Heb je classic of HDquote:Op zondag 18 december 2016 05:00 schreef roislecxe het volgende:
Wat een grafwallet is Multibit zeg. Staat gewoon weken na verzending ineens op alles unconfirmed
Al 2x herstart, maar i kan niks.
Welke gebruiken jullie voor je BTC?
Twee keer gehad (Multibit HD) en opgelost door opnieuw te synchroniseren met de blockchain (repair wallet). Ik heb daarnaast nog MB classic draaien voor een oud adres waar ik sporadisch nog BTC op ontvang en daar heb ik nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 18 december 2016 05:00 schreef roislecxe het volgende:
Wat een grafwallet is Multibit zeg. Staat gewoon weken na verzending ineens op alles unconfirmed
Al 2x herstart, maar i kan niks.
Welke gebruiken jullie voor je BTC?
Nou hij doet nog steeds moeilijkquote:Op zondag 18 december 2016 07:39 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Misschien eens proberen als je niet een hele avond en nacht doorgehaald hebt in de kroeg?![]()
Ik had eerder gewoon dat ding van blockchain. Nooit problemen mee gehad.
Kreeg wel eens een melding dat een ip adres uit het Oostblok geprobeerd had in te loggen, maar daarvoor had ik 2fa ingeschakeld.
Je bent gewoon nog steeds dronkenquote:Op zondag 18 december 2016 11:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou hij doet nog steeds moeilijk
quote:Op zondag 18 december 2016 12:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog steeds dronken
Mars!quote:Op zondag 18 december 2016 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk
https://zg.chregister.ch/(...)-476.165.977&lang=de
Mooi zo, het is tijd om mijn AMP-verliezen te wreken ... !!quote:Op zondag 18 december 2016 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk
https://zg.chregister.ch/(...)-476.165.977&lang=de
#fomogenotquote:Op woensdag 21 december 2016 00:20 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nu moet ie erover heen. Dan komt de fomo
Wel gebroken. Op zowel bitfinex als Okcoin in ieder gevalquote:Op woensdag 21 december 2016 00:28 schreef edraket31 het volgende:
Ik hoop voor jullie dat ie doorzet, wedge is namelijk nog niet gebroken.
D'r is echt wel even een goede impulse nodig
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |