Goede instelling.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik had het al wel zien aankomen, dus het viel nog wel mee qua teleurstelling. Gewoon doorgaan.
Geef mij één goede reden waarom ik met jou zou aanmodderen.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:11 schreef Revanches het volgende:
Wel grappig, ik ben een natuurliefhebber en loop graag in de modder, maar de meeste mannen op tinder willen juist een stadsmeisje
Daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:11 schreef Revanches het volgende:
Wel grappig, ik ben een natuurliefhebber en loop graag in de modder, maar de meeste mannen op tinder willen juist een stadsmeisje
Je kan d'r als nog vragen? Wel zo leuk om met de kerstdagen samen iets te ondernemen toch?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:07 schreef Ypmaha het volgende:
Leuke Braziliaanse meid op mijn hardloopclub. Toen ik vroeg of ze nog iets met de feestdagen ging doen, zei ze van niet omdat ze net (vorige maand) uit een relatie kwam. Terwijl ik net die avond wilde vragen om een keer iets buiten het hardlopen af te spreken, wat ik dus niet heb gedaan.
Geen idee wat nu handig is om te doen... iemand tips?
Dat was toch de collega? Jammerquote:Op woensdag 7 december 2016 19:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Had dus gister gevraagd voor een tweede date, maar ze vindt mij niet leuk. Kan gebeuren.
Samen vliegeren?quote:Op woensdag 7 december 2016 19:11 schreef Revanches het volgende:
Niet te serieus cue, ik kom ook het oosten he?quote:
Gelijk heb je! Zal kijken volgende week.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap je.
Alleen is het niet altijd mogelijk om te wachten totdat ze ergens in haar eentje is. Daarom gewoon even wat ballen kweken en haar aanspreken. Ze bijt heus niet.
Gewoon even in de pauze, of net na de les. "He, hoe is het? Ik vroeg me af of je binnenkort wat met me zou willen drinken."
Is het zo gewoon om iemand voor een date te vragen met de kerstdagen dan? Dat zou ik juist niet doen....quote:Op woensdag 7 december 2016 22:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Je kan d'r als nog vragen? Wel zo leuk om met de kerstdagen samen iets te ondernemen toch?
Waarom niet? Veel mensen hebben blijkbaar juist in die periode veel last van het "alleen zijn".quote:Op donderdag 8 december 2016 07:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het zo gewoon om iemand voor een date te vragen met de kerstdagen dan? Dat zou ik juist niet doen....
quote:Op donderdag 8 december 2016 07:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het zo gewoon om iemand voor een date te vragen met de kerstdagen dan? Dat zou ik juist niet doen....
Njah, ik denk dat er voor beide wat te zeggen valtquote:Op donderdag 8 december 2016 08:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet? Veel mensen hebben blijkbaar juist in die periode veel last van het "alleen zijn".
Niets.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:07 schreef Ypmaha het volgende:
Leuke Braziliaanse meid op mijn hardloopclub. Toen ik vroeg of ze nog iets met de feestdagen ging doen, zei ze van niet omdat ze net (vorige maand) uit een relatie kwam. Terwijl ik net die avond wilde vragen om een keer iets buiten het hardlopen af te spreken, wat ik dus niet heb gedaan.
Ze gooit zelf haar planning op:"nee ik heb nog niks te doen".quote:Op donderdag 8 december 2016 07:56 schreef sanger het volgende:
[..]
wij voelen meequote:Op donderdag 8 december 2016 10:37 schreef Habbezak het volgende:
morgen is het zover.. Charelli's Breda! ik voel al wel een beetje spanning.
Is Charelli's die bizar goede Italiaan in dat pijpenlaatje?quote:Op donderdag 8 december 2016 10:37 schreef Habbezak het volgende:
morgen is het zover.. Charelli's Breda! ik voel al wel een beetje spanning.
van coothplein ik denk het niet. Het is ook niet specifiek italiaans. maar schijnt wel heel goed te zijnquote:Op donderdag 8 december 2016 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is Charelli's die bizar goede Italiaan in dat pijpenlaatje?
Als je het niet erg vindt om een rebound te worden...quote:Op woensdag 7 december 2016 22:07 schreef Ypmaha het volgende:
Hoeft nietquote:Op donderdag 8 december 2016 11:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om een rebound te worden...
Nee, maar de kans is wel aanwezig en dus iets om in je achterhoofd te houden. Je snel teveel gaan hechten is geen goed idee.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Hoeft niet
Ik ben iemand tegen gekomen die net uit een relatie kwam en ik was daar ook bang voor maar dat bleek niet gegrond
Ja maar het gaat toch voor velen om het samenzijn met geliefden en familie? Althans, dat is mijn indruk in ieder geval.quote:Op donderdag 8 december 2016 08:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet? Veel mensen hebben blijkbaar juist in die periode veel last van het "alleen zijn".
Tijd, drukste maanden van het jaar op werk, veel overwerken, veel sociale verplichtingen etcquote:Op donderdag 8 december 2016 08:46 schreef Allures het volgende:
Kerst is ook pas over 3 weken
Waarom niet daar voor al afspreken?
Dat is nooit een goed idee als je het mij vraagquote:Op donderdag 8 december 2016 12:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee, maar de kans is wel aanwezig en dus iets om in je achterhoofd te houden. Je snel teveel gaan hechten is geen goed idee.
Dat is een invulling, dat weet je niet daarom vroeg ik het ook aan die userquote:Op donderdag 8 december 2016 12:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Tijd, drukste maanden van het jaar op werk, veel overwerken, veel sociale verplichtingen etc
Dat is mijn invulling inddquote:Op donderdag 8 december 2016 12:39 schreef Allures het volgende:
Dat is een invulling, dat weet je niet daarom vroeg ik het ook aan die user
Hoe gaat het met dat ander meisje (of zijn dit zelfdequote:Op donderdag 8 december 2016 17:32 schreef Trashcanman het volgende:
Hmmm, ik zou haast (bij)gelovig worden en denken dat ik een of andere hogere macht ooit over de zeik heb gekregen: mijn date van vanavond is ook verhinderdZe wil iig wel gelijk een nieuwe datum prikken, dus lijkt me niet dat ze er stiekem geen zin in heeft
Hoe is het met jouw blonde god?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met dat ander meisje (of zijn dit zelfde)
Heb jij die buitenlandse studente nog aangesproken?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw blonde god?
Wel contact mee, maar na haar verslapen is dat wel op een wat lager pitje... Denk dat ze me wel aardig vind maar niet zo heel veel meer dan dat. Ik spreek haar aankomende zondag nog wel, wie weet is het dan wel erg gezellig. Anders ga ik lekker biertjes drinken en bandjes kijken (niet te veel bier natuurlijk anders ben ik maandag niet op mijn charmantstquote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met dat ander meisje (of zijn dit zelfde)
Hahaquote:Op donderdag 8 december 2016 19:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wel contact mee, maar na haar verslapen is dat wel op een wat lager pitje... Denk dat ze me wel aardig vind maar niet zo heel veel meer dan dat. Ik spreek haar aankomende zondag nog wel, wie weet is het dan wel erg gezellig. Anders ga ik lekker biertjes drinken en bandjes kijken (niet te veel bier natuurlijk anders ben ik maandag niet op mijn charmantst)
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw blonde god?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij jou dan?![]()
Dank je!quote:Op donderdag 8 december 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaik denk dat het dan leuker is hoor, whatsappcontact is zo onpersoonlijk (vind ik dan, vind mensen in real life al veeeel leuker overkomen). Hoop dat het nog iets wordt
quote:Ga je nog wel proberen hem te zien of is dat niet te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij jou dan?
Heb volgende week dinsdag pas weer college.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij die buitenlandse studente nog aangesproken?
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaik denk dat het dan leuker is hoor, whatsappcontact is zo onpersoonlijk (vind ik dan, vind mensen in real life al veeeel leuker overkomen). Hoop dat het nog iets wordt
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, niet veel aan de gang hier.Knappe internationale studente bij college, maar ze is niet echt benaderbaar. Maar ben überhaupt niet met dating bezig en heb er ook niet zo de energie en tijd voor: single leef is beste leef, toch?
Vind het verder wel leuk om dit topic te volgen en zag jouw naam toevallig langskomen.
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb volgende week dinsdag pas weer college.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, niet veel aan de gang hier.Knappe internationale studente bij college, maar ze is niet echt benaderbaar. Maar ben überhaupt niet met dating bezig en heb er ook niet zo de energie en tijd voor: single leef is beste leef, toch?
Vind het verder wel leuk om dit topic te volgen en zag jouw naam toevallig langskomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ook niet zo met daten bezig, hij kwam een beetje uit de lucht vallengeniet van je single leven hoor, nu heb je geen gezeur aan je kop
. Maar maak eens moves bij die studente dan
Anders gewoon zelf podium bestormen en draadjes kapotknippen tochquote:Op donderdag 8 december 2016 19:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dank je!Ik zal geheid wel even leuk met haar kunnen praten (als die mensen op de podia even hun kop kunnen houden dan, anders is het wat lastig communiceren
)
[..]
Ga je nog wel proberen hem te zien of is dat niet te doen?![]()
![]()
We zijn waarschijnlijk op zelfde oud&nieuw feestje, verder niet echt een plan om weer af te spreken eigenlijk. Vind het zelfs best prima hoe sloom het gaat![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ook niet zo met daten bezig, hij kwam een beetje uit de lucht vallengeniet van je single leven hoor, nu heb je geen gezeur aan je kop
. Maar maak eens moves bij die studente dan
[..]
Anders gewoon zelf podium bestormen en draadjes kapotknippen toch![]()
![]()
We zijn waarschijnlijk op zelfde oud&nieuw feestje, verder niet echt een plan om weer af te spreken eigenlijk. Vind het zelfs best prima hoe sloom het gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, als ik een opening zie. Ze zit in zo'n ons-kent-onsgroepje met de andere internationale studenten, en ze zitten ook in een hermetisch afgesloten groep bij college.Maar als ik een opening zie, zal ik zeker een move maken. Maar het heeft niet zo'n prioriteit hoor. Ben haar toch weer vergeten als ik haar een week niet heb gezien. Ben inderdaad heel tevreden met single zijn: doen waar ik zin in heb. Maar soms wel eenzaam. Wil het liefst een vriendin on demand en dan weer weg als ik geen zin meer heb.
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, als ik een opening zie. Ze zit in zo'n ons-kent-onsgroepje met de andere internationale studenten, en ze zitten ook in een hermetisch afgesloten groep bij college.Maar als ik een opening zie, zal ik zeker een move maken. Maar het heeft niet zo'n prioriteit hoor. Ben haar toch weer vergeten als ik haar een week niet heb gezien. Ben inderdaad heel tevreden met single zijn: doen waar ik zin in heb. Maar soms wel eenzaam. Wil het liefst een vriendin on demand en dan weer weg als ik geen zin meer heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha vriendin on demand, bestond dat maar. Wel herkenbaar hoor, meestal gaan de internationale studenten alleen maar met de andere internationale studentjes om, best kut eigenlijk. Hoop dat je het spionnetje kunt uithangen en kunt infiltreren in dat groepje![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha vriendin on demand, bestond dat maar. Wel herkenbaar hoor, meestal gaan de internationale studenten alleen maar met de andere internationale studentjes om, best kut eigenlijk. Hoop dat je het spionnetje kunt uithangen en kunt infiltreren in dat groepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, en zo niet, dan heb ik nog altijd mijn Pokémon.Heb toch een hoop in te halen daarmee.
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, en zo niet, dan heb ik nog altijd mijn Pokémon.Heb toch een hoop in te halen daarmee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh pls, pokemon____ waren er niet van die pokemondatemeetachtige evenementjes? Zoek je pokegirl daar huehue
quote:Op donderdag 8 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]Lekker cosplayen in animeoutfits toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh pls, pokemon____ waren er niet van die pokemondatemeetachtige evenementjes? Zoek je pokegirl daar huehue
Hoi!quote:Op woensdag 7 december 2016 17:36 schreef Samzz het volgende:
Guilty.
Maar ik hoef dan ook geen openingszin. Als iemand hoi zegt vind ik t ook best. Meestal is het ook hoi met een vraag erachteraan.
Ik denk ook dat het heel moeilijk is om via een app een openingszin te formuleren richting iemand die je niet kent.
Voor een eerste date zou ik dat niet doen. Voor een tweede date lijkt het me prima geschikt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:45 schreef K44S het volgende:
Pubquiz voor een eerste date, doen of laten?
Meestal wachtte ik de situatie af en hoe die persoon reageert op m'n lengte (ja echt...) als die persoon dan iets achteruitdeinst, dan geef ik een hand. Is de persoon iets closer? Dan geef ik 3 zoenen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:49 schreef Habbezak het volgende:
Vanmiddag! dé date!
Ik vind de eerste ontmoeting tijdens een eerste date altijd het lastigst. Kan iemand een geslaagd voorbeeld van een eerste ontmoeting geven
Ben je zo'n reus ja?quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Meestal wachtte ik de situatie af en hoe die persoon reageert op m'n lengte (ja echt...) als die persoon dan iets achteruitdeinst, dan geef ik een hand. Is de persoon iets closer? Dan geef ik 3 zoenen.
Ik ben 2 meter en ja, verbazingwekkend schrikt dat af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Spannend! Veel plezier en laat even weten hoe het was.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:49 schreef Habbezak het volgende:
Vanmiddag! dé date!
Ik vind de eerste ontmoeting tijdens een eerste date altijd het lastigst. Kan iemand een geslaagd voorbeeld van een eerste ontmoeting geven
quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben 2 meter en ja, verbazingwekkend schrikt dat af.Zou het niet gewoon door je baard komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder what it's all about
hahah, al zeg ik het zelf: Die ziet verzorgd uit en hij staat mij beter dan een geschoren kin.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:59 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon door je baard komen?
weet iemand hoe je moet autorijden?quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Spannend! Veel plezier en laat even weten hoe het was.
Bij een geslaagde eerste date gaat het allemaal wel vanzelf. Kan ik lekker mezelf zijn en plezier hebben met die persoon.
Zoiets
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
weet iemand hoe je moet autorijden?
Ja ik! Tenminste op een fiets moet je trappen.
Definieer langdurig?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Ik heb genoeg succesvolle eerste dates gehad. En daar voelde het zo.
Nu nog volhouden dat er eens een langdurige relatie voortkomt uit die eerste date.
Bedoel dus een serieuze langere relatie.quote:
Wat vind jij leuk als een jongen dat geen heeft?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bedoel dus een serieuze langere relatie.
Niet maand of twee daten. Ergens gaat het steeds mis. Verlies m'n interesse.
Wat? Heb je het nu over een gen?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk als een jongen dat geen heeft?
Wat maakt een jongen voor jou aantrekkelijk, zowel fysiek als mentaal.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat? Heb je het nu over een gen?
Ik val niet op jongens.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat maakt een jongen voor jou aantrekkelijk, zowel fysiek als mentaal.
Sommige zijn leuk, voelt goed, kan mezelf zijn, leuke gesprekken en tijd die omvliegt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:12 schreef Habbezak het volgende:
Maar MissButterflyy, hoe verlopen jouw eerste ontmoetingen. Ik date zelf bar weinig.
Dat heb ik meestal pas na 2 jaarquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bedoel dus een serieuze langere relatie.
Niet maand of twee daten. Ergens gaat het steeds mis. Verlies m'n interesse.
Herkenbaar. Maar de omgekeerde richting dan.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Meestal wachtte ik de situatie af en hoe die persoon reageert op m'n lengte (ja echt...) als die persoon dan iets achteruitdeinst, dan geef ik een hand. Is de persoon iets closer? Dan geef ik 3 zoenen.
Het zou prettig zijn als jij je eigen krukje meeneemt inderdaad. Lange mensen hebben het vaak al aan hun rugquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar de omgekeerde richting dan.
Ik vraag me dan vaak af of ik zelf dichter moet komen bij grote mensen voor een kus of niet. Wil mij ook niet opdringen om een kus te krijgen.
Als jij het normaal vind om die 3 kussen te krijgen, dan zou je je naar voren en boven kunnen bewegen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik vraag me dan vaak af of ik zelf dichter moet komen bij grote mensen voor een kus of niet. Wil mij ook niet opdringen om een kus te krijgen.
En dan sta ik daar misschien op mijn krukje hoog en droog en geeft hij mij uiteindelijk geen kus.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:42 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Het zou prettig zijn als jij je eigen krukje meeneemt inderdaad. Lange mensen hebben het vaak al aan hun rug
Ik zou een hand zo vreemd vinden. Ik kreeg nog nooit een hand.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Als jij het normaal vind om die 3 kussen te krijgen, dan zou je je naar voren en boven kunnen bewegen.
Als ik zelf merk dat er een soort directe afstand is (dit vind ik verdomd moeilijk om in te schatten) dan een hand en anders 3 kussen er bij.
Dan ga je op de grond staan trappen "IK WIL EEN KUSSSJEEEEEEEHEEEEE".quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
En dan sta ik daar misschien op mijn krukje hoog en droog en geeft hij mij uiteindelijk geen kus.
[..]
Ik zou een hand zo vreemd vinden. Ik kreeg nog nooit een hand.Ik wil altijd kussen.
Shit happens... geniet van het uitzicht en weer doorrrrquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
En dan sta ik daar misschien op mijn krukje hoog en droog en geeft hij mij uiteindelijk geen kus.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan ga je op de grond staan trappen "IK WIL EEN KUSSSJEEEEEEEHEEEEE".
Ik zou lachen.
Doorgaans worden pro actieve vrouwen wel gewaardeerd dus als je bij iemand waar het bij klikt een zoen wil geven zal bijna niemand dat vervelend vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Gezoend?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:06 schreef Habbezak het volgende:
Zo! ik ben thuis hoor. Breda was leuk! Eerst lekker gegeten, op 10 min van het restaurant geparkeerd samen daarnaartoe gelopen. Dat is wel een aanrader. gewoon een rondje lopen eerst
In het begin was het super awkward. je stelt elkaar toch anders voor. Maar het kwam goed los! Heel de tijd gepraat. nul stiltes. Tot een uur of half tien daar gezeten. Daarna zijn we nog een rondje gaan lopen en het was heel fijn.
Ik denk dat er nog wel een tweede date komt. Het klikte voor mij wel goed.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:06 schreef Habbezak het volgende:
Zo! ik ben thuis hoor. Breda was leuk! Eerst lekker gegeten, op 10 min van het restaurant geparkeerd samen daarnaartoe gelopen. Dat is wel een aanrader. gewoon een rondje lopen eerst
In het begin was het super awkward. je stelt elkaar toch anders voor. Maar het kwam goed los! Heel de tijd gepraat. nul stiltes. Tot een uur of half tien daar gezeten. Daarna zijn we nog een rondje gaan lopen en het was heel fijn.
Ik denk dat er nog wel een tweede date komt. Het klikte voor mij wel goed.
Stom mensquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Kreator het volgende:
Fuckaduck. Tijdje ge-appt met een vrouw die ik op een feestje had ontmoet. Redelijk wat gezamenlijke interesses, leuke gesprekken. Gisteravond geprobeerd een date te regelen, maar toen kreeg ik 'mijn hoofd staat daar nog helemaal niet naar' als antwoord.
Dat kan en het zou niet eerlijk zijn als ze met je date terwijl ze er nog niet aan toe is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Kreator het volgende:
Fuckaduck. Tijdje ge-appt met een vrouw die ik op een feestje had ontmoet. Redelijk wat gezamenlijke interesses, leuke gesprekken. Gisteravond geprobeerd een date te regelen, maar toen kreeg ik 'mijn hoofd staat daar nog helemaal niet naar' als antwoord.
Oh dat weet ik wel. Liever zo dan halfslachtig daten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat kan en het zou niet eerlijk zijn als ze met je date terwijl ze er nog niet aan toe is.
Wordt je misschien alleen maar onnodig gekwetst.
Zou proberen contact te houden. Op een gegeven moment is ze er echt wel weer aan toe.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh dat weet ik wel. Liever zo dan halfslachtig daten.
Er is ook verder geen probleem ofzo, ik vond het gewoon jammer.
Ach, anders date jij Krea.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou proberen contact te houden. Op een gegeven moment is ze er echt wel weer aan toe.
Ah. Maandagavond weer ellende in het topic. Bedankt voor de heads-up.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Maandag een eetdate.
Benieuwd of het allemaal doorgaat, maar de plannen zijn gemaakt!
Heeft geen nut, nadat het geopend wordt is hij de eerste die postquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Preventief slotje vanaf een uur of 6?
Meer detailsquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:36 schreef Subpoena het volgende:
Mijn date was eigenlijk vrij raar. We hadden nog nooit over seks gepraat en opeens begon hij over zijn seksuele voorkeuren (niets mis mee, ik kan daar nog vrij open over zijn) Maar hoe meer hij erover sprak, hoe raarder het werd. Ik had zelf de behoefte niet om veel te delen. Op een bepaald moment voelde ik mij toch oncomfortabel.Daarna was het gesprek wel weer hersteld maar toch...
Vertel vertelquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:36 schreef Subpoena het volgende:
Mijn date was eigenlijk vrij raar. We hadden nog nooit over seks gepraat en opeens begon hij over zijn seksuele voorkeuren (niets mis mee, ik kan daar nog vrij open over zijn) Maar hoe meer hij erover sprak, hoe raarder het werd. Ik had zelf de behoefte niet om veel te delen. Op een bepaald moment voelde ik mij toch oncomfortabel.Daarna was het gesprek wel weer hersteld maar toch...
waarom?quote:Op zondag 11 december 2016 13:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Morgenavond dus die eetdate via Tinder. Beetje stil, dus stuur morgenmiddag een berichtje of de tijd nog klopt
Thuis. We hebben al een tijd afgesproken, maar sinds die staat hebben we nauwelijks appcontact gehad dus twijfel of het nog doorgaat.quote:Op zondag 11 december 2016 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom?
Komt ze bij je eten, of ga je ergens dineren?
Als ze bij je thuis komt: maak geen aardappelen met jus, vlees en doodgekookte broccoli ofzo
Waarom wachten tot morgenmiddag, gewoon nu sturen, morgenmiddag vind ik persoonlijk veel te laat..quote:Op zondag 11 december 2016 13:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Morgenavond dus die eetdate via Tinder. Beetje stil, dus stuur morgenmiddag een berichtje of de tijd nog klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |