Halloow lekker kaasknabbeltje van me.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zouden sommige mensen een moord voor doen
Hey milliesbilliesquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Halloow lekker kaasknabbeltje van me.
Nou, ik voor die insectenburger niet echt eigenlijk. Het was niet verkeerd, maar had een spannendere smaak verwacht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zouden sommige mensen een moord voor doen
Oké, zal ik m'n hitlist even doorgeven?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om een dag met jou te mogen doorbrengen
Primaquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, zal ik m'n hitlist even doorgeven?
Kun je het ergens mee vergelijken?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik voor die insectenburger niet echt eigenlijk. Het was niet verkeerd, maar had een spannendere smaak verwacht.
pics?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:10 schreef Drug het volgende:
aight morgen wordt mn nieuwe outfit bezorgd
Da's goedquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
In die volgorde? Bij twee wordt het een week hoor.
Foto?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:10 schreef Drug het volgende:
aight morgen wordt mn nieuwe outfit bezorgd
Alleen de eerste helft.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:11 schreef Oberkullie het volgende:
Wie heeft meester Visser gezien gisteren
Ik niet, is het terug te kijken of wordt het nog keer herhaald ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:11 schreef Oberkullie het volgende:
Wie heeft meester Visser gezien gisteren
Ik denk wel redelijk met een tofuburger ofzo. Smaak kwam me wel bekend voor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je het ergens mee vergelijken?
toch bedanktquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik al voor je geregeld, vriend. Geen dank.
Weinig spannends dusquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk wel redelijk met een tofuburger ofzo. Smaak kwam me wel bekend voor.
waar is mn dickpic van vandaag danquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:16 schreef Drug het volgende:
[..]
ik stuur wel 1 mee met mn daily dickpic
hij liegt hij liegt!!quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom heb ik dit moeten missen
hee ober hoe is hetquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In vergelijking met een Twingo is alles zwaar
invitation onlyquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom heb ik dit moeten missen
er zijn lichtere auto'squote:Op dinsdag 6 december 2016 19:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In vergelijking met een Twingo is alles zwaar
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vier kerst altijd naakt hoop ama ook
doe maar wil liever zien maargoedquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:20 schreef zeer het volgende:
[..]
kan wel beschrijven als je dat ook fijn vindt
jammerquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb geen snap meer anders zou ik wel sturen
Waarom nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
kan toch via dmquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
teleurgesteldquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:23 schreef zeer het volgende:
[..]
was begonnen met beschrijven maar voelde me halverwege niet meer comfortabel, srry
Ik ga zo kijken op uitzending gemist. Een collega omschreef het als episch. En zij is zuurder dan Stimo dus ik verwacht er heel wat van.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik niet, is het terug te kijken of wordt het nog keer herhaald ofzo
wat insinueer je? Zeg maarquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat hoor. Jij en een vent.
oké cripquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
je insinueert ook dat ik nog geen vent heb gehad
heb nooit klachten gehad hoor
hehequote:Op dinsdag 6 december 2016 19:28 schreef Drug het volgende:
Elke TR is welkom, alle beetjes hulp waardeer ik enorm.
vond jou lekkerder dan Niels iig, hoewel hij wel erg z'n best deedquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
je insinueert ook dat ik nog geen vent heb gehad
heb nooit klachten gehad hoor
insemineren bedoel je ?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef Drug het volgende:
[..]
zal jou eens vaginaal insinueren met mijn magic spray
ik hoef nooit echt mn best te doenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef zeer het volgende:
[..]
vond jou lekkerder dan Niels iig, hoewel hij wel erg z'n best deed
Heyquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
is hier iemand die wel een foto van zn dick wil sturen of wa
laten we mooie halfbloed bebe makenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef Drug het volgende:
[..]
zal jou eens vaginaal insinueren met mijn magic spray
Oké ga vanavond in bed kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken op uitzending gemist. Een collega omschreef het als episch. En zij is zuurder dan Stimo dus ik verwacht er heel wat van.
Jij bent tenminste altijd serieus net zulke dingen. Kan je die tietfoto naar mij sturen zo?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:31 schreef Drug het volgende:
crip ik stuur je dickpic maar dan wil ik pic van je tits. deal?
ik wil wel assisteren hierin dat je niet een pic stuurt en niks terug krijgt door jullie beide eerst een foto naar mij te laten sturen voordat ik ze doorstuurquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:31 schreef Drug het volgende:
dealquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:31 schreef Drug het volgende:
Heb evt nog wel eentje van een oud-userquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
is hier iemand die wel een foto van zn dick wil sturen of wa
denken dat ik crip deelquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent tenminste altijd serieus net zulke dingen. Kan je die tietfoto naar mij sturen zo?
is t een ranzige?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb evt nog wel eentje van een oud-user
mehquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wil wel assisteren hierin dat je niet een pic stuurt en niks terug krijgt door jullie beide eerst een foto naar mij te laten sturen voordat ik ze doorstuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |