Is haar probleemquote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heeft een huisgenote al 24 uur haar was in de machine zitten.
Ik ben een meisje en 1m50 natuurlijk was dat sarcastisch bedoelt..hoe kan ik nou zo'n beer als jij in elkaar slaan hahahahaquote:Op zondag 4 december 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR gezet voor bedreiging. Misschien is dit normaal gedrag in de jungle waar je vandaan komt maar hier gaan we zo niet met elkaar om.
Ja leuk hoor nog meer sarcasmequote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en 1m50 natuurlijk was dat sarcastisch bedoelt..hoe kan ik nou zo'n beer als jij in elkaar slaan hahahaha
Haal het eruitquote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2016 14:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Haal het eruit
Vind zo schijnheilig als mensen iets ergs weten en doen alsof ze het niet weten
Wees een goed persoon
Doe wat je te wachten staat
En je hebt tyrannosaurus rex armen in verhouding of zo?quote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en 1m50 natuurlijk was dat sarcastisch bedoelt..hoe kan ik nou zo'n beer als jij in elkaar slaan hahahaha
Dan hang je dat even op en doe je je eigen wasgoed in de machine. 10 minuten bezigheidstherapie.quote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
dacht dat je een boy wasquote:Op zondag 4 december 2016 14:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Pff ik ga niet haar was ophangen hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 14:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan hang je dat even op en doe je je eigen was in de machine. 10 minuten bezigheidstherapie.
Is dat nou zo erg?
Ahahahquote:Op zondag 4 december 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht je dat fushia gay is?
als het allemaal stringetjes zijnquote:Op zondag 4 december 2016 14:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan hang je dat even op en doe je je eigen was in de machine. 10 minuten bezigheidstherapie.
Is dat nou zo erg?
Hij weet het zelf nog nietquote:Op zondag 4 december 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht je dat fushia gay is?
Nee maar haal het uit de wasmachine en waarschuw haarquote:Op zondag 4 december 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik ga niet haar was ophangen hoor.
Heb je weinig aan als ze schoon zijn.quote:
Beetje zaad erop doen en als ze het dan aantrekt wordt ze zwanger hahaquote:Op zondag 4 december 2016 14:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als ze schoon zijn.
Neejoh ik maak een grapquote:Op zondag 4 december 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En je hebt tyrannosaurus rex armen in verhouding of zo?Kan gewoon slaan hoor.
Heb genoeg filmpjes gezien waarin meisjes dat doen en dan gaan ze janken op het moment dat er geïncasseerd moet worden, want dan is het zo zielig voor ze.
Waarom niet? Kleine moeite en een andere keer doet ze wellicht iets terug.quote:Op zondag 4 december 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik ga niet haar was ophangen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |