Angstige walvis uitgestapt door stijging bitcoin. Nu is de prijs toch slecht, dus laat maar weer helemaal zakken. Koop ik volgende week voor 500 euro bij.quote:
Mja, het meeste heb ik toch gekocht tussen 3700 en 4300, maar het is wel een jammere deuk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:06 schreef Mand het volgende:
[..]
Angstige walvis uitgestapt door stijging bitcoin. Nu is de prijs toch slecht, dus laat maar weer helemaal zakken. Koop ik volgende week voor 500 euro bij.
Zeker even jammer. Had ook gelijk 180 euro winst kunnen pakken, uitstappen en lager weer instappen. Maar dat zijn risico´s die verkeerd kunnen uitpakken. Even uitgerekend. Ik heb gemiddeld 0,036 cent betaald per coin (9005 stuk). Jij hebt ook nog niet de hoofdprijs betaald. Wie weet waar we over 3/6 maanden staan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, het meeste heb ik toch gekocht tussen 3700 en 4300, maar het is wel een jammere deuk.
Als ik op BCT zo kijk dan zit er nog genoeg aan te komen voor de komende weken dus ik maak me ook niet echt zo druk eigenlijk. Gewoon de boel in de wallet een beetje laten groeien. Net als m'n Solar al ruim een jaar doen.
Daarom, ik hou het voorlopig gewoon lekker vast. Zie wel waar het schip strandtquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:06 schreef Mand het volgende:
[..]
Zeker even jammer. Had ook gelijk 180 euro winst kunnen pakken, uitstappen en lager weer instappen. Maar dat zijn risico´s die verkeerd kunnen uitpakken. Even uitgerekend. Ik heb gemiddeld 0,036 cent betaald per coin (9005 stuk). Jij hebt ook nog niet de hoofdprijs betaald. Wie weet waar we over 3/6 maanden staan?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:34 schreef roislecxe het volgende:
En we zijn weer terug bij de 6300.
Ennn weer terugquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb achteraf gezien op het juiste moment verkocht en weer bijgekocht.
Als het even kanquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil mij de schuld van de crash geven?
Voor 3,25$ geïnvesteerd totaal?quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:06 schreef Mand het volgende:
[..]
Zeker even jammer. Had ook gelijk 180 euro winst kunnen pakken, uitstappen en lager weer instappen. Maar dat zijn risico´s die verkeerd kunnen uitpakken. Even uitgerekend. Ik heb gemiddeld 0,036 cent betaald per coin (9005 stuk). Jij hebt ook nog niet de hoofdprijs betaald. Wie weet waar we over 3/6 maanden staan?
Heb nog 150k Lisk, dat is het dan verder ook.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:08 schreef roislecxe het volgende:
Doe je nog iets met crypto trouwens? Lang niet gezien hier volgens mij. Het is ook aardig dood hier eigenlijk.
Das ook wel grof gezakt laatste maanden. Onder ICOprijs als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb nog 150k Lisk, dat is het dan verder ook.
Weet niet wat Solar nu doet t.o.v. de zomer?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das ook wel grof gezakt laatste maanden. Onder ICOprijs als ik het goed heb.
Heb er ook nog een aantal gehad maar weggedaan rond de 60 destijds alweer.
Nu hopend op een huppeltje van NAV naar boven de 10000sat, en nog altijd Solar uiteraard
Die had ik moeten verkopen van de zomer eigenlijk
Solar zweefde al maanden tussen de 5000 en 9000 sat. Ging netjes geleidelijk up naar tussen de 30.000 en 40.000sat. Staat nu al maanden weer tussen de 8 en 10k.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weet niet wat Solar nu doet t.o.v. de zomer?
Lisk staat wel wat laag maar heb de ICO er toch al dik uit, de rest is "bonus".
Hopelijk in het voorjaar wat goede ontwikkelingen voor Lisk
neequote:Op zaterdag 17 december 2016 22:43 schreef ZetaOS het volgende:
zal straks, vannacht de 900 gebroken worden?
Misschien eens proberen als je niet een hele avond en nacht doorgehaald hebt in de kroeg?quote:Op zondag 18 december 2016 05:00 schreef roislecxe het volgende:
Wat een grafwallet is Multibit zeg. Staat gewoon weken na verzending ineens op alles unconfirmed
Al 2x herstart, maar i kan niks.
Welke gebruiken jullie voor je BTC?
Heb je classic of HDquote:Op zondag 18 december 2016 05:00 schreef roislecxe het volgende:
Wat een grafwallet is Multibit zeg. Staat gewoon weken na verzending ineens op alles unconfirmed
Twee keer gehad (Multibit HD) en opgelost door opnieuw te synchroniseren met de blockchain (repair wallet). Ik heb daarnaast nog MB classic draaien voor een oud adres waar ik sporadisch nog BTC op ontvang en daar heb ik nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 18 december 2016 05:00 schreef roislecxe het volgende:
Nou hij doet nog steeds moeilijkquote:Op zondag 18 december 2016 07:39 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Misschien eens proberen als je niet een hele avond en nacht doorgehaald hebt in de kroeg?![]()
Ik had eerder gewoon dat ding van blockchain. Nooit problemen mee gehad.
Kreeg wel eens een melding dat een ip adres uit het Oostblok geprobeerd had in te loggen, maar daarvoor had ik 2fa ingeschakeld.
Je bent gewoon nog steeds dronkenquote:Op zondag 18 december 2016 11:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou hij doet nog steeds moeilijk
quote:Op zondag 18 december 2016 12:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog steeds dronken
Mars!quote:Op zondag 18 december 2016 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk
https://zg.chregister.ch/(...)-476.165.977&lang=de
Mooi zo, het is tijd om mijn AMP-verliezen te wreken ... !!quote:Op zondag 18 december 2016 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk
https://zg.chregister.ch/(...)-476.165.977&lang=de
#fomogenotquote:Op woensdag 21 december 2016 00:20 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nu moet ie erover heen. Dan komt de fomo
Wel gebroken. Op zowel bitfinex als Okcoin in ieder gevalquote:Op woensdag 21 december 2016 00:28 schreef edraket31 het volgende:
Ik hoop voor jullie dat ie doorzet, wedge is namelijk nog niet gebroken.
D'r is echt wel even een goede impulse nodig
[ afbeelding ]
OKcoin:quote:Op woensdag 21 december 2016 00:30 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Wel gebroken. Op zowel bitfinex als Okcoin in ieder geval
truequote:Op woensdag 21 december 2016 00:34 schreef edraket31 het volgende:
Tis natuurlijk mierenneuken op de cm2 want als je een lijntje nét iets anders legt, lijkt het alsof ie niet gebroken is. Daarom is die impulse ook belangrijk, gewoon BAM er doorheen én de candle ook erboven sluiten
Welke gek heeft nou 1000btc op een exchangequote:Op woensdag 21 december 2016 00:39 schreef edraket31 het volgende:
ETH bagholders ook alle hens aan dek, buywall van 1000btc opgeworpen op 0,0094
Zit ie niet meer in Blackcoin en RZR dan???quote:Op woensdag 21 december 2016 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welke gek heeft nou 1000btc op een exchange
Of.. Misschien wil NatteKat toch weer instappen?
RZR to the MOOOOONquote:Op woensdag 21 december 2016 00:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zit ie niet meer in Blackcoin en RZR dan???
Ah, het duurde alweer veel te lang.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:39 schreef edraket31 het volgende:
ETH bagholders ook alle hens aan dek, buywall van 1000btc opgeworpen op 0,0094
No problemquote:Op woensdag 21 december 2016 15:01 schreef Mand het volgende:
NAV gaat gelukkig naar beneden. Bijna tijd bij te kopen. Sorry roislecxe
Thats the spirit. De bodem is in elk geval weer wat stabieler. Vanmiddag zitten f5'en op de koers. Uiteindelijk bij ¤0,033 de zooi bijgekocht. Nu stijgt hij gelukkig weer.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
No problem
Ik ben wel gewend lang te wachten. M'n eerste Solars kocht ik in 2013 op Alltrade.com geloof ik. Die heb ik ook gewoon nog steeds.
Mijn part duurt het nog 10 jaar, het gaat vanzelf en keer moon als de coin de potentie heeft.
Ja, het loopt lekker gestaag door zeg!quote:
Nu wel goed?quote:Op woensdag 21 december 2016 00:28 schreef edraket31 het volgende:
Ik hoop voor jullie dat ie doorzet, wedge is namelijk nog niet gebroken.
D'r is echt wel even een goede impulse nodig
[ afbeelding ]
Hahaha, ja hoor!quote:
Ik denk dat er nu ook wel weer wat botjes aan staan eerlijk gezegd. En die mainstream aandacht zal wel weer komen wanneer een nieuwe ATH bereikt wordt.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:11 schreef Tourniquet het volgende:
BTC gaat weer parabolisch, heel benieuwd waar dit uitkomt. Verschil met 2013 is dat dat vooral fake volume was door de MtGox Willy-bot, in combinatie met brede mainstream media-aandacht. Beiden zijn op dit moment niet van toepassing. Of er nu moet nu iets anders aan de hand zijn.
Hoe zit het nou met die volumes op de Chinese exchanges? Zie bijvoorbeeld http://bitcoincharts.com/markets/
Die volumes van BTC China en OKCoin zijn echt absurd hoog, maar dacht dat er ook een verklaring voor was?
quote:Op donderdag 22 december 2016 11:06 schreef edraket31 het volgende:
Nou mensen, laten we allemaal eens wat getalletjes roepen! Waar gaat deze cyclus rally van BTC heen? Graag ook enige onderbouwing.
Ik denk 1e stop rond 906, correctie om daarna door te stomen naar 1073
Onderbouwing: dit is de 5e leg in een cyclus van 5. Fibonacci levels vanaf leg 2 naar 3 voor het uitrekenen van het vervolg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |