Klootzakquote:
Het is een gifje, maar vind het niet heel ranzig, dus jij ook niet. Heb alleen het linkje evt., dus even kijken of hij nog wel werkt.quote:
ok maar straks. wil wel boner hebben en kan die in huidige situatie moeilijk krijgen.quote:
okeequote:Op dinsdag 6 december 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een gifje, maar vind het niet heel ranzig, dus jij ook niet. Heb alleen het linkje evt., dus even kijken of hij nog wel werkt.
nee schaam me voor mn accentquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ok maar straks. wil wel boner hebben en kan die in huidige situatie moeilijk krijgen.
mss kun je beetje helpen door hot voice message
Uitstekend. Bij u?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoe is het leven haags_kwartiertje?
niet alleen dr accentjequote:Op dinsdag 6 december 2016 19:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Crip heeft een lief zacht accentje
noet verwacht van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap je verdrietquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Oberkullie het volgende:
Godver man had chocola gekregen op mijn werk maar ik heb het laten liggen
laat hem liever binnenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat zeer erbuiten, wil je.
rip cacaoquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Oberkullie het volgende:
Godver man had chocola gekregen op mijn werk maar ik heb het laten liggen
eerder taaitaaiquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:43 schreef Drug het volgende:
zeer geeft manboners of het pepernoten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |