Hoop het ook voor je!quote:Op maandag 19 december 2016 15:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vakantie
Voor de rest rustig. Woensdag weer controle bij diabetesverpleegkundige en bloedprikken. Hoop dat mijn waardes zijn gedaald, heb toch best m'n best gedaan ondanks deze vreetmaanden
Met mij niet zo heel goed door de beschadigde zenuwen, morgen toevallig weer naar de neuroloog maar ben eigenlijk bang dat de boodschap is dat er niets aan te doen is.quote:
Succes morgenquote:Op maandag 19 december 2016 20:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Met mij niet zo heel goed door de beschadigde zenuwen, morgen toevallig weer naar de neuroloog maar ben eigenlijk bang dat de boodschap is dat er niets aan te doen is.
Moet jij die anti-afstotingsmedicijnen nog steeds slikken ook nu die nier het niet doet?
quote:
Fijnquote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kerstcadeaus, surprises, gedichten klaar en af, pedicure heeft enorm geholpen met ingegroeide nagel, ik slaap goed.
Prima hier
Zit er mentaal ff doorheen. Ben momenteel niet verkouden of ziek, maar de afgelopen maanden wel heel lang en vaak geweest. Nu voel ik me eindelijk beter en merk nu ineens dat de conditie en gewicht waarvoor ik anderhalf jaar keihard geknokt heb, helemaal is afgezwakt. Een zwaar winterdekbed op bed goedschudden is momenteel al zwaar.. dan komt mn man aanvliegen om te helpen en dan begin ik keihard te huilen.. het bekende 'ik ben 26 en kan niet eens een dekbed opschudden'.quote:
Knuffelquote:Op maandag 19 december 2016 22:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zit er mentaal ff doorheen. Ben momenteel niet verkouden of ziek, maar de afgelopen maanden wel heel lang en vaak geweest. Nu voel ik me eindelijk beter en merk nu ineens dat de conditie en gewicht waarvoor ik anderhalf jaar keihard geknokt heb, helemaal is afgezwakt. Een zwaar winterdekbed op bed goedschudden is momenteel al zwaar.. dan komt mn man aanvliegen om te helpen en dan begin ik keihard te huilen.. het bekende 'ik ben 26 en kan niet eens een dekbed opschudden'.
Ik heb 1 groot sportdoel.. ik moet en zal de Kilimanjaro beklimmen.. over anderhalf jaar pas maar ga deze week beginnen met trainen.. en weer afvallen! Ben ook teruggezakt door het moeilijke halfjaar met mn schoonmoeder. Alles maakte ff minder uit ofzo. Vandaag mee begonnen en dag 1 is iig gelukt.
Getwijfeld of ik het wilde posten, aantal lieve users pm'en ook regelmatig![]()
Maar haal toch meer uit het topic dan dat sommige discussies pijn doen..
Bah sterkte!quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:43 schreef Koettie het volgende:
Pff. Ziekenhuis gebeld voor een afspraak. Kan halverwege maart terecht.Dus maar even kijken of het eerder kan en naar de huisarts voor pijnstillers. M'n cyclus komt door m'n mirena heen en dat is niet de bedoeling. Alles weer zeer en kramp en moe.
Waren we maar mannen, dan hadden we hier geen last van.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bah sterkte!
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de gynaecoloog voor 11januari, hopelijk komt er dan een oplossing voor mijn heftige bloedverlies.
Haha idd!quote:Op woensdag 21 december 2016 08:27 schreef Koettie het volgende:
[..]
Waren we maar mannen, dan hadden we hier geen last van.
Vanmiddag als ik pauze heb even bellen of ze me op de 'lijst' kunnen zetten, voor als er iemand uitvalt. Stom dat het zo lang duurt nu, soms kan ik met een week terecht, soms duurt het maanden. Ligt ook aan t feit dat echo's vaak voor assistent artsen gemaakt worden. Qua medicijnen wil ik echt m'n eigen arts alleen, dus dat duurt even.
Straks mezelf naar stage slepen, m'n slb'er komt langs voor gesprek. Gelukkig maar twee cliënten en 4 uur klaar. Nog maar 3 dagen en dan vakantie. Ga, als m'n cyslus zo blijft, 2e kerstdag ongeveer ongesteld worden. Gelukkig komen er dan mensen hierheen. Als t echt niet gaat kan ik zo even mn nest in duiken dan.
Jah, ik krijg 2 keer in de week tijdens dialyse EPO.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wauw superkimmi, wat een gaaf vooruitzicht heb je zeg! Verder een dikke knuffel
LPFAN krijg je medicatie voor het lage hb? Sterkte iig![]()
KoettieDat is flink balen zeg als cyclus dwars door je spiraal komt. Hopelijk hebben ze snel nog een plekje vrij voor je.
Hier gaat het redelijk, vooral veel last van rugklachten en vingers, lang leve het koude weer en vochtig buiten. Ik kijk echt de tijd vooruit richting zomer. Herfst/winter en mijn lijf zijn geen vriendjes
Het zelfde!quote:Op woensdag 21 december 2016 13:41 schreef Gia het volgende:
Oh jee, die menstruatie. Gelukkig heb ik dat niet meer. En dat op mijn 53ste al. Helemaal klaar mee.
Voor iedereen hier alvast fijne feestdagen gewenst en een fijne jaarwisseling. Dat 2017 voor ons allemaal maar fantastisch mag worden.
Hetzelfde voor jou.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:41 schreef Gia het volgende:
Voor iedereen hier alvast fijne feestdagen gewenst en een fijne jaarwisseling. Dat 2017 voor ons allemaal maar fantastisch mag worden.
Was je zo moe van me geworden?quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:32 schreef LPFAN het volgende:
Getver wat ben ik moeHB is weer te laag. Zondag ook bijna flauwgevallen in de AH
Kon net op tijd gaan zitten.
Nee hoorquote:Op woensdag 21 december 2016 22:02 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Was je zo moe van me geworden?
Met mijn vriendin wat minder, komt maar niet van een blaasontsteking af. Spier/zenuw situatie lijkt redelijk stabiel momenteel. Uitslag DNA onderzoek waarschijnlijk pas in maart, maar gelukkig wel een second opinion vanuit het ziekenhuis zelf aangeboden. Gaan we in januari mee beginnen.quote:
Ben je chronisch ziek?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:19 schreef 0906 het volgende:
[..]
Slecht, vooral nu met kerst voel ik me alleen. Niemand die accepteert zoals ik ben.
Ja. Maar wat ik heb ga ik niet hier openbaar posten. Mensen proberen je toch alleen maar extra te kwetsen als je je kwetsbaar opstelt. Daarom hou ik dit geheim, muv mensen die ik echt vertrouw.quote:
Dit is een topic om je ervaringen te delen. Als je er niet over wilt praten, is dit geen topic voor jou.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:44 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ja. Maar wat ik heb ga ik niet hier openbaar posten. Mensen proberen je toch alleen maar extra te kwetsen als je je kwetsbaar opstelt. Daarom hou ik dit geheim, muv mensen die ik echt vertrouw.
Het gaat om de gevolgen ervan. Dan hoef je toch niet uit te leggen wat je exact hebt als dat irrelevant is aan hetgeen wat je als gevolg ervaart.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is een topic om je ervaringen te delen. Als je er niet over wilt praten, is dit geen topic voor jou.
Ze accepteren je niet vanwege je chronische ziekte of vanwege je PDD-NOS?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:16 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het gaat om de gevolgen ervan. Dan hoef je toch niet uit te leggen wat je exact hebt als dat irrelevant is aan hetgeen wat je als gevolg ervaart.
Hoi syndroom, je krijgt nergens aandacht dus nu probeer je het hier?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:16 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het gaat om de gevolgen ervan. Dan hoef je toch niet uit te leggen wat je exact hebt als dat irrelevant is aan hetgeen wat je als gevolg ervaart.
Vervelend, hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:53 schreef LPFAN het volgende:
Pfff wacht nog steeds op een datum voor de operatie. Is geen ruimte op het moment op de OK. Heel frusterend dit.
Hmm ook balen ja.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vervelend, hoor.
Een familielid moet ook een (zware) operatie ondergaan, maar die kon niet doorgaan vanwege bloedwaardes. Die had het ook zo graag al achter de rug gehad.
Hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:15 schreef Coraline het volgende:
Heel fijne avond en jaarwisseling toegewenst. Ik wens dat 2017 voor iedereen opwaarts mag verlopen.
Thanks!quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik wens jou een heel mooi niertje
Hoelang wordt er aangegeven dat er verbetering moet komen?quote:Op zaterdag 31 december 2016 22:07 schreef summer2bird het volgende:
Mijn teen is nog heerlijk ontstoken.
2 maanden nu.
Het ruikt naar camembert.
Mama (is opperverpleegkundige) heeft er nu doekje met dermacyn opgedaan.
Ben benieuwd.
Ik krijg dat spul ook mee naar huis. Ben benieuwd
Ik snap niet zo goed wat je met je vraag bedoeld.quote:Op zaterdag 31 december 2016 22:53 schreef Coraline het volgende:
[..]
Hoelang wordt er aangegeven dat er verbetering moet komen?
Ken jouw verhaal niet, excuses hiervoor. Heb zelf ruim 2 maanden een ontsteking in mijn grote teen gehad, in de voet waar postratumtische dystrofie in zit. Kon destijds zijn dat er een verbining in zat. Diverse keren is er in de teen gesneden om de ontsteking weg te laten gaan, in combinatie met antibiotica.
Uiteindelijk heb ik er een week voor in het ziekenhuis gelegen om daar via infuus antibiotica en prednison te krijgen. Dat heeft wel geholpen na nog een thuiskuur van antibiotica. Gelukkig, want de ontsteking was ondertussen fijt geworden wat al op het bot was gaan zitten en de dystrofie was opgevlamd, ik wilde niet meer dat er in mijn voet gesneden werd. Alleen van de verdovingspuit zat ik al in het plafond van de pijn.
Ik hoop dat er voor jou Alleen maar beter mag gaan! Niet leuk en niet fijn.
Sterkte.
Succes! Hopelijk is de pijn snel minder. En je bent niet de enige hier die je eigen risico er door heen jaagt zo snelquote:Op zondag 1 januari 2017 16:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je met je vraag bedoeld.
Maar iig, ik heb 4 januari een afspraak met mijn arts. Ik ga gewoon om anti-biotica vragen
Ik wil niet dat het nog meer uit de hand loopt en de angst is nu dat de ontsteking het bot bereikt.
Ik hoop dat ik niet jou achterna ga! Ik laat wel een wig-incisie doen bij mijn teen zodat het niet meer kan ingroeien. Laat ik doen in het ziekenhuis, net als vorig jaar. In januari al mijn complete eigen risico er doorheen jagen![]()
Ik heb ook al eerder in mijn andere teen dit gehad en ook een wig-incisie gehad erin. Die spuiten doen zeer maar gelukkig kan ik het hebben.
Spannend.
Ik heb ook eens een wigexcisie gehad. De spuiten waren vervelend, maar de opluchting erna was groot!quote:Op zondag 1 januari 2017 16:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb ook al eerder in mijn andere teen dit gehad en ook een wig-incisie gehad erin. Die spuiten doen zeer maar gelukkig kan ik het hebben.
Spannend.
Als ik 'm d'r niet doorheen jaag met dit raakt het wel op aan bloedonderzoeken enzo.quote:Op zondag 1 januari 2017 17:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk is de pijn snel minder. En je bent niet de enige hier die je eigen risico er door heen jaagt zo snelIk ben die 3 januari al kwijt
Ik vorig jaar aan mijn andere teen. Die spuiten zijn idd ff kut maar daarna nooit meer ge-emmer gehad eraan!quote:Op zondag 1 januari 2017 17:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een wigexcisie gehad. De spuiten waren vervelend, maar de opluchting erna was groot!
fijn!!quote:Op maandag 2 januari 2017 22:20 schreef Koettie het volgende:
Ook even goed nieuws melden. Ben niet ongesteld geweest met oud en nieuw, leuke avond gehad dus dat was heel fijn. Zit er nu wel aan te komen maar goed, nu beter dan vorige week!
Poeh wat rot allemaal zegquote:Op woensdag 4 januari 2017 13:41 schreef houdjemond het volgende:
WIA aangevraagd.
Ik word zó doodmoe van dat hele pleuris-UWV, ik kom uit de ziektewet dus ze weten alles al, maar of je tóch nog even, voor de leuk, want je hebt toch niks beters wil doen, weer je hele CV in wilt vullen, en de werkgevers van de afgelopen 5 jaar met data EN je opleidingen.
Handmatig that is.
Nou, ik mag dan EN op gesprek bij het UWV EN bij de arbeidsdeskundige. Maar het is goed met ze, ik kan niet full-time werken en ga ook de WW niet in.quote:Op woensdag 4 januari 2017 13:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Poeh wat rot allemaal zegJe treft het echt niet bij het UWV jij
Ik hoop echt dat je aanvraag wordt goedgekeurd lieverd
Hier is het een ontzettend slechte maand geweest met mn diabetes. Die relatiebreuk heeft er voor het eerst voor gezorgd dat ik echt constant te hoog zat vanwege de stress en de emoties. En dan ook nog de feestdagen erbij. Heb de hele maand december zowat boven de 10 gezeten qua waardes.
Gisteren was ik jarig, dus zaterdag nog 1 keer feestje vieren. Maar ik heb waarschijnlijk zicht op een nieuwe woning, en daardoor al minder stress. En nu zijn mn waardes sinds 2 dagen dus eindelijk weer een beetje normaal
Pfftt ja het is echt ene stomme molen waar je dan in moet, maar zodra het dan is toegewezen heb je hopelijk wel eindelijk rust en dat je ff van ze af bent.quote:Op woensdag 4 januari 2017 13:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, ik mag dan EN op gesprek bij het UWV EN bij de arbeidsdeskundige. Maar het is goed met ze, ik kan niet full-time werken en ga ook de WW niet in.
Maar fingers crossed!
Voor de rest weet je me te vinden als je me nodig hebt, ik ben niet meer zo van alles hier spuien because of.. reasons.![]()
Sterktequote:Op woensdag 4 januari 2017 16:31 schreef Verbal het volgende:
Zo hee, ik heb me de afgelopen dagen weer een partij pijn in mijn hele flikker... niet normaal.
Is een tijdje best beheersbaar geweest, maar dan ben je een week vrij geweest en dan ineens gaat je lijf meuten of zo. Kon er vannacht niet van slapen, ondanks twee pittige pijnstillers.
Prrrrrima.
En natuurlijk net weer een retedrukke week waarin ik mij niet kan veroorloven ziek te zijn/vrij te nemen
Duuusss...
V.
Da's ook toevallig, heb het afgelopen weekend flink zitten Googlen op wietolie enzo, maar het wordt al niet meer vergoed Door de ziektekostenverzekeraar. Al zoekend kwam ik op CBD olie uit en had al besloten hier morgen voor te gaan kijken. Ze hebben het hier bij G & W en schijnt nu in de aanbieding te zijn: 2de halve prijs.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:20 schreef FANN het volgende:
Ik ben héél héél ziek geweest en ik zit nu aan de CBD olie, heeft iemand van jullie dat wel
eens geprobeerd? Het helpt mij enorm, maar niet alleen mij!
https://www.cbdolie.nl/ervaringen/
Ik gebruik deze olie Giaquote:Op zondag 8 januari 2017 18:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's ook toevallig, heb het afgelopen weekend flink zitten Googlen op wietolie enzo, maar het wordt al niet meer vergoed Door de ziektekostenverzekeraar. Al zoekend kwam ik op CBD olie uit en had al besloten hier morgen voor te gaan kijken. Ze hebben het hier bij G & W en schijnt nu in de aanbieding te zijn: 2de halve prijs.
Welke heb je en welke oplossing? Want dat blijkt ook nogal te verschillen. Waar helpt het jou tegen?
Ik wil het gaan proberen voor die zenuwpijn. Schijnt ook te helpen tegen kanker. Dus wie weet voorkomt het recidive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je het geld wel hebben.. Ik heb een sterke hormonenzalf voor mijn huid en helpt prima, heb verder ook geen last van het smeren.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:59 schreef FANN het volgende:
Ik had niets meer te verliezen.... dus .....
en ik ben zó blij dat ik het gedaan heb, het wordt niet vergoed, het kost je een aardige
duit, maar als je wasmachine stuk is geef je ook geld uit en nu was ik stuk...
Heel fijn, FANN!quote:Op zondag 8 januari 2017 18:59 schreef FANN het volgende:
Ik had niets meer te verliezen.... dus .....
en ik ben zó blij dat ik het gedaan heb, het wordt niet vergoed, het kost je een aardige
duit, maar als je wasmachine stuk is geef je ook geld uit en nu was ik stuk...
Ja je moet wel geld hebben, gelukkig heb ik een ''noodpotje''quote:Op zondag 8 januari 2017 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Moet je het geld wel hebben.. Ik heb een sterke hormonenzalf voor mijn huid en helpt prima, heb verder ook geen last van het smeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja je moet wel geld hebben, gelukkig heb ik een ''noodpotje''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
Thanks Laysaquote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Laysa het volgende:
Wat fijn Fann dat je eindelijk baat bij iets hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:52 schreef summer2bird het volgende:
CBDolie bevat niet altijd THC, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Oh nee, maar alles wat je ook maar een klein beetje kan verbinden aan THC en alcohol mag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |