Puurquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! dan is het wat anders, ik dacht dat ik ineens de verkeerde naam in mijn hoofd had![]()
wat voor smaak heb jij?
Melkchocolade?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geeft nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:40 schreef Karzai het volgende:
sorry verkeerde knopje geheel mijn fout
ja, zoef!quote:Op woensdag 7 december 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, de eerste week van de ergste maand van het jaar zit er weer op.
Oh nee hoor, dan ruik ik de lente al, daar word ik vrolijk van.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:43 schreef sacha het volgende:
overigens vind ik de maand februari véél vervelender
juist, en daarom duurt ie te lang voor mijquote:Op woensdag 7 december 2016 12:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dan ruik ik de lente al, daar word ik vrolijk van.![]()
28 dagen.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:57 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, en daarom duurt ie te lang voor mij
graag gedaan Daanquote:Op woensdag 7 december 2016 12:40 schreef sacha het volgende:
dank tante fan voor de mooie molenkaart!![]()
Ik al dacht bijna dat je moest overwerken.quote:
Nou scheelt niet veel... Tering druk is het met zeurende klanten van overal vandaanquote:Op woensdag 7 december 2016 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik al dacht bijna dat je moest overwerken.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
PuurNiet een T?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Niet, jij hebt een Cquote:
Dat is pas over 4 weken.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
Maar het wel weer hoog tijd dat de dagen weer langer worden... Ik zie alleen maar donker Nederland op de fiets
klopt, alleen gaat het de eerste dagen zo langzaam dat het lijkt of er niks gebeurd.quote:
Nee, dat is de kortste dag, daar zit je nu 2 weken voor, en 2 x 2 = 4.quote:
Heiligenschennis is het iddquote:Op woensdag 7 december 2016 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
klopt, alleen gaat het de eerste dagen zo langzaam dat het lijkt of er niks gebeurd.
Ooit vierden mensen die tijd 12 nachten lang. Zal wel een leuk feestje geweest zijn.
Stomme christenen die er maar 2 dagen van maakten
op die manier heb je gelijkquote:Op woensdag 7 december 2016 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is de kortste dag, daar zit je nu 2 weken voor, en 2 x 2 = 4.
Laat de dagen eerst maar korter wordenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is de kortste dag, daar zit je nu 2 weken voor, en 2 x 2 = 4.
Ik twijfel.. Ik had kort geleden het idee dat de zon al weer later onderging.. Hetgeen zou betekenen dat de stand van de aarde verandert is en we dus een gelijkmatiger klimaat zouden krijgenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat de dagen eerst maar korter worden
Je horloge stond een paar minuten voor?quote:Op woensdag 7 december 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik twijfel.. Ik had kort geleden het idee dat de zon al weer later onderging.. Hetgeen zou betekenen dat de stand van de aarde verandert is en we dus een gelijkmatiger klimaat zouden krijgen
Ik ben God niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat de dagen eerst maar korter worden
Mijn Biologische klok doet het primaquote:Op woensdag 7 december 2016 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je horloge stond een paar minuten voor?
Zou zomaar kunnen in de etalage of zoquote:
Lijkt wel een hobbit woning waar ie aan klopt. En wat voor batterijen gaan er in zo'n hofdtooi?quote:
Niks batterijen, zonne energie...quote:Op woensdag 7 december 2016 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt wel een hobbit woning waar ie aan klopt. En wat voor batterijen gaan er in zo'n hofdtooi?
tegenwoordig zullen dat wel oplaadbare solarcelletjes zijnquote:Op woensdag 7 december 2016 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt wel een hobbit woning waar ie aan klopt. En wat voor batterijen gaan er in zo'n hofdtooi?
van 2000 jaar oudquote:Op woensdag 7 december 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks batterijen, zonne energie...
Mijn batterijen laden maar 1000 keer op, goede ouwe tijd dat dat ding dan zo lang mee gaatquote:Op woensdag 7 december 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
tegenwoordig zullen dat wel oplaadbare solarcelletjes zijn
Hou je dat trouwens bij?quote:Op woensdag 7 december 2016 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn batterijen laden maar 1000 keer op, goede ouwe tijd dat dat ding dan zo lang mee gaat
ik zit al op 999quote:
Veel kijkplezier dan straksquote:Op woensdag 7 december 2016 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, niet vergeten, dadelijk 'De Zaak Menten'.
4 zakken friet, een pot mayo en en doos frikandellen.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
4 zakken friet, een pot mayo en en doos frikandellen.
Ik heb er eerlijk gezegd geen 11 in huis.quote:
Ik heb er nu precies 14 met hetzelfde oud hollands motiefquote:Op woensdag 7 december 2016 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen 11 in huis.
Je bent nogal wat van plan dan.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nu precies 14 met hetzelfde oud hollands motief
Ik ben niks van plan met al die kopjes.. Ik vraag het toch niet voor niksquote:Op woensdag 7 december 2016 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent nogal wat van plan dan.
oud hollandsch met molens?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nu precies 14 met hetzelfde oud hollands motief
Soepkom Molen - Delfts Blauw Winkelquote:Op woensdag 7 december 2016 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een koffie kopje, zoiets heb ik ook nog
Cafeīnevrij?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een koffie kopje, zoiets heb ik ook nog
owwquote:Op woensdag 7 december 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je je gedraagt natuurlijk, anders krijg je er van langs van onze Sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |