SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
quote:Op woensdag 7 december 2016 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.symbols-n-emot(...)ticons-list.html?m=1
Gewoon de onderste copy/pasten.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat geen verkorte code bij.
Als jij de emoticon die je daar kopieert het equivalent van dequote:Op woensdag 7 december 2016 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat geen verkorte code bij.
Ach zit daar zo'n HBO-kutje die het allemaal schijnt te weten over jouw carriere te beslissen. Vermoeiend.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
*zucht* die persoonlijkheidstesten komen me de neus uit. Kunnen ze niks beters verzinnen bij het recruiten?
Dat gedoe over hem Harrie noemen?quote:
''Ik moet er wel bij vermelden dat als je persoonlijkheid niet matched je niet op gesprek kan komen en we je de komende twee jaar niet meenemen in onze functies.''quote:Op woensdag 7 december 2016 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach zit daar zo'n HBO-kutje die het allemaal schijnt te weten over jouw carriere te beslissen. Vermoeiend.
Knap. Dan moet die al sinds zn 15/16e in de winkel als zelfstandig verkoper staan.quote:ja, je hebt 6 jaar ervaring in de retail, maar dat is eigenlijk minder dan we zoeken, we zoeken een student met iets meer ervaring.
Watje. Pak een biertje.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef Saind het volgende:
Fuuuu nog geen koffie gehad vandaag, ben aan het ontkalken
begin het nu toch wel zwaar te krijgen
'Hard' water drinkenquote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef Saind het volgende:
Ervaring zoeken in een aantal dienstjaren is het meest onzinnige wat je kunt doen. Ik ken mensen die in een jaar meer weten van een machine dan mensen die er al 10 jaar mee werken. Heeft allemaal met intelligentie en persoonlijke interesse en toewijding te maken. Veel minder met hoe lang je ergens werkt.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
''Ik moet er wel bij vermelden dat als je persoonlijkheid niet matched je niet op gesprek kan komen en we je de komende twee jaar niet meenemen in onze functies.''
Ik had er laatst eentje;
[..]
Knap. Dan moet die al sinds zn 15/16e in de winkel als zelfstandig verkoper staan.
De moeder van vincenzo kan wel een extraatje gebruiken zo met de kerst. Stel haar niet teleurquote:Op woensdag 7 december 2016 12:32 schreef tong80 het volgende:
Ik heb weer zo'n half één moment
Dat je twijfelt over rukken of voor 50 euro naar de hoeren.
Ik heb net een decafe op.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef Saind het volgende:
Gewoon rukken, is gratis. #gierig #nederlanderquote:Op woensdag 7 december 2016 12:32 schreef tong80 het volgende:
Heb je zo'n test die je kan delen?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
''Ik moet er wel bij vermelden dat als je persoonlijkheid niet matched je niet op gesprek kan komen en we je de komende twee jaar niet meenemen in onze functies.''
Ik had er laatst eentje;
[..]
Knap. Dan moet die al sinds zn 15/16e in de winkel als zelfstandig verkoper staan.
Uitslag? Of om zelf te proberen?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je zo'n test die je kan delen?
Dit is ook een optie.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:32 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |