Wat zijn vuurwerkgeluiden überhaupt? Hard "boem" roepen?quote:Op zondag 4 december 2016 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente speelt echt dramatisch, Willem II de bovenliggende partij met al flink wat grote kansen.
gesisquote:Op zondag 4 december 2016 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat zijn vuurwerkgeluiden überhaupt? Hard "boem" roepen?
Vuurpijltjes.quote:Op zondag 4 december 2016 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat zijn vuurwerkgeluiden überhaupt? Hard "boem" roepen?
Als je simpel van geest bent wel jaquote:
Madquote:Op zondag 4 december 2016 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je simpel van geest bent wel ja
Ach, Sparta is weinig overtuigend in de aanval.quote:Op zondag 4 december 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel jammer dat het al beslist is.
Ja die speelden die counters aan het begin van die pot slecht uit.quote:Op zondag 4 december 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Sparta is weinig overtuigend in de aanval.
Nu krijg ik honger.quote:Op zondag 4 december 2016 15:24 schreef timmmmm het volgende:
Pizzaatje is besteld voor de tweede helft
Dan moet Ajax daar volgende week wel gewoon eens winnen.quote:Op zondag 4 december 2016 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Unal, Celina uit vorm en de trainer snapt voor de rest geen kut van voetbal.
Als je je laat verslaan door René Hake, moet je stoppen met voetballen, je club opdoeken en er nooit meer over praten.quote:Op zondag 4 december 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Ajax daar volgende week wel gewoon eens winnen.
Je brengt me op ideeën. Ik wil alleen pizzas met dubbele bodems, waar o waar in rotterdam haal je ze?quote:
Vorig seizoen verloren we daar onze eerste punten door geknoei van Gudeljquote:Op zondag 4 december 2016 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je je laat verslaan door René Hake, moet je stoppen met voetballen, je club opdoeken en er nooit meer over praten.
Met een mooi doelpunt van Fischer en een genotsassist van Bazoer.quote:Op zondag 4 december 2016 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen verloren we daar onze eerste punten door geknoei van Gudelj
Is te hopen dat de 3-0 snel valt, anders zie ik het zelfs nog misgaanquote:Op zondag 4 december 2016 15:42 schreef Vasion het volgende:
Waar ik al bang voor was, ze lopen te kutte....
Even terugkijken.quote:Op zondag 4 december 2016 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een mooi doelpunt van Fischer en een genotsassist van Bazoer.
Beetje maar, en dan nog alleen om het spel van Twente, dat niet aan te zien isquote:
Heb je er al vertrouwen in volgende week?quote:Op zondag 4 december 2016 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje maar, en dan nog alleen om het spel van Twente, dat niet aan te zien is
Nee.quote:Op zondag 4 december 2016 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je er al vertrouwen in volgende week?
Godver, bijna vergetenquote:Op zondag 4 december 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja toen versierde Sanogod nog een penantie
Jullie staan 6e en in de zomer zag het er nog naar uit dat jullie amateurclub waren geworden, dan heb je toch weinig reden om te klagen.quote:Op zondag 4 december 2016 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje maar, en dan nog alleen om het spel van Twente, dat niet aan te zien is
Nog niet zo pijnlijk als deze:quote:Op zondag 4 december 2016 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Lekker hoor, een halve minuut nadat de kutcommentator zegt dat ze niet op jacht zijn naar de 3-0
De wedstrijd waarna bepaalde users nooit meer zouden postenquote:
Wie?quote:Op zondag 4 december 2016 15:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De wedstrijd waarna bepaalde users nooit meer zouden posten
dit is wel meteen erg grofquote:Op zondag 4 december 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn en GGMM zijn dus van hetzelfde laken een pak.
Volgende weekquote:Op zondag 4 december 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk niet dat Ajax er vanavond op doelsaldo overheen gaat
BEDANKT HANSquote:Op zondag 4 december 2016 15:54 schreef skysherrif het volgende:
op doelsaldo gaan we er vandaag ook niet voorbij
Mijn posts niet allemaal lezenquote:Op zondag 4 december 2016 15:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ga geen livetopics teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |