abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167798088
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 22:07 schreef summer2bird het volgende:
Mijn teen is nog heerlijk ontstoken.
2 maanden nu.
Het ruikt naar camembert.
Mama (is opperverpleegkundige) heeft er nu doekje met dermacyn opgedaan.
Ben benieuwd.
Ik krijg dat spul ook mee naar huis. Ben benieuwd
Hoelang wordt er aangegeven dat er verbetering moet komen?
Ken jouw verhaal niet, excuses hiervoor. Heb zelf ruim 2 maanden een ontsteking in mijn grote teen gehad, in de voet waar postratumtische dystrofie in zit. Kon destijds zijn dat er een verbining in zat. Diverse keren is er in de teen gesneden om de ontsteking weg te laten gaan, in combinatie met antibiotica.
Uiteindelijk heb ik er een week voor in het ziekenhuis gelegen om daar via infuus antibiotica en prednison te krijgen. Dat heeft wel geholpen na nog een thuiskuur van antibiotica. Gelukkig, want de ontsteking was ondertussen fijt geworden wat al op het bot was gaan zitten en de dystrofie was opgevlamd, ik wilde niet meer dat er in mijn voet gesneden werd. Alleen van de verdovingspuit zat ik al in het plafond van de pijn.

Ik hoop dat er voor jou Alleen maar beter mag gaan! Niet leuk en niet fijn.
Sterkte.
pi_167798096
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 14:44 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks!
Wens ik je ook toe!
pi_167801436
Beste wensen allemaal O+
pi_167810020
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 22:53 schreef Coraline het volgende:

[..]

Hoelang wordt er aangegeven dat er verbetering moet komen?
Ken jouw verhaal niet, excuses hiervoor. Heb zelf ruim 2 maanden een ontsteking in mijn grote teen gehad, in de voet waar postratumtische dystrofie in zit. Kon destijds zijn dat er een verbining in zat. Diverse keren is er in de teen gesneden om de ontsteking weg te laten gaan, in combinatie met antibiotica.
Uiteindelijk heb ik er een week voor in het ziekenhuis gelegen om daar via infuus antibiotica en prednison te krijgen. Dat heeft wel geholpen na nog een thuiskuur van antibiotica. Gelukkig, want de ontsteking was ondertussen fijt geworden wat al op het bot was gaan zitten en de dystrofie was opgevlamd, ik wilde niet meer dat er in mijn voet gesneden werd. Alleen van de verdovingspuit zat ik al in het plafond van de pijn.

Ik hoop dat er voor jou Alleen maar beter mag gaan! Niet leuk en niet fijn.
Sterkte.
Ik snap niet zo goed wat je met je vraag bedoeld.

Maar iig, ik heb 4 januari een afspraak met mijn arts. Ik ga gewoon om anti-biotica vragen :@
Ik wil niet dat het nog meer uit de hand loopt en de angst is nu dat de ontsteking het bot bereikt.
Ik hoop dat ik niet jou achterna ga! Ik laat wel een wig-incisie doen bij mijn teen zodat het niet meer kan ingroeien. Laat ik doen in het ziekenhuis, net als vorig jaar. In januari al mijn complete eigen risico er doorheen jagen :')
Ik heb ook al eerder in mijn andere teen dit gehad en ook een wig-incisie gehad erin. Die spuiten doen zeer maar gelukkig kan ik het hebben.

Spannend. :X
Twiddel
  zondag 1 januari 2017 @ 17:36:20 #205
136 V.
Like tears in rain...
pi_167810756
Hallo lieve medekneuzen!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 1 januari 2017 @ 17:41:31 #206
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167810858
quote:
99s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:56 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed wat je met je vraag bedoeld.

Maar iig, ik heb 4 januari een afspraak met mijn arts. Ik ga gewoon om anti-biotica vragen :@
Ik wil niet dat het nog meer uit de hand loopt en de angst is nu dat de ontsteking het bot bereikt.
Ik hoop dat ik niet jou achterna ga! Ik laat wel een wig-incisie doen bij mijn teen zodat het niet meer kan ingroeien. Laat ik doen in het ziekenhuis, net als vorig jaar. In januari al mijn complete eigen risico er doorheen jagen :')
Ik heb ook al eerder in mijn andere teen dit gehad en ook een wig-incisie gehad erin. Die spuiten doen zeer maar gelukkig kan ik het hebben.

Succes! Hopelijk is de pijn snel minder. En je bent niet de enige hier die je eigen risico er door heen jaagt zo snel :P Ik ben die 3 januari al kwijt _O-
pi_167810875
quote:
99s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:56 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik heb ook eens een wigexcisie gehad. De spuiten waren vervelend, maar de opluchting erna was groot!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167811032
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Succes! Hopelijk is de pijn snel minder. En je bent niet de enige hier die je eigen risico er door heen jaagt zo snel :P Ik ben die 3 januari al kwijt _O-
Als ik 'm d'r niet doorheen jaag met dit raakt het wel op aan bloedonderzoeken enzo.
Dus maakt niet zoveel uit eigenlijk :')
Twiddel
pi_167811039
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:42 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik heb ook eens een wigexcisie gehad. De spuiten waren vervelend, maar de opluchting erna was groot!
Ik vorig jaar aan mijn andere teen. Die spuiten zijn idd ff kut maar daarna nooit meer ge-emmer gehad eraan!
Twiddel
pi_167843187
Ook even goed nieuws melden. Ben niet ongesteld geweest met oud en nieuw, leuke avond gehad dus dat was heel fijn. Zit er nu wel aan te komen maar goed, nu beter dan vorige week!
  dinsdag 3 januari 2017 @ 07:14:04 #211
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167848713
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 22:20 schreef Koettie het volgende:
Ook even goed nieuws melden. Ben niet ongesteld geweest met oud en nieuw, leuke avond gehad dus dat was heel fijn. Zit er nu wel aan te komen maar goed, nu beter dan vorige week!
fijn!!
  woensdag 4 januari 2017 @ 13:41:27 #212
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_167876965
WIA aangevraagd.

Ik word zó doodmoe van dat hele pleuris-UWV, ik kom uit de ziektewet dus ze weten alles al, maar of je tóch nog even, voor de leuk, want je hebt toch niks beters wil doen, weer je hele CV in wilt vullen, en de werkgevers van de afgelopen 5 jaar met data EN je opleidingen.
Handmatig that is.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_167877009
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:41 schreef houdjemond het volgende:
WIA aangevraagd.

Ik word zó doodmoe van dat hele pleuris-UWV, ik kom uit de ziektewet dus ze weten alles al, maar of je tóch nog even, voor de leuk, want je hebt toch niks beters wil doen, weer je hele CV in wilt vullen, en de werkgevers van de afgelopen 5 jaar met data EN je opleidingen.
Handmatig that is.
Poeh wat rot allemaal zeg :( Je treft het echt niet bij het UWV jij :(
Ik hoop echt dat je aanvraag wordt goedgekeurd lieverd :*

Hier is het een ontzettend slechte maand geweest met mn diabetes. Die relatiebreuk heeft er voor het eerst voor gezorgd dat ik echt constant te hoog zat vanwege de stress en de emoties. En dan ook nog de feestdagen erbij. Heb de hele maand december zowat boven de 10 gezeten qua waardes.

Gisteren was ik jarig, dus zaterdag nog 1 keer feestje vieren. Maar ik heb waarschijnlijk zicht op een nieuwe woning, en daardoor al minder stress. En nu zijn mn waardes sinds 2 dagen dus eindelijk weer een beetje normaal ^O^
  woensdag 4 januari 2017 @ 13:47:34 #214
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_167877058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:44 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Poeh wat rot allemaal zeg :( Je treft het echt niet bij het UWV jij :(
Ik hoop echt dat je aanvraag wordt goedgekeurd lieverd :*

Hier is het een ontzettend slechte maand geweest met mn diabetes. Die relatiebreuk heeft er voor het eerst voor gezorgd dat ik echt constant te hoog zat vanwege de stress en de emoties. En dan ook nog de feestdagen erbij. Heb de hele maand december zowat boven de 10 gezeten qua waardes.

Gisteren was ik jarig, dus zaterdag nog 1 keer feestje vieren. Maar ik heb waarschijnlijk zicht op een nieuwe woning, en daardoor al minder stress. En nu zijn mn waardes sinds 2 dagen dus eindelijk weer een beetje normaal ^O^
Nou, ik mag dan EN op gesprek bij het UWV EN bij de arbeidsdeskundige. Maar het is goed met ze, ik kan niet full-time werken en ga ook de WW niet in.
Maar fingers crossed!

Voor de rest weet je me te vinden als je me nodig hebt, ik ben niet meer zo van alles hier spuien because of.. reasons. :X O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_167877145
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:47 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nou, ik mag dan EN op gesprek bij het UWV EN bij de arbeidsdeskundige. Maar het is goed met ze, ik kan niet full-time werken en ga ook de WW niet in.
Maar fingers crossed!

Voor de rest weet je me te vinden als je me nodig hebt, ik ben niet meer zo van alles hier spuien because of.. reasons. :X O+
Pfftt ja het is echt ene stomme molen waar je dan in moet, maar zodra het dan is toegewezen heb je hopelijk wel eindelijk rust en dat je ff van ze af bent.
En dankje, komt goed :*
  woensdag 4 januari 2017 @ 16:31:58 #216
136 V.
Like tears in rain...
pi_167880524
Zo hee, ik heb me de afgelopen dagen weer een partij pijn in mijn hele flikker... niet normaal.
Is een tijdje best beheersbaar geweest, maar dan ben je een week vrij geweest en dan ineens gaat je lijf meuten of zo. Kon er vannacht niet van slapen, ondanks twee pittige pijnstillers.

Prrrrrima.

En natuurlijk net weer een retedrukke week waarin ik mij niet kan veroorloven ziek te zijn/vrij te nemen -O-

Duuusss... }:|

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 5 januari 2017 @ 15:02:16 #217
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167902483
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:31 schreef Verbal het volgende:
Zo hee, ik heb me de afgelopen dagen weer een partij pijn in mijn hele flikker... niet normaal.
Is een tijdje best beheersbaar geweest, maar dan ben je een week vrij geweest en dan ineens gaat je lijf meuten of zo. Kon er vannacht niet van slapen, ondanks twee pittige pijnstillers.

Prrrrrima.

En natuurlijk net weer een retedrukke week waarin ik mij niet kan veroorloven ziek te zijn/vrij te nemen -O-

Duuusss... }:|

V.
Sterkte :*
  donderdag 5 januari 2017 @ 15:03:57 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167902517
Hier zijn mijn waardes weer geprikt vandaag, was nog niks bekend verder maar wel mijn HB en die was 6.4, dus een hele punt gestegen *O*

Verder veel afdrukproblemen op het moment met toppunt dat hij afgelopen zaterdag totaal niet dicht wou en ik met een klem op mijn shunt heb gezeten, wat nog niet hielp want thuis sprong ie weer open blegh.

En nog steeds wachten op een datum natuurlijk.
  donderdag 5 januari 2017 @ 15:18:45 #219
3542 Gia
User under construction
pi_167902855
December ging goed, maar kids grieperig, dus voelde de bui al hangen. Nu sinds zondag hoesten, buikpijn en diarree. Eten lukt nauwelijks. Vandaag al een beschuitje met kaas op, jee.
Verder is de pijn in mijn voeten soms echt niet te hebben. Had voor november een controle oproep verwacht voor de pijnpoli. Moet ik dus achterheen. Of mee leren leven.
Krijg ook jaarlijks een oproep voor een dexascan. Ook niet gehad. Dus ga zometeen maar eens in de telefoon klimmen.
Als dat gehoest en ziek voelen na het weekend niet over is, maar eens een afspraak maken bij onze nieuwe huisarts. Ouwe is met pensioen.

Echt zo irritant om vanalles (autocorrectie schreef vanillesuiker😂) te moeten regelen als je er eigenlijk te beroerd voor bent.
Maar daar weten jullie alles van.
pi_167962297
Godsamme, pas 30 januari afspraak in ziekenhuis voor wigincisie. Terwijl mijn blije arts mij garandeerde dat ik daar vast volgende week al heen kan.
Dus afspraak gemaakt bij HA om de infectie iig te bestrijden die erin zit. Vraagt ze: heb je ook verhoging?
Ik: al zo'n beetje de hele maand
Zij weer: oh, das niet zo goed, maandag maar meteen doen? :{

Dus maandag krijg ik iig wat voor de infectie. *O*

Vannacht wakker geworden, helemaal doorweekt van het zweten. Bijwerkingen zijn kut.
Twiddel
  zondag 8 januari 2017 @ 02:19:29 #221
3542 Gia
User under construction
pi_167969464
Ik kon dus gisteren, vrijdag, al terecht op de pijnpoli. Hartstikke thumbs up. Maar was daar te ziek voor. Wordt nu ook eind januari. Och ja, gooi er wel wat pillen in en dan kom ik er wel.
pi_167982110
Ik ben héél héél ziek geweest en ik zit nu aan de CBD olie, heeft iemand van jullie dat wel
eens geprobeerd? Het helpt mij enorm, maar niet alleen mij!

https://www.cbdolie.nl/ervaringen/
  zondag 8 januari 2017 @ 18:45:39 #223
3542 Gia
User under construction
pi_167982758
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:20 schreef FANN het volgende:
Ik ben héél héél ziek geweest en ik zit nu aan de CBD olie, heeft iemand van jullie dat wel
eens geprobeerd? Het helpt mij enorm, maar niet alleen mij!

https://www.cbdolie.nl/ervaringen/
Da's ook toevallig, heb het afgelopen weekend flink zitten Googlen op wietolie enzo, maar het wordt al niet meer vergoed Door de ziektekostenverzekeraar. Al zoekend kwam ik op CBD olie uit en had al besloten hier morgen voor te gaan kijken. Ze hebben het hier bij G & W en schijnt nu in de aanbieding te zijn: 2de halve prijs.

Welke heb je en welke oplossing? Want dat blijkt ook nogal te verschillen. Waar helpt het jou tegen?
Ik wil het gaan proberen voor die zenuwpijn. Schijnt ook te helpen tegen kanker. Dus wie weet voorkomt het recidive.
pi_167983080
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Da's ook toevallig, heb het afgelopen weekend flink zitten Googlen op wietolie enzo, maar het wordt al niet meer vergoed Door de ziektekostenverzekeraar. Al zoekend kwam ik op CBD olie uit en had al besloten hier morgen voor te gaan kijken. Ze hebben het hier bij G & W en schijnt nu in de aanbieding te zijn: 2de halve prijs.

Welke heb je en welke oplossing? Want dat blijkt ook nogal te verschillen. Waar helpt het jou tegen?
Ik wil het gaan proberen voor die zenuwpijn. Schijnt ook te helpen tegen kanker. Dus wie weet voorkomt het recidive.
Ik gebruik deze olie Gia

http://www.mediwietsite.nl/nieuw-nederland-wateroplosbaar-cbd/

Je kan het hier kopen

http://dutchnaturalhealin(...)ve-10-ml-p87c70.html

en voor mensen met huidproblemen, ik gebruik deze zalf

https://www.cbddrogist.nl/cbd-zalf-25-ml/

Door deze zalf ben ik van al die vieze corticosteroïden zalfjes af, die niks deden en alleen maar
schade aanbrachten aan de huid.

Artsen stonden PAF :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167983150
Ik had niets meer te verliezen.... dus .....

en ik ben zó blij dat ik het gedaan heb, het wordt niet vergoed, het kost je een aardige
duit, maar als je wasmachine stuk is geef je ook geld uit en nu was ik stuk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')