Huh? Wat valt daar aan te snappen??:pquote:Op zondag 4 december 2016 14:23 schreef kdricklamar het volgende:
Ahahaahahhaah ik snap de naam Pennsylvania broko
Oh nvmquote:Op zondag 4 december 2016 14:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Huh? Wat valt daar aan te snappen??:p
Praat normaal joh achterlijk tienersletje.quote:Op zondag 4 december 2016 14:23 schreef kdricklamar het volgende:
Ahahaahahhaah ik snap de naam Pennsylvania broko
Kom dan in rl ik klap jequote:Op zondag 4 december 2016 14:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Praat normaal joh achterlijk tienersletje.
Hahahaha waaromklinkt dit zi grappigquote:Op zondag 4 december 2016 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Bij het WK jeu de b'oule is Nederland gediskwalificeerd nadat het een gooi naar de prijzen deed.
TR gezet voor bedreiging. Misschien is dit normaal gedrag in de jungle waar je vandaan komt maar hier gaan we zo niet met elkaar om.quote:
Hans is die collega die je 10 keer per dag tegenkomt in de wandelgangen en die elke keer weer hoi zegt.quote:Op zondag 4 december 2016 14:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je ons nou steeds opnieuw begroeten als je 5 minuten niet hebt gepost
Wat voor broodjes?quote:Op zondag 4 december 2016 14:31 schreef Kurovski het volgende:
Zo maar even broodjes in de oven zetten.
Die mensen wil ik echt van de derde verdieping gooienquote:Op zondag 4 december 2016 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans is die collega die je 10 keer per dag tegenkomt in de wandelgangen en die elke keer weer hoi zegt.
Net ook gedaanquote:Op zondag 4 december 2016 14:31 schreef Kurovski het volgende:
Zo maar even broodjes in de oven zetten.
Surinaamsen. Het plan is wel een beetje anders geworden. Heb Kalkoenrollade gekocht ipv kip.quote:
Trolololquote:Op zondag 4 december 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha grappige variant op je username toch xddd
Is haar probleemquote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heeft een huisgenote al 24 uur haar was in de machine zitten.
Ik ben een meisje en 1m50 natuurlijk was dat sarcastisch bedoelt..hoe kan ik nou zo'n beer als jij in elkaar slaan hahahahaquote:Op zondag 4 december 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR gezet voor bedreiging. Misschien is dit normaal gedrag in de jungle waar je vandaan komt maar hier gaan we zo niet met elkaar om.
Ja leuk hoor nog meer sarcasmequote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en 1m50 natuurlijk was dat sarcastisch bedoelt..hoe kan ik nou zo'n beer als jij in elkaar slaan hahahaha
Haal het eruitquote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2016 14:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Haal het eruit
Vind zo schijnheilig als mensen iets ergs weten en doen alsof ze het niet weten
Wees een goed persoon
Doe wat je te wachten staat
En je hebt tyrannosaurus rex armen in verhouding of zo?quote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en 1m50 natuurlijk was dat sarcastisch bedoelt..hoe kan ik nou zo'n beer als jij in elkaar slaan hahahaha
Dan hang je dat even op en doe je je eigen wasgoed in de machine. 10 minuten bezigheidstherapie.quote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
dacht dat je een boy wasquote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Pff ik ga niet haar was ophangen hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 14:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan hang je dat even op en doe je je eigen was in de machine. 10 minuten bezigheidstherapie.
Is dat nou zo erg?
Ahahahquote:Op zondag 4 december 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht je dat fushia gay is?
als het allemaal stringetjes zijnquote:Op zondag 4 december 2016 14:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan hang je dat even op en doe je je eigen was in de machine. 10 minuten bezigheidstherapie.
Is dat nou zo erg?
Hij weet het zelf nog nietquote:Op zondag 4 december 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht je dat fushia gay is?
Nee maar haal het uit de wasmachine en waarschuw haarquote:Op zondag 4 december 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik ga niet haar was ophangen hoor.
Heb je weinig aan als ze schoon zijn.quote:
Beetje zaad erop doen en als ze het dan aantrekt wordt ze zwanger hahaquote:Op zondag 4 december 2016 14:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als ze schoon zijn.
Neejoh ik maak een grapquote:Op zondag 4 december 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En je hebt tyrannosaurus rex armen in verhouding of zo?Kan gewoon slaan hoor.
Heb genoeg filmpjes gezien waarin meisjes dat doen en dan gaan ze janken op het moment dat er geïncasseerd moet worden, want dan is het zo zielig voor ze.
Waarom niet? Kleine moeite en een andere keer doet ze wellicht iets terug.quote:Op zondag 4 december 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik ga niet haar was ophangen hoor.
Oh echt ik was bloed srs over die armen.quote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Neejoh ik maak een grap
Ik ben echt klein maar heb veel grote bitches vermoord in een gevecht en ook met oudere jongens gevochten toen ik jonger was xxxxx
Omdat dit vaker gebeurd. Ik ga echt niet huisgenoten hun was ophangen omdat ze zelf te lui zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom niet? Kleine moeite en een andere keer doet ze wellicht iets terug.
Maar je blackness is toch al boven? :squote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef kdricklamar het volgende:
Maar als ik echt boos ben komt alle blackness van mij naar boven snapje
Oké moslimeloewaquote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef kdricklamar het volgende:
Maar als ik echt boos ben komt alle blackness van mij naar boven snapje
doe ik ook.. En als er geen mand staat alles op de wasmachine leggenquote:Op zondag 4 december 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nu moet wassen flikker ik het gewoon in haar wasmand die toch bij de wasmachine staat nu.
Kan je wel doen bij een grote slet, dan is ze zwanger en dan worden er 25 man opgeroepen voor een DNA test en dan nog weet ze niet wie het was, epische troll.quote:Op zondag 4 december 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje zaad erop doen en als ze het dan aantrekt wordt ze zwanger haha
Hardopquote:Op zondag 4 december 2016 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je wel doen bij een grote slet, dan is ze zwanger en dan worden er 25 man opgeroepen voor een DNA test en dan nog weet ze niet wie het was, epische troll.![]()
![]()
![]()
Soms word ik weleens een bounty genoemdquote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je blackness is toch al boven? :s
Ophangen op een irritante plek dan. Pragmatisch denken hè.quote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat dit vaker gebeurd. Ik ga echt niet huisgenoten hun was ophangen omdat ze zelf te lui zijn.
Smerig, snap wel waarom ik niet op je valquote:Op zondag 4 december 2016 14:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Soms word ik weleens een bounty genoemd
Neejoh ik zou je echt killenquote:Op zondag 4 december 2016 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe ik ook.. En als er geen mand staat alles op de wasmachine leggen
Ophangen op een irritante plek betekend dat ik er ook last van ga hebben..quote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ophangen op een irritante plek dan. Pragmatisch denken hè.
Waarom? Omdat je zelf je was op moet hangen?quote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Neejoh ik zou je echt killen
Dit is nou precies de reden Waarom ik nooit gedeeld zou willen wonen met vreemden
haal het r dan op tijd uitquote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Dit is nou precies de reden Waarom ik nooit gedeeld zou willen wonen met vreemden
Bountys zijn echt lekker wat praat jequote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Smerig, snap wel waarom ik niet op je val
Als jij niet onnodig de wasmachine bezet houdt met schone was is er niks aan de hand.quote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee omdat ke elkaar naait en niet aardig oprecht en zo bent, omdat ke geen fuck om elkaar geeft en zoquote:Op zondag 4 december 2016 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je zelf je was op moet hangen?
quote:Op zondag 4 december 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij niet onnodig de wasmachine bezet houdt met schone was is er niks aan de hand.
Haiquote:Op zondag 4 december 2016 14:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je ons nou steeds opnieuw begroeten als je 5 minuten niet hebt gepost
Daar heb je een punt chai maar sws is gedeeld wonen niks voor mijquote:Op zondag 4 december 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij niet onnodig de wasmachine bezet houdt met schone was is er niks aan de hand.
heb je nou al gekekenquote:Op zondag 4 december 2016 14:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee omdat ke elkaar naait en niet aardig oprecht en zo bent, omdat ke geen fuck om elkaar geeft en zo
Alles gaat om eigenbelang
Gaat nog wat worden als je bij Fushia en zijn ouders en 8 broertjes en zusjes in moet trekken als je ongewenst zwanger bent geworden.quote:Op zondag 4 december 2016 14:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Daar heb je een punt chai maar sws is gedeeld wonen niks voor mij
Ieder een eigen gejatte wasmachine tochquote:Op zondag 4 december 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden als je bij Fushia en zijn ouders en 8 broertjes en zusjes in moet trekken als je ongewenst zwanger bent geworden.
Hij woont alleenquote:Op zondag 4 december 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden als je bij Fushia en zijn ouders en 8 broertjes en zusjes in moet trekken als je ongewenst zwanger bent geworden.
Doe je slipje dan maar binnestebuiten morgen als je daardoor niet kan wassen.quote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ophangen op een irritante plek betekend dat ik er ook last van ga hebben..
Ah jij bent er zo een, viezerik.quote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe je slipje dan maar binnestebuiten morgen als je daardoor niet kan wassen.
Wat een mentaliteit zeg. Als je ziet dat er was in zit die klaar is hang je dat even op en doe je je eigen spullen erin. Wat is je probleem?
Een ander niks gunnen blijkbaarquote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit zeg. Als je ziet dat er was in zit die klaar is hang je dat even op en doe je je eigen spullen erin. Wat is je probleem?
Lolquote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet te wassen (naja eigenlijk wel maar toch geen zin), het is gewoon iets wat ik voor de zoveelste keer zie. Verder gooi ik het gewoon in haar wasmand als ik wel wil wassen.. probleem ook opgelost.quote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ama gaat gwn commando morgen hoorquote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo denk ik ook Nielsquote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Al is het schone was, denk niet dat iedereen er blij mee is als het zomaar opgehangen wordt wanneer ze de was vergeten zijn.quote:
omdat 'ie (geen) voorkeur heeft voor (minde)jarige mensenquote:Op zondag 4 december 2016 14:54 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zo denk ik ook Niels
Waarom haat iedereen Niels ook alweer?
Oh zij is er vast wel bij mee maar ik ga het gewoon niet doen.quote:Op zondag 4 december 2016 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Al is het schone was, denk niet dat iedereen er blij mee is als het zomaar opgehangen wordt wanneer ze de was vergeten zijn.
quote:Op zondag 4 december 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen de zijwaartse kraanvogel gedaan. Voel me helemaal goed
het is de kraai, stuk nageboortequote:Op zondag 4 december 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen de zijwaartse kraanvogel gedaan. Voel me helemaal goed
Waarom is hij een vuurtype?quote:
kom maar bij mij wassenquote:Op zondag 4 december 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zij is er vast wel bij mee maar ik ga het gewoon niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |