kom appquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:03 schreef Drug het volgende:
[..]
doe btje dirty talk dan om me in de mood te brengen
ik heb afgelopen jaar in ieder geval mijn steentje bijgedragen aan een positiever fok!quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Sommige dingen zullen nooit veranderen.
Loveless reactie staat er nog en die is behoorlijk kritisch, dus valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee of er veel verwijderd is maar vind het wel beetje abrupt gesloten door Danny
Ik ben geloof ik na januari niet meer geband.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb afgelopen jaar in ieder geval mijn steentje bijgedragen aan een positiever fok!
Nou, positief dan toch?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik na januari niet meer geband.
Heeft deels te maken met dat Kano geen mod meer is, maar toch.
Dat is zo, maar dan mag je best ruimte geven voor wat kritiek en feedback. Is niet echt in de lijn van POSITIVITEITSBELEID ditquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Loveless reactie staat er nog en die is behoorlijk kritisch, dus valt wel mee denk ik.
Ja nee, denk dat je beter andere SC kan zoeken eerlijk gezegd; al zal er geen SC meer over zijn waar je nog niet zitquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor deze SC ben ik ook een pure aanwinst geweest.
Nouja, ik bemoei me helemaal niet meer met dat gedeelte.quote:
Komend jaar kom ik hier alleen nog na diverse verkiezingen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nee, denk dat je beter andere SC kan zoeken eerlijk gezegd; al zal er geen SC meer over zijn waar je nog niet zit
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik bemoei me helemaal niet meer met dat gedeelte.
Iedere post waarin ik iets aanstip dat beter kan, wordt weggehoond en verwijderd.
Ik ben er wel klaar mee. Ik zie het einde wel tegemoet.
Dat zullen we nog zienquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komend jaar kom ik hier alleen nog na diverse verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |