Ik begreep altijd dat WO3 dan ontketend zou worden. Hadden me toch ook best spannende tijden geleken.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:12 schreef martijnde3de het volgende:
Het is iedergeval veel spannender dan wanneer Clinton president was.
Dat waren de gekkies van inforwarsquote:Op donderdag 8 december 2016 14:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik begreep altijd dat WO3 dan ontketend zou worden. Hadden me toch ook best spannende tijden geleken.
Klopt niet, oudere versies van het artikel melden dat niet en ook niks op Google over te vinden. Een of anders lolbroek heeft dat pas aan het artikel toegevoegd.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:18 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag heb ik gelezen dat Time Warner eigenaar is van InfoWars.com
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_Time_Warner
Iets zegt me dat dat niet klopt, of Alex Jones heeft iets uit te leggen.
Ook veel van dat soort gekkies hier in dit topic hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:14 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Dat waren de gekkies van inforwars
Ik kon er zelf inderdaad ook geen bron bij vinden.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:29 schreef tochnietweer het volgende:
[..]
Klopt niet, oudere versies van het artikel melden dat niet en ook niks op Google over te vinden. Een of anders lolbroek heeft dat pas aan het artikel toegevoegd.
Zaten er inderdaad wel een paarquote:Op donderdag 8 december 2016 14:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook veel van dat soort gekkies hier in dit topic hoor.
Alex Jones is dan ook hartelijk bedankt door Trump vlak na de verkiezing.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:14 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Dat waren de gekkies van inforwars
Leuke anecdotes, maar echte invloed, even wachten tot er een bilateraal akkoord met het VK ligt.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:30 schreef antiderivative het volgende:
Artikel over Nigel Farage in Washington en zijn rol:
https://www.bloomberg.com(...)rade-ideas-for-trump
Jep.quote:Op donderdag 8 december 2016 16:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Leuke anecdotes, maar echte invloed, even wachten tot er een bilateraal akkoord met het VK ligt.
quote:"Chuck Jones, who is President of United Steelworkers 1999, has done a terrible job representing workers. No wonder companies flee country!" Trump tweeted at 7:41 p.m., following up with, "If United Steelworkers 1999 was any good, they would have kept those jobs in Indiana. Spend more time working-less time talking. Reduce dues."
Trump and his team have spent much of the last week celebrating the deal it cut with the parent company of Carrier to save hundreds of jobs that were set to move to Mexico. Trump visited the Indiana plant last week to celebrate, announcing that he and his team had saved more than 1,100 jobs from being outsourced. It was early evidence, Trump’s team claimed, that the president-elect would deliver on his campaign promises of protecting American workers.
But in reality, the deal with Carrier saved 730 jobs, not the 1,100 Trump triumphantly announced at the plants, leaving 550 people out of work. Jones, president of the union that represents the Carrier plant employees, called Trump out on that gap, telling The Washington Post on Tuesday that the president-elect “lied his ass off” in front of the blue-collar workers he promised to champion in the White House.
Jones followed that with an appearance on CNN Wednesday night, where he said Trump “ought to make sure he gets all the facts straight before he starts talking about what he's done.” That appeared to be enough to trigger Trump's rant on Twitter.
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:27 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)feud-reaction-232361
Trump krijgt te horen dat hij loog over zijn banenredding en haalt gewoon uit naar de hardwerkende vakbondsman. Wat een lul is die Trump toch.
[..]
President Elect Lulquote:Op donderdag 8 december 2016 17:27 schreef Ulx het volgende:
Trump krijgt te horen dat hij loog over zijn banenredding en haalt gewoon uit naar de hardwerkende vakbondsman. Wat een lul is die Trump toch.
[..]
Dus niet liegen over je prestaties is 'politiek correct'?quote:Op donderdag 8 december 2016 18:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
[..]
President Elect Lul![]()
Political Correctness is DEAD![]()
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dan jezelf niet zuur vindenquote:Op donderdag 8 december 2016 18:53 schreef Ulx het volgende:
Dat heeft geen ruk met politiek correct of niet te maken. Maar gewoon met het feit dat hij een onbetrouwbare liegende aan de hand van wallstreet en big oil lopende egoist is.
Die mensen daar in Indiana weten nu ook op wat voor figuur ze hebben gestemd.
Ik constateer slechts feiten.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dan jezelf niet zuur vinden
Zolang ze maar niet ziek worden:quote:Op donderdag 8 december 2016 19:05 schreef Ulx het volgende:
Oh ja, die working class mensen hebben natuurlijk niets te zoeken op Werkgelegenheid. Daar moet je gewoon een fastfood-CEO neerzetten.
http://www.politico.com/b(...)cretary-trump-232368
Je zal maar een blue collar werker zijn die op Trump stemde. Dan weet je nu zeker dat je de komende vier jaar genaaid gaat worden.
Ik wil meer meer meer zielig zuur.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik constateer slechts feiten.
Ik hoorde Trump vanalles beloven en hijis niet van plan die beloftes na te komen. Dat maakt hem een leugenaar.
Precies en als de slager op de hoek gehakt met een snufje e-coli verkoopt, dan kom je daar vanzelf wel achter.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:18 schreef Ulx het volgende:
Misschien kan hij ook wel die idiote eis dat artsen een diploma moeten hebben afschaffen. Als een arts het niet goed doet krijgt hij vanzelf geen patienten meer.
Precies, en kijk naar die brand van laatst. Je hebt geen brandveiligheidseisen nodig want zo'n uitbater zal het nooit meer doen. Een stapel lijken is stukken efficienter dan het gelul van Big Government, met hun regeltjes.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies en als de slager op de hoek gehakt met een snufje e-coli verkoopt, dan kom je daar vanzelf wel achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |