Aad is een held.quote:Op zondag 4 december 2016 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
Aad de Mos bij Studio Voetbal, misschien wordt het voor het eerst sinds jaren weer eens een topshow, tenminste dat denk ik, want ik kijk het normaal niet meer.
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet of ik ga.quote:Op zondag 4 december 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag mag je weer tussen de Turken zitten.
Het boeit allemaal vreselijk weinig. Jesse ook als een wijfje zo blij. De uitslag van Italië is veeeeeel belangrijker voor iedereen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:02 schreef JanCees het volgende:
Hofer verliest en dat wordt natuurlijk flink uitgelicht bij de objectieve Nederlandse media
Yep. Ik zal het vanavond weer afgeven bij je moeder.quote:Op zondag 4 december 2016 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man, man, man. Gelijk je nagels gelakt?
wat zou het gevolg zijnquote:Op zondag 4 december 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het boeit allemaal vreselijk weinig. Jesse ook als een wijfje zo blij. De uitslag van Italië is veeeeeel belangrijker voor iedereen.
Meh ik ga nog steeds niet kijken naar Studio Kippenhokquote:Op zondag 4 december 2016 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
Aad de Mos bij Studio Voetbal, misschien wordt het voor het eerst sinds jaren weer eens een topshow, tenminste dat denk ik, want ik kijk het normaal niet meer.
[ afbeelding ]
Wow, dan zit je wel erg dicht tegen de macht aan.quote:Op zondag 4 december 2016 20:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog een keer naast Aad de Mos gezeten tijdens een PSV - Feyenoord. Toen kreeg ik gratis analyses van hem.
Dat was misschien wel de mooiste dag in mijn leven.
Bij de 10-0?quote:Op zondag 4 december 2016 20:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog een keer naast Aad de Mos gezeten tijdens een PSV - Feyenoord. Toen kreeg ik gratis analyses van hem.
Dat was misschien wel de mooiste dag in mijn leven.
Dat denk ik ook, de opkomst was wel hoog hoorde ik net, ik ben wel benieuwd wat daar uitkomt.quote:Op zondag 4 december 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het boeit allemaal vreselijk weinig. Jesse ook als een wijfje zo blij. De uitslag van Italië is veeeeeel belangrijker voor iedereen.
Nee geloof 0-3, was die bekerwedstrijd. Gio scoorde toen die goal die hij later op het WK kopieerde.quote:
Italië is niet zo significant verderquote:Op zondag 4 december 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Instabiliteit bij Italiaanse banken, huiverige investeerders, Renzi zal opstappen bij nee.
flopshow die awardsquote:Op zondag 4 december 2016 20:26 schreef onlogisch het volgende:
VBL / [VBL Awards 2016] Stemtopic #1
Het is wel een stormlooptopic hoor.
quote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het mooiste gifje van aad was wel achter de dugout.
Niet mijn schuldquote:Op zondag 4 december 2016 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik was hem aan het zoeken, maar kon hem niet vinden, ik kwam alleen een plaatje dat ik over Maaskant had gemaakt tegen, van toen hij die dug out kapot sloeg.quote:
quote:
Ik herinnerde me dat LR die in zijn Fobo had.quote:Op zondag 4 december 2016 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja die was het. Hoe heb je die gevonden?
http://www.dumpert.nl/med(...)il_mma_proberen.htmlquote:Op zondag 4 december 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)opschop_politie.html
Haha, die kraker die aan die filmer vraagt "Heb je het?" De filmer antwoordt "Ja" de kraker "youtube"
Toch onmisbaar die jongen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik herinnerde me dat LR die in zijn Fobo had.
Wie is die homoseksueel in je UI?quote:Op zondag 4 december 2016 10:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat je niet aan je woord kon houden en gewoon weg bleef
Rook jij ook Marlboro?quote:
Jammer hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal hem eens invullen.quote:
Alleen lees ik niet zoveel hier dat ik overal 3 namen kan invullen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel users zullen het ook vergeten zijn of het niet zien staan.
Ik heb tegenwoordig ook vaak wat anders te kijken, nu niet.quote:Op zondag 4 december 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook al weken niet meer.
Ik vond het bij sommige ook wat lastig hoor, gewoon invullen waar je wat kan invullen dan.quote:Op zondag 4 december 2016 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen lees ik niet zoveel hier dat ik overal 3 namen kan invullen.
Valencia - Malaga is ook bezigquote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook vaak wat anders te kijken, nu niet.
quote:Op zondag 4 december 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer. Ik vraag me af waarom niemand de moeite neemt om 'in te vullen.
quote:Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel users zullen het ook vergeten zijn of het niet zien staan.
Ga in plaats daarvan maar de vbl awards invullenquote:Op zondag 4 december 2016 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
1 post gelezen in de feijenoord topic.
Weet gelijk weer waarom je dat eigenlijk niet moet lezen.
Ik post nooit in de VBL buiten VBL SCquote:Op zondag 4 december 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga in plaats daarvan maar de vbl awards invullen
stickies vallen niet opquote:Op zondag 4 december 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer. Ik vraag me af waarom niemand de moeite neemt om 'in te vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |