OKcoin:quote:Op woensdag 21 december 2016 00:30 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Wel gebroken. Op zowel bitfinex als Okcoin in ieder geval
truequote:Op woensdag 21 december 2016 00:34 schreef edraket31 het volgende:
Tis natuurlijk mierenneuken op de cm2 want als je een lijntje nét iets anders legt, lijkt het alsof ie niet gebroken is. Daarom is die impulse ook belangrijk, gewoon BAM er doorheen én de candle ook erboven sluiten
Welke gek heeft nou 1000btc op een exchangequote:Op woensdag 21 december 2016 00:39 schreef edraket31 het volgende:
ETH bagholders ook alle hens aan dek, buywall van 1000btc opgeworpen op 0,0094
Zit ie niet meer in Blackcoin en RZR dan???quote:Op woensdag 21 december 2016 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welke gek heeft nou 1000btc op een exchange
Of.. Misschien wil NatteKat toch weer instappen?
RZR to the MOOOOONquote:Op woensdag 21 december 2016 00:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zit ie niet meer in Blackcoin en RZR dan???
Ah, het duurde alweer veel te lang.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:39 schreef edraket31 het volgende:
ETH bagholders ook alle hens aan dek, buywall van 1000btc opgeworpen op 0,0094
No problemquote:Op woensdag 21 december 2016 15:01 schreef Mand het volgende:
NAV gaat gelukkig naar beneden. Bijna tijd bij te kopen. Sorry roislecxe
Thats the spirit. De bodem is in elk geval weer wat stabieler. Vanmiddag zitten f5'en op de koers. Uiteindelijk bij ¤0,033 de zooi bijgekocht. Nu stijgt hij gelukkig weer.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
No problem
Ik ben wel gewend lang te wachten. M'n eerste Solars kocht ik in 2013 op Alltrade.com geloof ik. Die heb ik ook gewoon nog steeds.
Mijn part duurt het nog 10 jaar, het gaat vanzelf en keer moon als de coin de potentie heeft.
Ja, het loopt lekker gestaag door zeg!quote:
Nu wel goed?quote:Op woensdag 21 december 2016 00:28 schreef edraket31 het volgende:
Ik hoop voor jullie dat ie doorzet, wedge is namelijk nog niet gebroken.
D'r is echt wel even een goede impulse nodig
[ afbeelding ]
Hahaha, ja hoor!quote:
Ik denk dat er nu ook wel weer wat botjes aan staan eerlijk gezegd. En die mainstream aandacht zal wel weer komen wanneer een nieuwe ATH bereikt wordt.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:11 schreef Tourniquet het volgende:
BTC gaat weer parabolisch, heel benieuwd waar dit uitkomt. Verschil met 2013 is dat dat vooral fake volume was door de MtGox Willy-bot, in combinatie met brede mainstream media-aandacht. Beiden zijn op dit moment niet van toepassing. Of er nu moet nu iets anders aan de hand zijn.
Hoe zit het nou met die volumes op de Chinese exchanges? Zie bijvoorbeeld http://bitcoincharts.com/markets/
Die volumes van BTC China en OKCoin zijn echt absurd hoog, maar dacht dat er ook een verklaring voor was?
quote:Op donderdag 22 december 2016 11:06 schreef edraket31 het volgende:
Nou mensen, laten we allemaal eens wat getalletjes roepen! Waar gaat deze cyclus rally van BTC heen? Graag ook enige onderbouwing.
Ik denk 1e stop rond 906, correctie om daarna door te stomen naar 1073
Onderbouwing: dit is de 5e leg in een cyclus van 5. Fibonacci levels vanaf leg 2 naar 3 voor het uitrekenen van het vervolg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |