Sinds ik 11 was..misschien al 10equote:Op zondag 4 december 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
eh ja oke, vanaf wanneer heb je wel rondingen?
Als je heupen al bij/naast je ribben beginnen blijkbaar.quote:Op zondag 4 december 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
eh ja oke, vanaf wanneer heb je wel rondingen?
Ik heb nog nooit een permban gehadquote:Op zondag 4 december 2016 15:01 schreef zeer het volgende:
[..]
toen jij permban had was het idd beter
Ik zie echt niks ronds bij haar maar wat is het probleemquote:Op zondag 4 december 2016 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je heupen al bij/naast je ribben beginnen blijkbaar.
paar minuten geleden nog zei je dat je niks zagquote:Op zondag 4 december 2016 15:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik zie echt niks ronds bij haar maar wat is het probleem
Niet iedereen hoeft rondingen te hebben
Vind dat meisje wel mooi, maar ze heeft geen rondingen
Ik postte een paar jaar geleden bijna niks dus weet ik niet.quote:
Huh ik perfect? Wtf waarom zie je spokenquote:Op zondag 4 december 2016 15:04 schreef zeer het volgende:
[..]
paar minuten geleden nog zei je dat je niks zag
en daarnaast is insinueren dat je perfect bent meer iets wat bij een Montelly past
Nee en nee, heb je interesse?quote:Op zondag 4 december 2016 15:00 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ze hebben al
Maar hoe zit het met jou
Heb jij een relatie? Ben je gelukkig?
ohquote:Op zondag 4 december 2016 15:05 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Huh ik perfect? Wtf waarom zie je spoken
En ik zie geen rondingen bij dat meisje desondanks ze mooi meisje is mooie borsten maar ze is niet curvy dat is wat anders man
wil ze wel vasthouden voor jequote:
Lapoquote:Op zondag 4 december 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik postte een paar jaar geleden bijna niks dus weet ik niet.
Dat aandachtshoerengedrag van wie sluit die mag openen mocht en mag van mij best de kop ingedrukt worden, alleen van die Iwaniusjes die irl aandacht tekort komen doen moeilijk over iemand die het topic kaapt. En vaak sluiten mensen topics met onzinnige kutposts alleen maar om een nieuwe te kunnen openen, juist heerlijk als zulke topics dan gekaapt worden.
quote:
Aha dit verklaart waarom je altijd alles weet over andere mensen hun leven, je hebt er zelf geenquote:
Haar borsten ook hoop ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |