Ahh ze valt best wel hoor.. Ik probeer je een beetje bang te maken, maar geheel ten onrechte...quote:
ja wat is dit nu.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahh ze valt best wel hoor.. Ik probeer je een beetje bang te maken, maar geheel ten onrechte...
hč gatver, was het menselijk?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja wat is dit nu.
vandaag nog een fokker ontmoet zelfs
Ah das wel lekker als goed geluid uit komt, zeker als DJquote:Op woensdag 7 december 2016 21:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee heb nu mooie desktop speakers
Die zijn leuk!quote:Op woensdag 7 december 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
Er staat ook een molen op
Wel jouw OPquote:
Harman/Kardon wireless.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah das wel lekker als goed geluid uit komt, zeker als DJ
Ga je naar je speakers zitten kijken?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
Harman/Kardon wireless.
vind ze vooral heeel mooi
Hmm blijft de kwaliteit dan nog wel gegarandeerd?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
Harman/Kardon wireless.
vind ze vooral heeel mooi
dit design is juist voor betere geluidskwaliteit.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm blijft de kwaliteit dan nog wel gegarandeerd?
quote:Op woensdag 7 december 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je naar je speakers zitten kijken?
Ja, eerst zaten ze aangesloten op mijn laptop, nu op de TV in de slaapkamer, geen ruimte meer hiero op de tafel van de laptopsquote:
Dan heb je niks aan lampen...quote:Op woensdag 7 december 2016 21:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
ze geven alleen niet zoveel licht
ik ben altijd onderwegquote:Op woensdag 7 december 2016 21:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een laptop is leuk voor onderweg.
Waarom denk je dat ik dat zou weten?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een ouwe , maar dat weet je zelf ook wel
quote:
Omdat ik ik dat van je zou verwachten...quote:Op woensdag 7 december 2016 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat zou weten?
Ik heb niet zoveel tijd om alle OPs te zien hierquote:Op woensdag 7 december 2016 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik ik dat van je zou verwachten...
Zo hard gaan we tegenwoordig.. Daar heb je wel weer gelijk aanquote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tijd om alle OPs te zien hier
Of ik ben ergens anders heel erg druk mee bezigquote:Op woensdag 7 december 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo hard gaan we tegenwoordig.. Daar heb je wel weer gelijk aan
quote:
nopequote:Op woensdag 7 december 2016 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem je de speakers dan ook mee?
Hoeveel heb jij er nu tegenwoordig?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:14 schreef sacha het volgende:
vogelgriep op Texel, nu komt het wel heel dichtbij
Maar Texel is Friesland nietquote:Op woensdag 7 december 2016 22:14 schreef sacha het volgende:
vogelgriep op Texel, nu komt het wel heel dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |