Ik ben 2 meter en ja, verbazingwekkend schrikt dat af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Spannend! Veel plezier en laat even weten hoe het was.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:49 schreef Habbezak het volgende:
Vanmiddag! dé date!
Ik vind de eerste ontmoeting tijdens een eerste date altijd het lastigst. Kan iemand een geslaagd voorbeeld van een eerste ontmoeting geven
quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben 2 meter en ja, verbazingwekkend schrikt dat af.Zou het niet gewoon door je baard komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder what it's all about
hahah, al zeg ik het zelf: Die ziet verzorgd uit en hij staat mij beter dan een geschoren kin.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:59 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon door je baard komen?
weet iemand hoe je moet autorijden?quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Spannend! Veel plezier en laat even weten hoe het was.
Bij een geslaagde eerste date gaat het allemaal wel vanzelf. Kan ik lekker mezelf zijn en plezier hebben met die persoon.
Zoiets
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
weet iemand hoe je moet autorijden?
Ja ik! Tenminste op een fiets moet je trappen.
Definieer langdurig?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Ik heb genoeg succesvolle eerste dates gehad. En daar voelde het zo.
Nu nog volhouden dat er eens een langdurige relatie voortkomt uit die eerste date.
Bedoel dus een serieuze langere relatie.quote:
Wat vind jij leuk als een jongen dat geen heeft?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bedoel dus een serieuze langere relatie.
Niet maand of twee daten. Ergens gaat het steeds mis. Verlies m'n interesse.
Wat? Heb je het nu over een gen?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk als een jongen dat geen heeft?
Wat maakt een jongen voor jou aantrekkelijk, zowel fysiek als mentaal.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat? Heb je het nu over een gen?
Ik val niet op jongens.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat maakt een jongen voor jou aantrekkelijk, zowel fysiek als mentaal.
Sommige zijn leuk, voelt goed, kan mezelf zijn, leuke gesprekken en tijd die omvliegt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:12 schreef Habbezak het volgende:
Maar MissButterflyy, hoe verlopen jouw eerste ontmoetingen. Ik date zelf bar weinig.
Dat heb ik meestal pas na 2 jaarquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bedoel dus een serieuze langere relatie.
Niet maand of twee daten. Ergens gaat het steeds mis. Verlies m'n interesse.
Herkenbaar. Maar de omgekeerde richting dan.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Meestal wachtte ik de situatie af en hoe die persoon reageert op m'n lengte (ja echt...) als die persoon dan iets achteruitdeinst, dan geef ik een hand. Is de persoon iets closer? Dan geef ik 3 zoenen.
Het zou prettig zijn als jij je eigen krukje meeneemt inderdaad. Lange mensen hebben het vaak al aan hun rugquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar de omgekeerde richting dan.
Ik vraag me dan vaak af of ik zelf dichter moet komen bij grote mensen voor een kus of niet. Wil mij ook niet opdringen om een kus te krijgen.
Als jij het normaal vind om die 3 kussen te krijgen, dan zou je je naar voren en boven kunnen bewegen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik vraag me dan vaak af of ik zelf dichter moet komen bij grote mensen voor een kus of niet. Wil mij ook niet opdringen om een kus te krijgen.
En dan sta ik daar misschien op mijn krukje hoog en droog en geeft hij mij uiteindelijk geen kus.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:42 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Het zou prettig zijn als jij je eigen krukje meeneemt inderdaad. Lange mensen hebben het vaak al aan hun rug
Ik zou een hand zo vreemd vinden. Ik kreeg nog nooit een hand.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Als jij het normaal vind om die 3 kussen te krijgen, dan zou je je naar voren en boven kunnen bewegen.
Als ik zelf merk dat er een soort directe afstand is (dit vind ik verdomd moeilijk om in te schatten) dan een hand en anders 3 kussen er bij.
Dan ga je op de grond staan trappen "IK WIL EEN KUSSSJEEEEEEEHEEEEE".quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
En dan sta ik daar misschien op mijn krukje hoog en droog en geeft hij mij uiteindelijk geen kus.
[..]
Ik zou een hand zo vreemd vinden. Ik kreeg nog nooit een hand.Ik wil altijd kussen.
Shit happens... geniet van het uitzicht en weer doorrrrquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
En dan sta ik daar misschien op mijn krukje hoog en droog en geeft hij mij uiteindelijk geen kus.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan ga je op de grond staan trappen "IK WIL EEN KUSSSJEEEEEEEHEEEEE".
Ik zou lachen.
Doorgaans worden pro actieve vrouwen wel gewaardeerd dus als je bij iemand waar het bij klikt een zoen wil geven zal bijna niemand dat vervelend vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |