Oh echt ik was bloed srs over die armen.quote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Neejoh ik maak een grap
Ik ben echt klein maar heb veel grote bitches vermoord in een gevecht en ook met oudere jongens gevochten toen ik jonger was xxxxx
Omdat dit vaker gebeurd. Ik ga echt niet huisgenoten hun was ophangen omdat ze zelf te lui zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom niet? Kleine moeite en een andere keer doet ze wellicht iets terug.
Maar je blackness is toch al boven? :squote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef kdricklamar het volgende:
Maar als ik echt boos ben komt alle blackness van mij naar boven snapje
Oké moslimeloewaquote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef kdricklamar het volgende:
Maar als ik echt boos ben komt alle blackness van mij naar boven snapje
doe ik ook.. En als er geen mand staat alles op de wasmachine leggenquote:Op zondag 4 december 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nu moet wassen flikker ik het gewoon in haar wasmand die toch bij de wasmachine staat nu.
Kan je wel doen bij een grote slet, dan is ze zwanger en dan worden er 25 man opgeroepen voor een DNA test en dan nog weet ze niet wie het was, epische troll.quote:Op zondag 4 december 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje zaad erop doen en als ze het dan aantrekt wordt ze zwanger haha
Hardopquote:Op zondag 4 december 2016 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je wel doen bij een grote slet, dan is ze zwanger en dan worden er 25 man opgeroepen voor een DNA test en dan nog weet ze niet wie het was, epische troll.![]()
![]()
![]()
Soms word ik weleens een bounty genoemdquote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je blackness is toch al boven? :s
Ophangen op een irritante plek dan. Pragmatisch denken hè.quote:Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat dit vaker gebeurd. Ik ga echt niet huisgenoten hun was ophangen omdat ze zelf te lui zijn.
Smerig, snap wel waarom ik niet op je valquote:Op zondag 4 december 2016 14:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Soms word ik weleens een bounty genoemd
Neejoh ik zou je echt killenquote:Op zondag 4 december 2016 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe ik ook.. En als er geen mand staat alles op de wasmachine leggen
Ophangen op een irritante plek betekend dat ik er ook last van ga hebben..quote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ophangen op een irritante plek dan. Pragmatisch denken hè.
Waarom? Omdat je zelf je was op moet hangen?quote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Neejoh ik zou je echt killen
Dit is nou precies de reden Waarom ik nooit gedeeld zou willen wonen met vreemden
haal het r dan op tijd uitquote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Dit is nou precies de reden Waarom ik nooit gedeeld zou willen wonen met vreemden
Bountys zijn echt lekker wat praat jequote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Smerig, snap wel waarom ik niet op je val
Als jij niet onnodig de wasmachine bezet houdt met schone was is er niks aan de hand.quote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee omdat ke elkaar naait en niet aardig oprecht en zo bent, omdat ke geen fuck om elkaar geeft en zoquote:Op zondag 4 december 2016 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je zelf je was op moet hangen?
quote:Op zondag 4 december 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij niet onnodig de wasmachine bezet houdt met schone was is er niks aan de hand.
Haiquote:Op zondag 4 december 2016 14:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je ons nou steeds opnieuw begroeten als je 5 minuten niet hebt gepost
Daar heb je een punt chai maar sws is gedeeld wonen niks voor mijquote:Op zondag 4 december 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij niet onnodig de wasmachine bezet houdt met schone was is er niks aan de hand.
heb je nou al gekekenquote:Op zondag 4 december 2016 14:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee omdat ke elkaar naait en niet aardig oprecht en zo bent, omdat ke geen fuck om elkaar geeft en zo
Alles gaat om eigenbelang
Gaat nog wat worden als je bij Fushia en zijn ouders en 8 broertjes en zusjes in moet trekken als je ongewenst zwanger bent geworden.quote:Op zondag 4 december 2016 14:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Daar heb je een punt chai maar sws is gedeeld wonen niks voor mij
Ieder een eigen gejatte wasmachine tochquote:Op zondag 4 december 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden als je bij Fushia en zijn ouders en 8 broertjes en zusjes in moet trekken als je ongewenst zwanger bent geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |