quote:
Ik herinnerde me dat LR die in zijn Fobo had.quote:Op zondag 4 december 2016 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja die was het. Hoe heb je die gevonden?
http://www.dumpert.nl/med(...)il_mma_proberen.htmlquote:Op zondag 4 december 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)opschop_politie.html
Haha, die kraker die aan die filmer vraagt "Heb je het?" De filmer antwoordt "Ja" de kraker "youtube"
Toch onmisbaar die jongen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik herinnerde me dat LR die in zijn Fobo had.
Wie is die homoseksueel in je UI?quote:Op zondag 4 december 2016 10:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat je niet aan je woord kon houden en gewoon weg bleef
Rook jij ook Marlboro?quote:
Jammer hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 20:26 schreef onlogisch het volgende:
VBL / [VBL Awards 2016] Stemtopic #1
Het is wel een stormlooptopic hoor.
Ik zal hem eens invullen.quote:
Alleen lees ik niet zoveel hier dat ik overal 3 namen kan invullen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel users zullen het ook vergeten zijn of het niet zien staan.
Ik heb tegenwoordig ook vaak wat anders te kijken, nu niet.quote:Op zondag 4 december 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook al weken niet meer.
Ik vond het bij sommige ook wat lastig hoor, gewoon invullen waar je wat kan invullen dan.quote:Op zondag 4 december 2016 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen lees ik niet zoveel hier dat ik overal 3 namen kan invullen.
Valencia - Malaga is ook bezigquote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook vaak wat anders te kijken, nu niet.
quote:Op zondag 4 december 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer. Ik vraag me af waarom niemand de moeite neemt om 'in te vullen.
quote:Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel users zullen het ook vergeten zijn of het niet zien staan.
Ga in plaats daarvan maar de vbl awards invullenquote:Op zondag 4 december 2016 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
1 post gelezen in de feijenoord topic.
Weet gelijk weer waarom je dat eigenlijk niet moet lezen.
Ik post nooit in de VBL buiten VBL SCquote:Op zondag 4 december 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga in plaats daarvan maar de vbl awards invullen
stickies vallen niet opquote:Op zondag 4 december 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer. Ik vraag me af waarom niemand de moeite neemt om 'in te vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |