SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Echt jarig nu en morgen terug met zijn stoomboot.quote:
Voordat u weer naar Spanje rijdt ... met een stoombootquote:Op maandag 5 december 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Echt jarig nu en morgen terug met zijn stoomboot.
Daar komt ie toch mee of gaat ie op paard terug?quote:Op maandag 5 december 2016 01:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Voordat u weer naar Spanje rijdt ... met een stoomboot
Daar komt en gaat ie meequote:Op maandag 5 december 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar komt ie toch mee of gaat ie op paard terug?
Dat hele verhaal rammelt aan alle kanten.quote:Op maandag 5 december 2016 01:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Daar komt en gaat ie meeimmers.. zie ginds komt de stoomboot.
Maar dan klopt 'voordat u weer naar Spanje rijdt' toch niet
Begin er ook steeds minder van te gelovenquote:Op maandag 5 december 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat hele verhaal rammelt aan alle kanten.
Huh?quote:Op maandag 5 december 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
Tuned, heb jij A Teens aangevraagd?
Was net een verzoekje op Radio 49. Gup speelde dat nummer af, met "verzoekje" erachter.quote:
Je vergeet die 1 eenzame luisteraarquote:Op maandag 5 december 2016 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was net een verzoekje op Radio 49. Gup speelde dat nummer af, met "verzoekje" erachter.
Er wordt nu trouwens ook een verzoekje gespeeld, terwijl niemand nog luistert.
Rare vis.
Ah, die is er nu weer dus? Net luisterde er niemandquote:Op maandag 5 december 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je vergeet die 1 eenzame luisteraar
Via de site kun je verzoekjes indienen. Er staat een enorme keuzelijst op.quote:Op maandag 5 december 2016 01:41 schreef Tuned22 het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik dat aan zou moeten vragen
Deze is toepasselijk voor jouquote:Op maandag 5 december 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ik alweer vergeten, ga nu YT afstruinen.
Uhhhh nee.quote:
Aaah nee, vergeetachtig worden is iets anders dan gek ook eigenlijkquote:
Vast welquote:Op maandag 5 december 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat ik bij MadProf gelogeerd heb tijdens Nottinhill carnival?
Ben je al zo oud dat je ervaringsdeskundige bent?quote:Op maandag 5 december 2016 02:12 schreef Tuned22 het volgende:
Alzheimer light kan heel vervelend zijn
Zekerquote:Op maandag 5 december 2016 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je al zo oud dat je ervaringsdeskundige bent?
Ik heb de oostindische versie.quote:Op maandag 5 december 2016 02:12 schreef Tuned22 het volgende:
Alzheimer light kan heel vervelend zijn
Lijkt me ideaalquote:Op maandag 5 december 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb de oostindische versie.
Ik verbaasde me bij de Pet Shop Boys ook al over de hoge leeftijd van de concertgangers... Veel kale koppen en grijze haren. Ik heb m'n ouders (66 en 70) later uitgelegd dat ze niet eens waren opgevallen tussen het publiek.quote:
Ah, de variant die gepaard gaat met doofheid?quote:Op maandag 5 december 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb de oostindische versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2016 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, de variant die gepaard gaat met doofheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja mijn pa heeft het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is me niet echt opgevallen eerlijk gezegd. Waar wij stonden liepen ook 'jongeren' voorbij en 40-ers schat ik.quote:Op maandag 5 december 2016 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verbaasde me bij de Pet Shop Boys ook al over de hoge leeftijd van de concertgangers... Veel kale koppen en grijze haren. Ik heb m'n ouders (66 en 70) later uitgelegd dat ze niet eens waren opgevallen tussen het publiek.
Ik ben ook alweer een 40'er.quote:Op maandag 5 december 2016 02:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het is me niet echt opgevallen eerlijk gezegd. Waar wij stonden liepen ook 'jongeren' voorbij en 40-ers schat ik.
In dat geval ben ik iets van 27, met 13 jaar ervaring.quote:Op maandag 5 december 2016 02:32 schreef Tuned22 het volgende:
In mijn geval houdt dat ergens rond de 15 wel op vrees ik
Ik geloof het wel, moet binnenkort naar de kapper en ben nog blond.quote:Op maandag 5 december 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dat geval ben ik iets van 27, met 13 jaar ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |