fijn!!quote:Op maandag 2 januari 2017 22:20 schreef Koettie het volgende:
Ook even goed nieuws melden. Ben niet ongesteld geweest met oud en nieuw, leuke avond gehad dus dat was heel fijn. Zit er nu wel aan te komen maar goed, nu beter dan vorige week!
Poeh wat rot allemaal zegquote:Op woensdag 4 januari 2017 13:41 schreef houdjemond het volgende:
WIA aangevraagd.
Ik word zó doodmoe van dat hele pleuris-UWV, ik kom uit de ziektewet dus ze weten alles al, maar of je tóch nog even, voor de leuk, want je hebt toch niks beters wil doen, weer je hele CV in wilt vullen, en de werkgevers van de afgelopen 5 jaar met data EN je opleidingen.
Handmatig that is.
Nou, ik mag dan EN op gesprek bij het UWV EN bij de arbeidsdeskundige. Maar het is goed met ze, ik kan niet full-time werken en ga ook de WW niet in.quote:Op woensdag 4 januari 2017 13:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Poeh wat rot allemaal zegJe treft het echt niet bij het UWV jij
Ik hoop echt dat je aanvraag wordt goedgekeurd lieverd
Hier is het een ontzettend slechte maand geweest met mn diabetes. Die relatiebreuk heeft er voor het eerst voor gezorgd dat ik echt constant te hoog zat vanwege de stress en de emoties. En dan ook nog de feestdagen erbij. Heb de hele maand december zowat boven de 10 gezeten qua waardes.
Gisteren was ik jarig, dus zaterdag nog 1 keer feestje vieren. Maar ik heb waarschijnlijk zicht op een nieuwe woning, en daardoor al minder stress. En nu zijn mn waardes sinds 2 dagen dus eindelijk weer een beetje normaal
Pfftt ja het is echt ene stomme molen waar je dan in moet, maar zodra het dan is toegewezen heb je hopelijk wel eindelijk rust en dat je ff van ze af bent.quote:Op woensdag 4 januari 2017 13:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, ik mag dan EN op gesprek bij het UWV EN bij de arbeidsdeskundige. Maar het is goed met ze, ik kan niet full-time werken en ga ook de WW niet in.
Maar fingers crossed!
Voor de rest weet je me te vinden als je me nodig hebt, ik ben niet meer zo van alles hier spuien because of.. reasons.![]()
Sterktequote:Op woensdag 4 januari 2017 16:31 schreef Verbal het volgende:
Zo hee, ik heb me de afgelopen dagen weer een partij pijn in mijn hele flikker... niet normaal.
Is een tijdje best beheersbaar geweest, maar dan ben je een week vrij geweest en dan ineens gaat je lijf meuten of zo. Kon er vannacht niet van slapen, ondanks twee pittige pijnstillers.
Prrrrrima.
En natuurlijk net weer een retedrukke week waarin ik mij niet kan veroorloven ziek te zijn/vrij te nemen
Duuusss...
V.
Da's ook toevallig, heb het afgelopen weekend flink zitten Googlen op wietolie enzo, maar het wordt al niet meer vergoed Door de ziektekostenverzekeraar. Al zoekend kwam ik op CBD olie uit en had al besloten hier morgen voor te gaan kijken. Ze hebben het hier bij G & W en schijnt nu in de aanbieding te zijn: 2de halve prijs.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:20 schreef FANN het volgende:
Ik ben héél héél ziek geweest en ik zit nu aan de CBD olie, heeft iemand van jullie dat wel
eens geprobeerd? Het helpt mij enorm, maar niet alleen mij!
https://www.cbdolie.nl/ervaringen/
Ik gebruik deze olie Giaquote:Op zondag 8 januari 2017 18:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's ook toevallig, heb het afgelopen weekend flink zitten Googlen op wietolie enzo, maar het wordt al niet meer vergoed Door de ziektekostenverzekeraar. Al zoekend kwam ik op CBD olie uit en had al besloten hier morgen voor te gaan kijken. Ze hebben het hier bij G & W en schijnt nu in de aanbieding te zijn: 2de halve prijs.
Welke heb je en welke oplossing? Want dat blijkt ook nogal te verschillen. Waar helpt het jou tegen?
Ik wil het gaan proberen voor die zenuwpijn. Schijnt ook te helpen tegen kanker. Dus wie weet voorkomt het recidive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je het geld wel hebben.. Ik heb een sterke hormonenzalf voor mijn huid en helpt prima, heb verder ook geen last van het smeren.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:59 schreef FANN het volgende:
Ik had niets meer te verliezen.... dus .....
en ik ben zó blij dat ik het gedaan heb, het wordt niet vergoed, het kost je een aardige
duit, maar als je wasmachine stuk is geef je ook geld uit en nu was ik stuk...
Heel fijn, FANN!quote:Op zondag 8 januari 2017 18:59 schreef FANN het volgende:
Ik had niets meer te verliezen.... dus .....
en ik ben zó blij dat ik het gedaan heb, het wordt niet vergoed, het kost je een aardige
duit, maar als je wasmachine stuk is geef je ook geld uit en nu was ik stuk...
Ja je moet wel geld hebben, gelukkig heb ik een ''noodpotje''quote:Op zondag 8 januari 2017 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Moet je het geld wel hebben.. Ik heb een sterke hormonenzalf voor mijn huid en helpt prima, heb verder ook geen last van het smeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja je moet wel geld hebben, gelukkig heb ik een ''noodpotje''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
Thanks Laysaquote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Laysa het volgende:
Wat fijn Fann dat je eindelijk baat bij iets hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:52 schreef summer2bird het volgende:
CBDolie bevat niet altijd THC, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Oh nee, maar alles wat je ook maar een klein beetje kan verbinden aan THC en alcohol mag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |