Ik negeer je vanaf nu anders ga ik helemaal uit mijn dak en zeg ik niet meer hier te posten en dan moet ik weer excuses aanbieden zoquote:Op zondag 4 december 2016 15:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Aha dit verklaart waarom je altijd alles weet over andere mensen hun leven, je hebt er zelf geen
Oke vertel wat over jezelf ik kan je wel zeggen of er hoop is voor je of niet
Nee alsof ik fok zo boeiend vindquote:Op zondag 4 december 2016 15:05 schreef xcachet het volgende:
Verdenk kdrick er sws van kloon te zijn
Modellen hebben soms vast ook wel lelijke tieten daarom is photoshop uitgevondenquote:
Ben benieuwd naar je afscheidsbetoogquote:Op zondag 4 december 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik negeer je vanaf nu anders ga ik helemaal uit mijn dak en zeg ik niet meer hier te posten en dan moet ik weer excuses aanbieden zo
Awwwwww hahahaha stop je me voor altijd te pesten vanaf nu?quote:Op zondag 4 december 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik negeer je vanaf nu anders ga ik helemaal uit mijn dak en zeg ik niet meer hier te posten en dan moet ik weer excuses aanbieden zo
2Nutz neemt FOK! altijd 1x minder srs dan jij hoorrrquote:Op zondag 4 december 2016 15:08 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee alsof ik fok zo boeiend vind
En eerlijk zo vaak ben ik er nou ook weer niet
Ik heb niemand in rl bevriend en bemoei niet met andere hun privé leve,
Dit is puur voor verveling af en toe, beetje klagen enz
Sorry maar ik neem deze site echt niet zo serieus als jullie dus stop met al die aannames jullie bezorgen jezelf hoofdpijn voor niks
ama's borsten zijn de reden dat ik iedere ochtend opstaquote:Op zondag 4 december 2016 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Modellen hebben soms vast ook wel lelijke tieten daarom is photoshop uitgevonden
Die zal ik publiceren in de Telegraaf mocht hem zo ver komen. Dus even aan Ober of Haags vragen of ze het stukje willen scannen voor jullie als ik er ineens niet meer ben.quote:
ja snap ikquote:Op zondag 4 december 2016 15:10 schreef kdricklamar het volgende:
Was ik maar een man en dan zou ik gewoon homo zijn want ik haat alle vrouwen
En nooit meer zorgen over borsten of zwangerschap niks
1x minder serieus dan ik nemen is net zo serieus nemen als ik al doe dus?quote:Op zondag 4 december 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
2Nutz neemt FOK! altijd 1x minder srs dan jij hoorrr
Hoe moet dat over tientallen jaren als ze op haar knieën hangen?quote:Op zondag 4 december 2016 15:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ama's borsten zijn de reden dat ik iedere ochtend opsta
Ga je Fushia geld geven?quote:Op zondag 4 december 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
geld ook voor die zuigeling van een fushia
Ahahaaahahahahahahahahaahqahhaquote:Op zondag 4 december 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
geld ook voor die zuigeling van een fushia
RT !quote:Op zondag 4 december 2016 15:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ama's borsten zijn de reden dat ik iedere ochtend opsta
Zie jou caren zoveel tekstquote:Op zondag 4 december 2016 15:08 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee alsof ik fok zo boeiend vind
En eerlijk zo vaak ben ik er nou ook weer niet
Ik heb niemand in rl bevriend en bemoei niet met andere hun privé leve,
Dit is puur voor verveling af en toe, beetje klagen enz
Sorry maar ik neem deze site echt niet zo serieus als jullie dus stop met al die aannames jullie bezorgen jezelf hoofdpijn voor niks
dan hoeft ie er ook niet meer iedere morgen voor op te staanquote:Op zondag 4 december 2016 15:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe moet dat over tientallen jaren als ze op haar knieën hangen?
Ja daar heb je me wel hoor laar Ff serieus ik ben fushia niet en ook geen kloon laat me met rust dan zal ik misschien ook normaler doenquote:
Heb jij ondertussen ook al een keer gescoord?quote:
Post een foto ervan als blijk van je waardering voor die liefde.quote:Op zondag 4 december 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Wat een liefde hier voor mijn borsten.
Dat is niet mijn vraag schat, waarom heeft zij geen rondingen en jij wel? Omdat je pas rondingen hebt vanaf cup F?quote:Op zondag 4 december 2016 15:02 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Sinds ik 11 was..misschien al 10e
Mag ik ze ook zien xxquote:Op zondag 4 december 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Wat een liefde hier voor mijn borsten.
Nee geen zin. Moet zo ook even weg.quote:Op zondag 4 december 2016 15:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post een foto ervan als blijk van je waardering voor die liefde.
Oooh nee zei ik dat ik wel rondingen heb dan? Ik ben zo plat als watquote:Op zondag 4 december 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet mijn vraag schat, waarom heeft zij geen rondingen en jij wel? Omdat je pas rondingen hebt vanaf cup F?
Oh mag vanavond ook hoor, het is niet alsof wij iets te doen hebben verder.quote:Op zondag 4 december 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen zin. Moet zo ook even weg.
Wat hij zegtquote:Op zondag 4 december 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh mag vanavond ook hoor, het is niet alsof wij iets te doen hebben verder.
Als je Braddie zijn tieten neukt wel ja.quote:
Ben ook wel benieuwd, want alleen de tittierondingen zijn zichtbaar. Onder die deuken kunnen nog steeds gigantische heupen schuilgaan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 december 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet mijn vraag schat, waarom heeft zij geen rondingen en jij wel? Omdat je pas rondingen hebt vanaf cup F?
Ja precies zo kan je niet echt oordelen maar ik zie geen rondingen op die fotoquote:Op zondag 4 december 2016 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, want alleen de tittierondingen zijn zichtbaar. Onder die deuken kunnen nog steeds gigantische heupen schuilgaan bijvoorbeeld.
Veninga?quote:Op zondag 4 december 2016 15:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar als het gaat om relaties en liefde, is er één ding waar vrouwen niet zonder kunnen en dat is drama.
Vind je dat stom?
Dat mag compadre.
Maar dat verandert er niks aan. Hoe vaak je het ook went of keert, het komt altijd op hetzelfde neer.
Alle wegen leiden naar Rome, alle vrouwen leiden naar drama.
Denk er maar eens over na. Wat vinden vrouwen leuk?
Soapseries, huilfilms en roddelbladen.
Zelfs de zogenaamde “romantische komedies” die ze zo graag verslinden hebben een middenstuk met drama erin. Standaard. Het is alsof de makers nooit de definitie van Komedie hebben opgezocht.
Het voelt voor vrouwen aan als heroïne. Ze kunnen er simpelweg niet zonder.
Dus heb je hem?
Vrouwen willen drama.
Maar let op! Nu wordt het pas ingewikkeld. Vrouwen willen de drama, maar willen niet dat je er in meegaat. Dus ze willen de drama ervaren maar niet dat je er in meegaat.
Ze willen duszelf naar belang en behoefte drama bij je creëren maar ze willen dat jij de rots in de branding blijft. Ze willen niet dat je met ze meehuilt of meegaat in de drama.
Ze willen verdrietig zijn terwijl jij sterk blijft.
Ze willen spanning ervaren terwijl jij relaxt en in controle blijft.
Ze willen emotioneel gestimuleerd worden terwijl jij emotieloos lijkt.
Dit is waarom gevoelige en lieve jongens door ze worden genegeerd. Ze kiezen nog liever voor een rotzak dan voor zo’n lieverdje.
(en daarna klagen ze ironisch genoeg dat ze nooit een goede man kunnen vinden)
Het is pijnlijk en hard.
Maar hee, de wereld is hard.
De mannen die haar emotioneel kunnen stimuleren staan boven aan de voedselketen.
haha goeiequote:Op zondag 4 december 2016 15:25 schreef Catkiller het volgende:
Altijd als ik ga poepen zet ik Raining Blood op want dat is wat er dan gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |