Echtquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ze hier nog in de OP stond en mad werd daardoor
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je tokkietatts.
http://forum.fok.nl/forum/128quote:
Dat ik dacht dat je een Ajacied was maakt de nominatie terecht.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even in het award topic gekeken en ik ben ontzettend mad. Twee van mijn zogenaamde vrienden Stijn en Onlogisch betitelen mij als clubliefdeloze user.
Terwijl ik toch al twee keer dit seizoen bij een wedstrijd van de FC Groningen heb staan JUICHEN op de tribune. Daarom wil ik een vertrouwensbreuk uitspreken richting Onlogisch en Stijn. Voornamelijk richting Stijn want die komt al helemaal nooit in het stadion.
WTFquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even in het award topic gekeken en ik ben ontzettend mad. Twee van mijn zogenaamde vrienden Stijn en Onlogisch betitelen mij als clubliefdeloze user.
Terwijl ik toch al twee keer dit seizoen bij een wedstrijd van de FC Groningen heb staan JUICHEN op de tribune. Daarom wil ik een vertrouwensbreuk uitspreken richting Onlogisch en Stijn. Voornamelijk richting Stijn want die komt al helemaal nooit in het stadion.
Misschien kan ik jou nomineren voor de Willem Vissers award, de meest slecht geinformeerde user.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ik dacht dat je een Ajacied was maakt de nominatie terecht.
Ik word bij de fok awards miet eens genoemd met een fysiek obsessie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil je wel noemen, maar voor wie heb je dan een fysieke obsessie?quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik word bij de fok awards miet eens genoemd met een fysiek obsessie..
Ik weet niet of ik je al genoemd heb in mijn awards, maar anders wil je wel nomiren voor iets om je te troosten Johannesquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil je wel noemen, maar voor wie heb je dan een fysieke obsessie?
Ik heb zelf een fysieke obsessie voor Jessica Alba.
Ja, als clichébrakende userquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je al genoemd heb in mijn awards, maar anders wil je wel nomiren voor iets om je te troosten Johannes
Dit soort leed gun je niemand
Dieheb ik van iemand gekopieerd als het goed isquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, als clichébrakende user
Ik ben het nu aan het invullen, kijken of er nog een Studio Voetbal award is voor users zonder mening.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dieheb ik van iemand gekopieerd als het goed is
Soms heb ik geen eigen mening
Users met een mening zijn er niet zo veel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het invullen, kijken of er nog een Studio Voetbal award is voor users zonder mening.
Ik bedoelde natuurlijk een obsessie voor fysiek , in het voetbal.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil je wel noemen, maar voor wie heb je dan een fysieke obsessie?
Ik heb zelf een fysieke obsessie voor Jessica Alba.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onlogisch en Stijn gaan er slecht vanaf komen.
Ahjoh die bans stellen tegenwoordig toch niks meer voorquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas op. Hier wordt op gensb'd ouwe reus
Je moet het Stijn niet zo kwalijk nemen. Jij weet als geen ander dat je als mod soms door zware tijden gaat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit terwijl ik toch nog een vleugje Jessica Alba in het jubileum topic gooide. Spijtig dat dit soort daden(waar alleen ik aan dacht) zo gemakkelijk over het hoofd worden gezien.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als mod verlies je vaak al je realiteitszin.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet het Stijn niet zo kwalijk nemen. Jij weet als geen ander dat je als mod soms door zware tijden gaat.
Behalve voor Haagsquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ahjoh die bans stellen tegenwoordig toch niks meer voor
Echt?quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit terwijl ik toch nog een vleugje Jessica Alba in het jubileum topic gooide. Spijtig dat dit soort daden(waar alleen ik aan dacht) zo gemakkelijk over het hoofd worden gezien.
Gelukkig heb jij die weer terug.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mod verlies je vaak al je realiteitszin.
Absoluut, ik ben dol op Realpolitik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij die weer terug.
Nou nou nou...quote:
Stijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is er hier vaak opgefokt?
Ik heb je daarvoor genomineerd johquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik word bij de fok awards miet eens genoemd met een fysiek obsessie..
PizzaGeitquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Floplandquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Normaal krijg je maar 24 uurquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurde in totaal.maar 4 dagen.
De enige ben je bruhquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb je daarvoor genomineerd joh
Niet iedereen komt in het Ajax topic.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De enige ben je bruh. Tenminste, destijds.
Vul gewoon overal onlogisch inquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
onlogisch ik ga die lijst niet invullen hoor. Is veel te veel en lang.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Don vond het nodig om te wissen, maar ik had in het feedbacktopic onze liefde bevestigd.
Ik kan dit namens GGMM ook bevestigen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Don vond het nodig om te wissen, maar ik had in het feedbacktopic onze liefde bevestigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |