Ik moet deze week ook naar de kapper. Het steeds dunner wordende laagje boven op m'n hoofd moet weer korter worden gekniptquote:Op maandag 5 december 2016 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, moet binnenkort naar de kapper en ben nog blond.
De inhammen worden groter dat wel.quote:Op maandag 5 december 2016 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet deze week ook naar de kapper. Het steeds dunner wordende laagje boven op m'n hoofd moet weer korter worden geknipt
Hahaquote:Op maandag 5 december 2016 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijg ook wat rimpels, gelijk botox dan?
Waar verstand zit, kan geen haar zitten zegt m'n vader altijdquote:Op maandag 5 december 2016 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem de aanstaande kaalheid gewoon voor lief
Mijn vader is geen prater.quote:Op maandag 5 december 2016 02:54 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Waar verstand zit, kan geen haar zitten zegt m'n vader altijd![]()
Gek genoeg heeft ie zelf nog altijd een bos haar
Dus was het niet zo'n verstandige uitspraakquote:Op maandag 5 december 2016 02:54 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Waar verstand zit, kan geen haar zitten zegt m'n vader altijd![]()
Gek genoeg heeft ie zelf nog altijd een bos haar
Ik ga ook afhaken. Tot de volgende keer en welterustenquote:Op maandag 5 december 2016 02:58 schreef Tuned22 het volgende:
3 uurdamn. Ik ga slapen.
Fijne nacht verder
jij bent een jaar of 35 ,40?quote:Op maandag 5 december 2016 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verbaasde me bij de Pet Shop Boys ook al over de hoge leeftijd van de concertgangers... Veel kale koppen en grijze haren. Ik heb m'n ouders (66 en 70) later uitgelegd dat ze niet eens waren opgevallen tussen het publiek.
40 dus had ik het goed berekendquote:Op maandag 5 december 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dat geval ben ik iets van 27, met 13 jaar ervaring.
ik verlies zoveel haar dagelijks . Hoe kan het dat ik nog niet kaal benquote:Op maandag 5 december 2016 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem de aanstaande kaalheid gewoon voor lief
een vos verliest wel zijn haar, nooit zijn strekenquote:Op maandag 5 december 2016 08:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik verlies zoveel haar dagelijks . Hoe kan het dat ik nog niet kaal ben
jupquote:Op maandag 5 december 2016 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
een vos verliest wel zijn haar, nooit zijn streken
we zijn toch een onderdeel van fokquote:Op maandag 5 december 2016 08:37 schreef tailfox het volgende:
Ik had het trouwens over R49 met henkelientje.
Eigenlijk zijn we te gebonden aan FOK!
Ben ik zelf ook mee eens. De website r49 werkt niet zonder FOK! En dat is jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |