Hij woont alleenquote:Op zondag 4 december 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden als je bij Fushia en zijn ouders en 8 broertjes en zusjes in moet trekken als je ongewenst zwanger bent geworden.
Doe je slipje dan maar binnestebuiten morgen als je daardoor niet kan wassen.quote:Op zondag 4 december 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ophangen op een irritante plek betekend dat ik er ook last van ga hebben..
Ah jij bent er zo een, viezerik.quote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe je slipje dan maar binnestebuiten morgen als je daardoor niet kan wassen.
Wat een mentaliteit zeg. Als je ziet dat er was in zit die klaar is hang je dat even op en doe je je eigen spullen erin. Wat is je probleem?
Een ander niks gunnen blijkbaarquote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit zeg. Als je ziet dat er was in zit die klaar is hang je dat even op en doe je je eigen spullen erin. Wat is je probleem?
Lolquote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet te wassen (naja eigenlijk wel maar toch geen zin), het is gewoon iets wat ik voor de zoveelste keer zie. Verder gooi ik het gewoon in haar wasmand als ik wel wil wassen.. probleem ook opgelost.quote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ama gaat gwn commando morgen hoorquote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo denk ik ook Nielsquote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Al is het schone was, denk niet dat iedereen er blij mee is als het zomaar opgehangen wordt wanneer ze de was vergeten zijn.quote:
omdat 'ie (geen) voorkeur heeft voor (minde)jarige mensenquote:Op zondag 4 december 2016 14:54 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zo denk ik ook Niels
Waarom haat iedereen Niels ook alweer?
Oh zij is er vast wel bij mee maar ik ga het gewoon niet doen.quote:Op zondag 4 december 2016 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Al is het schone was, denk niet dat iedereen er blij mee is als het zomaar opgehangen wordt wanneer ze de was vergeten zijn.
quote:Op zondag 4 december 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen de zijwaartse kraanvogel gedaan. Voel me helemaal goed
het is de kraai, stuk nageboortequote:Op zondag 4 december 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen de zijwaartse kraanvogel gedaan. Voel me helemaal goed
Waarom is hij een vuurtype?quote:
kom maar bij mij wassenquote:Op zondag 4 december 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zij is er vast wel bij mee maar ik ga het gewoon niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |