Als je Braddie zijn tieten neukt wel ja.quote:
Ben ook wel benieuwd, want alleen de tittierondingen zijn zichtbaar. Onder die deuken kunnen nog steeds gigantische heupen schuilgaan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 december 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet mijn vraag schat, waarom heeft zij geen rondingen en jij wel? Omdat je pas rondingen hebt vanaf cup F?
Ja precies zo kan je niet echt oordelen maar ik zie geen rondingen op die fotoquote:Op zondag 4 december 2016 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, want alleen de tittierondingen zijn zichtbaar. Onder die deuken kunnen nog steeds gigantische heupen schuilgaan bijvoorbeeld.
Veninga?quote:Op zondag 4 december 2016 15:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar als het gaat om relaties en liefde, is er één ding waar vrouwen niet zonder kunnen en dat is drama.
Vind je dat stom?
Dat mag compadre.
Maar dat verandert er niks aan. Hoe vaak je het ook went of keert, het komt altijd op hetzelfde neer.
Alle wegen leiden naar Rome, alle vrouwen leiden naar drama.
Denk er maar eens over na. Wat vinden vrouwen leuk?
Soapseries, huilfilms en roddelbladen.
Zelfs de zogenaamde “romantische komedies” die ze zo graag verslinden hebben een middenstuk met drama erin. Standaard. Het is alsof de makers nooit de definitie van Komedie hebben opgezocht.
Het voelt voor vrouwen aan als heroïne. Ze kunnen er simpelweg niet zonder.
Dus heb je hem?
Vrouwen willen drama.
Maar let op! Nu wordt het pas ingewikkeld. Vrouwen willen de drama, maar willen niet dat je er in meegaat. Dus ze willen de drama ervaren maar niet dat je er in meegaat.
Ze willen duszelf naar belang en behoefte drama bij je creëren maar ze willen dat jij de rots in de branding blijft. Ze willen niet dat je met ze meehuilt of meegaat in de drama.
Ze willen verdrietig zijn terwijl jij sterk blijft.
Ze willen spanning ervaren terwijl jij relaxt en in controle blijft.
Ze willen emotioneel gestimuleerd worden terwijl jij emotieloos lijkt.
Dit is waarom gevoelige en lieve jongens door ze worden genegeerd. Ze kiezen nog liever voor een rotzak dan voor zo’n lieverdje.
(en daarna klagen ze ironisch genoeg dat ze nooit een goede man kunnen vinden)
Het is pijnlijk en hard.
Maar hee, de wereld is hard.
De mannen die haar emotioneel kunnen stimuleren staan boven aan de voedselketen.
haha goeiequote:Op zondag 4 december 2016 15:25 schreef Catkiller het volgende:
Altijd als ik ga poepen zet ik Raining Blood op want dat is wat er dan gaat gebeuren.
Hahaha heb je aambeienquote:Op zondag 4 december 2016 15:25 schreef Catkiller het volgende:
Altijd als ik ga poepen zet ik Raining Blood op want dat is wat er dan gaat gebeuren.
fagquote:
Is meer dan dat jij hebt hequote:
Buttplugquote:Op zondag 4 december 2016 15:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jij ook met je aambeien we weten allemaal hoe je er aan bent gekomen
zin in tietneukenquote:Op zondag 4 december 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Wou bijna zeggen kom maar. Maar toen bedacht ik mij dat Troll nog geen eens 20 is.
en ik danquote:Op zondag 4 december 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Wou bijna zeggen kom maar. Maar toen bedacht ik mij dat Troll nog geen eens 20 is.
jong vlees is lekker toch ;-)quote:Op zondag 4 december 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
ey drugquote:Op zondag 4 december 2016 15:27 schreef Drug het volgende:
ik hoor die nieuwe serie met alia shawkat is goeie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |