oké cripquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
je insinueert ook dat ik nog geen vent heb gehad
heb nooit klachten gehad hoor
hehequote:Op dinsdag 6 december 2016 19:28 schreef Drug het volgende:
Elke TR is welkom, alle beetjes hulp waardeer ik enorm.
vond jou lekkerder dan Niels iig, hoewel hij wel erg z'n best deedquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
je insinueert ook dat ik nog geen vent heb gehad
heb nooit klachten gehad hoor
insemineren bedoel je ?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef Drug het volgende:
[..]
zal jou eens vaginaal insinueren met mijn magic spray
ik hoef nooit echt mn best te doenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef zeer het volgende:
[..]
vond jou lekkerder dan Niels iig, hoewel hij wel erg z'n best deed
Heyquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
is hier iemand die wel een foto van zn dick wil sturen of wa
laten we mooie halfbloed bebe makenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef Drug het volgende:
[..]
zal jou eens vaginaal insinueren met mijn magic spray
Oké ga vanavond in bed kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken op uitzending gemist. Een collega omschreef het als episch. En zij is zuurder dan Stimo dus ik verwacht er heel wat van.
Jij bent tenminste altijd serieus net zulke dingen. Kan je die tietfoto naar mij sturen zo?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:31 schreef Drug het volgende:
crip ik stuur je dickpic maar dan wil ik pic van je tits. deal?
ik wil wel assisteren hierin dat je niet een pic stuurt en niks terug krijgt door jullie beide eerst een foto naar mij te laten sturen voordat ik ze doorstuurquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:31 schreef Drug het volgende:
dealquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:31 schreef Drug het volgende:
Heb evt nog wel eentje van een oud-userquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
is hier iemand die wel een foto van zn dick wil sturen of wa
denken dat ik crip deelquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent tenminste altijd serieus net zulke dingen. Kan je die tietfoto naar mij sturen zo?
is t een ranzige?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb evt nog wel eentje van een oud-user
mehquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wil wel assisteren hierin dat je niet een pic stuurt en niks terug krijgt door jullie beide eerst een foto naar mij te laten sturen voordat ik ze doorstuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |