Wat is herrie?quote:Op woensdag 7 december 2016 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Mja zondag ook in Tilburg, maar da's herrie
Nouja niet allemaal herrie. Maar wel metalvarianten, drone, noise, garage/spy rock, ambient, punk, jazz en indiequote:
Vandaag toevallig drie weken rondtrekken in Japan geregeld en afgetikt met een groepje van zeven vrienden, gaat memorabel wordenquote:
Nicequote:Op woensdag 7 december 2016 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag toevallig drie weken rondtrekken in Japan geregeld en afgetikt met een groepje van zeven vrienden, gaat memorabel worden
bakkie thee, ff onderuit hangen en naar carlton kijken.. het helpt wel beetje tegen ochtend humeurquote:
Ik had afgesproken met een paar oud collega's bij een van de oud collega's thuis, dus was niet midden in de stadquote:Op woensdag 7 december 2016 07:55 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Kon je nog ergens een beetje schappelijk parkeren in Breda?
Nee, onmogelijk, je kan beter thuis blijven.quote:Op woensdag 7 december 2016 07:55 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Kon je nog ergens een beetje schappelijk parkeren in Breda?
Jaloersquote:Op woensdag 7 december 2016 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag toevallig drie weken rondtrekken in Japan geregeld en afgetikt met een groepje van zeven vrienden, gaat memorabel worden
anders niet aantrekken hequote:Op woensdag 7 december 2016 08:19 schreef DjRex89 het volgende:
Vanmiddag 3 pakketjes ophalen, waaronder 2 paar nieuwe schoenen, nu hopen dat ze passen
sshhhtt niet verder vertellen maar ik zit hier ook maar wat voor me uit te starenquote:Op woensdag 7 december 2016 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt moeite om wat te doen vandaag
quote:Op woensdag 7 december 2016 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
sshhhtt niet verder vertellen maar ik zit hier ook maar wat voor me uit te staren
Yay pakketjesquote:Op woensdag 7 december 2016 08:19 schreef DjRex89 het volgende:
Vanmiddag 3 pakketjes ophalen, waaronder 2 paar nieuwe schoenen, nu hopen dat ze passen
quote:Op woensdag 7 december 2016 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
sshhhtt niet verder vertellen maar ik zit hier ook maar wat voor me uit te staren
Daar is het een werkweek voor.quote:Op woensdag 7 december 2016 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt moeite om wat te doen vandaag
Ja vet he, gemêleerd zootje wel, ik als spring van de waterval, een Belg met een nog maar half slapende drankverslaving, een pure relnicht met bijbehorend hoog stemmetje, een autist met te droge humor, iemand met kinderhobby's en een vadercomplex en toevallig Japanofiel, een complete narcist die denkt dat hij alles kan zeggen en een oude hippie-geilneef die overal complottheorieën in ziet..........alleen daarom zal het al een epische ervaring wordenquote:
Ik doelde op Japan, niet op je groep.quote:Op woensdag 7 december 2016 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vet he, gemêleerd zootje wel, ik als spring van de waterval, een Belg met een nog maar half slapende drankverslaving, een pure relnicht met bijbehorend hoog stemmetje, een autist met te droge humor, iemand met kinderhobby's en een vadercomplex en toevallig Japanofiel, een complete narcist die denkt dat hij alles kan zeggen en een oude hippie-geilneef die overal complottheorieën in ziet..........alleen daarom zal het al een epische ervaring worden
Normaal heb ik rond dit tijdstip al wel een planning gemaakt voor vandaag. Of in ieder geval een idee van wat ik ga doen vandaag. Op dit moment.. ik heb echt geen ideequote:
een kijkje in de verschillende persoonlijkheden van US.... dat is wat waardquote:Op woensdag 7 december 2016 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vet he, gemêleerd zootje wel, ik als spring van de waterval, een Belg met een nog maar half slapende drankverslaving, een pure relnicht met bijbehorend hoog stemmetje, een autist met te droge humor, iemand met kinderhobby's en een vadercomplex en toevallig Japanofiel, een complete narcist die denkt dat hij alles kan zeggen en een oude hippie-geilneef die overal complottheorieën in ziet..........alleen daarom zal het al een epische ervaring worden
Precies lief genoeg geweest danquote:
Daarom zei ik ook alleen daarom al, laat staan in die setting daarquote:Op woensdag 7 december 2016 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doelde op Japan, niet op je groep.
Gelukkig is Fok! er nogquote:Op woensdag 7 december 2016 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal heb ik rond dit tijdstip al wel een planning gemaakt voor vandaag. Of in ieder geval een idee van wat ik ga doen vandaag. Op dit moment.. ik heb echt geen ideeHet is dat ik afspraken heb vandaag, anders ging ik maar gewoon weer naar huis
Wat zouden we toch zijn zonder Fok!quote:
is dat een strikvraag?quote:Op woensdag 7 december 2016 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zouden we toch zijn zonder Fok!
#foreveralonequote:Op woensdag 7 december 2016 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Betere werknemers?quote:Op woensdag 7 december 2016 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:
Dat betwijfel ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |