Wat is het Crip?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
ik wil dit zo graag bestellen
maar 150 euro en wil nog nieuwe set rond de 200 euro dan
zou ik
[ afbeelding ]
wat is dat?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
zou ik
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal niet boos starterspakketquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Als Taylor Swift aan mijn zijde zou staan zou ik helemaal nooit meer boos zijn neequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet boos starterspakket
Daar gaan je Romeinse cijfersquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
Bedankt voor het verpesten van mijn briljante reeks
Zouden ook toffe badkamertegels kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
zou ik
[ afbeelding ]
Rijst, spek en een bepaald soort saus, geen idee wat het isquote:
Toen ik ging googlen kwam ik idd uit bij een soort saus/papje, maar aangezien jij het als maaltijd noemde.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Rijst, spek en een bepaald soort saus, geen idee wat het is
Weet hoe het heet en wat een aantal ingrediënten zijn en dat het lekker is
Ja, het is rijst, met spek, en die saus heet papstip geloof ik, maar in de volksmond word die hele maaltijd gewoon papstip genoemdquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik ging googlen kwam ik idd uit bij een soort saus/papje, maar aangezien jij het als maaltijd noemde.
Icm met rijst en spek komt het al meer in die richting.
Wat krijg je sneller aan de kook, je macaroni of Braddie?quote:
quote:Loop ik vannacht met Sinterklaas in de stad staat er een vrouwtje op een viaduct te huilen.
(Mooi vrouwtje trouwens midden 20, slank, blond in een net te kort jurkje waarin je der billen en borsten goed kan zien)
Dus ja wij erheen en ik vraag wat er is.
Zegt ze, met mascara over de wangen tranen, dat ze der huis is uitgezet, omdat ze sinds ze der baan kwijt is de huur niet kon betalen.
Ze met der koffer naar der vriend is gegaan die nog een vrouw mét gezin bleek te hebben.
En nu kan ze nergens heen. Der vriendinnen hebben vrijgezellen weekend op Ibiza. De daklozen opvang is vol en buiten is het koud.
Ze zegt: "Ik trek t niet meer. Ik spring van t viaduct!"
"Nou nou.." zegt Sinterklaas. "...doe maar niet mijn kind. Ik zal je helpen."
"Weet je meisje. Àls je mij pijpt en Piet neemt je achterlangs. Zal je zien dat als wij klaar zijn en je gaat naar huis. Dat je je huis weer in kan. Je spullen zijn terug en je vriend zit op de bank en zal je vertellen dat ie gaat scheiden en met jou verder wil."
"Echt waar?" Snikt ze?
Sint knikt en ze duikt onder zijn tabberd. Ik schuif der stringetje aan de kant en neem der achterlangs.
Toen we klaar waren stak ik een peukkie op en vroeg haar. "Hoe oud ben je eigenlijk?"
"26" zegt ze. Waarop ik en Sint hard beginnen te lachen "Hahahahaha 26 en je gelooft nog steeds in Sinterklaas?"
Mag hier geen antwoord op gevenquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat krijg je sneller aan de kook, je macaroni of Braddie?
Chloro > macaroniquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag hier geen antwoord op geven
Kut, ik moest lachenquote:
Geen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
welke auto verzekering hebben jullie?
heb niet de oogschaduws besteld ben trots op mijzelf
Ik zit bij VanDerRoest heb een WA verzekering. Betaal 30 euro per maandquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
Jazekerquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:39 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie heb je nog lekker geld gekregen op je verjaardag ouwe tostibakkert.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit bij VanDerRoest heb een WA verzekering. Betaal 30 euro per maand
das weinigquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit bij VanDerRoest heb een WA verzekering. Betaal 30 euro per maand
Zit bij onna-onna, all-riskquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
Heb je leuke auto op het oog al?quote:
Je leest sowieso sneller de negatieve ervaringen dan de positieve.quote:
veel twijfel ben bang om verkeerde keuze te maken dus dunno zeker ripquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je leuke auto op het oog al?
Jaquote:
Jaquote:
• Persoonlijke service staat vooropquote:
Zodat vrouwen hun slipje uitdoen, HNNNNGquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:46 schreef Crip het volgende:
Nu gratis anti-slipcursus cadeau bij onna-onna autoverzekering
Of je krijgt les van een negerquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodat vrouwen hun slipje uitdoen, HNNNNG
Hahaha kneusquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
veel twijfel ben bang om verkeerde keuze te maken dus dunno zeker rip
en ga denk ik stuk minder spenden dan ik in eerste instantie van plan was, had de auto van mn vriendin laatst nog tegen een wegafzetting aangereden
Dat laatste puntjequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
• Persoonlijke service staat voorop
• Gratis APK en klein onderhoud
• Je handtas meeverzekerd
• Gratis pechhulp voor auto’s van 5 jaar of jonger
• Vele klantvoordelen
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of je krijgt les van een neger
nee deed iets wat niet mocht, de weg was afgezet aan een kant maar mijn vriendin stond daar even verder op mij te wachten en had geen zin om om te rijden dus ik reed gwn langs een heel klein plekje erdoorheenquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hoe kreeg je dat voor elkaar Crip tegen een wegafzetting aanrijden? Was je te erg afgeleid?
Hoezo 'of'? Dat komt toch ook neer op slipje uit dan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of je krijgt les van een neger
09008844 ingelichtquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
nee deed iets wat niet mocht, de weg was afgezet aan een kant maar mijn vriendin stond daar even verder op mij te wachten en had geen zin om om te rijden dus ik reed gwn langs een heel klein plekje erdoorheen
Krijg wel eens kortingcode voor beurt, maar verder ook niksquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat laatste puntje![]()
Dat zie je zo vaak en is eigenlijk zo'n nietszeggend iets.
zijn vaak meer ervaren rijders dus rijdt hun klantenbestand minder schade en hoeven ze minder te betalenquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
minimum leeftijd 26 jaar, wat is dat voor een discriminatie?
Nee, ik ging met een andere reeks beginnen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer het eens opnieuw.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:00 schreef Oberkullie het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Wat doe je.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:01 schreef madeliefff het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Ja, nu is het niet leuk meer.quote:
Zouden sommige mensen een moord voor doenquote:
Ik zou een moord doen om een dag met jou te mogen doorbrengenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zouden sommige mensen een moord voor doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |