abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2016 @ 12:04:02 #251
230491 Zith
pls tip
pi_167209770
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lets build that wal.....mart

Walmart to invest $1.3 billion in Mexico

http://www.foxnews.com/wo(...)llion-in-mexico.html

Ik ben benieuwd. Wil Trump niet dit soort dingen tegengaan? Natuurlijk kan hij nu nog niks doen.
Waarom zou hij het willen tegengaan?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 9 december 2016 @ 12:06:24 #252
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_167209817
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lets build that wal.....mart

Walmart to invest $1.3 billion in Mexico

http://www.foxnews.com/wo(...)llion-in-mexico.html

Ik ben benieuwd. Wil Trump niet dit soort dingen tegengaan? Natuurlijk kan hij nu nog niks doen.
Walmart is een Amerikaans bedrijf, dus dat ze meer grip krijgen op de Mexicaanse markt lijkt mij geen probleem?
pi_167209830
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 12:04 schreef Zith het volgende:

[..]

Omdat het banen zal verplaatsen van de VS naar Mexico. Immers men wordt minder afhankelijk van de infrastructuur van het bedrijf in de VS.
  vrijdag 9 december 2016 @ 12:07:43 #254
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_167209839
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 18:53 schreef Ulx het volgende:
Dat heeft geen ruk met politiek correct of niet te maken. Maar gewoon met het feit dat hij een onbetrouwbare liegende aan de hand van wallstreet en big oil lopende egoist is.
Zo, een maand later en mensen zijn nog steeds niet over de verkiezingsuitslag heen...
pi_167210940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 12:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Zo, een maand later en mensen zijn nog steeds niet over de verkiezingsuitslag heen...
Welke verkiezingsbeloftes komt Trump nou na dan?

Muur? Nee.
Lock her up? Nee, toch maar niet.
Drain the Swamp? Absoluut niet.
Er zijn voor de gewone man? Nee, zijn regering zit vol miljardairs.
Obamacare gaat weg? Kan helemaal niet.
Leuke dingen van Obamacare houden dan? Blijkt ook miet te kunnen.
Een vliegende start van zijn regering? Bij sommige ministeries is tot vandaag nog niemand van Team Trump langsgeweest.
Moslimverbod? Laat me niet lachen.
Hij liegt gewoon keihard tegen die blue collar mensen in Indiana en spreekt men hem daarop aan gaat hij die mensen voor rotte vis uitmaken op Twitter.
Zijn approval rating voor zijn kabinetpicks staat historisch laag, en hij heeft wat idioten gekozen.
Hij kiest voor Goldman Sachs in de regering.
Hij kiest voor Big Oil.

En vul het lijstje zelf maar verder aan.

Ik wil best juichen voor de man, maar ik zie geen enkele reden.
pi_167211322
^
Waarom zou Obamacare niet weg kunnen?
pi_167211338
Die DeVos, nog zoiets: Ze regelt al twintig jaar de scholen in Michigan. Wat is het resultaat? Slechtere scholen! Wat doet Trump? Maakt haar verantwoordelijk voor de scholen in het hele land. Daar kun je zelfs als kritiekloze fanboy toch niet om juichen?

http://www.politico.com/s(...)ol-experiment-232399
pi_167211513
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:22 schreef tochnietweer het volgende:
^
Waarom zou Obamacare niet weg kunnen?
Omdat dat niet zo simpel is.
pi_167211527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

De gewone man heeft ook baat bij een goede efficiente economie.
Bovendien blijft overeind staan dat men verwachte dat na een overwinning van Trump de beurs zou "collapsen". En dat is bij lange na niet gebeurd. Integendeel.

Bron

Trek je conclusie.
pi_167211580
De conclusie is dat Obama een prima economisch beleid heeft gevoerd nadat hij moest beginnen tijdens een enorme crisis.
pi_167211590
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

Trek je conclusie.
Je bedoelt dat de banken nóg rijker worden dan Joe the Plumber.
Joe the Plumber wordt toch niet armer omdat de banken rijker worden?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_167211690
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de banken nóg rijker worden dan Joe the Plumber.
Joe the Plumber wordt toch niet armer omdat de banken rijker worden?
Denk eens na over de oorzaak van de aandelenstijging van Amerikaanse banken.
pi_167211971
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Denk eens na over de oorzaak van de aandelenstijging van Amerikaanse banken.
Omdat men denkt dat de regels die Obama invoerde om een bankencrisis als in 2008 in de toekomst te voorkomen afgeschaft gaan worden. Goldman Sachs zit in de regering, dus de kans is aanwezig.
pi_167212268
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat men denkt dat de regels die Obama invoerde om een bankencrisis als in 2008 in de toekomst te voorkomen afgeschaft gaan worden. Goldman Sachs zit in de regering, dus de kans is aanwezig.
Rijken worden rijker, de rest is het bokje.

En over een paar jaar is het weer 2008. Of 1929. Of 1848. Of 1789.
pi_167212413
Trump zei gisteren dat hij alleen miljonairs en miljardairs om zich heen wil want die hebben wat gepresteerd in hun leven.

Natuurlijk vraag ik me dan wel af hoeveel van die lui selfmade zijn en hoeveel er een miljoentje of wat van papa kregen om mee te starten maar goed.

Ik begrijp dat hij geen binding heeft met belasting betalende deplorables.
pi_167213210
Ik had even de hoop dat ie wat onafhankelijkheid zou tonen bij z'n picks, maar hij zit gewoon in de GOP houtgreep. Trump zal doen wat hem het best uitkomt: nog rijker worden. De rest is een saaie bijzaak en juist daar zal de GOP in gaan springen. En ondertussen blijft ie maar liegen, bedriegen en ruziën op Twitter.
Als Trump het echt uit de hand laat lopen (nadat Obama de economie na Bush uit het slop heeft moeten trekken) kan het weleens verstrekkende gevolgen hebben voor kapitalisme an-sich. Banken zijn al niet populair, maar om ze nu weer een carte-blanche te geven is vragen om problemen. En die Goldman mensen in de regering zitten er natuurlijk maar voor één doel en dat is niet Joe the Plumber.
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:13:09 #267
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167213403
Goldman Sachs is echt de grootste tumor in de financiële wereld.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_167213434
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:13 schreef Falco het volgende:
Goldman Sachs is echt de grootste tumor in de financiële wereld.
Ja maar met Hillary zouden ze in de regering komen!
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:19:43 #269
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167215821
Ha, gelukkig, de baas van Goldman Sachs krijgt ook een plekje van Trump.

National Economic Council Director.

By Executive Order, the NEC has four principal functions: to coordinate policy-making for domestic and international economic issues, to coordinate economic policy advice for the President, to ensure that policy decisions and programs are consistent with the President's economic goals, and to monitor implementation of the President's economic policy agenda.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:26:42 #270
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167215957
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 9 december 2016 @ 18:00:27 #272
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_167216540
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 12:04 schreef Zith het volgende:

[..]

http://www.zerohedge.com/(...)n-companies-leave-us

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 12:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Walmart is een Amerikaans bedrijf, dus dat ze meer grip krijgen op de Mexicaanse markt lijkt mij geen probleem?
Misschien hebben jullie gelijk. Wat me niet helemaal duidelijk is, is of hier ging om winkels of distributiecentra en logistiek. In dat laatste geval zou trump liever hebben dat die banen binnen de VS komen natuurlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 9 december 2016 @ 18:01:58 #273
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167216571
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_167217645
Hoe zit het eigenlijk met de beveiliging van Trumphotels en andere gebouwen buiten de VS?
Ik kan me voorstellen dat dat een juicy doelwit voor eender welke terrorist ook.
Moet de amerikaanse belastingbetaler dit lappen of het land waar zo'n gebouw staat, of Trump zelf? Wat zijn de consequenties voor het ander land als er een Trumphotel wordt opgeblazen?
  Redactie Games vrijdag 9 december 2016 @ 19:10:17 #275
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167217929
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 18:57 schreef Ulx het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de beveiliging van Trumphotels en andere gebouwen buiten de VS?
Ik kan me voorstellen dat dat een juicy doelwit voor eender welke terrorist ook.
Moet de amerikaanse belastingbetaler dit lappen of het land waar zo'n gebouw staat, of Trump zelf? Wat zijn de consequenties voor het ander land als er een Trumphotel wordt opgeblazen?
Het is eigendom van het bedrijf van Trump, dus ik gok Trump zelf. Het zal wel onder dat Blind Trust vallen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')