snitches get stitches for being punk ass bitchesquote:
zie dit topicquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
TR
Ik neem aan dat jou dit ook een ban gaat kosten.
quote:
Jullie zijn echt zielig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
TR
Ik neem aan dat jou dit ook een ban gaat kosten.
Geloof niet alle posts die je leest.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt zielig.
Wat is dit
Wat een kuttopic is dit geworden
sorry ik ben goedgelovigquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geloof niet alle posts die je leest.
Denken dat ik dat echt deed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt zielig.
Wat is dit
Wat een kuttopic is dit geworden
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denken dat ik dat echt deed.
Weet niet eens hoe dat moet op mobiel.
quote:
nee daar ik wil gewoon bewijs van hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat van vicenzo geloofde je dan weer niet
rechtsonder rapporteerquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denken dat ik dat echt deed.
Weet niet eens hoe dat moet op mobiel.
Ik niet, maar ik ga het hier ook niet vertellen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee daar ik wil gewoon bewijs van hebben.
Want iedere man liegt over de grote van zijn piemel
Gezien je relatie met de moeder van Onlogisch kunnen we het wel radenquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ga het hier ook niet vertellen.
Gezien het huwelijk met je nichtje van 13 , de jouwe ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien je relatie met de moeder van Onlogisch kunnen we het wel raden
JAmmer dat je hem zo aanvalt terwijl hij zich niet kan verdedigen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien je relatie met de moeder van Onlogisch kunnen we het wel raden
Oke.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ga het hier ook niet vertellen.
Zeker welquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JAmmer dat je hem zo aanvalt terwijl hij zich niet kan verdedigen.
Wel een lekkere.quote:
Voor drizzt wel. Hij vindt KKJ een godin...quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was het niet![]()
En hoi
[..]
hihiNee joh
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JAmmer dat je hem zo aanvalt terwijl hij zich niet kan verdedigen.
Nu ze terug zijn moet je niet verwachten dat we ze behandelen als een klein kind, hier zijn we keihard en als je er niet tegen kan dan GTFOquote:
Ow dan neem ik Drizzt niet serieusquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor drizzt wel. Hij vindt KKJ een godin...
Gaan we weerquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor drizzt wel. Hij vindt KKJ een godin...
Smerig wijf is dat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb wel altijd gelachen met KKJ
Tof wijf wel
Toen ze hier nog in de OP stond en mad werd daardoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb wel altijd gelachen met KKJ
Tof wijf wel
Hoiquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was het niet![]()
En hoi
[..]
hihiNee joh
Neequote:Op vrijdag 16 december 2016 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je die van mij openlaten?
Is voor mijn grote vriend 422
Moet jij nodig zeggen met je tokkietatts.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook smerig.
Leuk stel zo samen
Okquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Vuist op tafelquote:
Niet zo'n grote mond tegen cc he.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met he tokkietatts.
Dit vind ik wel een mooie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh wacht. Nu snap ik 'm. KnetterKrankJorum ofzo. Het had ook Klote Klote Joden kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |