Verhuis dan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een instantie die met geweld meer dan de helft van je inkomsten opeist kan ik geen goed doel noemen.
Je bent echt een arme sloeber als je dat betaalt.quote:Dat is gewoon 55% belasting, terecht dat ze niks hebben gekregen.
55% belastingen eisen, terecht dat je ze dan de middelvinger geeft als die mogelijkheid zich voordoet. Ronaldoquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen..
Elk land met een volwassen infrastructuur draait op belastinggeld.
Maar er zijn altijd wel een paar hobby-libertariërs die het Haïti-model komen propageren..
De enige schurk hier is Ronaldo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het beschermd tegen de schurken van de staat
De enige reden dat je dit zegt is omdat je denkt dat jij ook een van die grootverdieners kan worden, nu ben je nog gewoon een arme sloeber net als 99% van dit forum maar wie weet op een dag ben je ook wel meer vermogend en dan wil je dat soort bedragen echt niet afstaan aan iets als de belasting, dit is hoe het grootkapitaal jou voor de gek houdt.quote:
Daarom betaalt hij het ook niet, hij wil geen arme sloeber wordenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:19 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je bent echt een arme sloeber als je dat betaalt.
Het wetboek heeft geen pacht op de definitie van diefstal.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:20 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Het is niet wederrechtelijk. Per definitie dus geen diefstal.
Dan verzin je lekker zelf je eigen definitie.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het wetboek heeft geen pacht op de definitie van diefstal.
Stel je voor 30 Miljoen in Plaats van het dubbele, Ronaldo is niet dom, Ronaldo luier om.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daarom betaalt hij het ook niet, hij wil geen arme sloeber worden
twitter:DBFetmann twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 21:15:29Godver, echt alles draait om geld in het voetbal. En ik maar denken dat ze voor een beker chocomel en een lauwe tos… https://t.co/m6W6ALvLOm reageer retweet
Ja, maar wat denk je?quote:
Dat wel inderdaad. Toch vind ik zelfverrijking zoals beschreven nog steeds wel triest en spraakmakend.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:55 schreef KLTZK het volgende:
Zo'n aankondiging en dan een enorme openstaande deur intrappen
Jezus man
Het zou eerder wereldnieuws zijn als bekend zou worden na 6 maanden onderzoek door 60 journalisten dat hij niet de belasting belazerde.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Toch vind ik zelfverrijking zoals beschreven nog steeds wel triest en spraakmakend.
Mwah, ik vind dat we moeten oppassen dit allemaal normaal en begrijpelijk te gaan vinden en over dit soort zaken onze schouders gaan ophalen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zou eerder wereldnieuws zijn als bekend zou worden na 6 maanden onderzoek door 60 journalisten dat hij niet de belasting belazerde.
Tokkies, extreemrechts, fascisten, nazi's, PVV'ers, boze witte mannen van middelbare leeftijd?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:49 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af hoe nrc het commentaar ervaart op oa Twitter.
Ik denk toch wel dat dat schering en inslag is bij de klasse der puissant rijken hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat we moeten oppassen dit allemaal normaal en begrijpelijk te gaan vinden en over dit soort zaken onze schouders gaan ophalen.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar wat denk je?
Voor dit soort dingen is er vast een mooi Frans leenwoord beschikbaar.
quote:
Soit?quote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat dat schering en inslag is bij de klasse der puissant rijken hoor.
Ja, maar ja dan nog is dat gewoon verspilde moeite, dat weten we tegenwoordig ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar dan kan en mag daar nog wel maatschappelijke verontwaardiging over ontstaan.
Niet als het niet van belastinggeld is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Toch vind ik zelfverrijking zoals beschreven nog steeds wel triest en spraakmakend.
Ik vind de belachelijk hoge salarissen en bonussen in het bedrijfsleven zelfde laken een pak, bovendien sluizen die lui hun geld ook wel weg hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet als het niet van belastinggeld is.
Ik vraag me echt af watvoor commentaar ze hadden verwacht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:49 schreef nikky het volgende:
Ik vraag me af hoe nrc het commentaar ervaart op oa Twitter.
Voetballers, zakenlieden, hoe meer geld hoe corrupter en versterkt alleen maar het argument voor een sterke staat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind de belachelijk hoge salarissen en bonussen in het bedrijfsleven zelfde laken een pak, bovendien sluizen die lui hun geld ook wel weg hoor.
Tja, we beginnen wel wat overeenkomsten te hebben met het (West) Romeinse Rijk dat ten gronde ging iig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:19 schreef Slaro het volgende:
[..]
Voetballers, zakenlieden, hoe meer geld hoe corrupter en versterkt alleen maar het argument voor een sterke staat.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:33 schreef Arcee het volgende:
NRC loeihard uitgelachen om #FootballLeaks
Dat is idd wel voor open doel inschieten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:33 schreef Arcee het volgende:
NRC loeihard uitgelachen om #FootballLeaks
Je weet dat dat imperium al vanaf ca. 200 AD in verval was?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
Tja, we beginnen wel wat overeenkomsten te hebben met het (West) Romeinse Rijk dat ten gronde ging iig.
Ach, zo'n vaart zal het wel niet lopen. Maar om eerlijk te zijn.. ik ben voetballiefhebber en snap dat de sterspelers goed worden betaald. Het is allemaal echter een beetje doorgeschoten, ik zou het niet zo erg vinden als het voetbalwereldje ten gronde gaat. Het is steeds meer in handen gekomen van foute figuren, uit allerlei windstreken. Daar kan je je ogen voor sluiten, geef het volk brood en spelen en ze houden zich wel koest.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, we beginnen wel wat overeenkomsten te hebben met het (West) Romeinse Rijk dat ten gronde ging iig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |