Wat is herrie?quote:Op woensdag 7 december 2016 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Mja zondag ook in Tilburg, maar da's herrie
Nouja niet allemaal herrie. Maar wel metalvarianten, drone, noise, garage/spy rock, ambient, punk, jazz en indiequote:
Vandaag toevallig drie weken rondtrekken in Japan geregeld en afgetikt met een groepje van zeven vrienden, gaat memorabel wordenquote:
Nicequote:Op woensdag 7 december 2016 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag toevallig drie weken rondtrekken in Japan geregeld en afgetikt met een groepje van zeven vrienden, gaat memorabel worden
bakkie thee, ff onderuit hangen en naar carlton kijken.. het helpt wel beetje tegen ochtend humeurquote:
Ik had afgesproken met een paar oud collega's bij een van de oud collega's thuis, dus was niet midden in de stadquote:Op woensdag 7 december 2016 07:55 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Kon je nog ergens een beetje schappelijk parkeren in Breda?
Nee, onmogelijk, je kan beter thuis blijven.quote:Op woensdag 7 december 2016 07:55 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Kon je nog ergens een beetje schappelijk parkeren in Breda?
Jaloersquote:Op woensdag 7 december 2016 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag toevallig drie weken rondtrekken in Japan geregeld en afgetikt met een groepje van zeven vrienden, gaat memorabel worden
anders niet aantrekken hequote:Op woensdag 7 december 2016 08:19 schreef DjRex89 het volgende:
Vanmiddag 3 pakketjes ophalen, waaronder 2 paar nieuwe schoenen, nu hopen dat ze passen
sshhhtt niet verder vertellen maar ik zit hier ook maar wat voor me uit te starenquote:Op woensdag 7 december 2016 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt moeite om wat te doen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |