Ik negeer je vanaf nu anders ga ik helemaal uit mijn dak en zeg ik niet meer hier te posten en dan moet ik weer excuses aanbieden zoquote:Op zondag 4 december 2016 15:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Aha dit verklaart waarom je altijd alles weet over andere mensen hun leven, je hebt er zelf geen
Oke vertel wat over jezelf ik kan je wel zeggen of er hoop is voor je of niet
Nee alsof ik fok zo boeiend vindquote:Op zondag 4 december 2016 15:05 schreef xcachet het volgende:
Verdenk kdrick er sws van kloon te zijn
Modellen hebben soms vast ook wel lelijke tieten daarom is photoshop uitgevondenquote:
Ben benieuwd naar je afscheidsbetoogquote:Op zondag 4 december 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik negeer je vanaf nu anders ga ik helemaal uit mijn dak en zeg ik niet meer hier te posten en dan moet ik weer excuses aanbieden zo
Awwwwww hahahaha stop je me voor altijd te pesten vanaf nu?quote:Op zondag 4 december 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik negeer je vanaf nu anders ga ik helemaal uit mijn dak en zeg ik niet meer hier te posten en dan moet ik weer excuses aanbieden zo
2Nutz neemt FOK! altijd 1x minder srs dan jij hoorrrquote:Op zondag 4 december 2016 15:08 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee alsof ik fok zo boeiend vind
En eerlijk zo vaak ben ik er nou ook weer niet
Ik heb niemand in rl bevriend en bemoei niet met andere hun privé leve,
Dit is puur voor verveling af en toe, beetje klagen enz
Sorry maar ik neem deze site echt niet zo serieus als jullie dus stop met al die aannames jullie bezorgen jezelf hoofdpijn voor niks
ama's borsten zijn de reden dat ik iedere ochtend opstaquote:Op zondag 4 december 2016 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Modellen hebben soms vast ook wel lelijke tieten daarom is photoshop uitgevonden
Die zal ik publiceren in de Telegraaf mocht hem zo ver komen. Dus even aan Ober of Haags vragen of ze het stukje willen scannen voor jullie als ik er ineens niet meer ben.quote:
ja snap ikquote:Op zondag 4 december 2016 15:10 schreef kdricklamar het volgende:
Was ik maar een man en dan zou ik gewoon homo zijn want ik haat alle vrouwen
En nooit meer zorgen over borsten of zwangerschap niks
1x minder serieus dan ik nemen is net zo serieus nemen als ik al doe dus?quote:Op zondag 4 december 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
2Nutz neemt FOK! altijd 1x minder srs dan jij hoorrr
Hoe moet dat over tientallen jaren als ze op haar knieën hangen?quote:Op zondag 4 december 2016 15:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ama's borsten zijn de reden dat ik iedere ochtend opsta
Ga je Fushia geld geven?quote:Op zondag 4 december 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
geld ook voor die zuigeling van een fushia
Ahahaaahahahahahahahahaahqahhaquote:Op zondag 4 december 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
geld ook voor die zuigeling van een fushia
RT !quote:Op zondag 4 december 2016 15:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ama's borsten zijn de reden dat ik iedere ochtend opsta
Zie jou caren zoveel tekstquote:Op zondag 4 december 2016 15:08 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee alsof ik fok zo boeiend vind
En eerlijk zo vaak ben ik er nou ook weer niet
Ik heb niemand in rl bevriend en bemoei niet met andere hun privé leve,
Dit is puur voor verveling af en toe, beetje klagen enz
Sorry maar ik neem deze site echt niet zo serieus als jullie dus stop met al die aannames jullie bezorgen jezelf hoofdpijn voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |