Ik moet deze week ook naar de kapper. Het steeds dunner wordende laagje boven op m'n hoofd moet weer korter worden gekniptquote:Op maandag 5 december 2016 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, moet binnenkort naar de kapper en ben nog blond.
De inhammen worden groter dat wel.quote:Op maandag 5 december 2016 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet deze week ook naar de kapper. Het steeds dunner wordende laagje boven op m'n hoofd moet weer korter worden geknipt
Hahaquote:Op maandag 5 december 2016 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijg ook wat rimpels, gelijk botox dan?
Waar verstand zit, kan geen haar zitten zegt m'n vader altijdquote:Op maandag 5 december 2016 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem de aanstaande kaalheid gewoon voor lief
Mijn vader is geen prater.quote:Op maandag 5 december 2016 02:54 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Waar verstand zit, kan geen haar zitten zegt m'n vader altijd![]()
Gek genoeg heeft ie zelf nog altijd een bos haar
Dus was het niet zo'n verstandige uitspraakquote:Op maandag 5 december 2016 02:54 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Waar verstand zit, kan geen haar zitten zegt m'n vader altijd![]()
Gek genoeg heeft ie zelf nog altijd een bos haar
Ik ga ook afhaken. Tot de volgende keer en welterustenquote:Op maandag 5 december 2016 02:58 schreef Tuned22 het volgende:
3 uurdamn. Ik ga slapen.
Fijne nacht verder
jij bent een jaar of 35 ,40?quote:Op maandag 5 december 2016 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verbaasde me bij de Pet Shop Boys ook al over de hoge leeftijd van de concertgangers... Veel kale koppen en grijze haren. Ik heb m'n ouders (66 en 70) later uitgelegd dat ze niet eens waren opgevallen tussen het publiek.
40 dus had ik het goed berekendquote:Op maandag 5 december 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dat geval ben ik iets van 27, met 13 jaar ervaring.
ik verlies zoveel haar dagelijks . Hoe kan het dat ik nog niet kaal benquote:Op maandag 5 december 2016 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem de aanstaande kaalheid gewoon voor lief
een vos verliest wel zijn haar, nooit zijn strekenquote:Op maandag 5 december 2016 08:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik verlies zoveel haar dagelijks . Hoe kan het dat ik nog niet kaal ben
jupquote:Op maandag 5 december 2016 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
een vos verliest wel zijn haar, nooit zijn streken
we zijn toch een onderdeel van fokquote:Op maandag 5 december 2016 08:37 schreef tailfox het volgende:
Ik had het trouwens over R49 met henkelientje.
Eigenlijk zijn we te gebonden aan FOK!
Ben ik zelf ook mee eens. De website r49 werkt niet zonder FOK! En dat is jammer.
. Wij zijn echter geen radio van FOK!quote:Op maandag 5 december 2016 08:40 schreef just me het volgende:
[..]
we zijn toch een onderdeel van fok![]()
ik zie het probleem niet
Er staat in de OP dat wij geen radio van FOK! zijn maar goed, waar bemoei ik me weer mee.quote:Op maandag 5 december 2016 08:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
. Wij zijn echter geen radio van FOK!
Fok! Mag ons dan ook wel gaan erkennen .Dus ook iets doen aan die illegale radios.
Zonder dit topic weet niemand hoe R49 werkt. Zet de OP van hier ook op de website dan is het veel duidelijkee
Dit was natuurlijk een inkoppertje van jewelste hè...quote:Op maandag 5 december 2016 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
een vos verliest wel zijn haar, nooit zijn streken
he he ik en 20 +quote:Op maandag 5 december 2016 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mag sinds een paar maanden legaal in 40+ posten.
Er is niks op tegen dat we verbonden zijn met FOK!quote:Op maandag 5 december 2016 08:37 schreef tailfox het volgende:
Ben ik zelf ook mee eens. De website r49 werkt niet zonder FOK! En dat is jammer.
Dat laatste klopt zeker. De website moet beter en vooral informatiever.quote:Op maandag 5 december 2016 08:45 schreef tailfox het volgende:
Wij zijn echter geen radio van FOK!
Fok! Mag ons dan ook wel gaan erkennen .Dus ook iets doen aan die illegale radios.
Zonder dit topic weet niemand hoe R49 werkt. Zet de OP van hier ook op de website dan is het veel duidelijkee
hoe zou jij de nieuwe website willen zien/appquote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is niks op tegen dat we verbonden zijn met FOK!
Waarom werkt de website niet zonder FOK!? Dat zou inderdaad niet zo moeten zijn.
[..]
Dat laatste klopt zeker. De website moet beter en vooral informatiever.
Verder moeten we onze energie niet besteden aan het bestrijden / bekritiseren van andere radiozenders. Dat is echt verloren tijd. Wat andere mensen al dan niet legaal doen, is hun pakkie an en ook hun probleem.
Hoezo werkt de R49 website niet zonder Fok?quote:Op maandag 5 december 2016 08:37 schreef tailfox het volgende:
De site moet vooral een stuk informatiever. Er moet informatie op over wat Radio 49 is, hoe het werkt, wie de DJ's zijn, hoe je kunt meedoen, hoe je kunt luisteren, etc. Wellicht is het ook mogelijk een online mediaspeler te maken, zoals je die ziet bij sites als 3FM en Radio 1? Gewoon een spelertje dat in een pop-up-venster opent.quote:Op maandag 5 december 2016 15:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe zou jij de nieuwe website willen zien/app
oke leg mij maar uit hoe ik kan luisteren.quote:Op maandag 5 december 2016 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo werkt de R49 website niet zonder Fok?
E.e.a. staat technisch volledig los van elkaar...
de functies die jij noemt is ook mij ideequote:Op maandag 5 december 2016 15:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De site moet vooral een stuk informatiever. Er moet informatie op over wat Radio 49 is, hoe het werkt, wie de DJ's zijn, hoe je kunt meedoen, hoe je kunt luisteren, etc. Wellicht is het ook mogelijk een online mediaspeler te maken, zoals je die ziet bij sites als 3FM en Radio 1? Gewoon een spelertje dat in een pop-up-venster opent.
Een nieuwe huisstijl, of in elk geval een subtiele make-over zou ook niet misstaan, trouwens.
Ik heb niet zo veel verstand van apps, maar de app moet vooral praktisch in gebruik zijn. Dus overzichtelijk / logisch, met een hoog bedieningsgemak.
Ga naar de website en klik op 'Nu luisteren' om te de stream te beluisteren.quote:Op maandag 5 december 2016 15:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
oke leg mij maar uit hoe ik kan luisteren.
hoe ik een verzoekje kan doen.
technisch staat het los.
opent op edge meteen het bestandquote:Op maandag 5 december 2016 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Een link naar een webplayer is er nu ook al onder 'Nu luisteren'...
Ik wil wel draaien ter gelegenheid van Sinterklaas...quote:Op maandag 5 december 2016 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand draaiplannen vanavond?
maar als iemand draait dan werkt dat niet.quote:Op maandag 5 december 2016 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga naar de website en klik op 'Nu luisteren' om te de stream te beluisteren.
Voor verzoekjes klik je op 'Nummerlijst en verzoekjes'...
Bij reageren Firefox en Google Chrome verschillend op die knop. Chrome downloadt een pls-bestand, dat ik vervolgens aanklikt, waarna VLC Media Player zich opent op mijn computer. Bij Firefox opent VLC schermvullend in de browser.quote:Op maandag 5 december 2016 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Een link naar een webplayer is er nu ook al onder 'Nu luisteren'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |