SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.symbols-n-emot(...)ticons-list.html?m=1
Gewoon de onderste copy/pasten.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat geen verkorte code bij.
Als jij de emoticon die je daar kopieert het equivalent van dequote:Op woensdag 7 december 2016 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat geen verkorte code bij.
Ach zit daar zo'n HBO-kutje die het allemaal schijnt te weten over jouw carriere te beslissen. Vermoeiend.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
*zucht* die persoonlijkheidstesten komen me de neus uit. Kunnen ze niks beters verzinnen bij het recruiten?
Dat gedoe over hem Harrie noemen?quote:
''Ik moet er wel bij vermelden dat als je persoonlijkheid niet matched je niet op gesprek kan komen en we je de komende twee jaar niet meenemen in onze functies.''quote:Op woensdag 7 december 2016 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach zit daar zo'n HBO-kutje die het allemaal schijnt te weten over jouw carriere te beslissen. Vermoeiend.
Knap. Dan moet die al sinds zn 15/16e in de winkel als zelfstandig verkoper staan.quote:ja, je hebt 6 jaar ervaring in de retail, maar dat is eigenlijk minder dan we zoeken, we zoeken een student met iets meer ervaring.
Watje. Pak een biertje.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef Saind het volgende:
Fuuuu nog geen koffie gehad vandaag, ben aan het ontkalken
begin het nu toch wel zwaar te krijgen
'Hard' water drinkenquote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef Saind het volgende:
Ervaring zoeken in een aantal dienstjaren is het meest onzinnige wat je kunt doen. Ik ken mensen die in een jaar meer weten van een machine dan mensen die er al 10 jaar mee werken. Heeft allemaal met intelligentie en persoonlijke interesse en toewijding te maken. Veel minder met hoe lang je ergens werkt.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
''Ik moet er wel bij vermelden dat als je persoonlijkheid niet matched je niet op gesprek kan komen en we je de komende twee jaar niet meenemen in onze functies.''
Ik had er laatst eentje;
[..]
Knap. Dan moet die al sinds zn 15/16e in de winkel als zelfstandig verkoper staan.
De moeder van vincenzo kan wel een extraatje gebruiken zo met de kerst. Stel haar niet teleurquote:Op woensdag 7 december 2016 12:32 schreef tong80 het volgende:
Ik heb weer zo'n half één moment
Dat je twijfelt over rukken of voor 50 euro naar de hoeren.
Ik heb net een decafe op.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef Saind het volgende:
Gewoon rukken, is gratis. #gierig #nederlanderquote:Op woensdag 7 december 2016 12:32 schreef tong80 het volgende:
Heb je zo'n test die je kan delen?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
''Ik moet er wel bij vermelden dat als je persoonlijkheid niet matched je niet op gesprek kan komen en we je de komende twee jaar niet meenemen in onze functies.''
Ik had er laatst eentje;
[..]
Knap. Dan moet die al sinds zn 15/16e in de winkel als zelfstandig verkoper staan.
Uitslag? Of om zelf te proberen?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je zo'n test die je kan delen?
Dit is ook een optie.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:32 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De moeder van vincenzo kan wel een extraatje gebruiken zo met de kerst. Stel haar niet teleur
En Don dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:37 schreef tong80 het volgende:
Ik klik niet. Nooit iemand verraden en nog steeds bang voor virussen.
Ben even een middagdutje doen. Doe Ad de groeten. Al dan niet zonder rem.
Zelf proberen.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Uitslag? Of om zelf te proberen?
Heb je een matras? Van horen zeggen is dat het beste van twee werelden combineren. Al heeft degene die dat verkondigde nog geen ervaring met die andere twee werelden.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:32 schreef tong80 het volgende:
Wat is er voorgevallen? Hoe kan ik bemiddelen?quote:
Ik weet het niet zo goed.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is er voorgevallen? Hoe kan ik bemiddelen?
KIJK NOU WAT ER GEBEURD IS!!!!!quote:
Banaanvragen zijn voor de zwakke onder onsquote:Op woensdag 7 december 2016 12:37 schreef tong80 het volgende:
Ik klik niet. Nooit iemand verraden en nog steeds bang voor virussen.
Ben even een middagdutje doen. Doe Ad de groeten. Al dan niet zonder rem.
hardop gelachenquote:Op woensdag 7 december 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KIJK NOU WAT ER GEBEURD IS!!!!!
Teveel werk zie ik. Ik moet allerlei gegevens opgeven.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Standaard testjes. Is van MatchQ, je kan op de Match Q site een demo doen.
Ligt aan de kwaliteit. Live of integraal?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:46 schreef Elan het volgende:
Ewa
Hoeveel mb/gb kost wedstrijd kijken op je telefoon ?
Afhankelijk van de stream (kwaliteit)quote:Op woensdag 7 december 2016 12:46 schreef Elan het volgende:
Ewa
kk veelquote:Op woensdag 7 december 2016 12:46 schreef Elan het volgende:
Ewa
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Live, via Ziggo Horizon appquote:Op woensdag 7 december 2016 12:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de stream (kwaliteit)
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Strijderquote:Op woensdag 7 december 2016 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Banaanvragen zijn voor de zwakke onder ons
90 minuten minimaal 700 mb...ruwe schattingquote:Op woensdag 7 december 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Live, via Ziggo Horizon app
Zondag feestje van opa en oma en die mensen hebben zaaltje gehuurd . Geen wifi aanwezig.
Kwaliteit Verbruikquote:Op woensdag 7 december 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zondag feestje van opa en oma en die mensen hebben zaaltje gehuurd . Geen wifi aanwezig.
Gewoon opnemen en dan met spanning terugkijken.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:46 schreef Elan het volgende:
Ewa
Vind eigenlijk dat je moet eisen dat er minimaal wifi aanwezig moet zijn. Anders ga je gewoon niet...quote:Op woensdag 7 december 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Is allemaal gestaged.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Weet je hoeveel mensen er zijn omgekomen toen?
Zeg dat.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat je moet eisen dat er minimaal wifi aanwezig moet zijn. Anders ga je gewoon niet...
Hoe oud worden ze of hoeveel jaar huwelijk?
Ahhh jij houdt echt van opa en oma! Als het iets van 60 jaar is dan kan je ook dit jaar skippen en volgend jaar gaan.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat.
Geen idee precies, echt tyfuslang. Iets van 60 jaar getrouwd of zo.
Dit is niet te vergelijken met jouw Sinterklaas-intocht tactiek.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon opnemen en dan met spanning terugkijken.
Nu je het zegt, ik heb dit vannacht dus ook gehad. Ik heb liggen zweten en het ook koud gehad.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had het vannacht warm/koud/warm/koud.
Niet gekeken.quote:
Dat heb ik altijd als ik molly pop..quote:Op woensdag 7 december 2016 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb dit vannacht dus ook gehad. Ik heb liggen zweten en het ook koud gehad.
Ben jij een van de 37 abonnees?quote:
Ik heb wel betere dingen te doen.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben jij een van de 37 abonnees?
Wowquote:Op woensdag 7 december 2016 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoop dat je deze lijn vasthoudt wanneer je straks ook de straat oversteekt.
Heeft ie hem weer gereuploadquote:Op woensdag 7 december 2016 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Check die vid van Mauri. Bakt gewoon een levende goudvis.
Ik voel me nu nog meer verbonden met jou.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb dit vannacht dus ook gehad. Ik heb liggen zweten en het ook koud gehad.
Electrisch deken kapot?quote:Op woensdag 7 december 2016 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had het vannacht warm/koud/warm/koud.
BF4L NTBquote:Op woensdag 7 december 2016 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik voel me nu nog meer verbonden met jou.
Mesquote:Op woensdag 7 december 2016 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee die doet het wel. Misschien wel daarom dat ik zo gaar was. Aan/uit/aan/uit. Komende nacht laat ik m'n lichaam het zelf regelen.quote:
SOWquote:Op woensdag 7 december 2016 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd heerlijk warm met een jogging broek aan en in een koude kamer. Genot. Ik haat warmte als ik moet slapen.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee die doet het wel. Misschien wel daarom dat ik zo gaar was. Aan/uit/aan/uit. Komende nacht laat ik m'n lichaam het zelf regelen.
Ik voel me nu nog meer verbonden met jou.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd heerlijk warm met een jogging broek aan en in een koude kamer. Genot. Ik haat warmte als ik moet slapen.
quote:Op woensdag 7 december 2016 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik voel me nu nog meer verbonden met jou.
quote:Op woensdag 7 december 2016 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat nou als je necrofiel bent?quote:Op woensdag 7 december 2016 13:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Geen vrouw hebben om je warm te houden
Hopen op restwarmte.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat nou als je necrofiel bent?
daarnaast hebben bijna al die vrouwen last van koude voeten. bah.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Echt he en dan zo op je rug leggen zonder waarschuwingquote:Op woensdag 7 december 2016 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarnaast hebben bijna al die vrouwen last van koude voeten. bah.
Ben jij vrouwquote:Op woensdag 7 december 2016 13:59 schreef vincenzo78 het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2016 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarnaast hebben bijna al die vrouwen last van koude voeten. bah.
Bussen in Spanje zijn nog iets goedkoper en voor ons Nederlanders is het goedkoper. Voor Spaanse begrippen valt het nog mee.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Landen waar taxi's betaalbaar zijn is echt genot
Snap niet waarom mensen se bus gebruiken
Moest je kotsen? (Dit is een doordenker)quote:Op woensdag 7 december 2016 14:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik naar de wc ging moest ik hem met 2 handen vasthouden.
Dat is dan vaak nog goedkoperquote:Op woensdag 7 december 2016 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Landen waar taxi's betaalbaar zijn is echt genot
Snap niet waarom mensen se bus gebruiken
Niet alles is relatief. De relativiteitstheorie is allesbehalve relatief.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bussen in Spanje zijn nog iets goedkoper en voor ons Nederlanders is het goedkoper. Voor Spaanse begrippen valt het nog mee.
Alles is relatief
Goeiequote:Op woensdag 7 december 2016 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moest je kotsen? (Dit is een doordenker)
Dit gaat me stemmen opleveren in het awardstopic.quote:
Kan echt niet meer schelen dan een euro of 2. Daarvoor ga je toch niet tussen het plebs zittenquote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moest je kotsen? (Dit is een doordenker)
U bent geen Spanjaard meneer Knut.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan echt niet meer schelen dan een euro of 2. Daarvoor ga je toch niet tussen het plebs zitten
De bus naar bratislava vanaf Wenen airport is 5 euro een taxi 50.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan echt niet meer schelen dan een euro of 2. Daarvoor ga je toch niet tussen het plebs zitten
Het zijn wel beetje sloebers allemaal ja. Behalve op zondag dan is er ineens een bekakt publiek op straat.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
U bent geen Spanjaard meneer Knut.
En imo zijn Spanjaarden vaak wat socialer, maken eerder een praatje met een vreemde en die kom je in de bus eerder tegen (mits je Spaans spreekt natuurlijk)
Fawaka met de Slowaakse dames?quote:Op woensdag 7 december 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De bus naar bratislava vanaf Wenen airport is 5 euro een taxi 50.
Nauwelijks echt gezien, laatst staan gesproken.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fawaka met de Slowaakse dames?
Hoe lang ben je al in Sevilla? Een van de Spaanse steden die ik nog graag een keer wil bezoeken. Schijnt met name ook op cultureel gebied een prachtige stad te zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond sevilla genot in de stad. Is volgens mij ook enige wedstrijd die nog ergens om gaat
Iets meer dan een maand.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al in Sevilla? Een van de Spaanse steden die ik nog graag een keer wil bezoeken. Schijnt met name ook op cultureel gebied een prachtige stad te zijn.
Je zit wel lekker in het heetste gedeelte van Spanje. Hoeveel kilometer zit je van het strand (aangezien Sevilla iets landinwaarts ligt)? En ben je al andere Nederlanders tegen gekomen?quote:Op woensdag 7 december 2016 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iets meer dan een maand.
Cordoba en granada en rondo ook in de buurt, ook allemaal mooI.
Ben alleen nog dagje naar cordoba gegaan
Uurtje met de treinquote:Op woensdag 7 december 2016 14:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je zit wel lekker in het heetste gedeelte van Spanje. Hoeveel kilometer zit je van het strand (aangezien Sevilla iets landinwaarts ligt)? En ben je al andere Nederlanders tegen gekomen?
Ditquote:Op woensdag 7 december 2016 14:38 schreef Sked het volgende:
Nederlanders op toeristische plekken bah bah schaamteloos volk
Fuck voetbal...quote:Op woensdag 7 december 2016 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond sevilla genot in de stad. Is volgens mij ook enige wedstrijd die nog ergens om gaat
Omdat die mensen uit Luik niet helemaal goed bij hun hoofd zijnquote:Op woensdag 7 december 2016 15:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom is Luik een risicowedstrijd
er zijn mensen flink binnen gelopen jaquote:Op woensdag 7 december 2016 15:45 schreef Elan het volgende:
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Downs #8
1 bitcoin per dag minen in 2011, komt neer op ruim 700 dollar nu. Per dag
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Networkquote:Op woensdag 7 december 2016 15:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
er zijn mensen flink binnen gelopen ja
welke stad is dat? Ik was onlangs in Barcelona en daar vond ik de taxi helemaal niet zo goedkoopquote:Op woensdag 7 december 2016 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moest bijna naar de andere kant van de stad 4 euro
Sevillaquote:Op woensdag 7 december 2016 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke stad is dat? Ik was onlangs in Barcelona en daar vond ik de taxi helemaal niet zo goedkoop
Vreemd. In mallorca en 4 jaar geleden in barcelona was het wel goedkoop hoor.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke stad is dat? Ik was onlangs in Barcelona en daar vond ik de taxi helemaal niet zo goedkoop
Verkapte "ik ben in Mallorca en Barfelona geweest" post.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vreemd. In mallorca en 4 jaar geleden in barcelona was het wel goedkoop hoor.
Was dat expres?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben in Mallorca en Barfelona geweest" post.
In Roemenië was het ook goedkoopquote:Op woensdag 7 december 2016 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vreemd. In mallorca en 4 jaar geleden in barcelona was het wel goedkoop hoor.
Ik had er ook allicante en llorret bij kunnen zetten, maar dat heb ik niet gedaan. Nu wel.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben in Mallorca en Barfelona geweest" post.
Jij bent ook een rijke blanke, die hebben een hoger tariefquote:Op woensdag 7 december 2016 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Catalonië dure regio!quote:Op woensdag 7 december 2016 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze onafhankelijk zijnquote:
Geloof ik niet in.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze onafhankelijk zijn
en ze hebben geen uberquote:Op woensdag 7 december 2016 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent ook een rijke blanke, die hebben een hoger tarief
Waarschijnlijk heb je er zigeunerweeskind op.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
roemenieGod
Ook opvallend lekker gegeten daar
best prima land hequote:Op woensdag 7 december 2016 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
roemenieGod
Hoeren ook lekker goedkoop.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
roemenieGod
Kunnen.. Kan ook dat je Miss Dracula krijgt als je 1-800-WHORE belt..quote:Op woensdag 7 december 2016 16:39 schreef Smoofie het volgende:
Roemeense vrouwen kunnen ook mooi zijn. Roma mogen wel in kampen worden opgesloten.
Hoop wel dat ze kan zuigen.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kunnen.. Kan ook dat je Miss Dracula krijgt als je 1-800-WHORE belt..
Wat begrijp jij eigenlijk wel?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:42 schreef Doublepain het volgende:
Snap trouwens niet waarom je Uber zou willen verbieden, het is juist heel handig net als met die woningen
Airbnb, werkt perfect inderdaad. Maar alleen Uperpop is toch verboden?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:42 schreef Doublepain het volgende:
Snap trouwens niet waarom je Uber zou willen verbieden, het is juist heel handig net als met die woningen
Airbnb in sommige steden ook.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Airbnb, werkt perfect inderdaad. Maar alleen Uperpop is toch verboden?
Woningen snap ik wel. Men maakt winst door hun hele woning te verhuren en daar betalen ze geen belasting over. Een kamer oke, maar nu ontstaan er een soort mini hotels.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:42 schreef Doublepain het volgende:
het is niet verboden maar je mag maar een x aantal dagen in het jaar je kamer verhurenquote:
voor de consument wel inderdaad maar, ik begrijp wel dat als je een dure taxivergunning hebt gekocht of je buurman heeft z'n woning het hele jaar door aan feestende Engelsen verhuurd dat je het dan wat minder vindtquote:Op woensdag 7 december 2016 16:42 schreef Doublepain het volgende:
Sevillaquote:Op woensdag 7 december 2016 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
kipburgersquote:Op woensdag 7 december 2016 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Rijst, bakkeljauw en spitskool.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is wel zo iddquote:Op woensdag 7 december 2016 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Woningen snap ik wel. Men maakt winst door hun hele woning te verhuren en daar betalen ze geen belasting over. Een kamer oke, maar nu ontstaan er een soort mini hotels.
Dat is waar, maar taxichauffeurs bijvoorbeeld staan meestal bekend om het sjoemelen met prijzen en tijd staat niet stil, dus de markt veranderd nou eenmaal. Als er iets efficienter is en werkt, waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de consument wel inderdaad maar, ik begrijp wel dat als je een dure taxivergunning hebt gekocht of je buurman heeft z'n woning het hele jaar door aan feestende Engelsen verhuurd dat je het dan wat minder vindt
ik ookquote:Op woensdag 7 december 2016 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2016 16:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Rijst, bakkeljauw en spitskool.
Wat is agv? Aardappelen, groente en vlees?
Liever op deze manier zijn kostje bij elkaar schrapen dan dat ie gaat pikken toch?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er komt een neger gitaar bij mn tafel spelen maar hij kan alleen toonladders
gooi een muntjequote:Op woensdag 7 december 2016 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er komt een neger gitaar bij mn tafel spelen maar hij kan alleen toonladders
quote:Op woensdag 7 december 2016 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb mn koptelefoon opgezet toen ging ie weg
bohhhquote:Op woensdag 7 december 2016 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah zalmpasta gaat het worden.
Die van de Jumbo is ook lekker..quote:Op woensdag 7 december 2016 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah zalmpasta gaat het worden.
Ja zeker.quote:
maak het gewoon zelf.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die van de Jumbo is ook lekker..
Heb je dr Strange al gezien?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei ik ook op de begrafenis van mijn oom, maar een deel moest lachen.
Ik lees een stuk van VI met Ralf Rangnickquote:Op woensdag 7 december 2016 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet nog even bijkomen van de hilarische grap van Lenny
Ook gelezenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees een stuk van VI met Ralf Rangnick
Waarover?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees een stuk van VI met Ralf Rangnick
Misschien dat het persoonlijk is, maar de content van VI vind ik wel beter dan de vorige jaren.quote:
Sinds Johan weg is? Geen idee ik lees het weinig maar zag dit artikel voorbij komenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat het persoonlijk is, maar de content van VI vind ik wel beter dan de vorige jaren.
Zo even lezenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RB Leipzig en zichzelf.
http://www.vi.nl/premium-(...)ziel-verankerd-1.htm
Hoiquote:Op woensdag 7 december 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat het persoonlijk is, maar de content van VI vind ik wel beter dan de vorige jaren.
Heb je nog voetbal gekeken in Brazilië?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinds Johan weg is? Geen idee ik lees het weinig maar zag dit artikel voorbij komen
Johan Derksen stelt zelf niet zoveel meer voor sinds hij weg is bij het bladquote:Op woensdag 7 december 2016 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dat kan niet, Johan Derksen heeft zelf gezegd dat het blad sinds hij weg is niks meer voorstelt.
Ik denk dat hij nu vooral de Telegraaf nog als bron heeft, daarom zal die Valentijn er ook wel zitten en nog wat oude contacten, maar hij is in ieder geval een stuk minder geïnformeerd.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Johan Derksen stelt zelf niet zoveel meer voor sinds hij weg is bij het blad
Nee niks gezien op wat goals op tv na.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog voetbal gekeken in Brazilië?
Ik ook niet meer, al opgezegd toen Derksen er nog zat trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb geen VI abonnement verder want las het nooit meer
ik ook al een hele tijd geleden, eigenlijk toen zijn columns niet meer scherp warenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, al opgezegd toen Derksen er nog zat trouwens.
Het programma vind ik ook vaak minder de laatste tijd.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook al een hele tijd geleden, eigenlijk toen zijn columns niet meer scherp waren
Hey, ga jij daar heen?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als opwarmer voor sevilla krijgen we Barcelona vrouwen tegen valencia
Niveautje hoor
dat kijk ik ook bijna niet meerquote:Op woensdag 7 december 2016 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het programma vind ik ook vaak minder de laatste tijd.
De nieuwtjes waren altijd wel leuk bij VI.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu vooral de Telegraaf nog als bron heeft, daarom zal die Valentijn er ook wel zitten en nog wat oude contacten, maar hij is in ieder geval een stuk minder geïnformeerd.
Oh daar ook niet een wedstrijdje bezocht? Zondequote:Op woensdag 7 december 2016 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee niks gezien op wat goals op tv na.
Toen las ik het ook al zelden ja, meeste nieuws had je toch al gelezen. En die interviews waren vaak heel erg cliché en er was maar eens in de zoveel tijd een goed stukje verdieping.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, al opgezegd toen Derksen er nog zat trouwens.
In supportercafe kijkenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, ga jij daar heen?
Oh laat maar, ik zie dat het in Lyon is.
Die heeft hij volgens mij bijna nooit meer helaas. Van het eindeloos herhalen van dezelfde schijtlollige filmpjes word ik ook een beetje moe.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De nieuwtjes waren altijd wel leuk bij VI.
Hij heeft de F1 race bezocht waarin Verstappen zoveel mensen voorbij ging..quote:Op woensdag 7 december 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh daar ook niet een wedstrijdje bezocht? Zonde
[..]
Nee dat had hij alleen toen hij hoofdredacteur was.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft hij volgens mij bijna nooit meer helaas. Van het eindeloos herhalen van dezelfde schijtlollige filmpjes word ik ook een beetje moe.
quote:Op woensdag 7 december 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
'WK van 2026 bestaat uit zestien groepen van drie landen'
Gianni Infantino blijft bij zijn plan om het deelnemersveld van het WK fors uit te breiden, zo meldt het AFP. Volgens het Franse persbureau heeft de voorzitter bij het WK van 2026 zelfs al een toernooi-opzet uit de doeken gedaan: zestien groepen van drie landen, en een knockout-fase voor de laatste 32 landen.
Real Madridquote:Op woensdag 7 december 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog maar even wat voor RMA-DOR schrijven.
quote:Op woensdag 7 december 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gianni Infantino blijft bij zijn plan om het deelnemersveld van het WK fors uit te breiden, zo meldt het AFP. Volgens het Franse persbureau heeft de voorzitter bij het WK van 2026 zelfs al een toernooi-opzet uit de doeken gedaan: zestien groepen van drie landen, en een knockout-fase voor de laatste 32 landen.
Die bleef tenminste gewoon met zijn poten van het WK af.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Geef mij Blatter maar.
[ afbeelding ]
Doe het niet, niemand leest dat.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb 300 op real dus hopelijk falen ze nietquote:Op woensdag 7 december 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Die heeft het aantal deelnemers ook uitgebreidquote:Op woensdag 7 december 2016 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die bleef tenminste gewoon met zijn poten van het WK af.
Denk je dat ze echt voor groepswinst gaanquote:Op woensdag 7 december 2016 19:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb 300 op real dus hopelijk falen ze niet
Als topic bedoel je? Hoeft niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
dit geloof ik nietquote:Op woensdag 7 december 2016 19:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb 300 op real dus hopelijk falen ze niet
Werd in 1998 pas voorzitter en toen waren het al 32 landen.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die heeft het aantal deelnemers ook uitgebreid
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we het gewoon centraal moeten houden?
Bij dit soort wedstrijden boeit het niemand.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek lekker voor jezelf als je het niet op kunt brengen om het te lezen.
Spaans vrouwenvoetbal is van een hoger niveau dan in Nederland.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als opwarmer voor sevilla krijgen we Barcelona vrouwen tegen valencia
Niveautje hoor
Die werden nogal gehypet in de media denk ik. Ik heb een paar keer gekeken naar Oranje, maar dat was echt niet om aan te gluren.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Spaans vrouwenvoetbal is van een hoger niveau dan in Nederland.
De vraag is of het goede chickies zijn daarquote:Op woensdag 7 december 2016 19:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Spaans vrouwenvoetbal is van een hoger niveau dan in Nederland.
Volgende zomer zal er wel weer een EK-Vrouwen hype komenquote:Op woensdag 7 december 2016 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die werden nogal gehypet in de media denk ik. Ik heb een paar keer gekeken naar Oranje, maar dat was echt niet om aan te gluren.
Knut is vooral bang dat ze rughaar hebben.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vraag is of het goede chickies zijn daar
Daar is harsen toch voor uitgevonden.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knut is vooral bang dat ze rughaar hebben.
oh oke mijn excuusquote:Op woensdag 7 december 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werd in 1998 pas voorzitter en toen waren het al 32 landen.
Wel veel korte pittige kapsels.quote:
Bij Barca en Spaanse elftallen (U19 & U21) liepen er betere chickies dan die halve manwijven van de Nederlandse teams.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vraag is of het goede chickies zijn daar
quote:Op woensdag 7 december 2016 19:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bij Barca en Spaanse elftallen (U19 & U21) liepen er betere chickies dan die halve manwijven van de Nederlandse teams.
Maar ik moet eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik een lichte voorkeur heb voor mediterrane dames.
Ik kan me hier echt niks bij voorstellenquote:Op woensdag 7 december 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zat in dezelfde jaarlaag met Mitchell Dijksquote:Op woensdag 7 december 2016 19:31 schreef JanCees het volgende:
Een oud klasgenoot van mij speelt ook bij Ajax/Oranje
wel grappig
bij de vrouwen bedoel ikquote:Op woensdag 7 december 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat in dezelfde jaarlaag met Mitchell Dijks
Jeetje.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat in dezelfde jaarlaag met Mitchell Dijks
Anouk is dan ook veel beter dan Davy.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ritueel verbranden dat soort wijven.
Die zaten bij ons altijd in het gras te ouwehoeren als we gingen voetballen met gym, dus denk niet dat die daar spelen.quote:
Dat jurkje mag wel uit.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ritueel verbranden dat soort wijven.
Anouk is een leuke meid die een uitzondering is op de regel, maar godin gaat wel heel erg ver.quote:
Heldquote:Op woensdag 7 december 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leon, HELD![]()
https://www.facebook.com/VoetbalInsideTV/videos/1037450039699011/
ik heb hier Meneer Wang, die gaan we ook ff ophanguh. Kek is, een mooie gouwe eikelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |