1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 | Dirk Kuyt-award De user die zich het meest voor het forum inzet. [*] [*] [*] Francesco Totti-award De oude rot met de meeste kwaliteitsposts. [*] [*] [*] Valentijn Driessen-award De zuurste user [*] [*] [*] Nemanja Gudelj-award De user die door iedereen wordt uitgekotst [*] [*] [*] Rene van der Gijp-award De user met een ''FYSIEK, LENGTE, KRACHT, UITSTRALING'' obsessie [*] [*] [*] Sergio Ramos-award De grootste banverzamelaar van het forum [*] [*] [*] Hans van Breukelen-award De user met de meest verkondigde onzin. [*] [*] [*] Moeder Teresa-award De slechtste moedergrappenmaker [*] [*] [*] Peter Bosz-award De betweterige user [*] [*] [*] Aad300-award De best voorspellende user [*] [*] [*] Siem de Jong-award De clubliefdeloze user [*] [*] [*] Sjaak Swart-award De user met clubliefde [*] [*] [*] Huub Stevens-award De opgefokte user [*] [*] [*] Sierd de Vos-award De humoristische user [*] [*] [*] Johan Lokhorst-award De clichébrakende user [*] [*] [*] Mart Smeets-award De user die nooit naar voetbal kijkt. [*] [*] [*] Tompsv18-award De user die zijn weddenschappen niet nakomt. [*] [*] [*] Hugo Borst-award De user die leuk over voetbal schrijft. [*] [*] [*] Johan Derksen-award De user die zegt waar het op staat. [*] [*] [*] Schelvecchio-award De user met buitenlands voetbalverstand. [*] [*] [*] Cobra.gif-award De user die het best gifjes gebruikt. [*] [*] [*] Pepe-award De meest zuigende user. [*] [*] [*] Kasper Dolberg-award De beste nieuwkomer. [*] [*] [*] Wim Kieft-award Beste VBL-user [*] [*] [*] Johan Cruijff-award Beste Ajax-user [*] [*] [*] Johan Boskamp-award Beste Feyenoord-user [*] [*] [*] Willy v/d Kuylen-award Beste PSV-user [*] [*] [*] Björn Kuipers-award Beste moderator [*] [*] [*] Drizzt-Award Voor de slechtste moderator [*] [*] [*] |
Ik snap 'mquote:Schelvecchio-award De user met buitenlands voetbalverstand.
• Hafcfan
• Drizzt
• Johannes_Vermeer
awquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sjaak Swart-award De user met clubliefde
• Tjacka
• Brammess
• Dj_Day_V
Ik heb dertig briljante categoriën gepost. Enkelen zijn gebruikt. het is weer het negativisme dat de bovenhand heeft. Laat mij het volgend jaar organiseren. Zei ik vorig jaar al. Dit gaat nergens over. 20 opties die elkaar overlappen.quote:
Ik vind het best gebalanceerd tussen positieve en negatieve awards, maar je moet zelf weten of je het invult natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb dertig briljante categoriën gepost. Enkelen zijn gebruikt. het is weer het negativisme dat de bovenhand heeft. Laat mij het volgend jaar organiseren. Zei ik vorig jaar al. Dit gaat nergens over. 20 opties die elkaar overlappen.
En het antwoord op zijn vraag?quote:Op zondag 4 december 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb dertig briljante categoriën gepost. Enkelen zijn gebruikt. het is weer het negativisme dat de bovenhand heeft. Laat mij het volgend jaar organiseren. Zei ik vorig jaar al. Dit gaat nergens over. 20 opties die elkaar overlappen.
Ja vind ik ook. Waarom zou je een award geven aan iemand die zo zuur is bijvoorbeeld? Waarom zou je dat belonen?quote:Op zondag 4 december 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te veel negatief. Ik heb die dan ook niet ingevuld. Waarom de slechtste moderator kiezen ? Wat is het nut ervanquote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het best gebalanceerd tussen positieve en negatieve awards, maar je moet zelf weten of je het invult natuurlijk
Welke vraag ?quote:
Wees niet bang. Ik heb je van harte nominaties gegeven.quote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Waarom zou je een award geven aan iemand die zo zuur is bijvoorbeeld? Waarom zou je dat belonen?
Zie boven je. Trusten en tot morgen.quote:
Ik reken er op dat je 'm morgenochtend, pak 'm beet om 05.48, het lijstje invultquote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie boven je. Trusten en tot morgen.
Nogmaals, kijk boven je.quote:Op zondag 4 december 2016 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken er op dat je 'm morgenochtend, pak 'm beet om 05.48, het lijstje invult
quote:Op zondag 4 december 2016 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken er op dat je 'm morgenochtend, pak 'm beet om 05.48, het lijstje invult
Danny Blind in Tha House.quote:Op zondag 4 december 2016 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Okquote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar de VBL bestaat alleen nog maar uit de SC-award en gaan trots als een pauw met de veren in de reet naar NPO1.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar de VBL bestaat alleen nog maar uit de SC-award en gaan trots als een pauw met de veren in de reet naar NPO1.
Wist je dat de ringen van Saturnus eigenlijk geen ringen zijn maar brokstukken?quote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef tong80 het volgende:
Weet je dat de IKEA catalogus meer keer is gekopieerd dan de bijbel?quote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef tong80 het volgende:
Dit komt doordat Gorden er zijn lichtstraal heeft door gejast ?quote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat de ringen van Saturnus eigenlijk geen ringen zijn maar brokstukken?
Ik ga ervan uit dat je Gordon bedoelt. In dat geval, ja.quote:Op maandag 5 december 2016 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit komt doordat Gorden er zijn lichtstraal heeft door gejast ?
Weet je dat Dennis van Blondie een cover is en dat de stem op het hitnummer van Meat loaf Paradise by the Paradise Board Light niet is gezongen de actrice op de Video. Moet helaas weg. heb er zo 40 voor je paraat. Tot morgen. Houd je moeder in de gaten. Er liggen grapjassen op de loer. Jas verstoppen.quote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je dat de IKEA catalogus meer keer is gekopieerd dan de bijbel?
Welk is deze, kapoquote:Op maandag 5 december 2016 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
Dirk Kuyt-award De user die zich het meest voor het forum inzet.
Ajacied422
DonRaja
Drizzt
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:35 schreef Vasion het volgende:
Moeder Teresa-award De slechtste moedergrappenmaker
• Onlogisch (omdat je hem graag wil hebben, je moeder wil 'hem' ook graag)
•
•
quote:Op zondag 4 december 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Willy v/d Kuylen-award Beste PSV-user
• Er zijn geen goede PSV-users
•
•
quote:Op maandag 5 december 2016 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
• Die
• bestaan
• niet
Wat is dit voor kinderachtig iets dan?quote:Op maandag 5 december 2016 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
?
Ik kom nooit in jullie topic en derhalve ken ik ze niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is dit voor kinderachtig iets dan?
Hypocriet van jojoortje, die was namelijk een periode voor PSVquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Awardlijstje uitgebreid, ga maar eens kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hypocriet van jojoortje, die was namelijk een periode voor PSV
Mijn persoonlijke mening?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap ook echt niet waarom er nooit naar jou geluisterd wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:49 schreef tong80 het volgende:
Het blijkt wederom een flutverkiezing te zijn geworden. Vorig jaar stelde ik al voor om hem te organiseren. Het is weer negatief gezeik in de rondte.
Werd ooit wel gedaan. Totdat de schreeuwers en SC het roer overnamen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom er nooit naar jou geluisterd wordt.
Those were the daysquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd ooit wel gedaan. Totdat de schreeuwers en SC het roer overnamen.
Ik weet niet eens of jij bij de grootste ban en zwart op FOK! was. Ik zwelg niet in nostalgie. Refereer soms aan het mooie verleden.quote:
Dat jij en Davy ooit een strakke plasser hebben gekregen toen ik een keer hupquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hypocriet van jojoortje, die was namelijk een periode voor PSV
Ik heb alle negatieve awards genegeerd. Waarom zou je een award geven aan users die geen leuke bijdrage leveren?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:49 schreef tong80 het volgende:
Het blijkt wederom een flutverkiezing te zijn geworden. Vorig jaar stelde ik al voor om hem te organiseren. Het is weer negatief gezeik in de rondte.
Voor 2 clubs juichenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat jij en Davy ooit een strakke plasser hebben gekregen toen ik een keer hup
PSV riep, kan ik niet zoveel aan doen.
Zeker. Ik was eigenlijk te negatief.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb alle negatieve awards genegeerd. Waarom zou je een award geven aan users die geen leuke bijdrage leveren?
Desondanks zijn de positieve wel erg leuk.
Dus jij juicht niet als de tegenstander van je directe concurrent wint?quote:
Zou je dit nog kunnen uitleggen voor de PSVers hier?quote:Op woensdag 7 december 2016 11:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus jij juicht niet als de tegenstander van je directe concurrent wint?
Dan juich je omdat een concurrent verliest. Niet omdat je zoveel sympathie hebt voor hun tegenstander.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus jij juicht niet als de tegenstander van je directe concurrent wint?
Je kan ook best sympathie hebben voor andere clubs naast degene die je echt support.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan juich je omdat een concurrent verliest. Niet omdat je zoveel sympathie hebt voor hun tegenstander.
Nee hoor. Totaal onmogelijk!!quote:Op woensdag 7 december 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook best sympathie hebben voor andere clubs naast degene die je echt support.
Voor een buitenlandse club kan je sympathie hebben, maar je woont er niet en je volgt dus geen media en bovenal kom je nooit bij de desbetreffende club. Vind het zo'n act om een tweede buitenlandse club te 'supporten'.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan bij Heracles en Juve? Of tellen verschillende landen niet?
Hoe weet jij dat die mensen er nooit komen? Er zijn er genoeg die daar vaker komen dan 90% op fok.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor een buitenlandse club kan je sympathie hebben, maar je woont er niet en je volgt dus geen media en bovenal kom je nooit bij de desbetreffende club. Vind het zo'n act om een tweede buitenlandse club te 'supporten'.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er Brabanders zijn die elke week naar Malaga vliegen om hun club te steunen.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die mensen er nooit komen? Er zijn er genoeg die daar vaker komen dan 90% op fok.
Je hoeft ook niet elke thuiswedstrijd aanwezig te zijn om jezelf fan te kunnen noemen.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er Brabanders zijn die elke week naar Malaga vliegen om hun club te steunen.
Dan is je club PSV en je bent een fan van huppelepüp FC United. Om dat dan je tweede club te noemen is zo aandachtsgeil zijn. Och och, je bent eens in Dortmund geweest en hebt een BVB vlaggetje aan je spiegel hangen. #Tweedeclublovequote:Op woensdag 7 december 2016 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke thuiswedstrijd aanwezig te zijn om jezelf fan te kunnen noemen.
Maar goed ook, anders kan je het Ajax en PSV topic wel opdoeken
quote:Op woensdag 7 december 2016 21:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan is je club PSV en je bent een fan van huppelepüp FC United. Om dat dan je tweede club te noemen is zo aandachtsgeil zijn. Och och, je bent eens in Dortmund geweest en hebt een BVB vlaggetje aan je spiegel hangen. #Tweedeclublove
Eerste nominatie ooit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dirk Kuyt-award De user die zich het meest voor het forum inzet.
• Ajacied422
• Tagliano
• tong80 (aan de inzet ligt het niet)
Francesco Totti-award De oude rot met de meeste kwaliteitsposts.
• Tarado
• DonRaja
•
Valentijn Driessen-award De zuurste user
• Sked
• GGMM
• JeSuisDroppie
Nemanja Gudelj-award De user die door iedereen wordt uitgekotst
• tompsv18
• GGMM
• PizzaGeit
Rene van der Gijp-award De user met een ''FYSIEK, LENGTE, KRACHT, UITSTRALING'' obsessie
• Smoofie
• LitmanenAFCA
• Vjenne12345
Sergio Ramos-award De grootste banverzamelaar van het forum
• HMF
•
•
Hans van Breukelen-award De user met de meest verkondigde onzin.
• PizzaGeit
• Sunri5e
• Smoofie
Moeder Teresa-award De slechtste moedergrappenmaker
• onlogisch
• GGMM
• Elan
Peter Bosz-award De betweterige user
• Koffieplanter
• LitmanenAFCA
• GGMM
Aad300-award De best voorspellende user
• Ajacied422 (haha nee grapje) napoleonfour
• Tagliano
• Koffieplanter
Siem de Jong-award De clubliefdeloze user
• Bolasie
• KingRoland
• Koffieplanter
Sjaak Swart-award De user met clubliefde
• Tjacka
• Brammess
• Dj_Day_V
Huub Stevens-award De opgefokte user
• PizzaGeit
• Sunri5e
• tong80
Sierd de Vos-award De humoristische user
• opperkleurder
• johannes_vermeer
• Caland
Johan Lokhorst-award De clichébrakende user
• KingRoland
• LitmanenAFCA
• Shreyas
Mart Smeets-award De user die nooit naar voetbal kijkt.
• Mani89
• JanCees
• Insomnia
Tompsv18-award De user die zijn weddenschappen niet nakomt.
• tompsv18
• Typisch
• GGMM
Hugo Borst-award De user die leuk over voetbal schrijft.
• Ajacied422
• Koffieplanter
• Tagliano
Johan Derksen-award De user die zegt waar het op staat.
• Caland
• Typisch
• Insomnia_
Schelvecchio-award De user met buitenlands voetbalverstand.
• Koffieplanter
• Ajacied422
• hafcfan
Cobra.gif-award De user die het best gifjes gebruikt.
• tjaptjoep
• Tagliano
• johannes_vermeer
Pepe-award De meest zuigende user.
• GGMM
• Sunri5e
• Paxcon (anders dan de andere twee, alhoewel ik het daarvan ook niet uitsluit)
Kasper Dolberg-award De beste nieuwkomer.
• Bolasie
•
•
Wim Kieft-award Beste VBL-user
• Tagliano
• Paxcon
• Insomnia_
Johan Cruijff-award Beste Ajax-user
• Brammess
• Tagliano
• Tjacka
Johan Boskamp-award Beste Feyenoord-user
• Insomnia_
• Caland
• Typisch
• mrstylo (RIP)
• Lange_Lans
• Doublepain
Björn Kuipers-award Beste moderator
• Ajacied422
• DonRaja
• KingRoland
Drizzt-Award Voor de slechtste moderator
• Zijn allemaal wel prima in orde.
Dirk Kuyt-award De user die zich het meest voor het forum inzet.quote:
Dit weekend denk ik, aangezien je kunt stemmen tot morgenavond 23.59quote:Op donderdag 22 december 2016 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer komen de uitslagen?
Ik ben mijn overwinningsspeech al aan het voorbereiden.
Dit klopt.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit weekend denk ik, aangezien je kunt stemmen tot morgenavond 23.59
Zie het als zelfreflectie en goeie voornemen voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:51 schreef PSVCL het volgende:
Meeste onzin en een kut user terwijl ik bijna alleen maar mee post tijdens live wedstrijden![]()
![]()
Zal ik doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie het als zelfreflectie en goeie voornemen voor volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |