Klootzakquote:
Het is een gifje, maar vind het niet heel ranzig, dus jij ook niet. Heb alleen het linkje evt., dus even kijken of hij nog wel werkt.quote:
ok maar straks. wil wel boner hebben en kan die in huidige situatie moeilijk krijgen.quote:
okeequote:Op dinsdag 6 december 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een gifje, maar vind het niet heel ranzig, dus jij ook niet. Heb alleen het linkje evt., dus even kijken of hij nog wel werkt.
nee schaam me voor mn accentquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ok maar straks. wil wel boner hebben en kan die in huidige situatie moeilijk krijgen.
mss kun je beetje helpen door hot voice message
Uitstekend. Bij u?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoe is het leven haags_kwartiertje?
niet alleen dr accentjequote:Op dinsdag 6 december 2016 19:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Crip heeft een lief zacht accentje
noet verwacht van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap je verdrietquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Oberkullie het volgende:
Godver man had chocola gekregen op mijn werk maar ik heb het laten liggen
laat hem liever binnenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat zeer erbuiten, wil je.
rip cacaoquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Oberkullie het volgende:
Godver man had chocola gekregen op mijn werk maar ik heb het laten liggen
eerder taaitaaiquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:43 schreef Drug het volgende:
zeer geeft manboners of het pepernoten zijn
smijt ze ook het liefste door een kamer vol met kleine kinderenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:43 schreef Drug het volgende:
zeer geeft manboners of het pepernoten zijn
HARDOP!!! HARDOPP!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef zeer het volgende:
[..]
smijt ze ook het liefste door een kamer vol met kleine kinderen
Vulgairder dan de gemiddelde Nederlandse Tokkieslet. Klasse of kuisheid ontbreekt lijkt het.quote:
Oh de ironie.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vulgairder dan de gemiddelde Nederlandse Tokkieslet. Klasse of kuisheid ontbreekt lijkt het.
Heb een TR gezetquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vulgairder dan de gemiddelde Nederlandse Tokkieslet. Klasse of kuisheid ontbreekt lijkt het.
quote:
Kom wel deze tegenquote:
hahaquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
godkkquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom wel deze tegen
[..]
Haal hem zo weer weg Braddie.Vond het gewoon een grappige soep
i can'tquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom wel deze tegen
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom wel deze tegen
[..]
Gastquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
niet gezienquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom wel deze tegen![]()
knip
Wel TR'en hoor. Niet met je laten sollen. Het is die Drug maarquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
oohhik.vond het een geniale facemorph maar wanneer ik die ookalweer gemaakt heb... moet zeker 3 jaar geleden zijn
van chaiquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
waar komt die ookalweer vandaan
Heb ooit zo'n foto gemaakt met zo'n facemix app
och ochquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel TR'en hoor. Niet met je laten sollen. Het is die Drug maar
Nee johhhhquote:
Nu moet je echt stoppen voordat ik jouw posts aan je moeder laat zien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
je insinueert ook dat ik nog geen vent heb gehad
heb nooit klachten gehad hoor
kom appquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:03 schreef Drug het volgende:
[..]
doe btje dirty talk dan om me in de mood te brengen
ik heb afgelopen jaar in ieder geval mijn steentje bijgedragen aan een positiever fok!quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Sommige dingen zullen nooit veranderen.
Loveless reactie staat er nog en die is behoorlijk kritisch, dus valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee of er veel verwijderd is maar vind het wel beetje abrupt gesloten door Danny
Ik ben geloof ik na januari niet meer geband.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb afgelopen jaar in ieder geval mijn steentje bijgedragen aan een positiever fok!
Nou, positief dan toch?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik na januari niet meer geband.
Heeft deels te maken met dat Kano geen mod meer is, maar toch.
Dat is zo, maar dan mag je best ruimte geven voor wat kritiek en feedback. Is niet echt in de lijn van POSITIVITEITSBELEID ditquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Loveless reactie staat er nog en die is behoorlijk kritisch, dus valt wel mee denk ik.
Ja nee, denk dat je beter andere SC kan zoeken eerlijk gezegd; al zal er geen SC meer over zijn waar je nog niet zitquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor deze SC ben ik ook een pure aanwinst geweest.
Nouja, ik bemoei me helemaal niet meer met dat gedeelte.quote:
Komend jaar kom ik hier alleen nog na diverse verkiezingen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nee, denk dat je beter andere SC kan zoeken eerlijk gezegd; al zal er geen SC meer over zijn waar je nog niet zit
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik bemoei me helemaal niet meer met dat gedeelte.
Iedere post waarin ik iets aanstip dat beter kan, wordt weggehoond en verwijderd.
Ik ben er wel klaar mee. Ik zie het einde wel tegemoet.
Dat zullen we nog zienquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komend jaar kom ik hier alleen nog na diverse verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |