Heb jij de hele uitzending gezien? Zo ja, waar?quote:
op RTL4quote:Op donderdag 1 december 2016 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb jij de hele uitzending gezien? Zo ja, waar?
Ja!quote:Op donderdag 1 december 2016 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook op Youtube naar die korte filmpjes gekeken. Doodeng kind.
Jammer! Ook op internet kan ik er niets over vinden.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik vermoed dat ze aan het eind van de uitzending hebben gesproken over het doen van nader onderzoek. Het is niet zo dat ze aan het eind van de uitzending hebben onthuld wat er mis was met haar.
Oww... ik dacht altijd dat er alleen oude afleveringen worden uitgezonden op rtl4quote:
Er zijn nu nieuwe afleveringen. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over mijn rug liepen toen ik dat kind zag praten en zich gedragen. Abnormaal. Eng.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja!Al kan ze er zelf waarschijnlijk niet veel aan doen.
[..]
Jammer! Ook op internet kan ik er niets over vinden.
[..]
Oww... ik dacht altijd dat er alleen oude afleveringen worden uitgezonden op rtl4
Ja, maar dat kind kan daar niks aan doen. Wat nou éxact is wat het doodeng maakt voor mijquote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn nu nieuwe afleveringen. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over mijn rug liepen toen ik dat kind zag praten en zich gedragen. Abnormaal. Eng.
Das min of meer een diagnose en dat mag hier niet meerquote:Op donderdag 1 december 2016 22:02 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben al gestopt bij het eerste filmpje toen ze over de vogeltjes begon...
Als ze niet behandeld wordt, dan groeit ze zéker uit tot seriemoordenaar...
Ben blij dat ze niet in de buurt woont.
Voor mij ook.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dat kind kan daar niks aan doen. Wat nou éxact is wat het doodeng maakt voor mij
Dankje!quote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef Lienekien het volgende:
Hier een korte update.
http://www.drphil.com/vid(...)a-brain-scan-reveal/
Nee da's mijn mening. Heb expres niet met psychiatrische stoornissen gegooidquote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das min of meer een diagnose en dat mag hier niet meer
Mijn vraag in de OP mag dus eigenlijk niet?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee da's mijn mening. Heb expres niet met psychiatrische stoornissen gegooid
Geen idee, post hier nauwelijks. CoolGuy wees me erop.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mijn vraag in de OP mag dus eigenlijk niet?
Jawel hoor.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mijn vraag in de OP mag dus eigenlijk niet?
Ja, ik snap die heftige reacties ook niet helemaal. Maar ze is zeker wel een apart geval...quote:Op donderdag 1 december 2016 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar afgezien van enkele "aparte" momenten/flitsen, snap ik niet waarom het gros van de mensen hier zo geschokt op reageert? Tis niet het einde van de wereld ...maar wil wel nog steeds een filmpje van zo'n woedeaanval zien.
Ze is wel apart, ik kan haar niet goed plaatsen. Ze werkt op zich wel mee, maar wil soms liever niet doorpraten.
Ik vind haar ook wel bizar, wil ook zeker nog wat meer filmpjes van haar gaan bekijken. ben alleen ook met wat andere dingen bezig die ik ook belangrijk vind.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:38 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ja, ik snap die heftige reacties ook niet helemaal. Maar ze is zeker wel een apart geval...
Ik weet nou niet zeker of zij nou gewoon geen emoties heeft/voelt, of dat ze die liever niet durft te uiten in zo'n show, omdat ze zich dan kwetsbaar opstelt. Ze leek wel een beetje verdrietig te zijn over die hamster, maar vervolgens kan ze er wel best ijskoud over vertellen... En ook met die vogeltjes, ze had volgens mij op dat moment gewoon oprecht het gevoel dat ze de vogeltjes alleen maar hielp toen ze ze vermoordde... Echt heel bizar...
ik had steeds t idee dat ze toneel speelde. Nu met die kleine stukjes ook weer. Lijkt alsof er níets oprechts bij zit imo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
Had destijds de aflevering ook gezien. Ik vond haar wel aandoenlijk. Kreeg vaak de neiging om haar een aai over de bol te geven.
Ik heb net de filmpjes in de OP teruggekeken en ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had steeds t idee dat ze toneel speelde. Nu met die kleine stukjes ook weer. Lijkt alsof er níets oprechts bij zit imo.
Het lijkt me veel meer dan dat. Ze is nog te jong om dit te kunnen spelen. Dat maakt het juist zo eng. Zielig voor haar moeder die dit dag in dag uit meemaakt. Ik hoop dat Dr. Phil na het lekkere verhaal wat hij er uit gehaald heeft voor zijn show voor adequate hulp gezorgd heeft want dat is hier hard nodig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Lijkt mij gewoon gespeeld. Ze zit daar voor aandacht en wil stoer doen.
Dat is echt kut om te zeggen. En totaal niet waar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:00 schreef Bananenpap het volgende:
Brrr, zal je kind maar zijn. Ik geloof nooit dat je dit soort gevallen kunt helpen.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fetal_alcohol_spectrum_disorder?quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:57 schreef vera166 het volgende:
Zij doet mij denken aan een ander meisje (of jongetje, ik weet het niet goed meer) die naast z'n moeder zat heel koud te vertellen hoe hij haar ging ombrengen. Ik meen me te herinneren dat dat kwam doordat die moeder had gedronken tijdens de zwangerschap van hem/haar. Dat kind was geboren zonder geweten?
Bovenstaande is een syndroom. Maar ik heb echt geen idee meer hoe dat heet. En het zal wel niet hetzelfde zijn, want dan zou het al geconstateerd zijn bij dit meisje.
Er werd ook steeds gezegd dat het zo'n knap kind is, engelachtige uitstraling etc.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn nu nieuwe afleveringen. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over mijn rug liepen toen ik dat kind zag praten en zich gedragen. Abnormaal. Eng.
Het wordt nooit een 'normale' vrouw.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is echt kut om te zeggen. En totaal niet waar.
Ik vind het erg voor haar en voor haar ouders. Maar ik vind haar ook heel eng.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik schrik soms aan het gebrek van empathie die de meeste fokkers hebben. Dat kind heeft duidelijk een vorm van schizofrenie of iets anders. En ze is nog jong, dus ze kan misschien geholpen worden.
Ze is niet eng, ze is een mens met problemen.
Ik ken genoeg mensen met schizofrenie die een normale leven leiden met behulp van medicatie en therapie.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het wordt nooit een 'normale' vrouw.
Maar het is nog niet duidelijk wat zij precies heeft, toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen met schizofrenie die een normale leven leiden met behulp van medicatie en therapie.
Met de juiste steun en hulp kan ze een volwaardige leven leiden.
Nee, maar alsnog. Ze is nu zo, na 6 jaar therapie en behandeling kan ze een stuk normaler overkomen en functioneren in de maatschappij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het is nog niet duidelijk wat zij precies heeft, toch?
In zekere zin speelt ze toneel. Met haar intelligentie is niks mis en dus weet ze best wat mag en wat niet mag. Maar ze voelt het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net de filmpjes in de OP teruggekeken en ik snap wat je bedoelt.
Dat met die vogeltjes is nog tot daaraantoe en nog goed te praten, de hamster platslaan vind ik niet normaal. Achtervolgen met een mes slaat alles.
Gewetenloos. Dat zijn veruit de meeste psychopaten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In zekere zin speelt ze toneel. Met haar intelligentie is niks mis en dus weet ze best wat mag en wat niet mag. Maar ze voelt het niet.
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In zekere zin speelt ze toneel. Met haar intelligentie is niks mis en dus weet ze best wat mag en wat niet mag. Maar ze voelt het niet.
Die engelachtige uitstraling zag ik echt niet. Angstwekkend vond ik haar. Het was alsof ze een toneelstuk uit haar hoofd geleerd had. En die maniertjes brrrquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werd ook steeds gezegd dat het zo'n knap kind is, engelachtige uitstraling etc.
En het is echt slecht om te zeggen, maar ze ziet er ook gewoon eng uit. Je ziet gewoon dat er iets loos is.
Wat ik creepy vind is hoe er steeds een glimlachje om haar mond speelt als ze vertelt over de slechte dingen die ze heeft gedaan. Bijvoorbeeld wanneer ze vertelt over die hamster. Ze weet dat het verkeerd was en weet welke lichaamstaal ze daarbij hoort te tonen. Maar ze meent er geen fuck van.quote:
Zou het? Het lijkt mij lastig om zoiets te faken. Al helemaal op zo'n jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had steeds t idee dat ze toneel speelde. Nu met die kleine stukjes ook weer. Lijkt alsof er níets oprechts bij zit imo.
Stel je nu een diagnose?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:01 schreef MrSalazar het volgende:
Nogal aanstellerig. Volgens mij heeft ze aandacht nodig.
een kind van 12 is niet zo jong dat ze niet weet wat wenselijk gedrag is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou het? Het lijkt mij lastig om zoiets te faken. Al helemaal op zo'n jonge leeftijd.
Dat idee krijg ik ook. Dat gezicht in de handen verbergen, 'spijt' hebben...quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ik creepy vind is hoe er steeds een glimlachje om haar mond speelt als ze vertelt over de slechte dingen die ze heeft gedaan. Bijvoorbeeld wanneer ze vertelt over die hamster. Ze weet dat het verkeerd was en weet welke lichaamstaal ze daarbij hoort te tonen. Maar ze meent er geen fuck van.
Om de een of andere reden doet me ze denken aan Chucky
Dat zou me als ouder de meeste zorgen baren. Je kunt iemand met therapie een hoop leren. Maar emotie heb je of je hebt het niet. Ik zou dat kind niet alleen laten met andere kinderen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Dat gezicht in de handen verbergen, 'spijt' hebben...
In haar ogen zie ik geen verdriet of eigenlijk sowieso weinig emotie.
Hmmm... klinkt zorgwekkend. Arm schaap.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een kind van 12 is niet zo jong dat ze niet weet wat wenselijk gedrag is.
Kinderen die veel jonger zijn leren dat al.
Neuh, er mist iets bij haar. Ze zal zich hoogstens kunnen aanleren hoe ze normaal moet doen, maar dit zal altijd een toneelstukje zijn. Vroeg of laat komt het monster weer tevoorschijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen met schizofrenie die een normale leven leiden met behulp van medicatie en therapie.
Met de juiste steun en hulp kan ze een volwaardige leven leiden.
Welnee, kinderen kunnen al op jonge leeftijd acteren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me veel meer dan dat. Ze is nog te jong om dit te kunnen spelen. Dat maakt het juist zo eng. Zielig voor haar moeder die dit dag in dag uit meemaakt. Ik hoop dat Dr. Phil na het lekkere verhaal wat hij er uit gehaald heeft voor zijn show voor adequate hulp gezorgd heeft want dat is hier hard nodig.
Ik onderschat haar juist niet. Vind dat ze heel goed acteert en vind het voor haar ouders een verschrikking. Hoe ga je met zo'n kind om.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welnee, kinderen kunnen al op jonge leeftijd acteren.
Kijk maar naar AI (zeer goed, hoe die een robotkind speelt) en Home Alone (Culkin was ook ca 12 toen ie begon).
Dus dit is klets. Kinderen niet onderschatten!
Grenzen blijven stellen samen met handhavers.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik onderschat haar juist niet. Vind dat ze heel goed acteert en vind het voor haar ouders een verschrikking. Hoe ga je met zo'n kind om.
Ja. Hopelijk krijgt ze adequate hulp en haar ouders ook.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Grenzen blijven stellen samen met handhavers.
Ik geloof dat er nu eenmaal mensen zijn die andere mensen willen demoniseren of tenminste aangeven hoe erg die ander is en daarmee aangeven zelf geheel niet zo te zijn. Dat zo iemand dan gecontroleerd en behandeld wordt stelt hen gerust. Hoe angstaanjagender, hoe groter de geruststelling erna.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar afgezien van enkele "aparte" momenten/flitsen, snap ik niet waarom het gros van de mensen hier zo geschokt op reageert? Tis niet het einde van de wereld ...maar wil wel nog steeds een filmpje van zo'n woedeaanval zien.
Ze is wel apart, ik kan haar niet goed plaatsen. Ze werkt op zich wel mee, maar wil soms liever niet doorpraten.
Dat laatste deed ze trouwens omdat haar geleerd was dat babyvogels worden vermoord door de ouders vanwege de geur van mensen wat overigens onzin is want vogels herkennen babies niet via geur. Dat ze de ingewanden eruit haalde is een morbide nieuwsgierigheid, maar dan kun je ook stellen dat men geen kikkers of andere dieren mag laten ontleden.quote:They claim Aneska has
-threatened to kill her mother,
-choked her sister,
-kicked her brother in stomach,
-stolen her mother’s credit card,
-stalked and threatened the vice principal at her school,
-assaulted various adults
-and recently set fire to a comforter in their garage.
-They also say she has bludgeoned the pet hamster to death with a flashlight, and twisted the necks of baby birds and squeezed their guts out.
Helemaal met jou eens.quote:Op zondag 11 december 2016 11:21 schreef User8472 het volgende:
Die hersenscan, trappen mensen daar nu in? Want er is nog niet veel aan te tonen, wetenschap is niet zover. Wel goede PR voor die Neuroradiology Smart Brain and Health, ze zullen nu wel veel meer klanten hebben. Ff aangeven dat een deel van het brein niet goed doorbloed is bij het arme kind, ook verkeerd gewired, ja kant en klaar zo we hebben het onder controle, gefixt! Maakt verder niet uit wat ze toen deed, of het over de hele dag dezelfde doorbloeding heeft, 1 test is genoeg en er wordt verder niet gekeken naar tenminste 10 andere indicatoren. Misschien vind niemand dat erg, maar het zet de deur wagenwijd open naar misbruik voor eigen gewin en niet alle artsen zijn nu eenmaal de heiligen die iedereen wil dat ze zijn en anders zijn er meer dan genoeg belangen bv. medicijn fabrikanten. Zij moeten ook geld verdienen, net als iedereen.
[..]
Ik geloof dat er nu eenmaal mensen zijn die andere mensen willen demoniseren of tenminste aangeven hoe erg die ander is en daarmee aangeven zelf geheel niet zo te zijn. Dat zo iemand dan gecontroleerd en behandeld wordt stelt hen gerust. Hoe angstaanjagender, hoe groter de geruststelling erna.
Maar vooral is het doordat men gekleurd wordt vanaf het begin, zet de foto van dat meisje tussen 19 andere 'normale' meisjes en niemand zal iets zien. Totdat een expert zegt dat het meisje evil is natuurlijk.Niemand die dat zal betwisten tenzij die het risico wil lopen partij voor de vijand te kiezen.
Ik denk zelf dat het meisje slechte of minder intelligente ouders (dan haar eigen IQ) heeft, ooit kwam ze erachter dat het onderwerp geesten en dood invloed heeft op haar ouders en is ze het gaan verkennen maar dat pakte niet zo goed uit, zoals zo vaak en nu komt ze er niet meer van af. Dat ze haar hamster heeft vermoord is sneu, maar zoveel kinderen doen akelige kinderen tegen dieren. Het wordt pas een probleem als ze het gedrag herhaalt en daar lijkt er niet op. Ze zou meerdere geweldsuitbarstingen hebben gehad maar het komt op mij niet over alsof ze een serial killer is:
[..]
Dat laatste deed ze trouwens omdat haar geleerd was dat babyvogels worden vermoord door de ouders vanwege de geur van mensen wat overigens onzin is want vogels herkennen babies niet via geur. Dat ze de ingewanden eruit haalde is een morbide nieuwsgierigheid, maar dan kun je ook stellen dat men geen kikkers of andere dieren mag laten ontleden.
Tuurlijk heeft ze problematisch gedrag, zo iemand zou misschien beter naar een kostschool gestuurd kunnen worden dan de medische mallemolen en thuisblijven bij ouders die niet met haar om kunnen gaan, een omgeving die haar niet wil.
Gewoon een frontale lobotomie toch?quote:Op zondag 11 december 2016 11:21 schreef User8472 het volgende:
Die hersenscan, trappen mensen daar nu in? Want er is nog niet veel aan te tonen, wetenschap is niet zover. Wel goede PR voor die Neuroradiology Smart Brain and Health, ze zullen nu wel veel meer klanten hebben. Ff aangeven dat een deel van het brein niet goed doorbloed is bij het arme kind, ook verkeerd gewired, ja kant en klaar zo we hebben het onder controle, gefixt! Maakt verder niet uit wat ze toen deed, of het over de hele dag dezelfde doorbloeding heeft, 1 test is genoeg en er wordt verder niet gekeken naar tenminste 10 andere indicatoren. Misschien vind niemand dat erg, maar het zet de deur wagenwijd open naar misbruik voor eigen gewin en niet alle artsen zijn nu eenmaal de heiligen die iedereen wil dat ze zijn en anders zijn er meer dan genoeg belangen bv. medicijn fabrikanten. Zij moeten ook geld verdienen, net als iedereen.
[..]
Ik geloof dat er nu eenmaal mensen zijn die andere mensen willen demoniseren of tenminste aangeven hoe erg die ander is en daarmee aangeven zelf geheel niet zo te zijn. Dat zo iemand dan gecontroleerd en behandeld wordt stelt hen gerust. Hoe angstaanjagender, hoe groter de geruststelling erna.
Maar vooral is het doordat men gekleurd wordt vanaf het begin, zet de foto van dat meisje tussen 19 andere 'normale' meisjes en niemand zal iets zien. Totdat een expert zegt dat het meisje evil is natuurlijk.Niemand die dat zal betwisten tenzij die het risico wil lopen partij voor de vijand te kiezen.
Ik denk zelf dat het meisje slechte of minder intelligente ouders (dan haar eigen IQ) heeft, ooit kwam ze erachter dat het onderwerp geesten en dood invloed heeft op haar ouders en is ze het gaan verkennen maar dat pakte niet zo goed uit, zoals zo vaak en nu komt ze er niet meer van af. Dat ze haar hamster heeft vermoord is sneu, maar zoveel kinderen doen akelige kinderen tegen dieren. Het wordt pas een probleem als ze het gedrag herhaalt en daar lijkt er niet op. Ze zou meerdere geweldsuitbarstingen hebben gehad maar het komt op mij niet over alsof ze een serial killer is:
[..]
Dat laatste deed ze trouwens omdat haar geleerd was dat babyvogels worden vermoord door de ouders vanwege de geur van mensen wat overigens onzin is want vogels herkennen babies niet via geur. Dat ze de ingewanden eruit haalde is een morbide nieuwsgierigheid, maar dan kun je ook stellen dat men geen kikkers of andere dieren mag laten ontleden.
Tuurlijk heeft ze problematisch gedrag, zo iemand zou misschien beter naar een kostschool gestuurd kunnen worden dan de medische mallemolen en thuisblijven bij ouders die niet met haar om kunnen gaan, een omgeving die haar niet wil.
Ja dit.. had ook het idee dat ze iets had gezien of gehoord! Ook om hoe zij zich gedroeg bij bepaalde vragen, dat denken..quote:Op donderdag 1 december 2016 23:01 schreef MrSalazar het volgende:
Nogal aanstellerig. Volgens mij heeft ze aandacht nodig.
Ze is geen masochist toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:06 schreef naoomx het volgende:
Het lijkt me wel een lastige situatie. Ik bedoel, als dat kind geen emotie voelt bij het leed van anderen heeft het nou ook niet bepaald een goede innerlijke motivatie om zichzelf aan te passen..
Ik bedoel, ze kan het wel doen om "erbij te horen" ofzo, maar tenzij ze er zelf ook gelukkiger van wordt, blijft het maar een act..
Mja, maar hopen dat ze geen (al te erge) masochist is ofzo zodat gestraft worden wel invloed op haar heeft & dat ze iets vindt waarbij ze wel zichzelf kan zijn - de persoon die ze geworden is na fatsoenlijke psychologische hulp dan wel hè.
Dit ja. Echt griezelig.quote:Op maandag 26 december 2016 16:40 schreef Greys het volgende:
Deze aflevering ook gezien destijds. Ik vond haar oprecht eng. Satanische uitstraling. Als ik familie van haar was en met haar onder één dak zou moeten leven zou ik altijd met één oog open slapen. Brrr.
http://www.watchfree.to/t(...)sode-122#close-modalquote:Op donderdag 1 december 2016 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb jij de hele uitzending gezien? Zo ja, waar?
Ja. Inderdaad ook arm kind, want ze lijkt totaal niks te voelen of weten wat ze anderen aandoet. Maakt haar des te meer onvoorspelbaar en gevaarlijk voor anderen. Huuuu. Die blikken, die lachjes.quote:Op maandag 26 december 2016 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit ja. Echt griezelig.
Arm kind. Arme ouders en broers, zusjes en dieren in haar omgeving.
Dankjequote:Op maandag 26 december 2016 18:26 schreef Edensnator het volgende:
[..]
http://www.watchfree.to/t(...)sode-122#close-modal
Hier is ie te zien
Uhuh, ja. Ja. Ja. Die heeft een hoop liefde nodigquote:They claim Aneska has
-threatened to kill her mother,
-choked her sister,
-kicked her brother in stomach,
-stolen her mother’s credit card,
-stalked and threatened the vice principal at her school,
-assaulted various adults
-and recently set fire to a comforter in their garage.
-They also say she has bludgeoned the pet hamster to death with a flashlight, and twisted the necks of baby birds and squeezed their guts out.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |