Maak hier een uitzondering voor. JC en ik stellen dit op prijs.quote:Op zondag 4 december 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik post nooit in de VBL buiten VBL SC
Clubtopics staan vaak vol met onzin.quote:Op zondag 4 december 2016 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
1 post gelezen in de feijenoord topic.
Weet gelijk weer waarom je dat eigenlijk niet moet lezen.
Alleen maar VBL SC users nomineren dus.quote:Op zondag 4 december 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel, ik vul gewoon in waar ik namen bij kan bedenken.quote:Op zondag 4 december 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Befbeertjequote:
befbekje befbeertje toch zelfdequote:Op zondag 4 december 2016 21:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Befbeertje.. Haha, kutkolere.. Wat had ik die graag zelf willen verzinnen.. Mag ik 'm opnemen in mijn dagelijks taalgebruik?
Wat niet leuk is is dat ik geen stem van je heb gekregen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
lees een geinig boekie over rusland
opper vindt dit leuk
waarin wil je stemmenquote:Op zondag 4 december 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat niet leuk is is dat ik geen stem van je heb gekregen.
Ik ga je voor de Aad300 award nomineren, die heb je toch wel verdiend.quote:
Ik heb het ingevuldquote:Op zondag 4 december 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De VBL awards. Ik had wel wat stemmen verwacht van een Slavische broeder.
Stijnquote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Befbekje het volgende:
Wie van jullie was ook alweer Pools hiero?
Calandquote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Befbekje het volgende:
Wie van jullie was ook alweer Pools hiero?
Dat vind ik nieuw genoeg.quote:
neequote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ooit dat boek En toch is Polen niet verloren van Stephane Alonso gelezen?
Jammer wel.quote:Op zondag 4 december 2016 21:24 schreef Saind het volgende:
Fora zijn wel een beetje ouderwets. Echt nieuwe aanwas is er bijna niet
dat is rickertman en geen aanwinstquote:Op zondag 4 december 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Bolasie er maar ingezet, verder wist ik niemand.
Die was toch eerst iemand anders dacht ik.quote:Op zondag 4 december 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Bolasie er maar ingezet, verder wist ik niemand.
Ja.quote:Op zondag 4 december 2016 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die was toch eerst iemand anders dacht ik.
En Shadowkid?quote:Op zondag 4 december 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik heb even gespeeld met de regels om toch maar iemand in te vullen. Want de enige andere inkomer is n1ek en dat is een idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |