Gezoend?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:06 schreef Habbezak het volgende:
Zo! ik ben thuis hoor. Breda was leuk! Eerst lekker gegeten, op 10 min van het restaurant geparkeerd samen daarnaartoe gelopen. Dat is wel een aanrader. gewoon een rondje lopen eerst
In het begin was het super awkward. je stelt elkaar toch anders voor. Maar het kwam goed los! Heel de tijd gepraat. nul stiltes. Tot een uur of half tien daar gezeten. Daarna zijn we nog een rondje gaan lopen en het was heel fijn.
Ik denk dat er nog wel een tweede date komt. Het klikte voor mij wel goed.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:06 schreef Habbezak het volgende:
Zo! ik ben thuis hoor. Breda was leuk! Eerst lekker gegeten, op 10 min van het restaurant geparkeerd samen daarnaartoe gelopen. Dat is wel een aanrader. gewoon een rondje lopen eerst
In het begin was het super awkward. je stelt elkaar toch anders voor. Maar het kwam goed los! Heel de tijd gepraat. nul stiltes. Tot een uur of half tien daar gezeten. Daarna zijn we nog een rondje gaan lopen en het was heel fijn.
Ik denk dat er nog wel een tweede date komt. Het klikte voor mij wel goed.
Stom mensquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Kreator het volgende:
Fuckaduck. Tijdje ge-appt met een vrouw die ik op een feestje had ontmoet. Redelijk wat gezamenlijke interesses, leuke gesprekken. Gisteravond geprobeerd een date te regelen, maar toen kreeg ik 'mijn hoofd staat daar nog helemaal niet naar' als antwoord.
Dat kan en het zou niet eerlijk zijn als ze met je date terwijl ze er nog niet aan toe is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Kreator het volgende:
Fuckaduck. Tijdje ge-appt met een vrouw die ik op een feestje had ontmoet. Redelijk wat gezamenlijke interesses, leuke gesprekken. Gisteravond geprobeerd een date te regelen, maar toen kreeg ik 'mijn hoofd staat daar nog helemaal niet naar' als antwoord.
Oh dat weet ik wel. Liever zo dan halfslachtig daten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat kan en het zou niet eerlijk zijn als ze met je date terwijl ze er nog niet aan toe is.
Wordt je misschien alleen maar onnodig gekwetst.
Zou proberen contact te houden. Op een gegeven moment is ze er echt wel weer aan toe.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh dat weet ik wel. Liever zo dan halfslachtig daten.
Er is ook verder geen probleem ofzo, ik vond het gewoon jammer.
Ach, anders date jij Krea.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou proberen contact te houden. Op een gegeven moment is ze er echt wel weer aan toe.
Ah. Maandagavond weer ellende in het topic. Bedankt voor de heads-up.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Maandag een eetdate.
Benieuwd of het allemaal doorgaat, maar de plannen zijn gemaakt!
Heeft geen nut, nadat het geopend wordt is hij de eerste die postquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Preventief slotje vanaf een uur of 6?
Meer detailsquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:36 schreef Subpoena het volgende:
Mijn date was eigenlijk vrij raar. We hadden nog nooit over seks gepraat en opeens begon hij over zijn seksuele voorkeuren (niets mis mee, ik kan daar nog vrij open over zijn) Maar hoe meer hij erover sprak, hoe raarder het werd. Ik had zelf de behoefte niet om veel te delen. Op een bepaald moment voelde ik mij toch oncomfortabel.Daarna was het gesprek wel weer hersteld maar toch...
Vertel vertelquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:36 schreef Subpoena het volgende:
Mijn date was eigenlijk vrij raar. We hadden nog nooit over seks gepraat en opeens begon hij over zijn seksuele voorkeuren (niets mis mee, ik kan daar nog vrij open over zijn) Maar hoe meer hij erover sprak, hoe raarder het werd. Ik had zelf de behoefte niet om veel te delen. Op een bepaald moment voelde ik mij toch oncomfortabel.Daarna was het gesprek wel weer hersteld maar toch...
waarom?quote:Op zondag 11 december 2016 13:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Morgenavond dus die eetdate via Tinder. Beetje stil, dus stuur morgenmiddag een berichtje of de tijd nog klopt
Thuis. We hebben al een tijd afgesproken, maar sinds die staat hebben we nauwelijks appcontact gehad dus twijfel of het nog doorgaat.quote:Op zondag 11 december 2016 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom?
Komt ze bij je eten, of ga je ergens dineren?
Als ze bij je thuis komt: maak geen aardappelen met jus, vlees en doodgekookte broccoli ofzo
Waarom wachten tot morgenmiddag, gewoon nu sturen, morgenmiddag vind ik persoonlijk veel te laat..quote:Op zondag 11 december 2016 13:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Morgenavond dus die eetdate via Tinder. Beetje stil, dus stuur morgenmiddag een berichtje of de tijd nog klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |