Okquote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar de VBL bestaat alleen nog maar uit de SC-award en gaan trots als een pauw met de veren in de reet naar NPO1.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar de VBL bestaat alleen nog maar uit de SC-award en gaan trots als een pauw met de veren in de reet naar NPO1.
Wist je dat de ringen van Saturnus eigenlijk geen ringen zijn maar brokstukken?quote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef tong80 het volgende:
Weet je dat de IKEA catalogus meer keer is gekopieerd dan de bijbel?quote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef tong80 het volgende:
Dit komt doordat Gorden er zijn lichtstraal heeft door gejast ?quote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat de ringen van Saturnus eigenlijk geen ringen zijn maar brokstukken?
Ik ga ervan uit dat je Gordon bedoelt. In dat geval, ja.quote:Op maandag 5 december 2016 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit komt doordat Gorden er zijn lichtstraal heeft door gejast ?
Weet je dat Dennis van Blondie een cover is en dat de stem op het hitnummer van Meat loaf Paradise by the Paradise Board Light niet is gezongen de actrice op de Video. Moet helaas weg. heb er zo 40 voor je paraat. Tot morgen. Houd je moeder in de gaten. Er liggen grapjassen op de loer. Jas verstoppen.quote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je dat de IKEA catalogus meer keer is gekopieerd dan de bijbel?
Welk is deze, kapoquote:Op maandag 5 december 2016 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
Dirk Kuyt-award De user die zich het meest voor het forum inzet.
Ajacied422
DonRaja
Drizzt
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:35 schreef Vasion het volgende:
Moeder Teresa-award De slechtste moedergrappenmaker
• Onlogisch (omdat je hem graag wil hebben, je moeder wil 'hem' ook graag)
•
•
quote:Op zondag 4 december 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Willy v/d Kuylen-award Beste PSV-user
• Er zijn geen goede PSV-users
•
•
quote:Op maandag 5 december 2016 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
• Die
• bestaan
• niet
Wat is dit voor kinderachtig iets dan?quote:Op maandag 5 december 2016 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
?
Ik kom nooit in jullie topic en derhalve ken ik ze niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is dit voor kinderachtig iets dan?
Hypocriet van jojoortje, die was namelijk een periode voor PSVquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Awardlijstje uitgebreid, ga maar eens kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hypocriet van jojoortje, die was namelijk een periode voor PSV
Mijn persoonlijke mening?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap ook echt niet waarom er nooit naar jou geluisterd wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:49 schreef tong80 het volgende:
Het blijkt wederom een flutverkiezing te zijn geworden. Vorig jaar stelde ik al voor om hem te organiseren. Het is weer negatief gezeik in de rondte.
Werd ooit wel gedaan. Totdat de schreeuwers en SC het roer overnamen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom er nooit naar jou geluisterd wordt.
Those were the daysquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd ooit wel gedaan. Totdat de schreeuwers en SC het roer overnamen.
Ik weet niet eens of jij bij de grootste ban en zwart op FOK! was. Ik zwelg niet in nostalgie. Refereer soms aan het mooie verleden.quote:
Dat jij en Davy ooit een strakke plasser hebben gekregen toen ik een keer hupquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hypocriet van jojoortje, die was namelijk een periode voor PSV
Ik heb alle negatieve awards genegeerd. Waarom zou je een award geven aan users die geen leuke bijdrage leveren?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:49 schreef tong80 het volgende:
Het blijkt wederom een flutverkiezing te zijn geworden. Vorig jaar stelde ik al voor om hem te organiseren. Het is weer negatief gezeik in de rondte.
Voor 2 clubs juichenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat jij en Davy ooit een strakke plasser hebben gekregen toen ik een keer hup
PSV riep, kan ik niet zoveel aan doen.
Zeker. Ik was eigenlijk te negatief.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb alle negatieve awards genegeerd. Waarom zou je een award geven aan users die geen leuke bijdrage leveren?
Desondanks zijn de positieve wel erg leuk.
Dus jij juicht niet als de tegenstander van je directe concurrent wint?quote:
Zou je dit nog kunnen uitleggen voor de PSVers hier?quote:Op woensdag 7 december 2016 11:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus jij juicht niet als de tegenstander van je directe concurrent wint?
Dan juich je omdat een concurrent verliest. Niet omdat je zoveel sympathie hebt voor hun tegenstander.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus jij juicht niet als de tegenstander van je directe concurrent wint?
Je kan ook best sympathie hebben voor andere clubs naast degene die je echt support.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan juich je omdat een concurrent verliest. Niet omdat je zoveel sympathie hebt voor hun tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |