Jij doet net alsof JIJ iets kunt doen waardoor zo'n meid magisch voor je valt. Die is er niet. Als jij alles goed doet en zij heeft het gevoel gewoon niet bij je, dan houdt het op. Dat kun je niet afdwingen, maar dat wil jij niet accepteren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb dus wel een berichtje gehad vanmorgen, dat ze tentamen heeft. Maar dat is nu ook al wel afgelopen. Ik had een vraag gesteld daarop, dus antwoord had ik wel verwacht.
Ik vraag me toch af (mocht er geen tweede date komen) waar het dan misgaat. Date duurde dikke vijf uur, niet echt een slecht teken lijkt me. Moet ik juist wel meteen gaan flirten en friemelen op de bank om te laten zien dat ik haar leuk vindt? De meeste dames schrikken daar juist van op een eerste date.
Maar waarom duren mijn dates dan altijd behoorlijk lang? Dan zou twee uur max toch ook al een teken aan de wand zijn? Nu had ze geen haast om te vertrekken. En juist omdat het amper 24 uur geleden is is deze discussie misschien weer te vroeg, maar ik wil juist een keer dat er weer een tweede date komt. Ik heb niks aan de 'ik vond het gezellig, maar verder niets' dames. Daar leer ik niks van. Ik hoop vanavond/morgen nog een gesprek te hebben zodat er meer duidelijkheid is of ze het ook geslaagd vond.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij doet net alsof JIJ iets kunt doen waardoor zo'n meid magisch voor je valt. Die is er niet. Als jij alles goed doet en zij heeft het gevoel gewoon niet bij je, dan houdt het op. Dat kun je niet afdwingen, maar dat wil jij niet accepteren.
Misschien om dezelfde redenen waarom jij soms mensen afwijst. En misschien weet ze het nog niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Maar waarom duren mijn dates dan altijd behoorlijk lang? Dan zou twee uur max toch ook al een teken aan de wand zijn? Nu had ze geen haast om te vertrekken. En juist omdat het amper 24 uur geleden is is deze discussie misschien weer te vroeg, maar ik wil juist een keer dat er weer een tweede date komt. Ik heb niks aan de 'ik vond het gezellig, maar verder niets' dames. Daar leer ik niks van. Ik hoop vanavond/morgen nog een gesprek te hebben zodat er meer duidelijkheid is of ze het ook geslaagd vond.
Maar jij bepaalt niet voor haar wanneer het raar is of niet. Prima dat jij iets raar vindt, maar daar hoeft zij zich niet aan te houden want de wereld draait niet om jou.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Maar waarom duren mijn dates dan altijd behoorlijk lang? Dan zou twee uur max toch ook al een teken aan de wand zijn? Nu had ze geen haast om te vertrekken. En juist omdat het amper 24 uur geleden is is deze discussie misschien weer te vroeg, maar ik wil juist een keer dat er weer een tweede date komt. Ik heb niks aan de 'ik vond het gezellig, maar verder niets' dames. Daar leer ik niks van. Ik hoop vanavond/morgen nog een gesprek te hebben zodat er meer duidelijkheid is of ze het ook geslaagd vond.
Je hebt toch nog niet gevraagd of ze een 2e date wilt? en dan vraag je: Hoe vond je het? Zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 15:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op antwoord van vanmorgen of een kans om het luchtig te vragen als het gesprek weer loopt. Als ik nu een berichtje stuur met die vraag komt het wel heel onzeker en pusherig over. Als iemand gewoon van 9/17u werkt had ik die onzekerheid niet, maar het is een student en die leven gewoon met hun telefoon ingebrand in hun hand.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt toch nog niet gevraagd of ze een 2e date wilt? en dan vraag je: Hoe vond je het? Zo moeilijk is het allemaal niet
Goede samenvattingquote:Op dinsdag 6 december 2016 15:40 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
ah, ik snap denk wel wat je bedoelt. Iemand moet wel zijn leven een beetje op de rails hebben anders heb je waarschijnlijk ook geen gelijkwaardigheid.
Vraag je weleens achteraf om feedback? Zelf nooit gedaan/meegemaakt maar dat schijnt vrij vaak voor te komen. Misschien dat dat helpt?quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Hoe kan ik mezelf niet afhankelijk maken van date-uitkomsten? Ik merk nu toch dat ik weer heel erg behoefte heb aan bevestiging en eigenlijk een tweede date gepland wil hebben. Nu vraag ik me toch steeds af: 'hoe heeft zij gisteravond beleefd' omdat het zo akward stil is. En ja mensen zijn druk blablabla. Tegenwoordig is iedereen zo bereikbaar als de pest.
En weer ga je maar weer ergens van uit. Niet iedereen leeft zoquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op antwoord van vanmorgen of een kans om het luchtig te vragen als het gesprek weer loopt. Als ik nu een berichtje stuur met die vraag komt het wel heel onzeker en pusherig over. Als iemand gewoon van 9/17u werkt had ik die onzekerheid niet, maar het is een student en die leven gewoon met hun telefoon ingebrand in hun hand.
Ik heb nog geen afwijzing binnen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
Vraag je weleens achteraf om feedback? Zelf nooit gedaan/meegemaakt maar dat schijnt vrij vaak voor te komen. Misschien dat dat helpt?
Lekker stalken ipv een berichtje sturen, goed gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb nog geen afwijzing binnen.
Uit haar Tinder-locatie kan ik opmaken dat ze bij d'r ouders is dus wellicht heeft ze wat anders aan d'r hoofd.
Als ze geen tweede date wilt vraag ik waarom ja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:27 schreef Allures het volgende:
De vraag was niet 'vraag je nu om feedback' maar 'doe je dat wel eens'
Als je er echt geen drol van snapt vraag je toch een keer om meer info
Haar leven gaat gewoon door, ze doet haar dingen en denkt misschien over gisteren na. Jij gooit je leven on hold en wacht obsessief op bevestiging. Dat dwangmatige gedrag doet je de das om en maakt je geen prettiger mens. Laat het los en wacht gewoon af.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Uit haar Tinder-locatie kan ik opmaken dat ze bij d'r ouders is dus wellicht heeft ze wat anders aan d'r hoofd.
Pfffff. Kun je niet beter je bezig houden met wat anders?quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Mijn leven staat al stil doordat ik verder niet veel te doen heb. Vanaf morgen begin ik aan een tijdelijke bijbaan, maar ook dat is meer als daginvulling dan dat het wat oplevert. Ik heb zeeën van tijd, te veel tijd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haar leven gaat gewoon door, ze doet haar dingen en denkt misschien over gisteren na. Jij gooit je leven on hold en wacht obsessief op bevestiging. Dat dwangmatige gedrag doet je de das om en maakt je geen prettiger mens. Laat het los en wacht gewoon af.
Ik heb vanavond andere plannen dus geen kans om te kijken, al zou ik eerlijk gezegd wel teleurgesteld zijn als ik vannacht geen berichtje van d'r binnen hebquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Pfffff. Kun je niet beter je bezig houden met wat anders?
Jij bent al teleurgesteld als iemand na een uur nog niet gereageerd heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb vanavond andere plannen dus geen kans om te kijken, al zou ik eerlijk gezegd wel teleurgesteld zijn als ik vannacht geen berichtje van d'r binnen heb![]()
Dit. En het schijnt dat mensen soms ook gewoon een leven hebben...quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:59 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Misschien om dezelfde redenen waarom jij soms mensen afwijst. En misschien weet ze het nog niet.
Nou ja, denk dat het wel veelzeggend is als iemand een stuk minder reageert na een date.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. En het schijnt dat mensen soms ook gewoon een leven hebben...
Nee joh, nog niet genoeg aandacht gegeven aan hem. Lang niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:37 schreef Cue_ het volgende:
Oftewel we horen wel weer van je als ze gereageerd heeft. Denk dat alles er wel over gezegd is nu
Oh ja, had ik ook met mijn date. Dacht dat ze niet meer wou maar ze had mij onbedoeld genegeerd omdat er wat dingen speelden die gewoon belangrijker zijn. Je weet nooit wat er bij diegene aan de hand kan zijn. Gewoon geduld hebben en anders is het jammer maar ga je gewoon door. Makkelijk zat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Hoe kan ik mezelf niet afhankelijk maken van date-uitkomsten? Ik merk nu toch dat ik weer heel erg behoefte heb aan bevestiging en eigenlijk een tweede date gepland wil hebben. Nu vraag ik me toch steeds af: 'hoe heeft zij gisteravond beleefd' omdat het zo akward stil is. En ja mensen zijn druk blablabla. Tegenwoordig is iedereen zo bereikbaar als de pest.
Yeah, dat dan weer wel. Maar dan nog kán ze het ook gewoon druk hebben en vanavond als het rustiger is pas reageren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat het wel veelzeggend is als iemand een stuk minder reageert na een date.
Het is gewoon kut omdat je alles twee keer zo hard weegt nadat je elkaar ontmoet hebt. Heb net een berichtje gestuurd. Ben benieuwd of ik wat hoor vanavond.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh ja, had ik ook met mijn date. Dacht dat ze niet meer wou maar ze had mij onbedoeld genegeerd omdat er wat dingen speelden die gewoon belangrijker zijn. Je weet nooit wat er bij diegene aan de hand kan zijn. Gewoon geduld hebben en anders is het jammer maar ga je gewoon door. Makkelijk zat.
Kan je vinden, ik ben ook een mens en kijk op een bepaalde manier tegen dingen aan. Die deel ik hier. Kan je het mee eens zijn of niet. En "mod-waardig"... daarmee impliceer je dat een mod iets anders is (een hogere status) dan een "user". Zo rendeneer ik niet, ik ben een mens, jij bent een mens. We voeren discussie en daar is niks mis mee. Jij mag je standpunten hebben en ik de mijne. Ben je het er niet mee eens? Prima toch, even goede vrienden. Omdat ik een paar knoppen meer op het forum heb maakt mij niet "waardevoller" in mijn ogen. Sowieso heb ik een hekel aan "status" ansich..., we zijn allemaal gelijk hier.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:23 schreef Allures het volgende:
[..]
verbazing die voortkomt uit een bepaald kader want de rellen zijn helemaal niet vooral in het weekend. Dat is hoe jij het ziet en dat zegt iets tegen hoe je er naar kijkt.
Wat dat betreft wel eens met dat er nogal wat besloten ligt in hoe je reageert en dat het niet zo mod waardig is
Het zou het niet anders moeten maken, maar het maakt het wel. En aan het zijn van mod zitten voor en nadelen. Dat het vrijwillig is is leuk, maar daardoor is het niet vrijblijvend. Er zitten nou eenmaal consequenties aan je eigen gedrag hier.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan je vinden, ik ben ook een mens en kijk op een bepaalde manier tegen dingen aan. Die deel ik hier. Kan je het mee eens zijn of niet. En "mod-waardig"... daarmee impliceer je dat een mod iets anders is (een hogere status) dan een "user". Zo rendeneer ik niet, ik ben een mens, jij bent een mens. We voeren discussie en daar is niks mis mee. Jij mag je standpunten hebben en ik de mijne. Ben je het er niet mee eens? Prima toch, even goede vrienden. Omdat ik een paar knoppen meer op het forum een ieder maakt mij niet "waardiger" in mijn ogen. Sowieso heb ik een hekel aan "status" ansich..., we zijn allemaal gelijk hier.
Ik doe dit vrijwillig, voor jullie omdat ik het een leuk forum vindt en dat leuke ervan erop wil behouden.
Dus ja, ik ben mod, maar nee dat zegt niet dat ik geen mening mag hebben.
Je kan niet verwachten dat iemand 24/7 online is. Die eerste is wel een goede.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:43 schreef Allures het volgende:
Waarom doe je dit niet in feedback en uren later?
Met waardig bedoel ik zeker niet dat je meer waard bent maar dat je hebt gekozen voor een andere rol op het forum en dat daar bepaald gedrag bij hoort dat je niet laat zien
Maar het loopt dus lekker tussen jou en je date?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh ja, had ik ook met mijn date. Dacht dat ze niet meer wou maar ze had mij onbedoeld genegeerd omdat er wat dingen speelden die gewoon belangrijker zijn. Je weet nooit wat er bij diegene aan de hand kan zijn. Gewoon geduld hebben en anders is het jammer maar ga je gewoon door. Makkelijk zat.
Gtaboi zijn date ervatingen ook?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan dit allemaal dan niet naar feedback, mkay?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gtaboi zijn date ervatingen ook?
Keek hier even overheen. Zie hierboven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Maar het loopt dus lekker tussen jou en je date?
Toch weet ik dat je regelmatig dates heb gehad en vriendinnetjes hebt gehad.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Voor mij werkt echt geen enkele app/site. RL ook niet trouwens.
Nou, dat is al wel een hele tijd geleden hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch weet ik dat je regelmatig dates heb gehad en vriendinnetjes hebt gehad.
Hoe komt dit dan?
De apps en sites schijnen ook over hun hoogtepunt heen te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, dat is al wel een hele tijd geleden hoor.
En geen idee. Laat ik het dan anders zeggen, het werkt nu al minstens een jaar niet meer.
Ben niet meer in het buitenland. Voor zover ik weet wel normaal, maak makkelijk contact. Denk eerder dat 't hem in de buitenkant zit, niet zozeer de binnenkant.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De apps en sites schijnen ook over hun hoogtepunt heen te zijn.
Heeft het er misschien mee te maken dat je al een jaar in het buitenland zit?
Andere cultuur, andere gewoonten. Ik weet natuurlijk niet hoe jij irl in de omgang bent, en of je daar veel mensen ontmoet etc.
Als je haar nooit meer ziet, heb je ook niks te verliezen toch?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, dat meisje van college waar ik het een tijdje terug over had, blijkt een vriend te hebben. Next dus.En ... Sinds een paar weken is er daarom een andere knapperd in de collegebanken te vinden (nóg knapper trouwens).
Zelfde verhaal: ook een internationale studente, ik spreek zelf steenkolenengels, en ze zit echt in een ons-kent-onsgroepje met andere internationale studenten. Niet bepaald makkelijk om te benaderen dus.
Wat nu? Er zijn nog twee colleges over en daarna zie ik haar nooit meer.
Ja, weet ik! Maar zij zit steeds middenin de banken tussen andere lui uit het buitenland en praat ook vrijwel alleen maar met hen. Ik vind haar gewoon moeilijk te benaderen zo. Kan het niet zo goed uitleggen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je haar nooit meer ziet, heb je ook niks te verliezen toch?
Ik snap je.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, weet ik! Maar zij zit steeds middenin de banken tussen andere lui uit het buitenland en praat ook vrijwel alleen maar met hen. Ik vind haar gewoon moeilijk te benaderen zo. Kan het niet zo goed uitleggen.
Dan stop je er toch mee! Als je er niet gelukkig van wordt moet je er gewoon mee kappen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ben gewoon al de hele dag chagrijnig. Daarom haat ik daten.
Dit is geen dagboek!!quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ben gewoon al de hele dag chagrijnig. Daarom haat ik daten.
Nieuwe mensen ontmoeten zoals gisteren was gewoon echt leuk maar dat je daarna van hele dag berichten sturen naar amper drie nietszeggende zinnen na de date is altijd zo kut. Heb dus gevraagd of ze het gezellig vond en nu weer anderhalfuur stilte, dat voelt gewoon te lang als je het afzet tegen eerdere dagen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dan stop je er toch mee! Als je er niet gelukkig van wordt moet je er gewoon mee kappen.
Ga iets zoeken waar je zelf gelukkig van wordt. En dat is lastig, weet ik.... maar je moet dit doen voor jezelf, niet voor je dates!
Al zul je waarschijnlijk toch niet luisteren......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |