Ja echt lief.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Aw, wat een lieve jongen. Maar wat is hij GROOT.
De motor draait.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pascanus de leader voor Ajax-PSV was net op FOX.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De slottekst was: ''Dit is een vijfsterrenduel, dit is de topper''.
Ben jij het enige lid van de Simon Zijlemans Fanclub.quote:
Het is wel 's beter geweest... Maandag (inclusief Sinterklaas-act) belooft wel weer een topshow te worden.quote:
Lodewijk aSSscherquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks nog lekker rellen bij Pauw
Prima opstelling, niks mis mee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lodewijk aSSscher
Dolf Jansen
Jan Lammers
Jack Plooij
Wouke van Scherrenburg
Lammers en Plooijquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lodewijk aSSscher
Dolf Jansen
Jan Lammers
Jack Plooij
Wouke van Scherrenburg
Genee heeft gewoon een wipje gemaakt met mevrouwtje Marie-Carmen. Binnenkort kan er dus een nieuwe scheiding aan het aantal scheidingen aan tafel worden toegevoegd 😬😬quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:32 schreef Poepz0r het volgende:
Genee loog wel over die dame. Zag je hem aan z'n neus zitten toen die het wilde uitleggen?
De wedstrijd daarentegen niet, ouwe reus.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Vond het ook een flopshowtje, 4.5/10
Dat Inter was wel echt heel slechtquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De wedstrijd daarentegen niet, ouwe reus.
Ben blij voor je pikkebaassiequote:Op zaterdag 3 december 2016 12:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Vond het ook een flopshowtje, 4.5/10
Same.quote:Op zondag 4 december 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook voor het scheidsrechtertje.
MaximGod bij Sjamberto Tan vanavond.quote:MAXIM HARTMAN & GLENN HELDER
Echte mannen Maxim Hartman en Glenn Helder hebben afgelopen weekend Barcelona op z’n kop gezet. De voetbalvrienden bezochten samen de spraakmakende ‘El Clásico’. Hun hilarische avontuur is vanaf woensdag te bekijken via de Voetbal Inside app, en vanavond al bij ons!
Hahahahahahaquote:Op zondag 4 december 2016 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond Ayoub het best spelen, maar met een dergelijke baard moet je eigenlijk voor het nationale elftal van IS gaan spelen, dus ik stem scheidsrechtertje.
Hoezo? Koertgod. Die mag ook wel eens 1x per maand bij inside komen. Is zo slecht niet.quote:Op zondag 4 december 2016 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Deze Zwarte Zwart Piet komt nu het RTL pand niet meer binnen :
Zeker weer verloren bij FC NSB uit in der 2. Bundesligaquote:Op maandag 5 december 2016 13:40 schreef Dos37 het volgende:
Hij kan bijna vaste gast worden, want dit gaat niet lang meer duren met GJ Verbeek. Weekend weer verloren en inmiddels op plek 13
Zijn woordgrappen zijn er erpisch genoeg voorquote:Op maandag 5 december 2016 14:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoezo? Koertgod. Die mag ook wel eens 1x per maand bij inside komen. Is zo slecht niet.
Ik heb ook liever Aad of Emile, maar die komen toch niet meer.quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 20:28 schreef Bugno het volgende:
ik kijk ook vandaag. Kijk nu al uit naar 't Egmond-besjen
Je kon op een gegeven moment Rostov of gelijkspel @2.30 pakken ofzoquote:
Luuk de Jong denkt dat er meer ruimte voor PSV ligt om te voetballen dan afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 5 december 2016 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kon op een gegeven moment Rostov of gelijkspel @2.30 pakken ofzo
Gelijkspel of Rostov 2.18quote:Op maandag 5 december 2016 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kon op een gegeven moment Rostov of gelijkspel @2.30 pakken ofzo
ik zet in op "regelneuker' 'charisma' en 'frans derks'quote:
Luuk heeft geen tv thuis.quote:Op maandag 5 december 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luuk de Jong denkt dat er meer ruimte voor PSV ligt om te voetballen dan afgelopen zaterdag.
Geen grap.
Ik heb het gemist.quote:Op maandag 5 december 2016 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over docu's gesproken, hoe beviel de muur je?
quote:Op maandag 5 december 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luuk de Jong denkt dat er meer ruimte voor PSV ligt om te voetballen dan afgelopen zaterdag.
Geen grap.
Ik vond het best okequote:Op maandag 5 december 2016 20:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb het gemist.Ik ga het uiteraard wel terugkijken.
Was het een topshow?
Verbeeks autisme had het er lastig meequote:
Heb je nog het VI magazine gehad?quote:Op maandag 5 december 2016 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat zaterdag al gehad, Sint was vroeg dit jaar.
Nee, speciaalbier, Sint kent me.quote:Op maandag 5 december 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog het VI magazine gehad?
Genotquote:Op maandag 5 december 2016 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, speciaalbier, Sint kent me.
Welke?quote:Op maandag 5 december 2016 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, speciaalbier, Sint kent me.
Mooie implantaatjes heeft-ie, niks mis meequote:
Een lokaal pakket van Wijchense bieren.quote:
Dacht dat hij wat wilde zeggen over Barca-Real, maar halverwege elke zin komt er weer een of andere kutanekdotequote:
Excuusquote:Op maandag 5 december 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank sloeg zaterdag weer onzin uit.
Ze gaan nooit echt inhoudelijk in op buitenlands voetbal, zeker omdat ze de beelden niet hebben.quote:Op maandag 5 december 2016 20:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dacht dat hij wat wilde zeggen over Barca-Real, maar halverwege elke zin komt er weer een of andere kutanekdote
Geboorteplaats van Das Phantomquote:Op maandag 5 december 2016 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een lokaal pakket van Wijchense bieren.
Wijchen bekend van het bekende Hemd van mijn Lijf interview met Johan Derksen.
Dat bedacht Gijp zich ook halverwege de zinquote:Op maandag 5 december 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan nooit echt inhoudelijk in op buitenlands voetbal, zeker omdat ze de beelden niet hebben.
Jammer wel van Mr. Ziggoquote:Op maandag 5 december 2016 20:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat bedacht Gijp zich ook halverwege de zin
Over Clasico weinig te zeggen verderquote:Op maandag 5 december 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer wel van Mr. Ziggo
Al vraag ik me af of de gemiddelde VI-kijker het wel allemaal boeit dat buitenlands voetbal.
Dat het erg matig is kan je wel zeggenquote:Op maandag 5 december 2016 20:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Over Clasico weinig te zeggen verder
Verstandige teksten.quote:Op maandag 5 december 2016 20:42 schreef GGMM het volgende:
Beugelsdijk
Ik ben die gozer helemaal zat. Eén keer is leuk hoor dat tokkiegedrag, maar hou er nu maar mee op.
goed ideequote:
Ik zou hier nu een bekende uitspraak van Beugelsdijk op kunnen antwoorden, maar dat zou erg flauw zijn.quote:Op maandag 5 december 2016 20:42 schreef GGMM het volgende:
Beugelsdijk
Ik ben die gozer helemaal zat. Eén keer is leuk hoor dat tokkiegedrag, maar hou er nu maar mee op.
Zolang je maar een beetje normaal doet, ben ik ook heel normaal.quote:Op maandag 5 december 2016 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt makker.
Ik voel ons echt nader tot elkaar komen de laatste tijd, weet je dat?
Afgesproken!quote:Op maandag 5 december 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang je maar een beetje normaal doet, ben ik ook heel normaal.
Van Pax?quote:Op maandag 5 december 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had net een stuk banketstaaf.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 04-12-2016 om 16:25:33580 - Nicolai Jørgensen has had more touches this Eredivisie season in 15 games than Michiel Kramer last season in 30 games (574). Active. reageer retweet
quote:Op maandag 5 december 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch zit met gemengde gevoelens naar de Jörg te kijken want hij gaat bij de 18e goal van Jørgensen een jaar een Freek de Jonge-UI dragen.
SOWquote:
RUSTAAAAAAAAGGGGGGGquote:Op maandag 5 december 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hier nu een bekende uitspraak van Beugelsdijk op kunnen antwoorden, maar dat zou erg flauw zijn.
Dit wens je geen goed mens toe.quote:Op maandag 5 december 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch zit met gemengde gevoelens naar de Jörg te kijken want hij gaat bij de 18e goal van Jørgensen een jaar een Freek de Jonge-UI dragen.
jorgeson, okquote:Op maandag 5 december 2016 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Jorgeson is de beste spits van Nederland.
Active.quote:Op maandag 5 december 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 04-12-2016 om 16:25:33580 - Nicolai Jørgensen has had more touches this Eredivisie season in 15 games than Michiel Kramer last season in 30 games (574). Active. reageer retweet
quote:Op maandag 5 december 2016 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitpakken op zijn Haags.
Mietje.quote:Op maandag 5 december 2016 20:45 schreef Brammess het volgende:
Het was vanmorgen kanjerkoud ja, goeiemorgen zeg.
Het is meer dat hij niet compleet om zich heen staat te kijken in plaats van dat hij actief is, maar goedquote:
Alleen staat er nu jorgesenquote:Op maandag 5 december 2016 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik had het al aangepast maar bedankt.
quote:Op maandag 5 december 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die Gertjan maar een saaie lul.
Zekerquote:Op maandag 5 december 2016 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou een goed duo zijn.
Eigen huis en handjes thuis NicoGodquote:Op maandag 5 december 2016 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou een goed duo zijn.
quote:Op maandag 5 december 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Jorgensen is een vrij beperkt spitsje. Staat vaak op de goede plaats, maar op een individuele actie is hij niet te betrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |