Jaquote:
Jaquote:
• Persoonlijke service staat vooropquote:
Zodat vrouwen hun slipje uitdoen, HNNNNGquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:46 schreef Crip het volgende:
Nu gratis anti-slipcursus cadeau bij onna-onna autoverzekering
Of je krijgt les van een negerquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodat vrouwen hun slipje uitdoen, HNNNNG
Hahaha kneusquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
veel twijfel ben bang om verkeerde keuze te maken dus dunno zeker rip
en ga denk ik stuk minder spenden dan ik in eerste instantie van plan was, had de auto van mn vriendin laatst nog tegen een wegafzetting aangereden
Dat laatste puntjequote:Op dinsdag 6 december 2016 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
• Persoonlijke service staat voorop
• Gratis APK en klein onderhoud
• Je handtas meeverzekerd
• Gratis pechhulp voor auto’s van 5 jaar of jonger
• Vele klantvoordelen
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of je krijgt les van een neger
nee deed iets wat niet mocht, de weg was afgezet aan een kant maar mijn vriendin stond daar even verder op mij te wachten en had geen zin om om te rijden dus ik reed gwn langs een heel klein plekje erdoorheenquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hoe kreeg je dat voor elkaar Crip tegen een wegafzetting aanrijden? Was je te erg afgeleid?
Hoezo 'of'? Dat komt toch ook neer op slipje uit dan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of je krijgt les van een neger
09008844 ingelichtquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
nee deed iets wat niet mocht, de weg was afgezet aan een kant maar mijn vriendin stond daar even verder op mij te wachten en had geen zin om om te rijden dus ik reed gwn langs een heel klein plekje erdoorheen
Krijg wel eens kortingcode voor beurt, maar verder ook niksquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat laatste puntje![]()
Dat zie je zo vaak en is eigenlijk zo'n nietszeggend iets.
zijn vaak meer ervaren rijders dus rijdt hun klantenbestand minder schade en hoeven ze minder te betalenquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
minimum leeftijd 26 jaar, wat is dat voor een discriminatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |