Heb jij de hele uitzending gezien? Zo ja, waar?quote:
op RTL4quote:Op donderdag 1 december 2016 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb jij de hele uitzending gezien? Zo ja, waar?
Ja!quote:Op donderdag 1 december 2016 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook op Youtube naar die korte filmpjes gekeken. Doodeng kind.
Jammer! Ook op internet kan ik er niets over vinden.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik vermoed dat ze aan het eind van de uitzending hebben gesproken over het doen van nader onderzoek. Het is niet zo dat ze aan het eind van de uitzending hebben onthuld wat er mis was met haar.
Oww... ik dacht altijd dat er alleen oude afleveringen worden uitgezonden op rtl4quote:
Er zijn nu nieuwe afleveringen. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over mijn rug liepen toen ik dat kind zag praten en zich gedragen. Abnormaal. Eng.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja!Al kan ze er zelf waarschijnlijk niet veel aan doen.
[..]
Jammer! Ook op internet kan ik er niets over vinden.
[..]
Oww... ik dacht altijd dat er alleen oude afleveringen worden uitgezonden op rtl4
Ja, maar dat kind kan daar niks aan doen. Wat nou éxact is wat het doodeng maakt voor mijquote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn nu nieuwe afleveringen. Ik moet eerlijk zeggen dat de rillingen over mijn rug liepen toen ik dat kind zag praten en zich gedragen. Abnormaal. Eng.
Das min of meer een diagnose en dat mag hier niet meerquote:Op donderdag 1 december 2016 22:02 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben al gestopt bij het eerste filmpje toen ze over de vogeltjes begon...
Als ze niet behandeld wordt, dan groeit ze zéker uit tot seriemoordenaar...
Ben blij dat ze niet in de buurt woont.
Voor mij ook.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dat kind kan daar niks aan doen. Wat nou éxact is wat het doodeng maakt voor mij
Dankje!quote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef Lienekien het volgende:
Hier een korte update.
http://www.drphil.com/vid(...)a-brain-scan-reveal/
Nee da's mijn mening. Heb expres niet met psychiatrische stoornissen gegooidquote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das min of meer een diagnose en dat mag hier niet meer
Mijn vraag in de OP mag dus eigenlijk niet?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee da's mijn mening. Heb expres niet met psychiatrische stoornissen gegooid
Geen idee, post hier nauwelijks. CoolGuy wees me erop.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mijn vraag in de OP mag dus eigenlijk niet?
Jawel hoor.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mijn vraag in de OP mag dus eigenlijk niet?
Ja, ik snap die heftige reacties ook niet helemaal. Maar ze is zeker wel een apart geval...quote:Op donderdag 1 december 2016 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar afgezien van enkele "aparte" momenten/flitsen, snap ik niet waarom het gros van de mensen hier zo geschokt op reageert? Tis niet het einde van de wereld ...maar wil wel nog steeds een filmpje van zo'n woedeaanval zien.
Ze is wel apart, ik kan haar niet goed plaatsen. Ze werkt op zich wel mee, maar wil soms liever niet doorpraten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |