abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2016 @ 21:44:59 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_167033447
Ik zit op youtube naar Dr. Phil te kijken, vooral omdat sommige uitzendingen best grappig/interessant zijn maar bij de onderstaande filmpjes liepen de rillingen over mijn rug. Ik ben heel nieuwsgierig wat voor ziekte of aandoening zij heeft. Kan iemand mij hier meer over vertellen of heeft iemand een link naar de volledige uitzending? Schizofrenie?

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_167033509
Ik vond haar ook doodeng.
  donderdag 1 december 2016 @ 21:48:33 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_167033544
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vond haar ook doodeng.
Heb jij de hele uitzending gezien? Zo ja, waar?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 21:50:04 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167033607
Ik heb ook op Youtube naar die korte filmpjes gekeken. Doodeng kind.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 1 december 2016 @ 21:52:20 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167033727
Ik vermoed dat ze aan het eind van de uitzending hebben gesproken over het doen van nader onderzoek. Het is niet zo dat ze aan het eind van de uitzending hebben onthuld wat er mis was met haar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_167033766
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

op RTL4
  donderdag 1 december 2016 @ 21:56:05 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_167033881
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook op Youtube naar die korte filmpjes gekeken. Doodeng kind.
Ja! :o Al kan ze er zelf waarschijnlijk niet veel aan doen.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik vermoed dat ze aan het eind van de uitzending hebben gesproken over het doen van nader onderzoek. Het is niet zo dat ze aan het eind van de uitzending hebben onthuld wat er mis was met haar.
Jammer! Ook op internet kan ik er niets over vinden.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

op RTL4
Oww... ik dacht altijd dat er alleen oude afleveringen worden uitgezonden op rtl4 :')
pi_167033950
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:56 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja! :o Al kan ze er zelf waarschijnlijk niet veel aan doen.

[..]

Jammer! Ook op internet kan ik er niets over vinden.

[..]

Oww... ik dacht altijd dat er alleen oude afleveringen worden uitgezonden op rtl4 :')
Er zijn nu nieuwe afleveringen. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over mijn rug liepen toen ik dat kind zag praten en zich gedragen. Abnormaal. Eng.
  donderdag 1 december 2016 @ 21:59:05 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167033976
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 21:59:09 #10
16180 crew  CoolGuy
pi_167033978
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er zijn nu nieuwe afleveringen. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over mijn rug liepen toen ik dat kind zag praten en zich gedragen. Abnormaal. Eng.
Ja, maar dat kind kan daar niks aan doen. Wat nou éxact is wat het doodeng maakt voor mij :{
  donderdag 1 december 2016 @ 22:02:40 #11
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_167034121
Ik ben al gestopt bij het eerste filmpje toen ze over de vogeltjes begon...

Als ze niet behandeld wordt, dan groeit ze zéker uit tot seriemoordenaar...

Ben blij dat ze niet in de buurt woont.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 22:04:54 #12
16180 crew  CoolGuy
pi_167034200
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:02 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben al gestopt bij het eerste filmpje toen ze over de vogeltjes begon...

Als ze niet behandeld wordt, dan groeit ze zéker uit tot seriemoordenaar...

Ben blij dat ze niet in de buurt woont.
Das min of meer een diagnose en dat mag hier niet meer :')
pi_167034221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar dat kind kan daar niks aan doen. Wat nou éxact is wat het doodeng maakt voor mij :{
Voor mij ook.
  donderdag 1 december 2016 @ 22:07:57 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_167034305
quote:
Dankje!
  donderdag 1 december 2016 @ 22:08:59 #15
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_167034346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Das min of meer een diagnose en dat mag hier niet meer :')
Nee da's mijn mening. Heb expres niet met psychiatrische stoornissen gegooid ;)
... and I feel fine.
  donderdag 1 december 2016 @ 22:27:02 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_167034947
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:08 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Nee da's mijn mening. Heb expres niet met psychiatrische stoornissen gegooid ;)
Mijn vraag in de OP mag dus eigenlijk niet?
  donderdag 1 december 2016 @ 22:31:42 #17
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_167035062
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:27 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee, post hier nauwelijks. CoolGuy wees me erop.
... and I feel fine.
pi_167035306
Pfoe....zwaar voor iedereen om haar heen ;(
Hopelijk kunnen ze haar helpen.
Life is a highway...let's ride it!
  donderdag 1 december 2016 @ 22:45:11 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167035392
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:27 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Jawel hoor.

Ik vind het wel eng, die hele uitdrukking van dat meisje... Brrr.

Morgen nog eens rustig de filmpjes bekijken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167035797
Nogal aanstellerig. Volgens mij heeft ze aandacht nodig.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_167035840
Constant de reactie aan het peilen, heel alert en voorzichtig met informatie... Natuurlijk wel op een inherent kinderlijke manier, dus de gebaren en maniertjes zijn wat ongecontroleerd. Bizar om te zien wel, ook dat complete gebrek aan empathie.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 1 december 2016 @ 23:08:46 #22
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167035977
lol, die heb ik afgelopen weekend zitten kijken op youtube... psychopatenmeisje!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_167036102
tvp.

En ze hebben (1e filmpje) flink zitten knippen, ook toen ze het over dat vogelnest had.

Eerlijk gezegd vond ik het niet echt schokkend of zo (misschien ook omdat ik de woede-aanvallen zelf niet gezien heb?), zijn veel ergere dingen waar niemand verder naar kraait en die gedachte vind ik eerlijk gezegd veel enger.
pi_167036792
Andere 2 filmpjes ook ff gekeken. Ik vind 'r eerlijk gezegd zelfs een beetje komisch. Ze is ook wel wat merkwaardig en ....ik wil er wel ff over nadenken.

Maar afgezien van enkele "aparte" momenten/flitsen, snap ik niet waarom het gros van de mensen hier zo geschokt op reageert? Tis niet het einde van de wereld ...maar wil wel nog steeds een filmpje van zo'n woedeaanval zien.

Ze is wel apart, ik kan haar niet goed plaatsen. Ze werkt op zich wel mee, maar wil soms liever niet doorpraten.
pi_167037082
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

Maar afgezien van enkele "aparte" momenten/flitsen, snap ik niet waarom het gros van de mensen hier zo geschokt op reageert? Tis niet het einde van de wereld ...maar wil wel nog steeds een filmpje van zo'n woedeaanval zien.

Ze is wel apart, ik kan haar niet goed plaatsen. Ze werkt op zich wel mee, maar wil soms liever niet doorpraten.
Ja, ik snap die heftige reacties ook niet helemaal. Maar ze is zeker wel een apart geval...

Ik weet nou niet zeker of zij nou gewoon geen emoties heeft/voelt, of dat ze die liever niet durft te uiten in zo'n show, omdat ze zich dan kwetsbaar opstelt. Ze leek wel een beetje verdrietig te zijn over die hamster, maar vervolgens kan ze er wel best ijskoud over vertellen... En ook met die vogeltjes, ze had volgens mij op dat moment gewoon oprecht het gevoel dat ze de vogeltjes alleen maar hielp toen ze ze vermoordde... Echt heel bizar...
pi_167037259
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 23:38 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Ja, ik snap die heftige reacties ook niet helemaal. Maar ze is zeker wel een apart geval...

Ik weet nou niet zeker of zij nou gewoon geen emoties heeft/voelt, of dat ze die liever niet durft te uiten in zo'n show, omdat ze zich dan kwetsbaar opstelt. Ze leek wel een beetje verdrietig te zijn over die hamster, maar vervolgens kan ze er wel best ijskoud over vertellen... En ook met die vogeltjes, ze had volgens mij op dat moment gewoon oprecht het gevoel dat ze de vogeltjes alleen maar hielp toen ze ze vermoordde... Echt heel bizar...
Ik vind haar ook wel bizar, wil ook zeker nog wat meer filmpjes van haar gaan bekijken. ben alleen ook met wat andere dingen bezig die ik ook belangrijk vind.

Ze heeft wel emoties, dat in elk geval wel. Als die vogeltjes sowieso al ten dode waren opgeschreven (omdat ze ze had aangeraakt), dan heeft ze die vogeltjes misschien wel een lange lijdensweg bespaard. Ik begrijp niet zo goed wat er met die hamster was gebeurd, maar ze was nog maar een kind en ze is vast niet het enige kind geweest dat weleens een fuckup met een dier heeft gehad.

Ik kan ook ijskoud vertellen over onderwerpen en dingen die ik heb meegemaakt (bijvoorbeeld over depressie of zelfmoord) en waarbij anderen de mond helemaal openvalt...dat zegt op zich niet genoeg (behalve dan misschien dat er blijkbaar ook mensen zijn die niet of heel moeilijk emotie van fact kunnen loskoppelen, ik kan dat wel gewoon (ik moet het dan zeg maar wel al verwerkt hebben)).

Maar ik ga zeker nog wat meer filmpjes kijken, lijkt me wel leuk :).

[ Bericht 1% gewijzigd door magnetronkoffie op 01-12-2016 23:49:43 ]
pi_167039908
Ze heeft hulp nodig, dat is een ding dat zeker is.
Haar hersens zijn beschadigd.
Hoop oprecht dat ze haar met therqpie en medicatie kunnen helpen waardoor ze toch nog een redelijk normaal kind wordt.
En niet meer zonder begeleiding laten.

[ Bericht 50% gewijzigd door Samzz op 02-12-2016 08:27:47 ]
Life is a highway...let's ride it!
pi_167040183
Posts verwijderd, normaal doen, al heeft ze agressieproblemen... dat komt bij dat kind ook ergens vandaan, daarvoor hoeft ze niet gelijk aan de schandpaal. Interessante materie wel, maar normale discussie voeren svp.
Lambo of Rekt
pi_167040238
Enige wat ik denk is, hoelang is zo'n moeder al met hulpverleners bezig geweest waarbij de moeder vooral op de kop kreeg dat ze het niet goed deed, therapie kreeg aangeboden, constant op gesprekken moest komen en dan nu eindelijk iemand die wel naar het kind kijkt, zelfs scans die laten zien dat er wat met het kind is.
  vrijdag 2 december 2016 @ 08:36:42 #30
37248 BertV
Klei indiaan
pi_167040305
Irritant hoe dr phil er een lekker verhaal uit probeert te trekken... dat vind ik enger dan het kind zelf.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:31:49 #31
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_167040921
Had destijds de aflevering ook gezien. Ik vond haar wel aandoenlijk. Kreeg vaak de neiging om haar een aai over de bol te geven.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_167041802
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
Had destijds de aflevering ook gezien. Ik vond haar wel aandoenlijk. Kreeg vaak de neiging om haar een aai over de bol te geven.
ik had steeds t idee dat ze toneel speelde. Nu met die kleine stukjes ook weer. Lijkt alsof er níets oprechts bij zit imo.
compact en kleverig.
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:24:18 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167041899
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik had steeds t idee dat ze toneel speelde. Nu met die kleine stukjes ook weer. Lijkt alsof er níets oprechts bij zit imo.
Ik heb net de filmpjes in de OP teruggekeken en ik snap wat je bedoelt :Y.

Dat met die vogeltjes is nog tot daaraantoe en nog goed te praten, de hamster platslaan vind ik niet normaal. Achtervolgen met een mes slaat alles.
pi_167042006
Lijkt mij gewoon gespeeld. Ze zit daar voor aandacht en wil stoer doen.
pi_167042270
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Lijkt mij gewoon gespeeld. Ze zit daar voor aandacht en wil stoer doen.
Het lijkt me veel meer dan dat. Ze is nog te jong om dit te kunnen spelen. Dat maakt het juist zo eng. Zielig voor haar moeder die dit dag in dag uit meemaakt. Ik hoop dat Dr. Phil na het lekkere verhaal wat hij er uit gehaald heeft voor zijn show voor adequate hulp gezorgd heeft want dat is hier hard nodig.
pi_167043687
Sociopaat die het liegen en acteren om nog een beetje treurig te lijken al aardig vroeg onder de knie lijkt te hebben.

Typisch toekomstige seriemoordernaar, of CEO van een groot bedrijf.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_167043784
Zij doet mij denken aan een ander meisje (of jongetje, ik weet het niet goed meer) die naast z'n moeder zat heel koud te vertellen hoe hij haar ging ombrengen. Ik meen me te herinneren dat dat kwam doordat die moeder had gedronken tijdens de zwangerschap van hem/haar. Dat kind was geboren zonder geweten :{ ?

Bovenstaande is een syndroom. Maar ik heb echt geen idee meer hoe dat heet :') . En het zal wel niet hetzelfde zijn, want dan zou het al geconstateerd zijn bij dit meisje.
pi_167043841
Brrr, zal je kind maar zijn. Ik geloof nooit dat je dit soort gevallen kunt helpen.
  vrijdag 2 december 2016 @ 12:33:04 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_167044455
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:00 schreef Bananenpap het volgende:
Brrr, zal je kind maar zijn. Ik geloof nooit dat je dit soort gevallen kunt helpen.
Dat is echt kut om te zeggen. En totaal niet waar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 2 december 2016 @ 12:35:47 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_167044501
Ik schrik soms aan het gebrek van empathie die de meeste fokkers hebben. Dat kind heeft duidelijk een vorm van schizofrenie of iets anders. En ze is nog jong, dus ze kan misschien geholpen worden.

Ze is niet eng, ze is een mens met problemen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_167044537
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:57 schreef vera166 het volgende:
Zij doet mij denken aan een ander meisje (of jongetje, ik weet het niet goed meer) die naast z'n moeder zat heel koud te vertellen hoe hij haar ging ombrengen. Ik meen me te herinneren dat dat kwam doordat die moeder had gedronken tijdens de zwangerschap van hem/haar. Dat kind was geboren zonder geweten :{ ?

Bovenstaande is een syndroom. Maar ik heb echt geen idee meer hoe dat heet :') . En het zal wel niet hetzelfde zijn, want dan zou het al geconstateerd zijn bij dit meisje.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fetal_alcohol_spectrum_disorder?
pi_167044609
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er werd ook steeds gezegd dat het zo'n knap kind is, engelachtige uitstraling etc.
En het is echt slecht om te zeggen, maar ze ziet er ook gewoon eng uit. Je ziet gewoon dat er iets loos is.
pi_167045122
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is echt kut om te zeggen. En totaal niet waar.
Het wordt nooit een 'normale' vrouw.
pi_167045148
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik schrik soms aan het gebrek van empathie die de meeste fokkers hebben. Dat kind heeft duidelijk een vorm van schizofrenie of iets anders. En ze is nog jong, dus ze kan misschien geholpen worden.

Ze is niet eng, ze is een mens met problemen.
Ik vind het erg voor haar en voor haar ouders. Maar ik vind haar ook heel eng.
  vrijdag 2 december 2016 @ 13:24:20 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_167045620
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het wordt nooit een 'normale' vrouw.
Ik ken genoeg mensen met schizofrenie die een normale leven leiden met behulp van medicatie en therapie.

Met de juiste steun en hulp kan ze een volwaardige leven leiden.
  vrijdag 2 december 2016 @ 13:33:20 #46
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167045835
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen met schizofrenie die een normale leven leiden met behulp van medicatie en therapie.

Maar het is nog niet duidelijk wat zij precies heeft, toch?
  vrijdag 2 december 2016 @ 13:37:03 #47
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_167045903
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar het is nog niet duidelijk wat zij precies heeft, toch?
Nee, maar alsnog. Ze is nu zo, na 6 jaar therapie en behandeling kan ze een stuk normaler overkomen en functioneren in de maatschappij.

Het is nooit te laat.
  vrijdag 2 december 2016 @ 13:39:50 #48
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167045955
1e filmpje gekeken. Goeie actrice, dat meisje.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 2 december 2016 @ 13:50:41 #49
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_167046206
Oh tijdje terug hier ook wat van gezien. Ze komt op mij soms wat geacteerd over en soms ook gewoonweg doodeng.

Triest voor haar en haar ouders dat ze waarschijnlijk jaren vast zit aan therapie en medicatie om een beetje normaal te kunnen functioneren in de maatschappij.
Typisch geval van 'wat moet daar later van terecht komen'. Hoe lullig en pijnlijk dat ook klinkt.
pi_167046354
Schizofrenie loop je niet op maar ik kan mij haast niet voorstellen dat dit meisje geen traumatische ervaringen heeft. Die combinatie is heel ernstig. Arm kind.
Kssstt niet zo kittig!
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:51:56 #51
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167047742
Lijkt mij btw eigenlijk geen toeval dat haar frontal lobe overactief is en geen goeie connectie heeft met andere delen van haar brein en dat ze met 3 jaar, vlak voor de verandering van haar gedrag, vol op haar voorhoofd is geflikkerd tijdens fietsen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167047853
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb net de filmpjes in de OP teruggekeken en ik snap wat je bedoelt :Y.

Dat met die vogeltjes is nog tot daaraantoe en nog goed te praten, de hamster platslaan vind ik niet normaal. Achtervolgen met een mes slaat alles.
In zekere zin speelt ze toneel. Met haar intelligentie is niks mis en dus weet ze best wat mag en wat niet mag. Maar ze voelt het niet.
pi_167047977
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

In zekere zin speelt ze toneel. Met haar intelligentie is niks mis en dus weet ze best wat mag en wat niet mag. Maar ze voelt het niet.
Gewetenloos. Dat zijn veruit de meeste psychopaten.
Kssstt niet zo kittig!
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:07:40 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167048125
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook :Y
pi_167048519
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Er werd ook steeds gezegd dat het zo'n knap kind is, engelachtige uitstraling etc.
En het is echt slecht om te zeggen, maar ze ziet er ook gewoon eng uit. Je ziet gewoon dat er iets loos is.
Die engelachtige uitstraling zag ik echt niet. Angstwekkend vond ik haar. Het was alsof ze een toneelstuk uit haar hoofd geleerd had. En die maniertjes brrr
pi_167048654
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook :Y
Wat ik creepy vind is hoe er steeds een glimlachje om haar mond speelt als ze vertelt over de slechte dingen die ze heeft gedaan. Bijvoorbeeld wanneer ze vertelt over die hamster. Ze weet dat het verkeerd was en weet welke lichaamstaal ze daarbij hoort te tonen. Maar ze meent er geen fuck van.

Om de een of andere reden doet me ze denken aan Chucky :D
  vrijdag 2 december 2016 @ 19:23:27 #57
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_167053674
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zou het? Het lijkt mij lastig om zoiets te faken. Al helemaal op zo'n jonge leeftijd.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_167053733
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 23:01 schreef MrSalazar het volgende:
Stel je nu een diagnose?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167053858
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Stel je nu een diagnose?
Ik geloof het niet.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_167053888
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Zou het? Het lijkt mij lastig om zoiets te faken. Al helemaal op zo'n jonge leeftijd.
een kind van 12 is niet zo jong dat ze niet weet wat wenselijk gedrag is.

Kinderen die veel jonger zijn leren dat al.
compact en kleverig.
  vrijdag 2 december 2016 @ 19:33:19 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167053976
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wat ik creepy vind is hoe er steeds een glimlachje om haar mond speelt als ze vertelt over de slechte dingen die ze heeft gedaan. Bijvoorbeeld wanneer ze vertelt over die hamster. Ze weet dat het verkeerd was en weet welke lichaamstaal ze daarbij hoort te tonen. Maar ze meent er geen fuck van.

Om de een of andere reden doet me ze denken aan Chucky :D
Dat idee krijg ik ook. Dat gezicht in de handen verbergen, 'spijt' hebben...

In haar ogen zie ik geen verdriet of eigenlijk sowieso weinig emotie.
pi_167054239
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook. Dat gezicht in de handen verbergen, 'spijt' hebben...

In haar ogen zie ik geen verdriet of eigenlijk sowieso weinig emotie.
Dat zou me als ouder de meeste zorgen baren. Je kunt iemand met therapie een hoop leren. Maar emotie heb je of je hebt het niet. Ik zou dat kind niet alleen laten met andere kinderen.
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2016 @ 20:06:43 #63
460494 naoomx
pi_167054978
Het lijkt me wel een lastige situatie. Ik bedoel, als dat kind geen emotie voelt bij het leed van anderen heeft het nou ook niet bepaald een goede innerlijke motivatie om zichzelf aan te passen..
Ik bedoel, ze kan het wel doen om "erbij te horen" ofzo, maar tenzij ze er zelf ook gelukkiger van wordt, blijft het maar een act..

Mja, maar hopen dat ze geen (al te erge) masochist is ofzo zodat gestraft worden wel invloed op haar heeft & dat ze iets vindt waarbij ze wel zichzelf kan zijn - de persoon die ze geworden is na fatsoenlijke psychologische hulp dan wel hè.
pi_167058217
Volgens mij vinden mensen haar eng omdat ze erg jong is en ze meisje is. Meestal zijn agressieve psychopaten man en uit zich dit pas later in de puberteit. Maar goed, het is zoals het is natuurlijk. Ik weet niet zeker of therapie iemand hier echt van af kan helpen. Zal wel een geschikt iemand zijn voor het leger natuurlijk.
  zaterdag 3 december 2016 @ 09:57:40 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_167067357
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

een kind van 12 is niet zo jong dat ze niet weet wat wenselijk gedrag is.

Kinderen die veel jonger zijn leren dat al.
Hmmm... klinkt zorgwekkend. Arm schaap.
pi_167067705
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Neuh, er mist iets bij haar. Ze zal zich hoogstens kunnen aanleren hoe ze normaal moet doen, maar dit zal altijd een toneelstukje zijn. Vroeg of laat komt het monster weer tevoorschijn.
  vrijdag 9 december 2016 @ 02:36:53 #67
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_167205906
Ook gezien. Best fascinerend.

Volgens mij heeft ze vrij weinig moreel besef.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_167205999
Heb mij niet verdiept in het meisje van de OP, maar deed mij wel denken aan dit meisje:
Dit meisje is geadopteerd en wilde haar broertje doodsteken. Uiteindelijk is na jaren therapie alles goed gekomen en geeft ze tegenwoordig voorlichting over kinderen met hechtingsproblematiek.
pi_167206085
Gaarne geen doodsverwensingen richting dat kind mensen.
Lambo of Rekt
pi_167238091
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het lijkt me veel meer dan dat. Ze is nog te jong om dit te kunnen spelen. Dat maakt het juist zo eng. Zielig voor haar moeder die dit dag in dag uit meemaakt. Ik hoop dat Dr. Phil na het lekkere verhaal wat hij er uit gehaald heeft voor zijn show voor adequate hulp gezorgd heeft want dat is hier hard nodig.
Welnee, kinderen kunnen al op jonge leeftijd acteren.

Kijk maar naar AI (zeer goed, hoe die een robotkind speelt) en Home Alone (Culkin was ook ca 12 toen ie begon).

Dus dit is klets. Kinderen niet onderschatten!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167238220
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 december 2016 18:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welnee, kinderen kunnen al op jonge leeftijd acteren.

Kijk maar naar AI (zeer goed, hoe die een robotkind speelt) en Home Alone (Culkin was ook ca 12 toen ie begon).

Dus dit is klets. Kinderen niet onderschatten!
Ik onderschat haar juist niet. Vind dat ze heel goed acteert en vind het voor haar ouders een verschrikking. Hoe ga je met zo'n kind om.
pi_167238532
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 18:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik onderschat haar juist niet. Vind dat ze heel goed acteert en vind het voor haar ouders een verschrikking. Hoe ga je met zo'n kind om.
Grenzen blijven stellen samen met handhavers.
pi_167238601
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Grenzen blijven stellen samen met handhavers.
Ja. Hopelijk krijgt ze adequate hulp en haar ouders ook.
pi_167253312
Die hersenscan, trappen mensen daar nu in? Want er is nog niet veel aan te tonen, wetenschap is niet zover. Wel goede PR voor die Neuroradiology Smart Brain and Health, ze zullen nu wel veel meer klanten hebben. Ff aangeven dat een deel van het brein niet goed doorbloed is bij het arme kind, ook verkeerd gewired, ja kant en klaar zo we hebben het onder controle, gefixt! Maakt verder niet uit wat ze toen deed, of het over de hele dag dezelfde doorbloeding heeft, 1 test is genoeg en er wordt verder niet gekeken naar tenminste 10 andere indicatoren. Misschien vind niemand dat erg, maar het zet de deur wagenwijd open naar misbruik voor eigen gewin en niet alle artsen zijn nu eenmaal de heiligen die iedereen wil dat ze zijn en anders zijn er meer dan genoeg belangen bv. medicijn fabrikanten. Zij moeten ook geld verdienen, net als iedereen.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

Ik geloof dat er nu eenmaal mensen zijn die andere mensen willen demoniseren of tenminste aangeven hoe erg die ander is en daarmee aangeven zelf geheel niet zo te zijn. Dat zo iemand dan gecontroleerd en behandeld wordt stelt hen gerust. Hoe angstaanjagender, hoe groter de geruststelling erna.

Maar vooral is het doordat men gekleurd wordt vanaf het begin, zet de foto van dat meisje tussen 19 andere 'normale' meisjes en niemand zal iets zien. Totdat een expert zegt dat het meisje evil is natuurlijk.Niemand die dat zal betwisten tenzij die het risico wil lopen partij voor de vijand te kiezen.

Ik denk zelf dat het meisje slechte of minder intelligente ouders (dan haar eigen IQ) heeft, ooit kwam ze erachter dat het onderwerp geesten en dood invloed heeft op haar ouders en is ze het gaan verkennen maar dat pakte niet zo goed uit, zoals zo vaak en nu komt ze er niet meer van af. Dat ze haar hamster heeft vermoord is sneu, maar zoveel kinderen doen akelige kinderen tegen dieren. Het wordt pas een probleem als ze het gedrag herhaalt en daar lijkt er niet op. Ze zou meerdere geweldsuitbarstingen hebben gehad maar het komt op mij niet over alsof ze een serial killer is:

quote:
They claim Aneska has
-threatened to kill her mother,
-choked her sister,
-kicked her brother in stomach,
-stolen her mother’s credit card,
-stalked and threatened the vice principal at her school,
-assaulted various adults
-and recently set fire to a comforter in their garage.
-They also say she has bludgeoned the pet hamster to death with a flashlight, and twisted the necks of baby birds and squeezed their guts out.
Dat laatste deed ze trouwens omdat haar geleerd was dat babyvogels worden vermoord door de ouders vanwege de geur van mensen wat overigens onzin is want vogels herkennen babies niet via geur. Dat ze de ingewanden eruit haalde is een morbide nieuwsgierigheid, maar dan kun je ook stellen dat men geen kikkers of andere dieren mag laten ontleden.

Tuurlijk heeft ze problematisch gedrag, zo iemand zou misschien beter naar een kostschool gestuurd kunnen worden dan de medische mallemolen en thuisblijven bij ouders die niet met haar om kunnen gaan, een omgeving die haar niet wil.
pi_167254108
Ik zie mensen posten over schizofrenie maar dit is voor mij totaal onherkenbaar gedrag. Het komt meer over alsof ze de aandacht wel prettig vind zodra ze die rare dingen zit te vertellen.

Hoe dan ook, dat er iets niet goed zit in haar bovenkamer is duidelijk.
  zondag 11 december 2016 @ 12:53:38 #76
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_167254558
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 11:21 schreef User8472 het volgende:
Die hersenscan, trappen mensen daar nu in? Want er is nog niet veel aan te tonen, wetenschap is niet zover. Wel goede PR voor die Neuroradiology Smart Brain and Health, ze zullen nu wel veel meer klanten hebben. Ff aangeven dat een deel van het brein niet goed doorbloed is bij het arme kind, ook verkeerd gewired, ja kant en klaar zo we hebben het onder controle, gefixt! Maakt verder niet uit wat ze toen deed, of het over de hele dag dezelfde doorbloeding heeft, 1 test is genoeg en er wordt verder niet gekeken naar tenminste 10 andere indicatoren. Misschien vind niemand dat erg, maar het zet de deur wagenwijd open naar misbruik voor eigen gewin en niet alle artsen zijn nu eenmaal de heiligen die iedereen wil dat ze zijn en anders zijn er meer dan genoeg belangen bv. medicijn fabrikanten. Zij moeten ook geld verdienen, net als iedereen.

[..]

Ik geloof dat er nu eenmaal mensen zijn die andere mensen willen demoniseren of tenminste aangeven hoe erg die ander is en daarmee aangeven zelf geheel niet zo te zijn. Dat zo iemand dan gecontroleerd en behandeld wordt stelt hen gerust. Hoe angstaanjagender, hoe groter de geruststelling erna.

Maar vooral is het doordat men gekleurd wordt vanaf het begin, zet de foto van dat meisje tussen 19 andere 'normale' meisjes en niemand zal iets zien. Totdat een expert zegt dat het meisje evil is natuurlijk.Niemand die dat zal betwisten tenzij die het risico wil lopen partij voor de vijand te kiezen.

Ik denk zelf dat het meisje slechte of minder intelligente ouders (dan haar eigen IQ) heeft, ooit kwam ze erachter dat het onderwerp geesten en dood invloed heeft op haar ouders en is ze het gaan verkennen maar dat pakte niet zo goed uit, zoals zo vaak en nu komt ze er niet meer van af. Dat ze haar hamster heeft vermoord is sneu, maar zoveel kinderen doen akelige kinderen tegen dieren. Het wordt pas een probleem als ze het gedrag herhaalt en daar lijkt er niet op. Ze zou meerdere geweldsuitbarstingen hebben gehad maar het komt op mij niet over alsof ze een serial killer is:

[..]

Dat laatste deed ze trouwens omdat haar geleerd was dat babyvogels worden vermoord door de ouders vanwege de geur van mensen wat overigens onzin is want vogels herkennen babies niet via geur. Dat ze de ingewanden eruit haalde is een morbide nieuwsgierigheid, maar dan kun je ook stellen dat men geen kikkers of andere dieren mag laten ontleden.

Tuurlijk heeft ze problematisch gedrag, zo iemand zou misschien beter naar een kostschool gestuurd kunnen worden dan de medische mallemolen en thuisblijven bij ouders die niet met haar om kunnen gaan, een omgeving die haar niet wil.
Helemaal met jou eens.

Kinderen die intelligenter zijn dan hun ouders, raken vaak in de problemen. Zij moeten zelf de norm bepalen, omdat ze hun ouders qua intelligentie de baas zijn.

Ik had zelf wel het gevoel dat het meisje juist graag gewoon bij het gezin wou horen. Dat haar echter niet lukte en dat daar ook wat woede vandaan kwam. Haar antwoorden waren veel op het gezin gericht, dus ik kreeg de indruk dat echt heel belangrijk voor haar was.
Dat stemde mij wat optimistischer dan de gemiddelde reactie hier.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_167254955
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 11:21 schreef User8472 het volgende:

[..]

[..]

Gewoon een frontale lobotomie toch?
pi_167272878
Misschien is ze ooit misbruikt?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 12 december 2016 @ 08:23:33 #79
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167273209
Je zal zo'n monster maar in de buurt hebben wonen als je zelf kleine kinderen hebt, sodeju. :')
  maandag 12 december 2016 @ 08:32:07 #80
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167273290
Ze ziet er soms uit alsof ze haar lachen haast niet in kan houden :')

Anyway, deed me denken aan Child of Rage, maar het is wel een wereld van verschil in hoe ze beide overkomen.
Edit: Staat al op pagina 2 ;(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 14 december 2016 @ 01:18:37 #81
462942 Stumpy
Korte vingers, lange tenen
pi_167315421
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 23:01 schreef MrSalazar het volgende:
Ja dit.. had ook het idee dat ze iets had gezien of gehoord! Ook om hoe zij zich gedroeg bij bepaalde vragen, dat denken..

Zou trouwens erg graag de volledige aflevering zien. Iemand enig idee welk seizoen en welke aflevering? Kon het op youtube niet vinden..
All of us, at certain moments of our lives, need to take advice and to receive help from other people
pi_167331166
Dat acteren en vragen om aandacht zijn natuurlijk hele normale dingen voor een kind van die leeftijd die op tv komt, zo kan ieder kind doen. En dan komt die complete psycho opeens tevoorschijn. :7
-nee-
  maandag 26 december 2016 @ 06:40:22 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_167611336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 20:06 schreef naoomx het volgende:
Het lijkt me wel een lastige situatie. Ik bedoel, als dat kind geen emotie voelt bij het leed van anderen heeft het nou ook niet bepaald een goede innerlijke motivatie om zichzelf aan te passen..
Ik bedoel, ze kan het wel doen om "erbij te horen" ofzo, maar tenzij ze er zelf ook gelukkiger van wordt, blijft het maar een act..

Mja, maar hopen dat ze geen (al te erge) masochist is ofzo zodat gestraft worden wel invloed op haar heeft & dat ze iets vindt waarbij ze wel zichzelf kan zijn - de persoon die ze geworden is na fatsoenlijke psychologische hulp dan wel hè.
Ze is geen masochist toch?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 december 2016 @ 16:40:13 #84
163650 Greys
pi_167620706
Deze aflevering ook gezien destijds. Ik vond haar oprecht eng. Satanische uitstraling. Als ik familie van haar was en met haar onder één dak zou moeten leven zou ik altijd met één oog open slapen. Brrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167620888
quote:
11s.gif Op maandag 26 december 2016 16:40 schreef Greys het volgende:
Deze aflevering ook gezien destijds. Ik vond haar oprecht eng. Satanische uitstraling. Als ik familie van haar was en met haar onder één dak zou moeten leven zou ik altijd met één oog open slapen. Brrr.
Dit ja. Echt griezelig.
Arm kind. Arme ouders en broers, zusjes en dieren in haar omgeving.
pi_167622120
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

http://www.watchfree.to/t(...)sode-122#close-modal

Hier is ie te zien :)
Edensnator over 'n out
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 december 2016 @ 19:15:10 #87
163650 Greys
pi_167622792
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit ja. Echt griezelig.
Arm kind. Arme ouders en broers, zusjes en dieren in haar omgeving.
Ja. Inderdaad ook arm kind, want ze lijkt totaal niks te voelen of weten wat ze anderen aandoet. Maakt haar des te meer onvoorspelbaar en gevaarlijk voor anderen. Huuuu. Die blikken, die lachjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 december 2016 @ 21:24:10 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_167625490
quote:
Dankje :) Ik ga even kijken :)
  PR/Manusje van alles woensdag 28 december 2016 @ 11:10:58 #89
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_167667674
quote:
They claim Aneska has
-threatened to kill her mother,
-choked her sister,
-kicked her brother in stomach,
-stolen her mother’s credit card,
-stalked and threatened the vice principal at her school,
-assaulted various adults
-and recently set fire to a comforter in their garage.
-They also say she has bludgeoned the pet hamster to death with a flashlight, and twisted the necks of baby birds and squeezed their guts out.
Uhuh, ja. Ja. Ja. Die heeft een hoop liefde nodig :Y vast. :D

Gevalletje wordt nooit meer iets. Hoopje pillen d'r in en hopen dat er geen slachtoffers vallen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_167680294
Ze is iig erg intelligent voor zo'n meisje.
De creditcard kunnen gebruiken, manipuleren en liegen.
Ik denk trouwens dat bepaalde dingen die ze zegt gelogen zijn en weer bepaalde deels waar.
Ik denk dat gedoe over "buiten mijzelf zijn" meer een dekmantel is, maar die stemmen een soort van waar zijn. Soms kan je fantasie zo groot en luid zijn dat je denkt dat je ze buiten je hoort.
Ze is ook erg bedreven in communicatie, alleen heeft dat hele gedeelte van fout en goed niet.
Gevalletje geen grenzen (autisme) of geen normen en waarde (psychopaat) niet kennen?

Ik denk iig niet dat het nog aangeleerd gaat worden en dat ze helaas later gewoon onder de medicatie onder toezicht moet wonen.
Arm kind en arme ouders.
Twiddel
pi_167851471
Wow, wat eng zeg. Het zou je dochter maar zijn.
Ik zou elke nacht bang zijn dat ze de kamer binnen komt lopen.
Tim Jansen uit Den Haag. Zelfstandig timmerman en trotse vader van de 3 allerliefste kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')