dank voor het compliment, maar ik zie hier vooral mensen die op basis van geruchten een vrouw door het slijk halen. Dat vind ik dan weer 'debielerig'. Waarom zou je dat doen - behalve dan als je een aversie hebt jegens vrouwen - of Marokkanen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:08:03 #86
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167214534
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dank voor het compliment, maar ik zie hier vooral mensen die op basis van geruchten een vrouw door het slijk halen. Dat vind ik dan weer 'debielerig'. Waarom zou je dat doen - behalve dan als je een aversie hebt jegens vrouwen - of Marokkanen.
Wat heeft haar vrouw-zijn er in hemelsnaam mee te maken?! Waarom sleep je dat er toch telkens met de haren bij?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_167214567
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat heeft haar vrouw-zijn er in hemelsnaam mee te maken?! Waarom sleep je dat er toch telkens met de haren bij?
Een andere verklaring kan ik niet vinden voor het cirkel-jerk gedrag van bepaalde lieden alhier. Waarom zou je anders vijf pagina's lang hakken op een persoon, louter op basis van vermoedens?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:21:23 #88
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167214782
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een andere verklaring kan ik niet vinden voor het cirkel-jerk gedrag van bepaalde lieden alhier. Waarom zou je anders vijf pagina's lang hakken op een persoon, louter op basis van vermoedens?
Dat jij het prima vindt dat ze 'lekker haar eigen ding doet' met wachtgeld, betekent niet dat iedereen dat acceptabel vindt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_167214800
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat jij het prima vindt dat ze 'lekker haar eigen ding doet' met wachtgeld, betekent niet dat iedereen dat acceptabel vindt.
Iets niet acceptabel vinden is iets anders dan haar integriteit ter discussie stellen of stellen dat ze ergens misbruik van maakt - op basis van geruchten. Dat heeft niets met gezonde kritiek van doen, maar met zoeken naar een stok om mee te slaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_167214806
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een andere verklaring kan ik niet vinden voor het cirkel-jerk gedrag van bepaalde lieden alhier. Waarom zou je anders vijf pagina's lang hakken op een persoon, louter op basis van vermoedens?
Het is geen vermoeden dat ze hals over kop weg was om in Amerika zich bij Hillarys campagneteam aan te sluiten. Daar mogen mensen zich best het een en ander over afvragen.

Ras en geslacht is volgens mij niet eerder een punt van discussie geweest.

Nu vind ik niet dat hier 5 topics voor nodig zijn, maar dat maakt het niet opeens dat het om haar geslacht of ras gaat. Dat maak jij er vooral van.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:24:07 #91
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_167214829
Waarom wordt er niet gewoon een wetsvoorstel ingediend om de wachtgeldregeling af te schaffen? Zo vlak voor de verkiezingen kunnen de gevestigde partijen niet anders dan hier mee in te stemmen toch?
pi_167214912
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:22 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Het is geen vermoeden dat ze hals over kop weg was om in Amerika zich bij Hillarys campagneteam aan te sluiten. Daar mogen mensen zich best het een en ander over afvragen.

Ras en geslacht is volgens mij niet eerder een punt van discussie geweest.

Nu vind ik niet dat hier 5 topics voor nodig zijn, maar dat maakt het niet opeens dat het om haar geslacht of ras gaat. Dat maak jij er vooral van.
quote:
7s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat het een onbetrouwbare allochtoon is.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:01 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Tofik Dibi - Wachtgeld
Wasilla blabla - Wachtgeld

Allebei zijn ze Marokkanen, helaas maken zij de vooroordelen over Marokkanen weer waar.
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 00:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Helpen bij de presidentscampagne. Ook echt zo'n vrouwen-dingetje uit de categorie 'hongerige negertjes in Afrika helpen'.
Inderdaad. Je hebt heulemaal gelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_167214928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:24 schreef YazooW het volgende:
Waarom wordt er niet gewoon een wetsvoorstel ingediend om de wachtgeldregeling af te schaffen? Zo vlak voor de verkiezingen kunnen de gevestigde partijen niet anders dan hier mee in te stemmen toch?
Omdat ze dan hun eigen positie onderuit trappen.

Zeker als ze uit zichzelf weggaan vind ik zo'n regeling slecht.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:33:28 #94
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_167214982
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:30 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Omdat ze dan hun eigen positie onderuit trappen.

Zeker als ze uit zichzelf weggaan vind ik zo'n regeling slecht.
Voor een kleine partij als bijvoorbeeld VNL zou het wel een mooie actie zijn om zo'n wetsvoorstel in te dienen. Om vervolgens tijdens de verkiezingscampagne en de debatten iedereen belachelijk te maken die er niet mee heeft ingestemd.
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:37:33 #95
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167215059
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:30 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Omdat ze dan hun eigen positie onderuit trappen.

Zeker als ze uit zichzelf weggaan vind ik zo'n regeling slecht.
Idd.. Als je politieke carrière tegen je eigen zin ophoudt bij een bepaalde partij is het een prima regeling om een nieuwe baan te zoeken.

Als je er zelf mee stopt en lekker wat gaat flierefluiten dan vind ik het een erg slechte.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_167215122
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Inderdaad. Je hebt heulemaal gelijk.
Ah je hebt gelijk. Ik had niet verwacht dat die idioten er waren.

Waarom je daar over wilt blijven praten over paar idioten is mjj een raadsel. En zeker waarom iedereen die hier wat zegt weggezet is als boze blankman. Maar prima.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 december 2016 @ 17:06:00 #97
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_167215545
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:30 schreef Nintex het volgende:
#draindegrachtengordel
Ze komt uit Breda, zak hooi!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 9 december 2016 @ 21:02:50 #98
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_167221302
Ik denk dat Nintex een hekel heeft aan de bewoners aan de Mark of de Nieuwe Mark. Anders is het natuurlijk waanzin.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_167221927
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Iets niet acceptabel vinden is iets anders dan haar integriteit ter discussie stellen of stellen dat ze ergens misbruik van maakt - op basis van geruchten. Dat heeft niets met gezonde kritiek van doen, maar met zoeken naar een stok om mee te slaan.
Integriteit is wat zwaar beladen, mijns inziens gaat het vooral om een totaal gebrek aan besef van verantwoordelijkheid. Dat begon met dat kinderlijke afscheidsbriefje aan de 2e Kamer. En nu ze weer opduikt, blijkt er weinig verbetering. Lijkt wel of ze in haar eigen werkelijkheid leeft. Zij is niet de eerste en ook niet de laatste halve gare die wordt geacht volksvertegenwoordiger te spelen voor ons in de 2e kamer, maar ergens is het wel verontrustend dat dit soort debielen ons nationale parlement bevolken
pi_167228132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:37 schreef Perrin het volgende:

[..]

Idd.. Als je politieke carrière tegen je eigen zin ophoudt bij een bepaalde partij is het een prima regeling om een nieuwe baan te zoeken.

Als je er zelf mee stopt en lekker wat gaat flierefluiten dan vind ik het een erg slechte.
Op zich een interessante discussie. Denk je niet dat dat zorgt voor verminderde onafhankelijkheid van Kamerleden? Moeten die niet ook de vrikheid hebben op te stappen? Ik vind uit een partij stappen, maar in de kamer blijven zitten kwalijker, maar dat gedrag moedig je aan met jouw voorstel. Daarnaast kan het lastig zijn te bepalen wat eigen wil is. Als je moet stoppen door psychische problemen, is dat dan eigen wil?
pi_167228432
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat heeft haar vrouw-zijn er in hemelsnaam mee te maken?! Waarom sleep je dat er toch telkens met de haren bij?
Haar persoonlijke kenmerken, zoals geslacht en afkomst, lijken voor jou toch een belangrijke reden voor opwinding te zijn. Dan is het toch niet verkeerd om dat te benoemen? Zeker als dat een repeterend patroon is...
pi_167228462
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Op zich een interessante discussie. Denk je niet dat dat zorgt voor verminderde onafhankelijkheid van Kamerleden? Moeten die niet ook de vrikheid hebben op te stappen? Ik vind uit een partij stappen, maar in de kamer blijven zitten kwalijker, maar dat gedrag moedig je aan met jouw voorstel. Daarnaast kan het lastig zijn te bepalen wat eigen wil is. Als je moet stoppen door psychische problemen, is dat dan eigen wil?
Daarnaast wordt bijna geen politicus ooit ontslagen. Behalve bij verkiezingen. Anders bieden ze formeel zelf hun ontslag aan. Ook al hebben ze een motie vanbwantrouwen aan hun broek.
pi_167228481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een andere verklaring kan ik niet vinden voor het cirkel-jerk gedrag van bepaalde lieden alhier. Waarom zou je anders vijf pagina's lang hakken op een persoon, louter op basis van vermoedens?
Zij creëert deze situatie zelf.
pi_167245146
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2016 09:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Haar persoonlijke kenmerken, zoals geslacht en afkomst, lijken voor jou toch een belangrijke reden voor opwinding te zijn. Dan is het toch niet verkeerd om dat te benoemen? Zeker als dat een repeterend patroon is...
Volgens mij heeft perrin dat nergens genoemd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 januari 2017 @ 22:31:31 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_168280434
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_168281489
quote:
Interessant om te lezen over haar beweegredenen. Krijg bij haar steeds het gevoel dat ze zichzelf belangrijker vindt dan ze is.
pi_168281916
quote:
Zelden zo'n nietszeggend verhaal gelezen. Een keer of 35 menselijke connectie en nog pakweg 28 keer dialoog.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168285201
Haar nieuwe revolutionaire uitvinding: "Mensen met totaal verschillende ideeën die elkaar niet kennen de gelegenheid bieden online de dialoog met elkaar aan te gaan."

Wow, heeft iemand ooit wel eens van zoiets gehoord? Respect. _O_
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 20 januari 2017 @ 04:58:45 #109
206731 Mortaxx
Doomer
pi_168285219
Ik geloof echt ontzettend weinig van haar verhaal. De Clinton campagne vroeg haar _O-
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  vrijdag 20 januari 2017 @ 07:01:20 #110
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168285570
Nou ja, niet echt een interessant verhaal, wel op een hijgerig-hysterisch guru-coach-seenthelight-goseeitforyourself-toontje gebracht.
Verder: knappe vrouw. :9~
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168285592
De herdershond heeft haar naar Amerika gebracht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168285721
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 07:01 schreef Ringo het volgende:
Nou ja, niet echt een interessant verhaal, wel op een hijgerig-hysterisch guru-coach-seenthelight-goseeitforyourself-toontje gebracht.
Verder: knappe vrouw. :9~
Op die foto's ziet ze er ouder uit. Niet bepaald het bekende stralende gezicht.

Jammer dat de Volkskrant niet doorvroeg.
pi_168285789
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 04:58 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geloof echt ontzettend weinig van haar verhaal. De Clinton campagne vroeg haar _O-
Stalkers denken dat ook. Die zien een knipoog van een artiest op televisie ook als speciaal voor hun bedoeld.

-edit-
Interview even snel doorgelezen, deze quote vind ik wel opvallend:
quote:
Ja en Trump is ook maar president geworden bij gebrek aan beter
Erm... OK :? Dus je stond niet voor 100% achter HC?

[ Bericht 22% gewijzigd door Resistor op 20-01-2017 07:53:27 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_168285854
Vaag verhaal :?
pi_168285942
Inhoud van een pinda.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 08:11:47 #116
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168285960
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 04:58 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geloof echt ontzettend weinig van haar verhaal. De Clinton campagne vroeg haar _O-
Volgens mij is ze op de bonnefooi naar Amerika vertrokken inderdaad. Daar is ook over geschreven.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 08:13:33 #117
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168285974
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 07:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Op die foto's ziet ze er ouder uit. Niet bepaald het bekende stralende gezicht.
Tja, iedereen wordt ouder. Van zo'n rampjaar zou ik ook vervellen. :X
quote:
Jammer dat de Volkskrant niet doorvroeg.
Ze kreeg alle ruimte om haar nieuwe praktijk te promoten. :D. (En dat werd niet spannender dan een enthousiaste bedrijfspresentatie op dinsdagmiddag.)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 08:18:51 #118
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168286021
quote:
Hoe zit het nu met het wachtgeld?
Ik houd me aan de regels van de politiek en dat zijn regels die ik niet zelf verzonnen heb
'Daar heb ik één belangrijke reactie op: ik houd me aan de regels van de politiek en dat zijn regels die ik niet zelf verzonnen heb en die voor alle politici gelden dus ook voor mij. Lees mijn boek. Verder: Listen.Think.Speak. Dat is de kern van alles wat ik doe en daarom heeft het even geduurd voor mensen weer van mij hoorden. Tel daarbij op mijn staat van dienst: militair, ambtenaar, volksvertegenwoordiger die in haar eigen tijd een platform voor dialoog begon. Gaat er dan bij niemand een lampje branden? Deze discussie doet geen recht aan wie ik ben. Ik heb hart voor de publieke zaak.'
Word een beetje moe van politici die voor zichzelf een sabbatical van vier jaar inlassen.
pi_168286053
quote:
Oh natuurlijk, over slechte keuzes moet weer een boek geschreven worden om maximaal te kunnen profiteren. :') _!
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 07:45 schreef Resistor het volgende:

[..]

Erm... OK :? Dus je stond niet voor 100% achter HC?
Blijkbaar ging ze er gewoon heen voor haar eigen avontuur.
pi_168286074
De prijs voor "Ambtenaar van het jaar" is blijkbaar aan inflatie onderhevig.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 20 januari 2017 @ 08:25:35 #121
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168286092
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 08:23 schreef Lyrebird het volgende:
De prijs voor "Ambtenaar van het jaar" is blijkbaar aan inflatie onderhevig.
Dat was in 2007, hè.
En 'aan inflatie onderhevig'? Ik weet niet welke topbureaucraten ze vóór 2007 in het zonnetje hebben gezet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168286142
Gezien haar capriolen, is mevrouw Hachchi niet zo'n geweldig uithangbord voor die prijs, laten we het daar op houden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 20 januari 2017 @ 08:39:25 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168286206
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 08:31 schreef Lyrebird het volgende:
Gezien haar capriolen, is mevrouw Hachchi niet zo'n geweldig uithangbord voor die prijs, laten we het daar op houden.
Ach, ze is in elk geval zichtbaar. Dat kun je vast niet van alle jaargangen zeggen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168286273
Het was overigens niet "Ambtenaar van het jaar" maar "Jonge ambtenaar van het jaar".
  vrijdag 20 januari 2017 @ 08:49:30 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168286316
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 08:45 schreef Kansenjongere het volgende:
Het was overigens niet "Ambtenaar van het jaar" maar "Jonge ambtenaar van het jaar".
De meeste Jongeambtenarenvanhetjaar verdwijnen binnen een half decennium in de bureaucratische gehaktmolen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 08:51:54 #126
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168286349
Was er geen plaatsje meer vrij op de lijst van Sylvana? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_168314534
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 08:51 schreef Hyperdude het volgende:
Was er geen plaatsje meer vrij op de lijst van Sylvana? :')
Twee ruziemakers op een lijst is vragen om problemen.
Blijkbaar had Sylvana net genoeg hersencellen om zich te bedenken dat Wassila er bij geen goed idee is.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 10:52:37 #128
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_168317374
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:24 schreef YazooW het volgende:
Waarom wordt er niet gewoon een wetsvoorstel ingediend om de wachtgeldregeling af te schaffen? Zo vlak voor de verkiezingen kunnen de gevestigde partijen niet anders dan hier mee in te stemmen toch?
Omdat je als bestuurder / politicus itt iedere andere werkende Nederlander geen recht hebt op ww en dus direct in de bijstand belandt. Het is voor politici - enkelen daargelaten - vrij moeilijk om op heel korte termijn werk te vinden, ook omdat er in veel gevallen slecht op ontslag (of einde contractverlenging) te anticiperen valt.

Dat is nogal een risico en vandaar die regeling. Mensen die bereid zijn zich in te zetten voor de publieke zaak wil je niet meteen in een zwart gat te laten donderen als het misgaat. Lijkt me belangrijk, want de spoeling is al vrij dun, de uren zijn al achterlijk lang, en we willen uiteindelijk toch dat er goede mensen op de toko letten. Dus een beetje nazorg is in ons aller belang.

Dat snappen die Kamerleden zelf gelukkig wel - zij kennen dat risico maar al te goed, en dus zullen ze niet zo heel happig zijn om voor heel politiek Nederland het leven onnodig een beetje moeilijker te maken.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_168317607
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:52 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Omdat je als bestuurder / politicus itt iedere andere werkende Nederlander geen recht hebt op ww en dus direct in de bijstand belandt. Het is voor politici - enkelen daargelaten - vrij moeilijk om op heel korte termijn werk te vinden, ook omdat er in veel gevallen slecht op ontslag (of einde contractverlenging) te anticiperen valt.
Dus laat je politici wel onder de ww-regeling vallen. En als dat lastig is, dan kun je er ook voor kiezen om de wachtgeldregeling qua voorwaarden (hoogte uitkering, tijdsduur, rechten, plichten, boetes en maatregelen) gelijk te maken aan de ww.

Het enige wat dan moet gebeuren is een extra regeling bedenken om te voorkomen dat politici zich belemmerd voelen om op te stappen indien nodig. Die regeling zou in kunnen houden dat salaris wordt doorbetaald gedurende (een deel van) de resterende termijn. Dat maakt de regeling erg royaal in het begin van de termijn, maar aan het eind van de termijn krijgen ze met dezelfde soberheid te maken als burgers.

Hachi zou in dat geval niet in de VS zitten met wachtgeld, maar nu verplicht solliciteren in Nederland (of een andere EU-lidstaat).

quote:
Dat is nogal een risico en vandaar die regeling. Mensen die bereid zijn zich in te zetten voor de publieke zaak wil je niet meteen in een zwart gat te laten donderen als het misgaat. Lijkt me belangrijk, want de spoeling is al vrij dun, de uren zijn al achterlijk lang, en we willen uiteindelijk toch dat er goede mensen op de toko letten. Dus een beetje nazorg is in ons aller belang.
De spoeling is helemaal niet dun. Als je naar de lijsten kijkt van politiek partijen dan staan daar vooral mensen op die nog nooit iets hebben gedaan buiten de overheid of de gesubsidieerde sector. Er is een enorme groep goed gekwalificeerde mensen in het bedrijfsleven. Maar de partijen moeten deze mensen dan wel aantrekken.

[ Bericht 16% gewijzigd door JanKorteachternaam op 21-01-2017 11:15:54 ]
  zaterdag 21 januari 2017 @ 11:27:38 #130
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_168317941
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dus laat je politici wel onder de ww-regeling vallen. En als dat lastig is, dan kun je er ook voor kiezen om de wachtgeldregeling qua voorwaarden (hoogte uitkering, tijdsduur, rechten, plichten, boetes en maatregelen) gelijk te maken aan de ww.

Het enige wat dan moet gebeuren is een extra regeling bedenken om te voorkomen dat politici zich belemmerd voelen om op te stappen indien nodig. Die regeling zou in kunnen houden dat salaris wordt doorbetaald gedurende (een deel van) de resterende termijn. Dat maakt de regeling erg royaal in het begin van de termijn, maar aan het eind van de termijn krijgen ze met dezelfde soberheid te maken als burgers.

Hachi zou in dat geval niet in de VS zitten met wachtgeld, maar nu verplicht solliciteren in Nederland (of een andere EU-lidstaat).

[..]
Ja dat kan ook. Ik kan de materie niet helemaal overzien, maar dat klinkt me niet onredelijk.

quote:
De spoeling is helemaal niet dun. Als je naar de lijsten kijkt van politiek partijen dan staan daar vooral mensen op die nog nooit iets hebben gedaan buiten de overheid of de gesubsidieerde sector. Er is een enorme groep goed gekwalificeerde mensen in het bedrijfsleven. Maar de partijen moeten deze mensen dan wel aantrekken.
Ik denk dat je de kwaliteit van mensen in het bedrijfsleven om politiek te bedrijven overschat. Politiek is meer dan cijfertjes en korte termijndoelen najagen. Toegegeven, daar geven ze momenteel in de kamer ook steeds minder blijk van.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_168318012
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:27 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ja dat kan ook. Ik kan de materie niet helemaal overzien, maar dat klinkt me niet onredelijk.

[..]

Ik denk dat je de kwaliteit van mensen in het bedrijfsleven om politiek te bedrijven overschat. Politiek is meer dan cijfertjes en korte termijndoelen najagen. Toegegeven, daar geven ze momenteel in de kamer ook steeds minder blijk van.
True. Toch heb ik momenteel meer vrouwen in iemand met een management-achtergrond dan iemand met een master gender studies and transgender-emancipation in Africa. Daar zitten er veel te veel van in de Kamer.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 11:36:06 #132
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_168318103
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

True. Toch heb ik momenteel meer vrouwen in iemand met een management-achtergrond dan iemand met een master gender studies and transgender-emancipation in Africa. Daar zitten er veel te veel van in de Kamer.
Hmmm. Een managementachtergrond is ook een ruim begrip. Was je manager van de repro onderin de kelder met drie zielen of van de afdeling heat-assets ter waarde van 2 miljard en 800 neuzen.

Ik hecht amper waarde aan een master gender studies, dat is dan ook wel weer zo, maar volgens mij zitten er met name historici en bedrijfseconomen in de kamer.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_168318128
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:36 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Hmmm. Een managementachtergrond is ook een ruim begrip. Was je manager van de repro onderin de kelder met drie zielen of van de afdeling heat-assets ter waarde van 2 miljard en 800 neuzen.

Ik hecht amper waarde aan een master gender studies, dat is dan ook wel weer zo, maar volgens mij zitten er met name historici en bedrijfseconomen in de kamer.
Het is bij wijze van. Waar het mij om gaat is dat er mensen in de kamer moeten zitten die serieus gestudeerd hebben en gedegen ervaring (bij voorkeur een technische studie, en zelf een bedrijf uit de grond gestampt) hebben in plaats van mensen die hun hele leven al aan het leuteren zijn over niets (zoals genderstudies en werken bij een of andere subsidieslurper)

Kijk maar eens naar de kandidatenlijst van GroenLinks...dat een deel van dit volk in de Kamer komt is een belediging voor het instituut parlement.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 12:07:23 #134
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168318553
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Er is een enorme groep goed gekwalificeerde mensen in het bedrijfsleven. Maar de partijen moeten deze mensen dan wel aantrekken.
Een royale vertrekregeling doet daar meestal wonderen.

Oh wacht, die is er al, dat heet de wachtgeldregeling, die wilde jij juist extreem versoberen. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 13:27:15 #135
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_168319654
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het is bij wijze van. Waar het mij om gaat is dat er mensen in de kamer moeten zitten die serieus gestudeerd hebben en gedegen ervaring (bij voorkeur een technische studie, en zelf een bedrijf uit de grond gestampt) hebben in plaats van mensen die hun hele leven al aan het leuteren zijn over niets (zoals genderstudies en werken bij een of andere subsidieslurper)

Kijk maar eens naar de kandidatenlijst van GroenLinks...dat een deel van dit volk in de Kamer komt is een belediging voor het instituut parlement.
Ik heb vooral problemen met carrièrepolitici. Van die jongens en meisjes die na de middelbare school via allerlei clubjes op een kieslijst terecht komen. Nooit echt gewerkt, en daar dus sowieso al geen ervaring mee, maar ook geen specialistische praktijkkennis en ervaring op een bepaald terrein opgedaan. Die zijn uiteindelijk heel goed in het politieke spel op de Haagse vierkante meter, maar als land heb je daar verder geen reet aan omdat hun voorstellen en successen losgezongen zijn van de realiteit.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_168319990
quote:
dialoog dialoog dialoog
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168320509
Dialoog vraag 1: waar is het wachtgeld?
standaarddrinker
  zaterdag 21 januari 2017 @ 15:32:31 #139
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_168321871
quote:
Die is helemaal de weg kwijt.

quote:
Hoe zit het nu met het wachtgeld?
Ik houd me aan de regels van de politiek en dat zijn regels die ik niet zelf verzonnen heb

'Daar heb ik één belangrijke reactie op: ik houd me aan de regels van de politiek en dat zijn regels die ik niet zelf verzonnen heb en die voor alle politici gelden dus ook voor mij. Lees mijn boek. Verder: Listen.Think.Speak. Dat is de kern van alles wat ik doe en daarom heeft het even geduurd voor mensen weer van mij hoorden. Tel daarbij op mijn staat van dienst: militair, ambtenaar, volksvertegenwoordiger die in haar eigen tijd een platform voor dialoog begon. Gaat er dan bij niemand een lampje branden? Deze discussie doet geen recht aan wie ik ben. Ik heb hart voor de publieke zaak.'
:').

Verder een bizar kritiekloos interview.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_168323294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 15:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die is helemaal de weg kwijt.

[..]

:').

Verder een bizar kritiekloos interview.
Dit lijkt op grootheidswaanzin.
Ik denk dat ze beter bij een psychiater langs kan gaan.
En daar ben ik serieus in. Deze vrouw heeft mogelijk professionele hulp nodig.
Hopelijk wordt ze hierop door de mensen in haar omgeving op gewezen.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 17:18:43 #141
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_168323364
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

True. Toch heb ik momenteel meer vrouwen in iemand met een management-achtergrond dan iemand met een master gender studies and transgender-emancipation in Africa. Daar zitten er veel te veel van in de Kamer.
Oh, wie zijn dat dan? Heb je ook aantallen en namen?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_168323452
Had die hond dat tyfus wijf maar opgegeten :r
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_168323471
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Kijk maar eens naar de kandidatenlijst van GroenLinks...dat een deel van dit volk in de Kamer komt is een belediging voor het instituut parlement.
Concrete voorbeelden graag van mensen op een verkiesbare plek. Dit is lekker makkelijk.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 18:08:12 #144
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168324108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 13:27 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik heb vooral problemen met carrièrepolitici. Van die jongens en meisjes die na de middelbare school via allerlei clubjes op een kieslijst terecht komen. Nooit echt gewerkt, en daar dus sowieso al geen ervaring mee, maar ook geen specialistische praktijkkennis en ervaring op een bepaald terrein opgedaan. Die zijn uiteindelijk heel goed in het politieke spel op de Haagse vierkante meter, maar als land heb je daar verder geen reet aan omdat hun voorstellen en successen losgezongen zijn van de realiteit.
Van het type Jesse Klaver zeg maar
Laffe huichelaar
pi_168324113
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
Had die hond dat tyfus wijf maar opgegeten :r
Waarom ga je schelden? Ze heeft psychiatrische problemem en heeft hulp nodig.
pi_168324253
Ergens in het Rifgebergte mist een clan hun speciale sneeuwvlokje.
pi_168324324
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 18:08 schreef polderturk het volgende:

[..]

Waarom ga je schelden? Ze heeft psychiatrische problemem en heeft hulp nodig.
Omdat zij schaamteloos profiteert (zonder enig ongemak) van jouw en mijn centen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_168327084
Het lijkt wel of Wassila Hachchi het contact met de werkelijkheid verloren is.

Ze is een oud-politica die opgestapt is en vrijwilligerswerk is gaan doen in Amerika, nou veel politici en mensen in het bedrijfsleven zullen haar nu wel willen inhuren als 'campaign consultant'.

Ik heb die Dialogue Digital trouwens eens opgezocht op Facebook (waar ze het expliciet over had in dat interview).

Nog geen 300 likes.
pi_168351743
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:13 schreef luxerobots het volgende:

Ze is een oud-politica die opgestapt is en vrijwilligerswerk is gaan doen in Amerika.
Zou het? zo makkelijk gaat dat niet in de VS.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_168352539
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Zou het? zo makkelijk gaat dat niet in de VS.
Vrijwilligerswerk doen gaat daar niet zo makkelijk?

Je kan toch gewoon op een toeristenvisum invliegen en vrijwilligerswerk doen?
  zondag 22 januari 2017 @ 21:56:06 #151
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168355393
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:29 schreef luxerobots het volgende:
Je kan toch gewoon op een toeristenvisum invliegen en vrijwilligerswerk doen?
Toen nog wel. #AmericaFirst
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 10:27:38 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_169367654
Nou mensen ze was er weer hoor. Bij Cafe Weltschmerz. Een uur lang.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:35:35 #153
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169367782
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:27 schreef borisz het volgende:
Nou mensen ze was er weer hoor. Bij Cafe Weltschmerz. Een uur lang.
Een D66'er die de boze man begrijpt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 8 maart 2017 @ 10:50:27 #154
78918 SeLang
Black swans matter
pi_169367976
Mede dankzij haar heeft Hillary Clinton verloren :')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:07:38 #155
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169368210
Nu komt ze Pechtold zijn campagne verwoesten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169368223
quote:
15s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:07 schreef Perrin het volgende:
Nu komt ze Pechtold zijn campagne verwoesten.
Ze is toch niet meer van belang? Of mis ik ets?
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:10:01 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169368247
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ze is toch niet meer van belang? Of mis ik ets?
Ze helpt minstens iedereen herinneren wat voor wappies er bij D66 rondlopen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169368256
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:10 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ze helpt minstens iedereen herinneren wat voor wappies er bij D66 rondlopen.
Men kon er weinig aan doen natuurlijk. Ik stem geen d66 maar dit kan je niet echt voorkomen. Die vrouw is functionerend heel erg in de war.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 8 maart 2017 @ 11:20:31 #159
78918 SeLang
Black swans matter
pi_169368416
Ze is hoe dan ook een liability voor D66. Ik denk dat Pechthold zou wensen dat ze al 75 was.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_169369417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men kon er weinig aan doen natuurlijk. Ik stem geen d66 maar dit kan je niet echt voorkomen. Die vrouw is functionerend heel erg in de war.
En je kunt bij zo ongeveer elke partij wel voorbeelden aanhalen van mensen die de weg een beetje kwijt waren.

Ik zie haar niet meer als iemand die enige relevantie heeft mbt D66.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 12:11:28 ]
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:23:19 #161
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169370780
De lijst oplichters bij de VVD is sowieso een stuk langer.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_169371094
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:23 schreef Ringo het volgende:
De lijst oplichters bij de VVD is sowieso een stuk langer.
GroenLinks, PVV en PvdA hebben ook een ruime verzameling mafkezen binnen de gelederen gehad.
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:39:35 #163
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169371107
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:50 schreef SeLang het volgende:
Mede dankzij haar heeft Hillary Clinton verloren :')
Ja prachtig dit. Ze kreeg opeens de roeping van God om Hillary te helpen president te worden, vertrok onmiddelijk en liet iedereen in verwarring achter. :')

Toen ze vertrok had iedereen zoiets van, die Clinton wint het toch wel, nu kan Hachchi mooie sier maken en bij terugkomst zal ze wel glunderend komen opscheppen over hoe ze heeft meegeholpen 'geschiedenis te schrijven' en blah blah blah.

En toen ging Clinton roemloos ten onder en is Wassila weer aangespoeld in Nederland. Met haar onsamenhangende boekje en haar nutteloze verhalen. Wrakhout van een geschiedenis die nooit werkelijkheid werd. :W
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:45:33 #164
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169371190
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:38 schreef k_man het volgende:

GroenLinks, PVV en PvdA hebben ook een ruime verzameling mafkezen binnen de gelederen gehad.
Het verschil met de VVD is dat oplichtelarij daar officiële partijlijn is.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_169527741
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:27 schreef borisz het volgende:
Nou mensen ze was er weer hoor. Bij Cafe Weltschmerz. Een uur lang.
Dat stuk stront is dus terug. In het interview begint ze met ogenschijnlijk gezond verstand, maar ze neuzelt vervolgens over safe spaces :r

Zij moet vervolgd worden. Wachtgeld tot de laatste cent terug betalen.
pi_169527742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja prachtig dit. Ze kreeg opeens de roeping van God om Hillary te helpen president te worden, vertrok onmiddelijk en liet iedereen in verwarring achter. :')
Zo kwam het over. Maar in het interview zegt zij heel nadrukkelijk dat ze al langere tijd met het idee rond liep. Op een gegeven moment deed zich een kans voor en toen vertrok ze. Ze liep echter al langer met het idee rond om wat anders te doen. Dat past niet bij plotseling vertrek zonder enige toelichting. Zij vertelt duidelijk niet het hele verhaal.

quote:
Toen ze vertrok had iedereen zoiets van, die Clinton wint het toch wel, nu kan Hachchi mooie sier maken en bij terugkomst zal ze wel glunderend komen opscheppen over hoe ze heeft meegeholpen 'geschiedenis te schrijven' en blah blah blah.
Ordinair opportunisme.
pi_169528371
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 03:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zo kwam het over. Maar in het interview zegt zij heel nadrukkelijk dat ze al langere tijd met het idee rond liep. Op een gegeven moment deed zich een kans voor en toen vertrok ze. Ze liep echter al langer met het idee rond om wat anders te doen. Dat past niet bij plotseling vertrek zonder enige toelichting. Zij vertelt duidelijk niet het hele verhaal.

Zij vertelt niet het hele verhaal nee. Ik heb de indruk dat er mogelijk sprake is van psychische problematiek maar zeker ook van een schrikbarende lafheid en gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel. Als ik denk aan dat kinderlijke en lullige afscheidsbriefje schud ik mijn hoofd.. Het treurige is dat dat soort niveauloze mensen vaak wel enorm veel pretenties hebben en denken dat ze wat voorstellen
  woensdag 15 maart 2017 @ 12:04:44 #168
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_169532494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 03:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

In het interview begint ze met ogenschijnlijk gezond verstand, maar ze neuzelt vervolgens over safe spaces :r

Ik was verbaasd over het intelligente verhaal wat ze vertelde. Het is niet de 'safe space' waar die idiote feministen het over hebben, maar een ideale situatie van waaruit men echt een dialoog kan voeren. Dialoog, dus geen discussie.

Discussie is een gesprek waarin men elkaar probeert te overtuigen en overtreffen, waarbij de vooringenomenheid aan beide kanten het begrip in de weg staat. Dialoog is een gesprek waarin men gedachtes en meningen uitwisselt en elkaar probeert te begrijpen en openstaat voor ander zijn argumenten.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_169532683
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:04 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik was verbaasd over het intelligente verhaal wat ze vertelde. Het is niet de 'safe space' waar die idiote feministen het over hebben, maar een ideale situatie van waaruit men echt een dialoog kan voeren. Dialoog, dus geen discussie.

Discussie is een gesprek waarin men elkaar probeert te overtuigen en overtreffen, waarbij de vooringenomenheid aan beide kanten het begrip in de weg staat. Dialoog is een gesprek waarin men gedachtes en meningen uitwisselt en elkaar probeert te begrijpen en openstaat voor ander zijn argumenten.
Ze heeft duidelijk een droom om mensen te verbinden door middel van dialoog. Hoe precies is de vraag. Op internet, maar erg concreet wordt het niet.

Ik denk dat iedereen het wel prima vindt als Hachchi zich daar bezig mee wil houden. Zelfs als ze naar Amerika gaat. Punt is dat ze nu een zeer ruime uitkering ontvangt (wachtgeld) terwijl ze zelf opgestapt is, niet voor een betaalde baan, maar voor vrijwilligerswerk.
  woensdag 15 maart 2017 @ 12:16:00 #170
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_169532726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ze heeft duidelijk een droom om mensen te verbinden door middel van dialoog. Hoe precies is de vraag. Op internet, maar erg concreet wordt het niet.

Ik denk dat iedereen het wel prima vindt als Hachchi zich daar bezig mee wil houden. Zelfs als ze naar Amerika gaat. Punt is dat ze nu een zeer ruime uitkering ontvangt (wachtgeld) terwijl ze zelf opgestapt is, niet voor een betaalde baan, maar voor vrijwilligerswerk.
Maar ze acteert wel in de geest van de oorspronkelijke D66.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_169532797
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:16 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maar ze acteert wel in de geest van de oorspronkelijke D66.
Vind je? D66 is opgericht als partij van de bestuurlijke vernieuwing.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 oktober 2018 @ 18:23:27 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_182456092
Kijk is wie we daar hebben... https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Ze is weer lid.

Quotes uit VK-artikelen mogen niet. Dus alleen een link.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 11 oktober 2018 @ 18:25:26 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182456128
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:23 schreef borisz het volgende:
Kijk is wie we daar hebben... https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter

Quotes uit VK-artikelen mogen niet. Dus alleen een link.
Sterkte, D66 :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 18:26:35 #174
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_182456143
Om te kotsen, wat een wijf. Maja, we laten het zelf toe.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_182456182
Het wachtgeld gaat aflopen? De staatsruif lonkt?
pi_182456208
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:23 schreef borisz het volgende:
Kijk is wie we daar hebben... https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Ze is weer lid.

Quotes uit VK-artikelen mogen niet. Dus alleen een link.
Wat een parasiet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182456236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Het wachtgeld gaat aflopen? De staatsruif lonkt?
Volgens haarzelf heeft ze 'rock bottom' gehit en wil ze weer graag terug in de politiek
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182456258
Sorry dat ik het zeg, maar zo iemand..... Ongelooflijk. Dat je zulk lef in je lijf hebt. Dan moet je wel totaal geen zelfrespect meer hebben.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182456342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Volgens haarzelf heeft ze 'rock bottom' gehit en wil ze weer graag terug in de politiek
Mooi detail al die boeken op de achtergrond, sleutelwoord in haar relaas: dialoog.
Laat dat woord nou juist de sleutel tot subsidies zijn via de politiek en aanverwante organisaties.
Schaamteloos en belachelijk, ik geef haar een gerede kans op succes.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 18:47:02 #180
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182456426
Ze is weer lid geworden van de partij maar het lijkt me toch dat ze geen functie van betekenis meer gaat krijgen.
pi_182456556
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Lekker parasiteren op de samenleving, niets mis mee.
hoort bij dat soort lui.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_182456632
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 19:33:22 #183
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182457337
Alex weg, Hachchi terug?
Debiel mens.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 19:36:13 #184
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_182457400
O+ Wassila O+
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_182457436
Ideale deelnemer voor Mindfuck.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 19:39:49 #186
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182457483
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:36 schreef Ringo het volgende:
O+ Wassila O+
Don't stick your duck in gravy.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_182458455
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:47 schreef Twiitch het volgende:
Ze is weer lid geworden van de partij maar het lijkt me toch dat ze geen functie van betekenis meer gaat krijgen.
Voor een hernia heb je wel een ruggengraat nodig.

Geen idee wat D66 nou heeft, geen ruggengraat en haar weer opnemen op een plek waar je haar weer gaat zien, of de rug recht houden waardoor ze maar blijft zeuren.
Zie ook dit bericht in de VK, ze had ook weer een anoniem lid kunnen worden met echt werk, maar nee hoor...
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:51:14 #188
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182461022
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Volgens haarzelf heeft ze 'rock bottom' gehit en wil ze weer graag terug in de politiek
Ik wil vijf boeken helemaal onder aan die stapel weghalen en kijken of die hele shitzooi in elkaar dondert. Maar zal wel niet gebeuren aangezien het een of ander zgn. ingenieus kastsysteem is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:59:35 #189
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182461341
Ze heeft al eigenhandig de campagne van Clinton verpest. Door haar is Trump nu president.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 22:04:47 #190
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_182461519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ze heeft al eigenhandig de campagne van Clinton verpest. Door haar is Trump nu president.
Dan moet jij wel fan van haar zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 22:11:10 #191
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_182461745
Hoe spreek je Hachchi "chch" eigenlijk uit?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_182461801
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:11 schreef BlaZ het volgende:
Hoe spreek je Hachchi "chch" eigenlijk uit?
Heihachi zoals in Tekken.
pi_182463159
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:11 schreef BlaZ het volgende:
Hoe spreek je Hachchi "chch" eigenlijk uit?
Als je verkouden bent gaat het meestal heel makkelijk.
pi_182467829
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Volgens haarzelf heeft ze 'rock bottom' gehit en wil ze weer graag terug in de politiek
We hebben dit soort mensen vooral niet nodig in de politiek.

Het wordt dringend tijd dat het gros van de subsidies op de schop gaan, zodat deze mensen gewoon achter de kassa kunnen plaatsnemen waar ze thuishoren.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:20:31 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182467917
Ik kan in Eindhoven nog wel iemand gebruiken die notulen uittikt van bestuursvergaderingen. Prima functie voor haar.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:22:14 #196
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182467931
Ze is toch ook nog het neukertje van Pechtold geweest? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_182468862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ze is toch ook nog het neukertje van Pechtold geweest? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Jetten heeft zelfs een kind van hem weg moeten halen.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_182469274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Volgens haarzelf heeft ze 'rock bottom' gehit en wil ze weer graag terug in de politiek
Bezie haar!

Met behulp van de eeuwig harde mediageile Selfie Stick , buiten het zicht van de lens.

Heel voldaan en gulzig haar vochtige, enorm succesvolle en ambitieuze kamelenteen strelend.

Geheel vervuld van zichzelf en haar totaal onmisbare en onschatbare waarde voor Nederland, de Wereld en het Universum.

Hoor haar!

Kermend en kreunend haar successen met u delend.

Een opsomming van glorieuze overwinningen, door anderen veroorzaakte neergang en de verrijzenis als een Fenix uit de politieke as

Zo komt ze veelvuldig klaar en klaar en klaar.

Elke dag en elke nacht

Op zichzelf en zonder moeite.

Zonder enige schaamte.
pi_182469350
Misschien moet ze een keer in de spiegel kijken.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:52:22 #200
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_182469408
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:43 schreef DrMabuse het volgende:
Bezie haar!
DrMabuse is vlieft.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_182469505
Die afscheidsbrief van haar aan de Kamer was lachwekkend.
pi_182490616
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

DrMabuse is vlieft.
Wassila is vlieft op Wassila.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:38:52 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182490808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:43 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Bezie haar!

Met behulp van de eeuwig harde mediageile Selfie Stick , buiten het zicht van de lens.

Heel voldaan en gulzig haar vochtige, enorm succesvolle en ambitieuze kamelenteen strelend.

Geheel vervuld van zichzelf en haar totaal onmisbare en onschatbare waarde voor Nederland, de Wereld en het Universum.

Hoor haar!

Kermend en kreunend haar successen met u delend.

Een opsomming van glorieuze overwinningen, door anderen veroorzaakte neergang en de verrijzenis als een Fenix uit de politieke as

Zo komt ze veelvuldig klaar en klaar en klaar.

Elke dag en elke nacht

Op zichzelf en zonder moeite.

Zonder enige schaamte.
Dit is echt niet goed meer jongens, moeten we hier de autoriteiten voor inschakelen?

Iemand moet deze jongen tegen zichzelf in bescherming nemen
Laffe huichelaar
pi_182490847
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit is echt niet goed meer jongens, moeten we hier de autoriteiten voor inschakelen?

Iemand moet deze jongen tegen zichzelf in bescherming nemen
Is het Kopgeld alweer gestegen knul? w/
pi_183665811
Hachchi (D66): Pechtold ‘door angst gedreven en manipulatief’

quote:
Het vertrek van Wassila Hachchi als D66-Kamerlid in januari 2016 kwam voor velen als een grote verrassing. Voor het eerst spreekt Hachchi openhartig over de vertrouwensbreuk met Alexander Pechtold die volgens het oud-Kamerlid de directe aanleiding vormde voor haar vertrek bij D66.
Pechtold komt toch bovendrijven dus:

quote:
Hachchi zegt in HP/De Tijd over de wijze waarop Pechtold leidinggaf aan de Tweede Kamerfractie van D66: "Het was door angst gedreven leiderschap, dat kritiek als een bedreiging zag en enkel jaknikkers om zich heen duldde. Zo niet, dan werd er een heel scala van manipulatietechnieken ingezet: van negeren tot kleineren en uitlachen.
Baf:

quote:
"Ja uiteraard. Het was in zijn belang dat de discussie over mijn wachtgeld ging en niet over de reden van mijn vertrek, namelijk zijn wijze van leidinggeven aan de fractie. Zelfreflectie is niet zijn sterkste kant. Ik vond de discussie over het wachtgeld heel hypocriet. En dat blijkt zeker nu: Pechtold vertrekt net als ik vrijwillig en niemand vraagt hem iets over wachtgeld. Dus dat is met twee maten meten."


[ Bericht 31% gewijzigd door Ryan3 op 11-12-2018 18:17:49 ]
I´m back.
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:15:27 #206
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183665851
O+ Wassila O+
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:16:14 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183665871
quote:
Het oud-Kamerlid sluit niet dat zij Pechtold op termijn wil opvolgen als leider van D66: “Alles staat open.”
:') right....
Nog steeds in de war dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:18:40 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183665912
Er is altijd een kans.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

:') right....
Nog steeds in de war dus.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183665937
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
Pechtold komt toch bovendrijven dus:

quote:
Hachchi zegt in HP/De Tijd over de wijze waarop Pechtold leidinggaf aan de Tweede Kamerfractie van D66: "Het was door angst gedreven leiderschap, dat kritiek als een bedreiging zag en enkel jaknikkers om zich heen duldde. Zo niet, dan werd er een heel scala van manipulatietechnieken ingezet: van negeren tot kleineren en uitlachen.
Dat was allang bekend toch? Een raadslid uit Haarlem had voormalig dicator Pechtold jaren terug ook al eens in het 'zonnetje gezet' nadat ze was opgestapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2018 18:22:36 ]
pi_183665949
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

:') right....
Nog steeds in de war dus.
Dat lijkt me idd niet echt realistisch.
I´m back.
pi_183665965
De beste optie voor de D66 is misschien wel de antithese van Pechtold... onder het mom van ''weer terug naar wat we waren en waar we voor stonden.''

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2018 18:21:40 ]
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:22:29 #212
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183665979
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Dat lijkt me idd niet echt realistisch.
Die 17-jarige vroegrijpe Thunderbird aan het roer had ook niemand kunnen voorspellen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:23:02 #213
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183665988
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:21 schreef EipNiC het volgende:
De beste optie voor de D66 is misschien wel de antithese van Pechtold... onder het mom van ''weer terug naar wat we waren en waar we voor stonden.''
Terug naar het touwtje van Terlouw.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_183666018
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:22 schreef Ringo het volgende:

[..]

Die 17-jarige vroegrijpe Thunderbird aan het roer had ook niemand kunnen voorspellen.
Nee, ja, maar die gaat het niet lang blijven, schat ik in.
I´m back.
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:29:51 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183666099
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:22 schreef Ringo het volgende:

[..]

Die 17-jarige vroegrijpe Thunderbird aan het roer had ook niemand kunnen voorspellen.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:30:55 #216
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183666113
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, ja, maar die gaat het niet lang blijven, schat ik in.
Hoe lang houdt D66 het sowieso nog vol? De nattewind van de 1968-generatie.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_183666146
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hoe lang houdt D66 het sowieso nog vol? De nattewind van de 1968-generatie.
Blijven wel bestaan hun electoraat gaat altijd op en neer, al naar gelang ze wel (neer) of niet (op) deelnemen aan een regering.
I´m back.
pi_183666509
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Terug naar het touwtje van Terlouw.
Precies, zoiets aanhalen onderwijl je de cohesie en veiligheid op alle mogelijke manieren ondergraaft. D66iaanser kan niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2018 18:56:31 ]
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 11 december 2018 @ 19:00:31 #219
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183666607
Alsof dat wijf nog ergens aan de bak komt na wat ze heeft geflikt
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 11 december 2018 @ 19:05:58 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183666698
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:00 schreef SeLang het volgende:
Alsof dat wijf nog ergens aan de bak komt na wat ze heeft geflikt
Wel logisch dat ze dan denkt toch weer in de politiek aan de slag te kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183666744
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:00 schreef SeLang het volgende:
Alsof dat wijf nog ergens aan de bak komt na wat ze heeft geflikt
Was ze niet afgestudeerd marine-officier aan het KIM? Die kan wel een baantje vinden daarmee wrs, toch?
I´m back.
  dinsdag 11 december 2018 @ 19:53:09 #222
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183667811
Wat heeft zij eigenlijk nou helemaal misdaan?
Ze is met een goeie zenuwcrisis uit de Kamer gestapt.
Vervolgens heeft ze gebruik gemaakt van de wachtgeldregeling, die haar rechtmatig toekwam.
Alles keurig volgens de regels.
Dat kwam de partij qua pr wel heel onhandig uit. En dus heeft Pechtold haar karaktertechnisch tot op het onderbroekje laten uitkleden. Met hulp van de media en het bloeddorstig publiek. (En, oké, haar eigen stuntelige act de présence O+.)

Wat een trieste show van al die lui bij elkaar. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:32:14 #223
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183668680
Wassila beschuldigt Pechtold ervan politicus te zijn . :')
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:36:34 #224
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183668801
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:00 schreef SeLang het volgende:
Alsof dat wijf nog ergens aan de bak komt na wat ze heeft geflikt
Ze komt niet echt over als de lijm in een team iig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183668827
Een beetje als een Duitser die zijn arm niet in de lucht gooide.
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:39:37 #226
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183668886
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:37 schreef EipNiC het volgende:
Een beetje als een Duitser die zijn arm niet in de lucht gooide.
Dat zijn de ergste idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183669920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:37 schreef EipNiC het volgende:
Een beetje als een Duitser die zijn arm niet in de lucht gooide.
'Heil Pechtold'?
  woensdag 12 december 2018 @ 07:54:17 #228
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183675487
quote:
Hachchi zegt in HP/De Tijd over de wijze waarop Pechtold leidinggaf aan de Tweede Kamerfractie van D66: "Het was door angst gedreven leiderschap, dat kritiek als een bedreiging zag en enkel jaknikkers om zich heen duldde. Zo niet, dan werd er een heel scala van manipulatietechnieken ingezet: van negeren tot kleineren en uitlachen.
Klinkt als een prettige werksfeer! Nou ja dit is wel consistent met wat andere mensen hebben gezegd: dat hij doorlopend bang was voor zijn positie.

Misschien zou Alex stiekem zijn partij het liefst hebben gerund zoals Geert: zonder tegenspraak en anders rot je maar op.
pi_183675532
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:00 schreef SeLang het volgende:
Alsof dat wijf nog ergens aan de bak komt na wat ze heeft geflikt
Zelfs Tara Singh Varma kwam weer aan de bak :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_183675544
Het is wel opvallend dat de leider van zo een democratische partij zo dictatoriaal is.
  woensdag 12 december 2018 @ 08:23:56 #231
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183675685
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:03 schreef polderturk het volgende:
Het is wel opvallend dat de leider van zo een democratische partij zo dictatoriaal is.
Ik denk dat er maar weinig (succesvolle) politieke leiders zijn die geen last hebben van machtswellust. Wilders, Marijnissen, Rutte, Den Uyl, Pechtold, om een paar willekeurige namen te noemen die bekend staan (stonden) om hun eerstehanengedrag.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 12 december 2018 @ 08:26:48 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183675708
Zonder sterke drive om de baas te spelen word je idd ook geen politiek leider. De vraag is wel wat je managementstijl is, daar is niet maar één smaak van.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 12 december 2018 @ 09:57:37 #233
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183676864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Volgens haarzelf heeft ze 'rock bottom' gehit en wil ze weer graag terug in de politiek
Ik vind haar echt eng en totaal geen authenticiteit uitstralen. :') Nonchalant die stapel boeken achter haar, die sociopathische grijns, dat mediagetrainde praatje ... Brrr. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 12-12-2018 10:25:30 ]
  woensdag 12 december 2018 @ 10:11:13 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183677106
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar weinig (succesvolle) politieke leiders zijn die geen last hebben van machtswellust. Wilders, Marijnissen, Rutte, Den Uyl, Pechtold, om een paar willekeurige namen te noemen die bekend staan (stonden) om hun eerstehanengedrag.
Zonder dat ga je het in zo'n positie niet volhouden. Hachchi beschuldigt Pechtold er dus van zijn werk uit te voeren.

Dat gedoe met die Anne Lok was voor mij een goede reden om te vinden dat het wel tijd voor hem werd om weg te gaan. Maar dit is gewoon aandachtszoekerij van een zuur mens die nog even na wil trappen.
  woensdag 12 december 2018 @ 10:56:59 #235
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183677857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 10:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zonder dat ga je het in zo'n positie niet volhouden. Hachchi beschuldigt Pechtold er dus van zijn werk uit te voeren.
Hoort negeren, uitlachen en kleineren ook bij het handhaven van die leiderschapspositie dan?

Ervan uitgaande dat ze de waarheid spreekt natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:54:44 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195469865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ze heeft al eigenhandig de campagne van Clinton verpest. Door haar is Trump nu president.
Gelukkig helpt ze nu de campagne van Trump om zeep.
https://www.linkedin.com/(...)rump-wassila-hachchi

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 06-10-2020 19:55:29 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195471108
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:54 schreef borisz het volgende:

[..]

Gelukkig helpt ze nu de campagne van Trump om zeep.
https://www.linkedin.com/(...)trump-wassila-hachch
Op de een of andere manier kan je niet op deze manier op haar LinkeIn komen om het te lezen.

Als je het via Twitter doet kan je er wel op komen volgens mij.
twitter


Eerste paragraaf van haar stukje is ook wel interessant:
quote:
... - als ik zou mogen stemmen in de Verenigde Staten - en in Nederland voor Thierry Baudet, aangezien dat de enige manier lijkt om het ontwaken van de mensheid te ondersteunen en te versnellen. Ontwaken is wat we nodig hebben om een paradigma verschuiving te omarmen en onze democratie en haar politiek te transformeren.
Ik weet even niet wat ik hier van moet denken. Eerste wat in mij op kwam was 'als een blad aan de boom omgedraaid', maar na het nog een keer te lezen denk ik 'doorgedraaid'.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_195471293
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 19:45 schreef Resistor het volgende:

[..]

Op de een of andere manier kan je niet op deze manier op haar LinkeIn komen om het te lezen.

Als je het via Twitter doet kan je er wel op komen volgens mij.
[ twitter ]

Eerste paragraaf van haar stukje is ook wel interessant:
[..]

Ik weet even niet wat ik hier van moet denken. Eerste wat in mij op kwam was 'als een blad aan de boom omgedraaid', maar na het nog een keer te lezen denk ik 'doorgedraaid'.
Sommige mensen zien op latere leeftijd pas het licht en slaan vervolgens weer compleet door.
Zie Anne Fleur
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:08:33 #239
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195471729
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 19:45 schreef Resistor het volgende:

[..]

Op de een of andere manier kan je niet op deze manier op haar LinkeIn komen om het te lezen.

Als je het via Twitter doet kan je er wel op komen volgens mij.
[ twitter ]

Eerste paragraaf van haar stukje is ook wel interessant:
[..]

Ik weet even niet wat ik hier van moet denken. Eerste wat in mij op kwam was 'als een blad aan de boom omgedraaid', maar na het nog een keer te lezen denk ik 'doorgedraaid'.
WTF

Zou ze Engel-adepte zijn?

In ieder geval fijn voor @Nikonlover dat hij nu iemand heeft om zijn klimaatoptimist t-shirt aan door te verkopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 19:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Sommige mensen zien op latere leeftijd pas het licht en slaan vervolgens weer compleet door.
Zie Anne Fleur
AFD is naar mijn weten nog altijd links.
We have always been at war with Eastasia.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')