Wat is het Crip?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
ik wil dit zo graag bestellen
maar 150 euro en wil nog nieuwe set rond de 200 euro dan
zou ik
[ afbeelding ]
wat is dat?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
zou ik
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal niet boos starterspakketquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Als Taylor Swift aan mijn zijde zou staan zou ik helemaal nooit meer boos zijn neequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet boos starterspakket
Daar gaan je Romeinse cijfersquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
Bedankt voor het verpesten van mijn briljante reeks
Zouden ook toffe badkamertegels kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
zou ik
[ afbeelding ]
Rijst, spek en een bepaald soort saus, geen idee wat het isquote:
Toen ik ging googlen kwam ik idd uit bij een soort saus/papje, maar aangezien jij het als maaltijd noemde.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Rijst, spek en een bepaald soort saus, geen idee wat het is
Weet hoe het heet en wat een aantal ingrediënten zijn en dat het lekker is
Ja, het is rijst, met spek, en die saus heet papstip geloof ik, maar in de volksmond word die hele maaltijd gewoon papstip genoemdquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik ging googlen kwam ik idd uit bij een soort saus/papje, maar aangezien jij het als maaltijd noemde.
Icm met rijst en spek komt het al meer in die richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |